• 178.096 movies
  • 12.213 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.990 votes
Profile

X-Factor

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik kreeg flink kippenvel.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Zat net eens even te denken. Hoe geweldig zou het zijn als Tania "Happiness" van Alexis Jordan zal gaan zingen. Lijkt me helemaal haar ding!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik vind dat die Jessica die dat nummer van Duffy zong één van de mooiste stemmen heeft die ik ooit in een talentenjacht gehoord heb!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

En eindelijk vanavond weer Laura Ponticorvo time! Na twee keer van een koude kermis thuisgekomen te zijn is ze vanavond dan eindelijk aan de beurt. Wordt lastig maar vertrouwen hebben in gerechtigheid.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Voor jou hoop ik dat ze doorgaat, voor mij eerlijk gezegd niet Maar mijn voorgevoel zegt van wel, Erik moet kiezen tussen haar en miss crankypants, gaat dus wel goed komen Erik kennende.

Voor de rest ben ik het een beetje kwijt wie er nou allemaal nog langs komen vanavond, in ieder geval Ferry, dus dat kan wel weer lachen worden

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik ben het overzicht ook even kwijt.

De meiden tot 25: Tania Christopher, Valentina Markaj, Jessica Mougin, Rochelle Perts, Laura Ponticorvo. Waarvan Tania en Jessica al door zijn. Ook Valentina doet nog mee dus (is volgens mij nog niet geweest). Zucht .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Laura gaat niet door denk ik. Hoewel, als ze inderdaad tegen Rochelle moet (die overigens wel goed kan zingen) kan het nog spannend worden. De goede stem en de onverschillige uitstraling, of de sexy meid die vocaal niet de sterkste is?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Als maakt ze wel veel progressie. Het gaat dan niet om stem alleen in X-Factor, lijkt mij logisch dat Laura dan door gaat.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ze hebben wel vaker mensen weggestuurd waarvan ik dacht ; hoe kun je die ander nou boven hem/haar verkiezen. Vorige week had ik dat bij Jantine en die andere vrouw.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Valentina heb ik ook nog niet voorbij zien komen inderdaad. Nou dan is er toch nog een aardige kans dat Laura eruit gaat Al denk ik nog steeds van niet, Erik is erg fan van mooie meisjes volgens mij, maakt hem het uit of ze niet kunnen zingen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

De kansen zien er beter uit met Eric, dan met Stacey natuurlijk. Al is Angela ook wel look based, zie vorige week . Al is Laura meer dan dat, there's more to her than meets the eye.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Al snap ik ook niet wat er nou zo knap aan haar is Serieus, ze heeft echt een paardenmond, en een vreselijk over de top muizenstemmetje. Ze heeft misschien een goed lijf maar dat is dan ook alles. Vind het dus zwaar overdreven dat vele zo vol zijn over haar uiterlijk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vind haar mond wel mooi, en heeft een erg mooie lach. Voor de rest een mooi koppie plus prachtig haar. Wat haar uiterlijk zo bijzonder maakt is toch wel die lastig te definiëren Zuid-Europese klasse. Die fury vind je alleen terug bij Latina's en Zuid-Europeanen. Dat ze erg sympathiek is helpt ook wel. Zo mooi zie je ze niet vaak hier in Nederland imho, erg glamourish ook. Niet om een open deur in te willen trappen, maar mooi uiterlijk blijft subjectief natuurlijk.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Kun je nu al concluderen dat ze erg sympathiek is dan? Ik vond haar soms juist een beetje té 'down to earth' willen spelen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik heb al een paar keer online positieve feedback gegeven op haar persoon en performance. Ze nam de moeite te reageren en haar reacties kwamen erg oprecht en spontaan over. Dat ze die moeite al neemt zegt voor mij al genoeg.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ah oke, dan zal het inderdaad wel zo zijn. Op TV wordt sowieso vaak een ander beeld van iemand geschetst.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ook dat, al ken ik haar ook niet persoonlijk natuurlijk. Maar dit soort kleine dingetjes vind ik dan wel erg sympathiek.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ja voor die ene fan die ze heeft kan ze het natuurlijk niet maken om niks terug te sturen

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Lol.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Valentina Markaj door naar de xcampus van X-Factor | Video Blog - profiles.me.uk

Valentina moest ik even googlen, maar lijkt me ook wel een lief meisje. Ga er vanavond eens lekker voor zitten, geen werk, geen visite en in de pauzes even snel met Spencer naar buiten, maar verder is het bankhang-avond met een chippie en een drankje. Jammer dat Tatjana dr programma is afgelopen, anders was het helemaal een lekker foute avond.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Sneak Preview

Kijk dat is even makkelijk, ben gelijk weer op de hoogte van wie er allemaal nog moeten vanavond

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

He, dat filmpje doet het bij mij niet. Silverlight plugin gedoe, sluit zichzelf af.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wát een strot die Ed, fantastisch. Denk niet dat hij het haalt om naar de liveshows te gaan, maar hoop het echt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat een podiumbeest die Ed. heerlijk stemgeluid ook. Heeft absoluut de gunfactor.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Werd er zelf helemaal emotioneel van, toen hij begon te huilen.

Bij Gordon gaat Ferry door denk ik. ''Ik ben GEEN dramaqueen''.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

De gunfactor wel ja, de x factor totaal niet. Kan leuk zingen maar qua performance erg saai om naar te kijken. Mag van mij dus wel naar huis.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat is die Ferry toch een toffe kerel.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vond juist wel dat Ed het publiek mee wist te krijgen en zelfs een beetje bespeelde. Hij zal niet snel dansen ofzo, dat past ook niet bij zijn repertoire. Vind het juist wel fijn dat hij 'maar' een beetje staat en zijn ding doet. Maar voor het grote publiek (en de jongere doelgroep) is hij niet de uitverkozen Xfactor winnaar nee, dat klopt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Naomi Watts wrote:

Wat is die Ferry toch een toffe kerel.

Ziet er meteen een stuk knapper uit zonder bril en zijn maffe kapsel. Gelukkig heeft hij wel zijn damesschoenen uitgelaten.

Het enige wat me (nog) stoort is die piercing, beetje jammer.

Wel een érrug goed optreden van hem, fijne stem, goed inlevingsvermogen in het liedje, hij brengt het verhaal echt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.