- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Lama's
De Lama's
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Geweldige aflevering. Ze moesten een beetje inkomen, maar daarna gingen ze helemaal los. Alleen Adjust vond ik irritant aanwezig en zn enthousiasme leek erg gespeeld. Anyway, hoogtepunten: logopedist en kennissen.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Ik heb dat hele Lama Gezocht niet gevolgd maar ik vond die Ad-Just goed! Vooral zijn mimiek is misschien zelfs beter dan die van de pro's. Echt scherpe, gevatte grappen heeft ie nog niet hoeven maken en ook heeft ie in feite nog niet geimproviseerd, dus daar ben ik nog wel benieuwd naar.
Ben trouwens benieuwd of die bloedneus geen doorgestoken kaart was.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Erg grappig weer. Ik heb hier echt al weer maanden naar uitgekeken. Jeroen is zeker een goede aanwinst in de groep. Zeker weer lachen, kan niet wachten tot volgende week 
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Deze vond ik ook wel leuk:
Bij een sollicitatiegesprek:
''Windows?, jaja, zal ik er nu een voor je open zetten?''
Kale Ruben was op dreef, zeker weten.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Had Ad-just nou ook een bloedneus? Of wat voor zwarts/donkerroods liep er steeds uit zijn neus? En hij zat ook de hele tijd te snuiven. Volgens mij was dat doorgestoken kaart.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Doorgestoken kaart of niet, ik lag langs mijn bank van het lachen. Absoluut hoogtepunt samen met de logopedist natuurlijk en ook het moordspel was weer leuk 
Ik ben in elk geval blij dat we weer zijn begonnen en ben benieuwd naar Ad-Just en die nieuwe Lama in de volgende afleveringen. Ik vrees echter wel dat de samenstelling van deze aflevering de beste samenstelling is.
street-racer
-
- 81 messages
- 13 votes
ik vind die nieuwe gast adjust niks aan persoonlijk vond ik rob een stuk leuker
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Ik vond die nieuwe aflevering niet zo leuk eerlijk gezegd 
Erg jammer...
Vind het trouwens ook leuker als er compilaties zijn van de hoogtepunten...
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Wist niet eens dat het weer begonnen was!
Ga het volgende keer wel weer effe kijken 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Jan Jaap van der Wal is geen fan van de Lama's vertelde hij bij De Wereld Draait Door.
Goh gelukkig nog iemand die het met me eens is 
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Jan Jaap van der Wal is geen fan van de Lama's vertelde hij bij De Wereld Draait Door.
Goh gelukkig nog iemand die het met me eens is 
Jan Jaap is vaak zelf niet zo leuk. Bij Dit was het nieuws kon ik i.i.g. nooit zo om hem lachen. Geef mij maar Marc marie Huijbrets of Thomas Acda voor hem in de plaats.
Maar goed, ik denk dat aanstaande vrijdag Ruben (kale), Tijl, die nieuwe gozer en Ad-just de lama's zijn.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Jan Jaap van de Wal is 100 keer leuker dan die Lama's.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Eigenlijk totaal onvergelijkbaar, behalve wat de reactie die op de grap volgt betreft, maar dat is weer puur een smaakkwestie.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Dat is ook niet zo moeilijk. 
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
street-racer
-
- 81 messages
- 13 votes
jan jaap van de wal ken ik niet ik moet echt meer tv gaan kijken
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
jan jaap van de wal
Hij praat nogal raar hij heeft vroeger waarschijnlijk een hazenlip gehad ofzoiets.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Wel een erg sterke aflevering deze keer moet ik zeggen
. Meerdere malen in een deuk gelegen. Tal van hilarische scenes en vrijwel geen saaie of mislukte grappen.
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
T wordt alleen maar beter. Dit lijkt me nu al de beste opstelling. K had wel verwacht dat adjust zou meedoen, maar achteraf dus gelukkig niet
(nee ik ben inderdaad niet zo'n fan van adjust). Maar in ieder geval een geweldige aflevering!
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Ik had ook verwacht dat Adjust mee zou doen, maar ik vond het niet erg.
Deze formatie is inderdaad het sterkste en ik hoop ook dat die vaak zo zal zijn.
Die andere nieuwe Lama is trouwens ook nog niet geweest.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Je kunt natuurlijk ook de extra scènes zien op deze site Lama Zien
street-racer
-
- 81 messages
- 13 votes
ik ben zo blij dat adjust er niet is. ik haat die man
(niet dat hij niet aardig zal zijn daar kan ik niet over oordelen) maar ik vind hem gewoon niet grappig.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Wacht nou eerst maar eens tot hij zijn echte debuut maakt.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
De aflevering van zaterdag vond ik wel aardig. Ik even zappen er was voor de rest geen reet op tv dus maar even op de lama's gezet.
Ruben Nicolai vond ik overduidelijk de beste. Die nieuwe die Jeroen van Koningsbrugge wat ik overigens een kwalletje vind was ook wel grappig.
Maar die kale kon ik niet om lachen. Die was echt totaal niet grappig. Hij probeerde zijn onleuke grappen bij te staan door midden in een scene te gaan liggen zodat het nog wat leek maar het stelde eigenlijk niks voor.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Die scène met die Duitsers in een bunker vond ik echt briljant. Kan er nu nog om lachen als ik eraan terugdenk 
street-racer
-
- 81 messages
- 13 votes
Die scène met die Duitsers in een bunker vond ik echt briljant. Kan er nu nog om lachen als ik eraan terugdenk 
ik ook.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Maar die kale kon ik niet om lachen. Die was echt totaal niet grappig. Hij probeerde zijn onleuke grappen bij te staan door midden in een scene te gaan liggen zodat het nog wat leek maar het stelde eigenlijk niks voor.
Ruben v.d Meer is juist briljant 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Zeker mee eens. Hoewel ik de grap over die brommer bij de laatste aflevering na 5 minuten wel had gezien. Ondanks dat deed hij hem de hele aflevering in iedere scene. Dat vond ik een beetje jammer.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Waarom?