- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Lama's
De Lama's
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Omdat hij met één grap half Nederland aan het "gabberen" kreeg
.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Leuk bedacht 
Maar in De Lama's vind ik hem niet grappig. Hij is gewoon niet origineel en probeert plat en leuk zijn te combineren wat gewoon alleen lukt als Joling en Gordon samen zijn 
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
"Dat kan toch ook helemaal niet, over dat hekje heen spingen?" 
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
"Dat kan toch ook helemaal niet, over dat hekje heen spingen?" 

IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Leuk bedacht 
Maar in De Lama's vind ik hem niet grappig. Hij is gewoon niet origineel en probeert plat en leuk zijn te combineren wat gewoon alleen lukt als Joling en Gordon samen zijn 
Tja, niet iedereen vind het zelfde leuk. Ik vind v.d Meer echt grappig. Als dat 'slechte' humor is, vind ik dat gewoon leuk. Joling en Gordon vind ik weer niet leuk. Smaken verschillen.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Tja, niet iedereen vind het zelfde leuk. Ik vind v.d Meer echt grappig. Als dat 'slechte' humor is, vind ik dat gewoon leuk. Joling en Gordon vind ik weer niet leuk. Smaken verschillen.
Inderdaad 
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Ik vond die stukjes met mevrouw van Damm echt geweldig.
Dat was ook de 1e keer dat ik de lama's zag en ik vind het nog steeds de leukste. 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Mijn top 3 :
1. De datingshow met Ernst Daniel Smit, en dan voornamelijk Ruben Nicolai als Albert Verlinde
.
2. Verboden te lachen met Alexander Pechteld.
3. Ik wil graag zien met Gijs Staverman, vooral Ruben als hij het vreemdgaan van Maxima laat zien en de reactie van Staverman daarop.
Bas17
-
- 986 messages
- 1010 votes
Vind dit echt het vreselijkste programma op TV. Niet grappig en vind er een paar een vreselijke arrogantie uitstralen (zichzelf heel erg grappig vinden).
sasje^^
-
- 39 messages
- 116 votes
de lama's is echt een mooi programma.
als je chagarijnig was en je kijkt dit dan is het zo over.
wel jammer dat arie er niet meer in mee doet, maar de nieuwe lama is ook mooi.
zulke programma's moeten ze meer uitzenden!
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik ga donderdag 31 mei naar de Lama's in het Chasse theater in Breda. Ze geven 2 voorstellingen op een avond: om 19:30 en om 22:30. Dat vind ik erg knap.
Ben erg benieuwd, maar het duurt nog best lang.
Ik dacht, ik zeg het even... 
sasje^^
-
- 39 messages
- 116 votes
Ik ga donderdag 31 mei naar de Lama's in het Chasse theater in Breda. Ze geven 2 voorstellingen op een avond: om 19:30 en om 22:30. Dat vind ik erg knap.
Ben erg benieuwd, maar het duurt nog best lang.
Ik dacht, ik zeg het even... 
lache dat je daar heen gaat. zou ik ook wel willen!!
veel plezier alvast^^
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Vond 'De Lama's van gister behoorlijk irritant. Heb geen een keer gelachen en om nog maar te zwijgen over het beschamende 'optreden' van Fajah Laurens, bij het moordspel dat dansen 
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Vond de lama's gister echt schitterend.
Dat pissenbedden-homo-hoeren-stukje! 
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Dat was inderdaad wel leuk, maar ik vond dit toch wel de minste aflevering. En k vraag me nog steeds af waar die andere twee lama's blijven, al vind ik dit nu al de beste opstelling.
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
De enige die ik zag tot nu toe dit seizoen. Heb meestal iets anders te doen.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Wat was dat een enorm irritant scharminkel 
Ik heb wel gelachen met de dierenwinkel en de draaideur. En het belspel van Ruben, die gast heeft elke aflevering wel zo'n woordgrap, jammer dat niemand het meteen snapt
.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Gisteren weer erg grappig. Iedereen was op dreef, en ik had het idee dat die Jeroen zich ook meer op zijn plaats voelde. Erg leuk weer, jammer dat het maar 1 keer in de week is...
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Inderdaad een leuke aflevering. Vooral de draaideurscene met de pissebedden vond ik geniaal 
Mezelf
-
- 288 messages
- 204 votes
En k vraag me nog steeds af waar die andere twee lama's blijven,
ADJUST die krijgt eerst nog wat meer lessen
voordat hij in de lama's stapt
maar hij zal er snel inzitten misschien vrijdag al wel
en verder waar die andere is? hoe heet die nog maar..
misschien ook wel vrijdag 
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Vanavond als het goed is Gordon te gast. Andere gasten die nog komen: Ellemieke Vermolen, Mathijs van Nieuw kerk en Klaas-jan Hunterlaar. Vooral die laatste lijkt me echt lachen.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Gordon lijkt me ook wel lachen, er zijn wat Lama's die Gordon niet hoog hebben zitten.
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Tjeeezusss, wat was die Gordon irritant. Je kon ook zien dat de lama's zich niet echt op hun gemak voelden toen hij mee ging doen. Voor de rest (tot Gordon mee ging doen) wel leuk.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Nee Gordon liet weer overduidelijk zijn geaardheid blijken
. Kon er op een gegeven moment echt niet meer naar kijken.
Vooral Ruben v/d Meer voelde z'n eigen niet echt op zijn gemak.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Mooi dat ik vandaag iets anders te doen had dus.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Jammer van Gordon inderdaad. Toch waren die grappen over Gordon & Joling over de Vloer wel leuk. De poot met 5 schapen
.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Werd op een gegeven moment wel echt te banaal. En die Gordon maar lachen, wat een figuur.
De eerste paar imitaties waren wel echt hilarisch.
"Is hier nou die brand, heb ter iemand een vuurtje, *uitbundig dijenkletsen*"
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5071 votes
Nee Gordon liet weer overduidelijk zijn geaardheid blijken
En dat doen de andere Lama's nooit?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
En dat doen de andere Lama's nooit?
Ik bespeurde vorige week inderdaad duidelijk haantjesgedrag bij de Lama's omdat Fajah meedeed, en dat is altijd zo als er een vrouw meedoet.
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Vanavond als het goed is Froukje de both te gast 
En ik heb ook ergens gelezen dat Ad-just 20 april (dus volgende week) voor het eerst zal verschijnen.