• 178.055 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.740 votes
Profile

De Lama's

robin00787

• 322 messages
  • 750 votes

Gouden Televizier-Ring voor 'De Lama's'

AMSTERDAM - Het BNN-programma De Lama's is vrijdagavond de winnaar geworden van de Gouden Televizier-Ring 2006. Dat werd duidelijk tijdens een rechtstreekse televisie-uitzending waarin het publiek op drie genomineerden kon stemmen. Naast De Lama's waren Gooische Vrouwen (Talpa) en Dancing with the Stars (RTL4) in de race voor de belangrijke tv-prijzen.

Presentator van De Lama's, Patrick Lodiers, was " onwaarschijnlijk blij” met het binnenslepen van de ring. "Ik wil iedereen hiervoor hartelijk bedanken. Succes kent vele vaders en moeders, maar één vader wil ik eruit lichten. Dat is directeur tv bij BNN, Maarten van Dijk. Van hem krijg je heel veel ruimte.

Zeer terecht naar mijn mening, maar wat wil je ook als je het op neemt tegen Gooische Vrouwen en Dancing with the stars (kots kots)

Anyway, normaal ben ik niet zo van de BNN/ jongeren programma's maar de Lama's is toch wel erg komisch. Vooral Ruben Nicolai en Tijl Beckand springen er wat mij beteft uit, alleen Sara Kroos is eigenlijk nooit grappig maar vooral irritant.

Ik kan ook begrijpen dat mensen er niks aan vinden (niveau Jensen) maar ik hoor graag jullie mening.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Dit is zeker wel een veel hoger niveau als Jensen. Het is altijd grappig. Vind ze eigenlijk ook allemaal even goed, behalve Sara dan. Die kunnen ze er beter uit laten.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Die ging toch ook al stoppen?

robin00787

• 322 messages
  • 750 votes

neo wrote:

Die ging toch ook al stoppen?

Sara Kroos? Ik hoop het wel. In het eerste seizoen had je ook zo'n vrouw (kristel ofzo), die was echt nog slechter dan Sara.

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

robin00787 wrote:

[i]

Ik kan ook begrijpen dat mensen er niks aan vinden (niveau Jensen) ...

Dat dus vooral. Humor die aanslaat bij de gratie van een publiek dat nog simpeler en humorlozer is dan zijzelf. Sara -kijk mij eens de gekke meid uithangen- Kroos is een goed voorbeeld van de afschrikwekkende uitwassen die theatersport kan voortbrengen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik vind dat ze Sara beter kunnen vervangen door Martijn Oosterhuis ( ofzoiets) uit het eerste seizoen.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Sara Kroos is al gestopt. Sinds het programma wekelijks is en niet slechts zes keer per seizoen kan ze het niet meer combineren met haar cabaretshows in het land.

De Lama's

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Onbegrijpelijk. De Lama's is zo'n slecht programma. Ik heb het een paar keer gezien en kon er totaal niet om lachen, zo flauw allemaal. Dit programma is voor mij het bewijs dat je goede cabaret eerst schrijft en dan uitvoert en dat improvisatie maar aan weinigen voorbehouden is (en zeker niet aan "de lama's").

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

De Lama's is echt een hate it or love it programma. Mijn moeder kan er ook totaal niet om lachen (maar ze heeft dan ook absoluut geen gevoel voor humor). Ik, mijn zus en broer gelukkig wel.

Dit met Jensen vergelijken is er niets van snappen.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Inderdaad Jensen is veel leuker

Ben het volledig eens met Zavo.

Mensen die om een poep en een scheet kunnen lachen zullen de lama's zeker waarderen.

Ik wil dit eerder vergelijken met iets als Jackass. Mensen die te stom zijn om te schijten en zelf helemaal dubbel liggen van hun eigen grappen.

Triest gewoon dat zo'n programma de televizierring wint.

Gelukkig waren de 2 tegenhangers ook niet veel soeps.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Heb je het programma wel ooit gezien? Poep en scheet grappen komen er vrijwel nooit in voor. Jackass heeft er verder ook echt helemaal niets mee te maken.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

BoordAppel wrote:

Heb je het programma wel ooit gezien? Poep en scheet grappen komen er vrijwel nooit in voor. Jackass heeft er verder ook echt helemaal niets mee te maken.

Ik heb het programma een keer of 2 gezien en als ik zeg dat ik misschien 1x heb 'geglimlacht' is het veel.

Ruben Nicolai vind ik dan nog wel aardig, maar de rest heeft het niveau van een rioolbuis.

Misschien als je een sticky op hebt dat je er nog om kan lachen. Zo niet, vind ik het onbegrijpelijk.

miepke

• 816 messages
  • 0 votes

ja sorry maar ik kan er dus echt wél om lachen..

maar volgens mij moet je er gewoon van houden, want mijn vader vind er dus ook niets aan

achja, ik lig altijd dubbel

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ik denk dat vooral veel jongeren het leuk vinden. Mijn vader en moeder vinden het net als ik ook niet leuk, mijn zusje vindt het wel leuk.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik ken niemand die het níet leuk vind Op vrijdagavond gaan we vaak met zun 15en voor de buis zitten en dan is het lachen geblazen

En er zitten haast geen poep en scheet grappen tussen idd. Veel geimprofiseerde dingen zijn juist erg knap en doet me iedere keer weer verbazen hoe ze er op komen.

Nice trouwens dat Sara is gestopt.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

FillumGek wrote:

Ik ken niemand die het níet leuk vind Op vrijdagavond gaan we vaak met zun 15en voor de buis zitten en dan is het lachen geblazen

En er zitten haast geen poep en scheet grappen tussen idd. Veel geimprofiseerde dingen zijn juist erg knap en doet me iedere keer weer verbazen hoe ze er op komen.

Nice trouwens dat Sara is gestopt.

Die 15 personen zijn zeker allemaal personen tot een jaar of 18?

Anyway: Waarschijnlijk is het een kwestie van verschillende smaken in het humorgenre.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Spartaan1986 wrote:

Ben het volledig eens met Zavo.

Mensen die om een poep en een scheet kunnen lachen zullen dit zeker waarderen.

Ik wil dit eerder vergelijken met iets als Jackass. Mensen die te stom zijn om te schijten en zelf helemaal dubbel liggen van hun eigen grappen.

Wat je hier neerschrijft is veel meer een samenvatting van het format van Jensen zijn show dan dat het iets met de lama's te maken heeft. Overigens kan ik me in je conclusie dan wel weer vinden maar of jij daar blij om moet zijn is een andere vraag.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

timbo_ wrote:

(quote)

Wat je hier neerschrijft is veel meer een samenvatting van het format van Jensen zijn show dan dat het iets met de lama's te maken heeft. Overigens kan ik me in je conclusie dan wel weer vinden maar of jij daar blij om moet zijn is een andere vraag.

Jensen heeft inderdaad ook vaak poep en plas grappen maar Jensen maakt me meer aan het lachen dan de lama's.

Het programma is eigenzinnig, droog en de gasten zijn soms ook bijzonder of grappig zoals afgelopen Donderdag met Henk Jan Smits.

Het programma De Lama's is op zich best een aardig concept maar zet er dan echt leuke mensen neer en niet dat stel amateurs wat er nu staat.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Ik vind dit het leukste programma van dit moment. Ik kijk altijd en kan altijd wel smakenlijk er om lachen. Inderdaad is Sarah minder (of eigenlijk gewoon niet grappig), maar gelukkig zijn er altijd wel de twee Ruben's en Teil.

Ik vind het geweldig.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

De lama's is inderdaad echt een heel leuk programma.

Ik lig ook vaak in een deuk om die gasten, vooral om Ruben (niet die kale )

Als ik er langs zap laat ik het meestal wel staan, en het is zeker veel leuker dan Jensen naar mijn mening.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Arie is anders ook zeker niet de minste.

@Spartaan1986

De oudste is 20. Maar ik ken ook zat ouwere mensen die het geweldig vinden. Mijn ouders, andere familie en kennissen. Maar ja, het blijft natuurlijk gewoon smaken verschillen. Al kan je moeilijk zeggen dat er amateurs staan. Dat het je humor niet is okee, maar het zijn gewoon professionele cabaretiers. Erg succesvol ook.

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Ruben, die kale, heeft zich bij mij haast onsterfelijk gemaakt met die scene over Maxima die vreemd gaat

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

FillumGek wrote:

Arie is anders ook zeker niet de minste.

@Spartaan1986

De oudste is 20. Maar ik ken ook zat ouwere mensen die het geweldig vinden. Mijn ouders, andere familie en kennissen. Maar ja, het blijft natuurlijk gewoon smaken verschillen. Al kan je moeilijk zeggen dat er amateurs staan. Dat het je humor niet is okee, maar het zijn gewoon professionele cabaretiers. Erg succesvol ook.

Arie Koomen is de enige die ik kende voor het programma. Van het duo Arie en Sylvester

De rest had ik daarvoor nooit gezien.

Inderdaad het zal wel met smaak te maken hebben.

Purmerend

• 2775 messages
  • 3309 votes

Ken je Ruben van der Meer niet van onder meer Hakkuhbar met o.a. Gabbertje?

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

En natuurlijk als Sjors in de reclame van Cup-a-Soup!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Veel mensen vinden Ruben Nicolai het leukste, ik vind hem juist een van de mindere. Hij heeft last van het Jiskefet effect: hij gaat vaak net te lang door waardoor het niet grappig meer is.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Zou je De Lama's a.u.b. niet met Jiskefet willen vergelijken? Dit is nogal beledigend naar de heren Romeyn, Prins en Koch toe. Dank u.

Purmerend

• 2775 messages
  • 3309 votes

Art wrote:

En natuurlijk als Sjors in de reclame van Cup-a-Soup!

Oh ja, die was inderdaad geweldig. Hij ging dacht ik ongeveer zo: Nu evennnnnnnnnnnn niet! Kunnen jullie dan helemaal niks alleen. Kommmmaaar kommaar kommaaar.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Jiskefet vind ik persoonlijk helemaal geen bal aan

En ik wist dat Ruben van Hakkuhbar was, maar nooit geweten dat hij Sjors was Zal die reclame nog eens terug moeten zien en er goed op letten.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Eindelijk eens een programma dat terecht de televizier ring wint! Ik vind de lama `s ook geweldig, vooral Ruben Nikolai en Arie. Leuk, dat een programma voor de jeugd, een keer een prijs wint.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.