• 178.061 movies
  • 12.207 shows
  • 33.977 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.784 votes
Profile

De Lama's

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Vandaag voor de derde keer ofzo toevallig gekeken en moet zeggen dat ik er best van heb genoten. Toch niet echt een programma waar ik speciaal voor ga zitten.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

sydney wrote:

Ben ik het niet mee eens... Het was een sterke aflevering. Ook al zie ik liever "het moordspel" als eindronde.

Die dia-ronde kan op zich ook wel leuk zijn. Werd alleen niet zoveel mee gedaan nu. Maar idd is het moordspel altijd wel erg lollig. Beetje hetzelfde principe als het kringspel waar de eerste een woord doorfluistert aan de ander en iedereen fluistert hierna het woord door aan elkaar, totdat je bij de laaste van de kringt bent, die dan 9 van de 10 keer een heel ander woord heeft waar mee was begonnen. Je zou dat moordspel als kijker ook eens moeten proberen als je de oplossingen niet weet; zal het een stuk moeilijker maken denk ik (maar dit is uiteraard minder leuk...).

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

robin00787 wrote:

Wat ik wel zeer irritant vind is dat de BN'ers die te gast zijn altijd grappig proberen te doen. Daar heb ik sowieso een hekel aan, maar bij de lama's is het helemaal erg m.u.v. Jeroen van Koningsbrugge en Geert WIlders

De gast van vorige week, Alexander Pechtold (D66), was ook wel grappig bezig met z'n droge zouteloze kop.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Kansloos programma. Normaal gesproken houd ik wel van dat soort domme humor, maar de Lama's willen veel te grappig zijn, en zijn dat gewoon niet. En veel immitaties doen ze elke aflevering. Triest is het.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Zelf vind ik de Lama''s wel degenlijk leuk , Zeker Ruben van der Meer en Ruben Nicolai zijn erg leuk.

Altidj leuk voor tussendoor maar inderdaad niet iets om voor thuis te blijfen.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

arkadi wrote:

Uuitzending van vanavond was toch wel 1 van de mindere van de afgelopen tijd. Het is dat Chantal Jansen er was anders had ik het niet af gekeken.

vond het ook een van de mindere tot nu toe.

sanny74

• 62 messages
  • 1 votes

nu sara weg is komt er hopelijk een nieuwe leukere. gaat iemand zich aanmelden?

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Die Sarah was echt drama dus dat zal niet zo moeilijk zijn.

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

Op het BNN forum las ik pas dat Rosa Reuten de nieuwe Lama zou worden.

Maar aangezien er nu gezocht wordt naar een nieuw persoon, lijkt me dit niet meer waar.

Maar ik ben in ieder geval blij dat Sara weg is, want als Lama vond ik haar gewoon helemaal niet grappig.

En Chantal Jansen vorige keer vond ik juist irritant, met haar vervelende gelach steeds tussendoor.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik ben ook blij dat Sara weg is, vond haar er niet bij passen en ze was niet grappig.

Chantal Jansen vind ik gewoon erg nep, haar lach, hoe ze praat en doet.

Ben benieuwd wie de nieuwe lama word.

starbright boy (moderator films)

• 22403 messages
  • 5070 votes

timbo_ wrote:

Is gewoon letterlijk gekopieerd zo te zien. Maar inderdaad erg leuk.

De Lama's is gewoon de Nederlandse versie van dat programma,. Daar betalen ze keurig rechten voor.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

starbright boy wrote:

De Lama's is gewoon de Nederlandse versie van dat programma,. Daar betalen ze keurig rechten voor.

Was ook geen veroordeling. Er stond alleen in het bericht dat het erop leek. Vandoor mijn reactie dat het een kopie was.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Hoelang gaat dit wanproduct eigenlijk nog door?

koiboy

• 165 messages
  • 3380 votes

Ik kijk nooit tv maar dit is het enigste programma waar ik nog wel eens de tv voor aan zet. gewoon leuk.

robin00787

• 322 messages
  • 750 votes

Spartaan1986 wrote:

Hoelang gaat dit wanproduct eigenlijk nog door?

Dit wanproduct, wat het uiteraard niet is, meneertje ''ik heb The blair witch project 5 sterren gegeven'' (over wanproducten gesproken) gaat in ieder geval nog 1 seizoen door en misschien daarna nog een seizoen. Dat zei Tijl Beckand bij de uitreiking van de ring. Ze willen stoppen op hun hoogtepunt. Oooh, op die laatste zin komen denk ik veel reacties van de lama's haters.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

robin00787 wrote:

(quote)

Dit wanproduct, wat het uiteraard niet is, meneertje ''ik heb The blair witch project 5 sterren gegeven'' (over wanproducten gesproken) gaat in ieder geval nog 1 seizoen door en misschien daarna nog een seizoen. Dat zei Tijl Beckand bij de uitreiking van de ring. Ze willen stoppen op hun hoogtepunt. Oooh, op die laatste zin komen denk ik veel reacties van de lama's haters.

Naar deze crap luister ik niet eens. The Blair Witch Project een wanproduct?

Ik denk dat je het over de verkeerde film hebt.

En ze willen stoppen op hun hoogtepunt?

Ik zeg niks

somebody

• 183 messages
  • 0 votes

ik ben dol op de lamas en trouw kijker ik lig er niet wakker van dat sara weg is pas als ruben nicolai weggaat stop ik met kijken

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Zelfs tijdens haar eigen afscheid bakte Sara er niks van. Na iedere grap die ze maakte klonk een zenuwachtig gelach vanuit de zaal. Het soort van het-is-niet-grappig-maar-iedereen-lacht-dus- doe-ik-ook-mee-gevalletje.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Ik denk dat dit de laatste afleveting van het seizoen was, aangezien Sarah aan het einde van het seizoen zou vertrekken. En die Ruud de Wild was ook een zoutzak, zeg...

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Ruud de Wild

We gaan je missen Sarah

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

Was hier al gezegd dat ook Arie er mee stopt?

Dat is wel jammer.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Bron? Dat hoor ik voor het eerst namelijk. Ik weet wel dat Arie stopt.

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

Sorry, meteen veranderd, Arie inderdaad.

Maar ook dat is jammer

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Heb je daar een bron van? Ik hoor nu ook voor het eerst dat Arie stopt

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Stond in de krant

Xerena

• 20 messages
  • 0 votes

Heb het ook in de krant gelezen: Arie wil stoppen op het hoogepunt, en aangezien ze nu de TelevisierRing hebben gewonnen, is dit voor hem het hoogtepunt!

Ook, en dat zijn zijn woorden: 'de nobelprijs voor de vrede zullen we hiermee wel niet winnen'.

Vind ik trouwens wel heeeel erg jammer, want ik vind Arie de leukste en de beste! Maar ja...

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

Er stond ook nog bij dat hij alle spellen/oefeningen van de Lama's al wel meerdere keren gedaan had en dat het tijd was voor iets nieuws.

En hij gaat volgend jaar Never Mind The Buzzcocks presenteren, dus dan was er geen ruimte meer voor de Lama's.

sanny74

• 62 messages
  • 1 votes

dusss betekent dat, dat er nou NOG een lama bij moet?

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Wat mij betreft mogen Tijl en de Rubens het met z'n drieën doen. Dat zijn m.i. toch de beste lama's .

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Ruben Nicolai begint het programma de laatste weken wel erg naar zich toe te trekken. Zou iets minder mogen van mij.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.