- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Lama's
De Lama's
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Vanavond Valerio te gast. 
Het leek me al niks en het was ook niks.
Wat een dom ventje die Valerio. Zit erbij als een zoutzak met een enorm verveeld gezicht.
Minst leuke aflevering tot nu toe van dit seizoen.
Ad-Just vond ik ook tegenvallen.
Doe mij maar gewoon Ruben, Ruben, Tijl en Jeroen.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7938 votes
Het leek me al niks en het was ook niks.
Wat een dom ventje die Valerio. Zit erbij als een zoutzak met een enorm verveeld gezicht.
Dat is zijn humor, zo doet ie altijd. Een beetje een tragisch kereltje 
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Ligt het nou aan mij of heeft die Ruben N een pens gekregen, of had ie dat altijd al? Viel me echt een beetje op. Maar was inderdaad niet de leukste aflevering, die valerio zat er inderdaad bij als een verveelde zoutzak; als je dr geen zin in hebt, rot dan lekker op, voor jou 50 anderen!!
Tijl was wel weer erg in vorm en eigenlijk Ruben N ook, maar aangezien die eigenlijk altijd goed is valt dat minder op. Ik vond het overigens ook dom dat bij elke ''grap'' van Adjust het publiek ging klappen; zo goed waren ze nou weer niet. Nee, ik heb liever Jeroen weer terug.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Nee, ik heb liever Jeroen weer terug.
Dat geklaag ook altijd.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Net even gekeken. De slechtste aflevering sinds Martijn Oosterhuis weg is
Ik ken die Valerio ook helemaal niet en na wat ik heb gezien heb ik ook geen enkele behoefte om hem nog eens te zien. Vervelend klein mannetje *bah* . Het leek wel of iedereen een off-day had. Zelfs Patrick zat de helft van de tijd niet op te letten met de zoemer. Nee, dit debuut van Ad-Just was (niet alleen dankzij hem) allesbehalve geweldig.
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Ligt het nou aan mij of heeft die Ruben N een pens gekregen, of had ie dat altijd al?
Heeft die al lang.
Maar ik hoop volgende week weer op de beste opstelling, dus Ruben/Ruben/Tijl/Jeroen, en een leuke gast.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Maar ik hoop volgende week weer op de beste opstelling
Beste opstelling blijft nog steeds Ruben, Ruben N, Tijl en Arie Koomen!
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Haha Arie, grapje zeker? Arie was een beetje als Gordon (irritant druk) en Valerio (Saai met hoofdletter S). Gelukkig is ie ermee opgehouden en hebben we nu Jeroen 
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Tja, dat wordt lastig op dit moment.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Haha Arie, grapje zeker? Arie was een beetje als Gordon (irritant druk) en Valerio (Saai met hoofdletter S). Gelukkig is ie ermee opgehouden en hebben we nu Jeroen 
Jeroen past er niet echt tussen vind ik , hij doet aardig mee maar echt leuk is hij nooit.
Arie was een stuk beter.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Vind Jeroen wel grappig, vond ik eigenlijk altijd al als ik hem ergens in zag spelen. Heb toen ook een keer gezegd dat hij eigenlijk een 'Lama' moest worden, was dus een aangename verrassing toen hij het ook ineens werd. Laatst ook weer erg gelachen om dat stukje 'boterglijden'. En toen hij Ruben van der Meer na moest doen in de dating-show. Erg leuk.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Politiek correct mannetje die Van Koningsbrugge 
Alleen Ruben Nicolai heeft wel wat 
Van der Meer is inspiratieloos
Tijl Beckand doet zijn best maar is gewoon niet grappig
De Lama's: Love it or hate it.
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Vanavond Mathijs van Nieuwkerk te gast. Lijkt me wel een aardige gozer.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Politiek correct mannetje die Van Koningsbrugge 
Alleen Ruben Nicolai heeft wel wat 
Van der Meer is inspiratieloos
Tijl Beckand doet zijn best maar is gewoon niet grappig
De Lama's: Love it or hate it.
Nonens!
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik vond het gisteren weer een erg leuke aflevering. Veel beter dan die van vorige week, die mij iets wat tegenviel. De formatie van gisteren vond ik het beste...
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Nonens!
Wat is nonens?
gotti
-
- 14075 messages
- 5884 votes
Heb liever van Nieuwkerk dan die Ad-just. Maar denk niet dat ie wil...
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Ad-just zien we volgens mij sowieso niet meer terug bij de lama's, aangezien hij een 1 aflevering contract heeft. Ach, ik zal er niet om rouwen. De aflevering van gisteren was weer erg leuk, vooral Jeroen begint steeds losser/beter te worden en Mathijs was een leuke gast. Maar wel erg dat kale Ruben gewoon niet wist dat het Shakira was bij het moordspel (was toch wel erg duidelijk).
gotti
-
- 14075 messages
- 5884 votes
Matthijs verkloote het, omdat die geen idee had volgens mij...
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Matthijs verkloote het, omdat die geen idee had volgens mij...
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Redelijke aflevering. Het stukje over Victor Brandts was wel erg leuk. Geweldig ook hoe goed Ruben N en Tijl op elkaar zijn ingespeeld. En wat was die neger trouwens slecht. Zat constant af te wachten. Kwam echt niks zinnigs uit. Geef mij maar Jeroen!
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Inderdaad, waar kwam die kerel vandaan?
Hoogtepunt:
"Ik wist niet dat jij Clark kent?"
Te flauw, maar da's mijn humor
.
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
Redelijke aflevering. Het stukje over Victor Brandts was wel erg leuk. Geweldig ook hoe goed Ruben N en Tijl op elkaar zijn ingespeeld. En wat was die neger trouwens slecht. Zat constant af te wachten. Kwam echt niks zinnigs uit. Geef mij maar Jeroen!
Inderdaad zeg, die neger was wel erg slecht.. Jeroen stukken beter
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Ik heb geen mening over Jandino. Hij heeft namelijk niks gezegd..
beste grap van deze aflevering was de mandarijnen grap van Ruben vd M.
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Die Jandino hoeft wat mij betreft ook nooit meer terug te komen.
Wat was die verschrikkelijk slecht zeg.
Volgende week, en het liefst voortaan de komende weken, gewoon Jeroen, Tijl, Ruben en Ruben.
gotti
-
- 14075 messages
- 5884 votes
Jeroen van Koningsbrugge heeft inderdaad meteen al de lach aan zijn kont hangen, alhoewel ik denk dat Jandino het ook wel kan (afgaande op zijn stand-up comedy). Leuke aflevering voergens. De "beter van niet" en ""ik wil graag zien" waren erg leuk.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Niemand die het interview een hoogtepunt vond? Voor de rest vond ik het een matige aflevering en die Jandino was waardeloos.