• 178.061 movies
  • 12.207 shows
  • 33.977 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.784 votes
Profile

De Lama's

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Hoelaat begint het vandaag ?

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

is al 20 min bezig, 21:55 afgelopen

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Nooit iets aan gevonden, erg flauw en wat mij betreft humorloos.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

lowhusky wrote:

is al 20 min bezig, 21:55 afgelopen

Oh jammer was Ajax aan het kijken.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Reinbo wrote:

Humor op zijn best voor mij.

Alsje hier niks aan vind vraag ik me hardop af wat je dan wel grappig vind.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

De datingshow .

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Reinbo wrote:

Ben ik het roerend mee eens. Vind het maar een flauwe show, van een omroep die van mij sowieso wel eens van de buis mag. (Oeh, wat hard uitgedrukt, meen ik niet helemaal natuurlijk )

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

Datingshow was inderdaad hilarisch

Beste deel uit de show.

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

Mwoa, ik vind de lama's maar een overhyped.. Heel soms wel grappig, veelal wat gekke bekken trekken en rare geluiden maken.. Mwoa, niet mijn humor dus

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Programma dat onbedoeld de versimpeling van Nederland weergeeft. Irritant en genant.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Redlop wrote:

Programma dat onbedoeld de versimpeling van Nederland weergeeft. Irritant en genant.

Zo had ik het moeten zeggen

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

Dit programma is geweldig. Versimpeling is erg gemakkelijk. Als je het niet leuk vindt allah, maar het is een feit dat het knap is hoe men improviseert op bepaalde situaties. Ik vind dit juist een verademing tussen alle nietszeggende shows op de Nederlandse pulp TV.

Dit is het leukste programma op de televisie op dit moment. Dat vind ik al een geruime tijd.

Zoals gisteren Froukje de Both, de tranen in haar ogen had staan, zo zit ik ook altijd naar die show te kijken.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Really? Hoor vaak dat het leuk is, en kijk het ook wel eens. Maar moet zelden lachen. Soms een glimlach in de zin van, ach ze doen hun best, vast aardige mensen verder. Maar vind Paul de Leeuw ook al afgrijselijk en die blijkt ook helemaal te gek gaaf te zijn ofzoiets.

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

Paul de Leeuw vind ik ook erg goed!!! Het is wel een beetje dezelfde soort humor. Dus laten we het erop houden dat het "gevoel voor humor" is.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Ja zo een vermoede had ik al

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Zou kunnen, ik vind het ook beide niet grappig.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Ik vind beiden geweldig. Inderdaad gevoel voor humor dus. Ik vind het wel raar dat die nieuwe Lama's (Ad just, winnaar van Lama gezocht, en nog iemand anders) nog niet hun debuut gemaakt hebben. Maarja, dit is een erg sterke formatie. Jeroen past er erg goed tussen...

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

Dat heb ik mij ook afgevraagd... Maar ik heb begrepen dat Ad Just voorlopig alleen meereist met de Lama's on tour (in de theaters) om daarna zijn echte debuut te maken in de TV show.

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

Dat dit nog bestaat. Een saai en mislukt expirement wat mij betreft. Slechts enkele onderdelen waren écht grappig.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Mislukt? Afgelopen zaterdag keken er 800.000 mensen naar. Voor velen werkt het blijkbaar wel.

Persoonlijk kan ik er wel naar kijken, niet altijd even leuk, maar zo nu en dan zitten er een paar pareltjes tussen...

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Idd af en toe briljant, meestal glimlach waardig. Veel onderdelen zijn ook met moeite grappig te krijgen, dus vind het vaak al knap dat ik moet glimlachen.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Respekked wrote:

Idd af en toe briljant, meestal glimlach waardig. Veel onderdelen zijn ook met moeite grappig te krijgen, dus vind het vaak al knap dat ik moet glimlachen.

Helemaal mee eens.

Eigenlijk alleen de rondes zoals ''de slechste allertijden'' of ''ik wil graag zien'' zijn vaak echt grappig.

De spellen zijn meestal een beetje saai maar het is knap dat ze er nog wat van maken.

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

sydney wrote:

Zoals gisteren Froukje de Both, de tranen in haar ogen had staan,.

Ik vond Froukje de Both maar irritant.

Ze kwam in ieder geval op mij over alsof ze het enorm overdreef allemaal.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

IcU wrote:

Jeroen past er erg goed tussen...

Ik vind hem niet echt een lama ..

Valt erg weg naast de Rubens en Tijl ( De beste 3 imo)

Zie dan nog liever Arie.

robin00787

• 322 messages
  • 750 votes

Redlop wrote:

Mijn god, mag ik even kotsen. Flikker toch een eind op. Ga dan lekker naar je universitaire humor luisteren. Jij bent zeker ook zo iemand die niet naar commerciele muziek luistert, want tja commercieel is voor het volk en het volk is maar eenvoudig en stom. De lama's zijn gewoon onwijs grappig, maar volgens mij irriteer jij je gewoon aan het feit dat de lama's heel populair zijn momenteel. Recalcitrant gedrag hoor.

janssen16

• 139 messages
  • 676 votes

geweldige serie, vond alleen afgelopen aflevering wat minder..

maar de aflevering van vorige week was gewoon geweldig

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Laatst de aflevering met Froukje de Both bekeken. Moet zeggen dat het wel erg leuk was. Ik denk dat ik maar eens wat dvd's ga aanschaffen (of pindakazen) om de hele serie te bekijken. De afleveringen die ik heb gezien bevallen namelijk uitermate goed.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Respekked wrote:

Helemaal mee eens

Ik kan niet begrijpen dat je er echt dubbel om kan liggen. Daar is het de humor niet naar

En dan die Patrick Lodiers op de achtergrond met dat irritante lachje. Ik kijk het alleen als ik er langs zap en er voor de rest geen reet op tv is

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Doom wrote:

Laatst de aflevering met Froukje de Both bekeken. Moet zeggen dat het wel erg leuk was. Ik denk dat ik maar eens wat dvd's ga aanschaffen (of pindakazen) om de hele serie te bekijken. De afleveringen die ik heb gezien bevallen namelijk uitermate goed.

Is allemaal (en geheel legaal) terug te kijken op Uitzendinggemist...

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Dank. Gisteren meteen 4 afleveringen bekeken. Ik lag uiteraard helemaal plat.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.