- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Lama's
De Lama's
Iketes
-
- 1968 messages
- 1375 votes
Deze maakt tot nu toe de beste kans, vind ik. Hij was echt sterk en ook snel met z'n grappen. En een Belg bij de Lama's is natuurlijk ook weer goed voor de Belgische kijkcijfers.
Een tweede kanshebber vind ik nog steeds die gast van afl. 1 met die Jay-Leno kin.
Na vanavond zijn er in totaal 47 potentiële lama's naar de volgende ronde gegaan. Ben benieuwd, want nu gaat het steeds meer een strijd der titanen worden. 
Ruben Nicolai is Belg...
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Aflevering van gisteren helaas gemist. Dinsdag de herhaling even kijken, of straks op internet.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Net nog even de herhaling gekeken op uitzendinggemist.nl en ik vond die gast uit Afghanistan en Lama D uit de laatste ronde ook erg sterk uit de hoek komen.
Ben benieuwd naar de bonte avond.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik vind het programma wel leuk, maar niet echt 'lama' genoeg. Ik vind het eigenlijk overbodig, ze kunnen ook gewoon een ervaren caberatier inhuren, en niet van die amateurs (waarvan sommige wel errug goed zijn)...
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
En een beetje jammer dat de drie huidige lama's niet in de jury zaten.
Ik had met iemand gesproken die naar de opnames van de halve finale was geweest en daarbij waren 2 echte Lama's aanwezig.
Nu weet ik niet meer welke, maar in ieder geval zaten de deelnemers met drie personen in een groepje en maakte een echte Lama dit groepje compleet.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Die echte Lama's waren Arie en Sara.
Ben het niet met de uitslag eens. Als ik het voor het zeggen had, had ik Rebecca door laten gaan i.p.v. Alain. Vrouwen met goeie humor vind je niet zo veel namelijk, en Alain wist me niet te overtuigen.
Rob en Ad-Just waren net zoals in de vorige afleveringen weer erg sterk.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik had ook liever Rebecca door, maar ik zou zo 1,2,3 niet weten voor wie die in de plaats zou moeten komen.
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Nee man, die Rebecca was echt niet grappig. K had ook al meer het gevoel dat zij bij de laatste zes zat omdat het anders 6 mannen zouden zijn. Ik denk dat Alain de nieuwe wordt.
Bij ''de wereld draait door'' was trouwens Jeroen van Koningsbrugge te gast en wat blijkt..... hij wordt ook een nieuwe lama.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Nee man, die Rebecca was echt niet grappig.
Rob maakt anders wel een goede kans, hij zoent iedereen! 
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Vanavond was de uitslag. Waarin ik in een bericht eerder nog voor Rob was vond ik vanavond Ad-Just de absolute winnaar. En hij heeft gelukkig ook gewonnen. En dat die Rob zo klef was begon me zwaar te irriteren. Ben benieuwd hoe hij het er vanaf gaat brengen over 3 weken wanneer de echte Lama's weer beginnen.
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Ben ook blij dat Ad-Just gewonnen heeft.
Mooie subtiele grappen en hij ging niet overdrijven, zoals Rob bijvoorbeeld deed.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Rob was ronduit irritant en iedereen die meekeek had een spuughekel aan hem. Ad-just was de tofste
Alain stelde teleur.
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Alleen ik denk toch niet dat ad-just zich staande gaat houden tussen de ''profs''. Moeilijk uit te leggen waarom maar hij mist een bepaalde klasse of professionaliteit, iets wat Alain wel had. Maar goed, we zullen het wel zien over 3 weken.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Juist niet Toen Alain samen met Ruben speelde had hij nauwelijks een goede grap. Terwijl Ad-Just orginele en nieuwe grappen maakte.
Bijv over Bram M: ''BOEM!! Tjah, geen goede verdedeging he''. 
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Alleen ik denk toch niet dat ad-just zich staande gaat houden tussen de ''profs''. Moeilijk uit te leggen waarom maar hij mist een bepaalde klasse of professionaliteit
Is denk ik hetzelfde als dat je bijv. net je rijbewijs hebt gehaald. Daarna leer je pas echt echt autorijden.
Zo zal dat ook voor Ad-Just zijn. Hij gaat zich nu pas de kunst van het echte improviseren eigen maken.
Terecht gewonnen en hij is in ieder geval nu al 10 keer beter dan Sara, dus echt druk maak ik me niet. 
Eigenlijk wist je al vanaf de voorrondes dat het 1 van deze 3 zou worden...
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Ben ook wel tevreden met Ad-just. Alain en Rob waren 3 keer niks. Vooral Rob die elke keer door scheel te kijken of door te zoenen een uitweg zoekt. Alain is te ''stijf'' om een goede Lama te worden. Leuke finale gisteren, ik ben zeker benieuwd naar de 1e aflevering.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ad-Just was zeker wel de beste! Hij zal zijn naam eer aandoen en een goede toevoeging zijn voor het team. Alain had een beetje podiumvrees leek het wel, was totaal uit vorm. En Rob... tja Rob blijft een geval apart. Maar Ad-Just was van het begin af aan al mijn favoriet! 
Oh, en aan degene die beweerde dat Arie en Sara de échte lama's waren... Ik denk juist toch de beide Rubens en Tijl. Maar goed, da's mijn mening.
Ruben van der Meer is vooral hilarisch! Echt een geweldige gast! 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ja, ik ben het zeker eens met de keuze voor Ad-Just. Rob is nu leuk maar na een paar uitzendingen heb je dat allemaal al wel gezien en dan word het juist irritant. Alain was in de voorrondes ontzettend leuk maar klapte compleet dicht in de finale.
Ik vrees alleen dat Ad-Just een te hoog cultuurgehalte heeft voor het publiek van BNN. Sommige grappen zijn echt briljant maar zijn te moeilijk voor de kijkers die de poep- en scheetgrappen van Ruben van der Meer gewend zijn. En bovendien vrees ik voor de ronde "Verboden te lachen" want Ad-Just lacht om alles wat de "echte" lama's zeggen.
Ik ben in elk geval benieuwd. Over drie weken weten we meer
.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
. Vooral Rob die elke keer door scheel te kijken of door te zoenen een uitweg zoekt..
Whaha dit viel mij ook ontzettend op
.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ja, ik ben het zeker eens met de keuze voor Ad-Just. Rob is nu leuk maar na een paar uitzendingen heb je dat allemaal al wel gezien en dan word het juist irritant. Alain was in de voorrondes ontzettend leuk maar klapte compleet dicht in de finale.
Ik vrees alleen dat Ad-Just een te hoog cultuurgehalte heeft voor het publiek van BNN. Sommige grappen zijn echt briljant maar zijn te moeilijk voor de kijkers die de poep- en scheetgrappen van Ruben van der Meer gewend zijn. En bovendien vrees ik voor de ronde "Verboden te lachen" want Ad-Just lacht om alles wat de "echte" lama's zeggen.
Ik ben in elk geval benieuwd. Over drie weken weten we meer
.
Poep- en piesgrappen van Ruben van der Meer... Hmm... dat valt ook wel mee toch? Vond ik meer van Arie Komen. Ruben vdM heeft de lach aan zijn kont hangen, daar heeft hij echt niet alleen maar poep- en piesgrappen voor nodig.
En of Ad-Just gaat lachen om de grappen van de andere Lama's... Hij krijgt vast nog wel training daarin, denk ik.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Goed nieuws voor de echte Lama fans onder ons. Behalve Ad-Just zijn er nog twee andere lama's aangetrokken. Jandino Asporaat is voor mij de grote onbekende maar daarnaast is ook Jeroen van Koningsbrugge lama geworden 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Dat zal het vertrouwen van Ad-Just goed doen ...
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ach ja, het was ook wel te verwachten dat er nog iemand bij zou komen. Met 4 Lama's het hele seizoen spelen lijkt me moeilijk.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Ach ja, het was ook wel te verwachten dat er nog iemand bij zou komen. Met 4 Lama's het hele seizoen spelen lijkt me moeilijk.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Arie Koomen.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
In De Wereld Draait Door werd een maandje geleden Jeroen al nieuwe lama genoemd.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Klopt. Dat werd hier ook al eerder vermeld. Geen nieuws meer dus.
Bij ''de wereld draait door'' was trouwens Jeroen van Koningsbrugge te gast en wat blijkt..... hij wordt ook een nieuwe lama.
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Klopt. Dat werd hier ook al eerder vermeld. Geen nieuws meer dus.
Het is hier niet officieel gemeld, alleen van ''het zou leuk zijn als hij mee zou doen''. Anyway vanavond begint het nieuwe seizoen. Yeah!!!
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Patrick met een bloedneus 
En dat stuk wat Ruben N. op die kermis en bloedneus baseerde was wel hilarisch.