• 178.000 movies
  • 12.205 shows
  • 33.974 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.211 votes
Profile

Buffy the Vampire Slayer

bazillion

• 253 messages
  • 1209 votes

aah das echt te verrot.

haha, je wil dus zeggen dat je meer over het feit inzit dat je niet doorkunt kijken dan dat je geld weg is?

het is misschien ook nog een optie om de afleveringen online te kijken en later eventueel alsnog de boxen aanschaffen als collectorsitem. dan hoef je iig niet te stoppen met kijken haha.

haha, ik kan niet wachten!

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

bazillion wrote:

aah das echt te verrot.

haha, je wil dus zeggen dat je meer over het feit inzit dat je niet doorkunt kijken dan dat je geld weg is?

het is misschien ook nog een optie om de afleveringen online te kijken en later eventueel alsnog de boxen aanschaffen als collectorsitem. dan hoef je iig niet te stoppen met kijken haha.

haha, ik kan niet wachten!

Ach ja ben twee dagen pissed geweest totdat ik tot de conclusie kwam dat ik mijn geld toch niet meer terugkrijg en ach laten we hopen dat dat mens onder een bus loopt

Dat van de afleveringen online kijken is id ook een idee, weet je misschien waar je dit kunt doen ??

bazillion

• 253 messages
  • 1209 votes

http://www.sidereel.com/Buffy_The_Vampire_Slayer

en evt. nog ovguide.

maar geloof dat bovenstaande het meeste bevat.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Is dat betalend.

bazillion

• 253 messages
  • 1209 votes

Nee is gewoon een buffersite met links.

Alleen voor itunes en amazon moet je betalen, geloof dat er heel af en toe een aflevering tussenstaat. Maar dan staan er ook links naar andere sites waar je wel gewoon gratis kunt uploaden. Dus is volledig gratis. Het is gewoon net zo'n systeem als youtube, om een wat duidelijker voorbeeld te gebruiken.

bazillion

• 253 messages
  • 1209 votes

Overigens zijn de (clear) flash afleveringen van divx kwaliteit en moet je voor de tudou etc. iets langer wachten voordat hij kan afspelen.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Goh die dvd box had toch een stuk handiger geweest.

Vond laatst compleet per toeval buffy seizoen 7 op videoband, heb het maar gelijk meegenomen want het was een koopje en het is nog goede kwaliteit ook, alleen wil ik eert seizoen 6 zien anders weet je al hoe het afloopt en dat wil ik niet.

bazillion

• 253 messages
  • 1209 votes

Lukt het niet dan via sidereel (site)?

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Weet niet heb het nog niet geprobeerd mar ik bedoel alleen het is een stuk makkelijker om gewoon een dvdtje in je speler te stoppen

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

In de laatste aflevering van seizoen 3 leken me eigenlijk veel fouten te zitten. Zo werd Snyder wel zeker 3 keer genoemd terwijl hij is opgevreten door the mayor in de vorige aflevering. Ook werd Faith genoemd toen Angel terug op de proppen kwam maar ze lag toch in een coma? Foutjes of heb ik iets gemist?

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Mogen mensen niet genoemd worden als ze dood zijn of in coma liggen?

Want dan staat je nog wat te wachten bij de laatste aflevering van seizoen 4. Weirness alom.

Al met al een erg vermakelijk seizoen met twee afleveringen die er echt huizenhoog bovenuit steken. Hush en Restless.

bazillion

• 253 messages
  • 1209 votes

Phoenix wrote:

Mogen mensen niet genoemd worden als ze dood zijn of in coma liggen?

Want dan staat je nog wat te wachten bij de laatste aflevering van seizoen 4. Weirness alom.

Al met al een erg vermakelijk seizoen met twee afleveringen die er echt huizenhoog bovenuit steken. Hush en Restless.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Neen dat bedoel ik ook helemaal niet. Het was die aflevering waar Buffy gedachten kan lezen en ze zegt op een bepaald moment: Jah want Snyder dacht aan ... Als hij dood is kan hij moeilijk denken he? En met Faith bedoelde ik dat Buffy tegen Angel zei of Faith niet ergens bij hem in de buurt was vanwege ze hadden gekust en al...

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Oh met dat stukje over faith bedoel je waarschijnlijk een terugblik die je altijd ziet aan het begin van de show maar dat was een terugblik naar de serie angel als ik me niet vergis.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Geen idee waar dit over gaat? In de aflevering dat Buffy kan gedachtelezen zijn Snyder en Faith toch nog niet dood/in coma?

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Dat klopt ik begrijp ook niet helemaal wat hij bedoeld maar wat ie beschrijft over faith vind volgens mij pas op de helft van seizoen 4 plaats...

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ofwel zendt Kanaal 2 ze verkeerd uit Het was het einde van seizoen 3 met de hemelvaart. En daar verandert the Mayor in die slang. Correct?

De dag daarna zonden ze een aflevering waarin Buffy door het bloed van een of andere demon zonder mond gedachten kon lezen. Daar zegt ze ineens tegen Giles dat ze de gedachten van Snyder had opgevangen terwijl ie al in de vorige aflevering is opgevreten...
En dat gebeurde allemaal op het einde van seizoen 3

Edit: Nu zie ik ineens dat volgens TV.com the Assenction aflevering de laatste van seizoen 3 is In het programmabladje staat bij de aflevering van gisteren 22/22 jg. 3
Earshot

Dubbele edit : Na wat opzoekwerk blijkt de aflevering Earshot zich dus voor de dubbele episode Graduation Day te bevinden Dus het speelde zich wel af voor de finale maar werd op het verkeerde ogenblik uitgezonden... En met dat van Faith zal het ook wel zo zitten.

Kak Kanaal2!

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Zie je wel ik begon al te denken dat ik het fout had.

bazillion

• 253 messages
  • 1209 votes

oke nou ik snap er he-le-maal niets meer van, whaha.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Ach metalfist heeft gewoon een pilsje teveel op gewoon in mee lullen

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Maar het was dus niet mijn schuld maar Kanaal 2 heeft ze gewoon in verkeerde volgorde uitgezonden en daarmee dat ik verward was...

bazillion

• 253 messages
  • 1209 votes

Oh zo, haha ach nooit uitgaan idd van de tv volgorde.

Ik weet nog wel toen ze ze eerder uitzonden op net5(?), geloof ik.

Dat ze ook telkens switchten van seizoenen, echt vervelend ook als je het een beetje wil volgen. Misschien een aanrader om een box aan te schaffen?

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Inderdaad zoals ik al eens eerder had gezecht heb ik het ook een keer op net 5 gevolgd zat toen dacht ik in de eerste 5 afleveringen van seizoen 6 (wel ironisch aangezien ik me er niets meer van kan herrineren en dit juist het seizoen is dat ik op dit moment wil zien) switchten ze in eens naar de finale van seizoen zeven gelukkig had ik het optijd door dus ben ik snel weg gezapt.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

En by the way heb vandaag de eerste twee seizoenen van angel (in boekvorm) binnen gekregen, nou maar hopen dat het net zo leuk is als buffy.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Vindt Angel vele mate beter dan Buffy.

In alle opzichten ook nog eens.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Nou mijn liefde voel buffy is zp groot dat het me sterk lijkt dat er ooit iets is wat het zal overtreffen, maar wie weet i'll keep an open mind.....

bazillion

• 253 messages
  • 1209 votes

Ik heb Angel aangeschaft omdat ik juist zo gek van Buffy was. Het is anders, een open mind lijkt me verstandig, maar ik denk dat als je Buffy goed vindt, je Angel sowieso wel enigszins kunt waarderen.

En natuurlijk komt Buffy nog een keertje langs in seizoen 1: I will remember you. Dus het is gewoon een verlenging van mijn Buffyrit geweest.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Het heeft even geduurt maar eindelijk staat seizoen zes (de boekvorm) in bestelling...

Nou maar hopen dat hij deze keer wel aankomt

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

bazillion wrote:

En natuurlijk komt Buffy nog een keertje langs in seizoen 1: I will remember you. Dus het is gewoon een verlenging van mijn Buffyrit geweest.

2x trouwens:).

De aflevering waar Angel faith de goede weg wijst.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Klopt, en ze heeft ook nog een paar erg mooi vechtscenes

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.