Lost
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Inderaad: "we're here." Wel jammer dat Mikhail eruit ligt.
Ik kan nu al niet meer wachten op de Locke aflevering die volgende week komt:
http://www.youtube.com/watch?v=wGLYRBfzIJQ&eurl=http%3A%2F%2Fspoilerslost%2Eblogspot%2Ecom%2F
http://www.youtube.com/watch?v=FVcIhRu6_i4&eurl=http%3A%2F%2Fspoilerslost%2Eblogspot%2Ecom%2F
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Wow, wat een promo's!
Benieuwd of het vanaf het begin John's bedoeling was om de onderzeeër op te blazen. En natuurlijk of Jack alle Others voor de gek houdt.
Seizoen 3 raakt in een stroomversnelling!
JagieXK
-
- 44 messages
- 2 votes
geweldige aflevering met Locke, tot nu toe de spannendste naar mijn mening!!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Dammit, de aflevering op tv-links macheert niet. Heeft er misschien iemand een link voor aflevering 12?
Slater (crew films & series)
-
- 1346 messages
- 8973 votes
Ik moet even goed denken over 'Par Avion'.
Want aan het einde van een aflevering ging Jack met de Others via boten naar een ander eiland
en nu hadden K, S, L en die franse vrouw hun zo gevonden?
Volgens mij zaten de Others al op een ander eiland toch?
Beetje vergeet achtig aan het worden...
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Ik zit nu halverwege serie 2 en het wordt er helaas allemaal niet beter op, beetje saai.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ik moet even goed denken over 'Par Avion'.
Want aan het einde van een aflevering ging Jack met de Others via boten naar een ander eiland
en nu hadden K, S, L en die franse vrouw hun zo gevonden?
Volgens mij zaten de Others al op een ander eiland toch?
Beetje vergeet achtig aan het worden...
http://www.dharmasecrets.com/forum/index.php/topic,10209.0.html
Slater (crew films & series)
-
- 1346 messages
- 8973 votes
Ja want Kate en Sawyer moesten ook weer overvaren toen ze terug kwamen dus het kan eigenlijk wel.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
"Bring me the man from Tallahassee", Lost gaat verder dan ooit.
En het gaat alleen maar beter worden:
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Fire + water viel nog wel, vooral omdat Hurley is getting some
.
Maar er mag nu wel echt iets boeiends gaan gebeuren.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Volgens mij heeft Ben echt een IQ van 300 ofzo.
Sterke aflevering weer. Op zich weinig antwoorden gekregen (alleen een bevestiging van de supremacie van Ben), maar Locke-centered afleveringen zijn altijd de moeite waard.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zo, vanavond en morgen afleveringen 9 tot 12 kijken. Heb er weer zin in! Lost is, na een matige start van seizoen 3, weer helemaal terug!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Eindelijk het antwoord hoe Locke in een rolstoel belandde!. Schokkende aflevering, maar wederom met een vreemd einde. Zo vreemd dat het niet schokkerend is.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Schokkende aflevering, maar wederom met een vreemd einde. Zo vreemd dat het niet schokkerend is.
Misschien niet schokkend, maar het zet de hele serie en met name de gebeurtenissen omtrent Locke wel in een ander perspectief. Deze scene roep ongelooflijk veel vragen op. Het verband tussen een flashback en een gebeurtenis op het eiland is sinds de komst van Desmond niet zo groot geweest. Ik vroeg me dan ook onmiddellijk af of de vader van Jack niet gewoon echt is verschenen.
Ik las overigens ergens dat Lock en zijn vader pas weer over 5 weken aan bod komen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nou, ik loop dan wat achter (kijk 1x per maand 4 afleveringen meteen), heb gister eps 9 en 10 gekeken. Ze waren wat rustig, maar ik vind wel dat de hele mysterieuze Lost sfeer weer goed aan het terugkomen is. Oude bekenden komen weer in het verhaal, het wordt weer wat origineel...goedzo! Want het begin van seizoen 3 was tam, soms saai.
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
opeens weer aardig wat ontwikkelingen in ep: 13 season 2.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Misschien niet schokkend, maar het zet de hele serie en met name de gebeurtenissen omtrent Locke wel in een ander perspectief. Deze scene roep ongelooflijk veel vragen op. Het verband tussen een flashback en een gebeurtenis op het eiland is sinds de komst van Desmond niet zo groot geweest. Ik vroeg me dan ook onmiddellijk af of de vader van Jack niet gewoon echt is verschenen.
Ik las overigens ergens dat Lock en zijn vader pas weer over 5 weken aan bod komen.

Dat valt ook wel mee, bedenk vooral dat Ben zei dat het een doos was waar uit komt wat je wilt, Ben wist dat Locke zo ver mogelijk van zijn vader verwijderd wou zijn, dus wellicht is het allemaal een hallucinatie, althans, dat was wat ik als eerste dacht.
Noud
-
- 545 messages
- 1157 votes
VRAAG SEIZOEN 2 AFLEVERING 24!!!
De kerel die die in de kelder woont. (met zijn gele pak) hij heeft een grijze baard en haar.
Heeft hij Sayid eens ontmoet? In een aflevering met Sahid, kwam hij volgens mij in voor? Klopt dit?
tnx
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Dat valt ook wel mee, bedenk vooral dat Ben zei dat het een doos was waar uit komt wat je wilt, Ben wist dat Locke zo ver mogelijk van zijn vader verwijderd wou zijn, dus wellicht is het allemaal een hallucinatie, althans, dat was wat ik als eerste dacht.
Nu dat Locke's vader op het eiland is zal (hoop ik) snel duidelijk worden of hij de orginele Sawyer is
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
deze laatste Locke-aflevering vond ik ook een van de coolste tot nu toe, maarre...
sayid heeft toch toer van het hele eiland gedaan in seizoen 1 of 2, heeft hij andere eiland dan gewoon gemist? kan moeilijk. missch wat tropische mist, maar het lijkt me wat flauwtjes dan...
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Hij heeft geen hele toer gedaan, hij liep gewoon totdat hij Danielle's snoer tegenkwam, verder is hij nooit gekomen op het strand. Bovendien is dat eiland erg groot en hebben we nog lang niet alle plekken gezien, dat andere eiland is idd door niemand ontdekt. Het enige wat ik vreemd vind is dat Danielle zelf, na zestien jaar nog niet elke plek heeft verkend.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Hier een aantal maps van het eiland:
http://www.vakaruge.com/temp/LOST/
op plaatje nummer 4 staat linksboven Othersville en het lijkt een beetje alsof er een rivier tussen loopt, wat de 2 eiland van elkaar scheidt
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik denk dat het stukje waar Othersville staat niet het aparte eiland is, aangezien er ook nog een dorp is uit de openingscene van seizoen 3 en waar Kate, Jack, Locke en Sayid nu zijn, dat ligt niet op het tweede eiland en ik denk dat dat dorp bedoelt wordt met Othersville. Ik denk dat het tweede eiland gewoon niet getekend is omdat het onduidelijk is aan welke kant het ligt.
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
Ik denk dat het stukje waar Othersville staat niet het aparte eiland is, aangezien er ook nog een dorp is uit de openingscene van seizoen 3 en waar Kate, Jack, Locke en Sayid nu zijn, dat ligt niet op het tweede eiland en ik denk dat dat dorp bedoelt wordt met Othersville. Ik denk dat het tweede eiland gewoon niet getekend is omdat het onduidelijk is aan welke kant het ligt.
ja, idd
+
ik ben nog nooit zo geraakt geweest door een scene van iem die voor het eerst in een rolstoel moet gaan zitten...
Locke is nog steeds m'n favoriet personage
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Het enige wat ik vreemd vind is dat Danielle zelf, na zestien jaar nog niet elke plek heeft verkend.
Dat beweerd zij ...