Lost
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
3X11 was weer een geweldige aflevering, met een erg goede Sayid. Met Mikhail is er weer een nieuwe goede 'other' bijgekomen.
http://www.dailymotion.com/video/x1e2ow_par-avion-promo-cdn
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
'goede'? Als in: aardig, charmant, geestig? Of als in: mooie rol, sterk vertolkt?
Want hij kwam op mij best evil over moet ik zeggen.
Mooie aflevering, maar van mij hoeft het aantal personages vanaf nu niet meer uitgebreid te worden.
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
Dat mag wel vind ik, hoe meer volk hoe beter. Maar het mag wel ver gedaan zijn met die flashbacks die voortdurend het verhaal storen, enkel Desmonds flashback was de moeite waard (en dat in 12 afleveringen!).
Verder vond ik E12 een zeer goede aflevering, je komt toch nog iets te weten.
Noud
-
- 545 messages
- 1157 votes
okj ik lees het namelijkl zonder Engelse of Nederlandse ondertiteling. Dus wil wel eens voorkomen dat ik kleine dingentjes niet begrijp.. en grote..
EDIT
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
'goede'? Als in: aardig, charmant, geestig? Of als in: mooie rol, sterk vertolkt?
Uiteraard: mooie rol, sterk vertolkt.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Dat mag wel vind ik, hoe meer volk hoe beter. Maar het mag wel ver gedaan zijn met die flashbacks die voortdurend het verhaal storen, enkel Desmonds flashback was de moeite waard (en dat in 12 afleveringen!).
Volgens mij gaan er wat flashbacks komen die direct of indirect een relatie hebben met het eiland, daar zit ik wel op te wachten.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Volgens mij gaan er wat flashbacks komen die direct of indirect een relatie hebben met het eiland, daar zit ik wel op te wachten.
Dat is toch al 3,5 seizoenen het geval.
Na een heel slechte afl. 9 en een iets betere afl. 10 kwam afl. 11 als een verrassing. Ze kunnen het dus toch nog, de mysterie erin houden en weer met geen antwoorden komen. Gelukkig!!
Dharma ...Wat gaat dit nog worden voor het verdere verloop?
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Dat is toch al 3,5 seizoenen het geval.
Ok, maar dan nog duidelijker. Meer in de richting van de ontmoeting tussen Jack en Desmond voor dat zij op het eiland zaten. Directe relaties dus. Zoals de toekomstige Paulo en Nikki flashback en het feitdat Claire en Jack broer en zus zijn.
Noud
-
- 545 messages
- 1157 votes
Okee nu de meeste mensen Lost hebben gekeken, welke personage vind je het minst leuk.
Let wel op als er later in de serie mensen bij komen Spoiler dus.
Ik haat Hurley, beetje omdat die vet is. Maar ook constant zijn dude stopwoord. Vrouw met baby is wel lekker alleen haar stem is brrr. En Jack is een beetje gay.
Lock en Sawyer vind ik de interessantste
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
Locke, Hurley, Desmond en Jack (vooral seizoen 2, de ruzies tussen Locke en Jack waren prachtig).
Minste karakters: Jin en Sun, Kate en Sawyer die een te grote klootzak speelt van tijd.
@ Noud, "dik zijn" geven als reden waarom je iemand niet kan uitstaan, kan echt niet.
Noud
-
- 545 messages
- 1157 votes
yea I know.. is ook geen goede reden. Maar waarom is Hurley volgens jou een leuk personage dan?
Jin als op het strand is minder, maar in de flashbacks is het wel 'spannend. Oja After Sun vind ik idd niks. Hmmm lijk wel of ik veel mensen niks aan vind. Is niet zo hoor.
Seizoen 2 Anna ....
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Vond het hele tail-end. op Mr Eko na, weinig tot niets toevoegen. Ook Rose vind ik totaal niet boeiend. Gelukkig dat daar maar weinig aandacht aan is besteed. Verder heb ik totaal geen sympathie voor Charlie en Sawyer (die te snel switcht tussen ongevoelige klootzak en onbegrepen enfant terible.
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Hurley is juist leuk.
.
En Shannon, die zojuist is neergeschoten
, 1 van de weinige rollen die echt goed geacteerd was. Yeah, i know, ben pas aan begin seizoen 2
.
Noud
-
- 545 messages
- 1157 votes
kom op shannon speelt niet goed. wees eerlijk.. ze ,ag dan wel lekker zijn, maar acteren nou nee.
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Vond ik wel, en ze was qua uiterlijk niet echt mijn type dus dat kan het niet zijn.
Misschien dat ze in het echt ook zo'n dom irritant wicht is, maar het kwam in ieder geval goed over
.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Vond sommige scènes van Shannon erg meeslepend, hoor! Hurley is gewoon tof (als ik het woord vet gebruik komen er misverstanden). Hij is grappig, overemotioneel en houd de serie een beetje luchtig met al die dramatische mensen.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Ze speelde haar rol als irritant, verwent dom blondje goed en de verhalenlijn met Boone (met name de flashbacks) was zelfs erg goed.
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
Vond sommige scènes van Shannon erg meeslepend, hoor! Hurley is gewoon tof (als ik het woord vet gebruik komen er misverstanden). Hij is grappig, overemotioneel en houd de serie een beetje luchtig met al die dramatische mensen.
Ben het hier volledig mee eens, hij zorgt niet alleen voor de komische noot in de serie maar is volgens mij ook (in z'n flashbacks dan) één van de meest intressante figuren.
Drama gaat hem btw ook goed af, check aflevering 11 S03 wanneer hij Libby's graf bezoekt.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Als dit geen toffe sneak peek is ... (3x12):
http://www.youtube.com/watch?v=PYp1Alx56WM&eurl=http%3A%2F%2Fspoilerslost%2Eblogspot%2Ecom%2F
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
...en ik had nog wel zo met mijzelf afgesproken geen previews en sneak peeks van Lost meer te kijken! Maar ik kon het niet laten.
En het lijkt erop dat Seizoen 3 nu echt gaat losbarsten!
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
Veel belovende sneak peak inderdaad. Kijk ernaar uit 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
zeer goede sneak peak maar waarom breekt Danielle Mikhail nu af 
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Wellicht weet Danielle meer van de 'others' af dan ze tot nu toe heeft vertelt, moet ook haast wel als je al 16 jaar op dat eiland zit. Misschien hoorde ze zelf wel ooit bij de 'others' ... Ze wilt dus niet dat Mikhail bepaalde informatie vrijgeeft.
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
Dat denk ik niet, ze hoorde iets in de jungle en daarom onderbrak ze Mikhail op een curciaal moment.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Dat denk ik niet, ze hoorde iets in de jungle en daarom onderbrak ze Mikhail op een curciaal moment.
Iedereen heeft zijn geheimen en ik weet vrijwel zeker dat het geheim van Danielle is, dat zij veel meer weet over 'the others' dan ze nu beweert en dat zij dat geheim liever niet met anderen deelt.
JagieXK
-
- 44 messages
- 2 votes
jezus wat is dat irritant dat ik sommige zinnen niet kan zien...altijd maar selecteren die zinnen!! 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
ja en hier kun je niet stemmen zoals op films 
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Net 312 gezien. Geweldige aflevering.
Het einde is zo happy dat het schokkend is
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Mijn god, eindelijk weer eens een wending die Lost-waardig is. Zo eenvoudig, maar toch zo verontrustend.