Lost
Captain Pervert
-
- 4643 messages
- 2099 votes
Een nieuwe miniserie van de makers van Alias, volgens een redelijk standaard concept: een hoopje one-of-everything personages (de neger, het blinde meisje, de stoere man, de student, de oude kerel, etc) belandt in de shit. Denk aan Cube, Langoliers, en die andere 371299 soortgelijke films.
In dit geval gaat het om een vliegtuigcrash op een tropisch eiland, en de overlevenden gaan daarna dus een beetje aankloten, ruzie maken, obscure geheimen uit elkaars verleden ontdekken, kortom: dolle pret. En er is ook iets niet pluis op dat eiland, en juist dat laatste sprak mij erg aan.
Leuk is wel dat Daniel Dae Kim erin zit, oftewel die coole Koreaan (Baker) uit 24 die altijd opgetrommeld werd als er een stoer Swat team nodig was.
Ze zijn nu bij episode 12. Iemand hier al iets van gezien?
Ik heb net de pilot bekeken en het is erg spannend.
Basz
-
- 26 messages
- 919 votes
Ik heb tot nu toe de eerste zes afleveringen van deze serie gezien en ik vind het zeer de moeite waard.
Safri
-
- 867 messages
- 1592 votes
Ik heb ze tot nu toe allemaal gezien en het valt mij ook helemaal niet tegen. Het lijkt inderdaad allemaal zeer clichematig en dat is het qua uitgangspunt natuurlijk ook. Toch worden de verschillende karakters allemaal behoorlijk uitgediept en zijn er genoeg verrassende plotwendingen aanwezig. Belangrijk is ook dat het gewoonweg spannend is en ik haast niet kan wachten op de volgende episode. Dit heb ik lange tijd niet gehad met dramaseries. Twin Peaks blijft mijn nummer 1, maar dit is ook zeker de moeite waard.
bohica
-
- 254 messages
- 307 votes
schijnt in maart op de nederlandse tv te komen
bulle17
-
- 1 messages
- 0 votes
Klik op onderstaande link om de Lost trailers te bekijken.
http://www.viraltracker.nl/cms...
Ziet er goed uit.
Safri
-
- 867 messages
- 1592 votes
Is zeker de moeite waard. Hoewel het wel erg veel vergt van de kijker om iedere keer een week te wachten.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Lijkt me iets dat ik wel zou willen zien, al is vrijdagavond wel een onhandige tijd. Probeer in ieder geval de eerste aflevering te zien en kijk dan wel of ik het ga volgen of niet.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Een nieuwe miniserie
Gewoon een serie toch? Anyway, vandaag 5 afleveringen gezien, ERRUG de moeite waard. Naast Dae Kim (die ik ken uit Angel en Spider-Man) zitten er nog wat bekenden in: één van de hobbits. en die broer van Tank in de Matrix-sequels.
Maar goed, het kan allemaal nog zo vakkundig gemaakt zijn, een goede serie bewijst zich bij mij pas als er groei in de personages zit, het verhaal "forward momentum" blijft houden... iets waardoor series als Six Feet Under en The Shield het voor mij helaas niet bleken te zijn.
TheRisingSun
-
- 1140 messages
- 2261 votes
Net de pilot gezien en ik moet zeggen: Dit smaakt naar meer!
Zeker een aanrader om te gaan kijken!
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Smaakt inderdaad naar meer, al zie ik niet in hoe ze dit interessant kunnen houden. Leek me eerder een idee voor een miniserie. Had ook wel verwacht dat het mysterieuze op het eiland iets mysterieuzer zou zijn.
Je bedoelt die kreupele uit Oz? 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Was best oké inderdaad. Hoewel ook hier thrillerclichés en onlogische situaties vakkundig worden toegepast is het best cool uitgewerkt. Vrij sterke soundtrack ook.
Als ik het niet vergeet blijf ik voorlopig wel kijken denk ik 
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ik heb het gisteren gezien en ik vond in ieder geval de eerste aflevering wel goed. Ik had eerst zo een soort expeditie robinson serie verwacht, maar met zo een vaag weze dat daar rond spookt word het zeer boeiend. Jammer dat ik een week moet wachten, want ik ben zeer benieuwd wat voor wezen het is als het al een mysterieus wezen is
TheRisingSun
-
- 1140 messages
- 2261 votes
Mijn eerste gedachten bij de de geluiden en de bewegingen in het bos,waren de wezens uit de film "Deep Rising".
Op het einde van die film kwamen die wezens ook weer tevoorschijn en veroorzaakten zij hetzelfde effect in de bossen als deze 'wezens' deden.
salvatore
-
- 1937 messages
- 3236 votes
Ben nu bij aflevering 12 en man man man wat ongelofelijk vet is dit. Beste serie dat ik in tijden heb gezien. Kan me ogen er niet vanaf houden 
hoeveelheid sterren? 4.5* GE-WEL-DIG
4 8 15 16 28 47
-
- 1 messages
- 0 votes
het verhaal van lost bestaat al een tijdje ze (makers van Alias) hebben het verhaal al eens eerder voorgelegd en een groot deel van het verhaallijn verteld om te kijken of er belangstelling was voor zo'n serie.
4 8 15 16 28 47
deze nummers onthoud ze goed ....
ik heb nu een boel gezegt en ik heb niks gezegt 
ik wens jullie veel kijk plezier.
zoals de meesten heb ik niet het geduld om een week te wachten op de volgende aflevering nog heb ik het schema dat me mogelijk steld om elke week op dezelfde tijd voor de buis te zitten.
gelukkig bied internet een andere optie hiervoor, nouja voor de mensen met kabel/adsl en een boel engelse vaardigheden dan 
lang leven de ftp-jes!
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Je tekst is nogal onduidelijk, druk eens op het kruisje rechtsboven je bericht.
ruudje84
-
- 3 messages
- 145 votes
vanochtend afleveringen 17 en 18 gezien, ze waren weer erg spannend. vrijdag hoorde ik van de show en ben meteen als een gek gaan downloaden, altijd ongeduldig!let idd op de nummers. minpuntje dat ik nu 4 weken moet w88 op ep 19
Stevo
-
- 499 messages
- 429 votes
Als ik dit zo lees is iedereen erg enthousiast over de serie. Ik heb alleen de eerste aflevering nog gezien en het kon mijn aandacht niet vasthouden. Mooie gezichtjes die op een onbewoond eiland terechtgekomen zijn, doet mij de rillingen al over het lijf lopen. Dan uiteraard ook nog het mannetje-vrouwtje cliché erbij. Je kunt erop wachten dat er weer romances zullen volgen.
Zit ik nu ongelooflijk verkeerd te denken en wordt de serie beter de komende afleveringen of kan ik maar beter stoppen met kijken, omdat het alleen maar een kwelling wordt?
salvatore
-
- 1937 messages
- 3236 votes
veel anders word het allemaal nog, als ik jou was zou ik er nog een paar afleveringen aan vast plakken.
Stevo
-
- 499 messages
- 429 votes
Ok. Ik zal het proberen te volgen. Ik hoop dat je gelijk hebt.
Captain Pervert
-
- 4643 messages
- 2099 votes
Ik vind het nog altijd een leuke serie, maar qua plotontwikkeling laat het nogal te wensen over. Soms word ik een beetje zat van de flashbacks en wil ik gewoon weer avonturen op het eiland zien. Het 'projectje' van Boone en Locke is al minstens 6 afleveringen geleden geïntroduceerd, maar is sindsdien gewoon blijven liggen. Pas in de eerstvolgende aflevering gaan ze daar weer wat mee doen las ik, maar op die aflevering moeten we nog een paar weken wachten.
De serie is leuk, maar verre van perfect. Soms gewoon irritant omdat er wéér een hele aflevering lang niks relevants gebeurt.
justsomeone
-
- 1 messages
- 0 votes
Ik vind het gewoon een goede serie, de flashbacks horen er gewoon bij, en elke serie vertelt over een bepaalde persoon, hoe die op het vliegtuig is gekomen en wat voor achtergrond die persoon heeft. V
ps: voor geinteresseerden heb ik een site over Lost opgezet, http://www.lost-tv.nl
neem gerust eens een kijkje 
Captain Pervert
-
- 4643 messages
- 2099 votes
Dat snap ik, maar die flashbacks hebben geregeld de overhand, en dat is minder leuk dan alle bizarre dingen die op het eiland gebeuren. Achtergrondinfo over de personages is leuk, maar dat niet ten koste gaan van andere dingen, want daarvoor kijk ik juist.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Stevo
-
- 499 messages
- 429 votes
Dus die lui blijven nog zo lang op dat eiland. Ik heb de serie een tweede kans gegeven en nu vind ik toch best wel interessant. Maar ja, voor hoe lang.
La dormeuse
-
- 111 messages
- 218 votes
Ik heb nu de eerste 3 afleveringen op tv gezien. Het ziet er allemaal erg leuk uit. Wat ik verwacht (hoop) is dat het een beetje de psychologische thriller kant opgaat.
In een van de eerste afleveringen legt die oude man Backgammon uit aan dat jongetje. Hij zegt dan iets van: "twee spelers, twee kanten, twee kleuren: zwart en wit." Ik zou dit interpreteren als een prospectie naar het goed en kwaad dat waarschijnlijk na verloop van tijd naar boven komt bij de mensen. Klopt dit een beetje? Of gaat het meer de avontuur-kant op?
Ik kan in ieder geval niet wachten tot de volgende aflevering op tv komt.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
In een van de eerste afleveringen legt die oude man Backgammon uit aan dat jongetje. Hij zegt dan iets van: "twee spelers, twee kanten, twee kleuren: zwart en wit." Ik zou dit interpreteren als een prospectie naar het goed en kwaad dat waarschijnlijk na verloop van tijd naar boven komt bij de mensen.
Meteen ook eigenlijk het enige nadeel van de serie; alles moet zo over-dui-de-lijk worden uitgelegd. Zo'n scène als jij die beschrijft schreeuwt aan alle kanten hint!! en let op!!, zelfde als met die flashbacks. Had ik de eerste paar afleveringen best moeite mee, maar de rest is dermate sterk uitgewerkt dat je daar vrij snel doorheen kijkt.