Lost
La dormeuse
-
- 111 messages
- 218 votes
Het komt mij toevallig wel goed uit dat Lost voor het zomerseizoen is stopgezet. Ik vetrek morgen voor acht weken naar Ecuador, dus ik had het toch niet kunnen kijken. Maar ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat hoor. we'll see in September...
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 messages
- 76919 votes
Ik heb Lost seizoen 1 nu gekeken en ik moet zeggen een top serie .
Kan niet wachten op het 2de seizoen.
Captain Pervert
-
- 4643 messages
- 2099 votes
Simpelweg de beste serie sinds Miami Vice.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Simpelweg de beste serie sinds Miami Vice.
Lange winterslaap gehouden
?
Zeker nooit Twin Peaks gezien?
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Yes, ze gaan a.s. vrijdag weer verder (overmorgen)! 
Vrijdag komt eerst nogmaals de aflevering rondom Kate en de geheimzinnige koffer waar om gestreden wordt. Ze beginnen dus niet gelijk met een nieuwe aflevering (gelukkig maar), want je moet er eerst weer een beetje inkomen, dus ik vind het een prima zet van Net5.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
de DVD komt binnenkort uit, volgende week dinsdag. Op 18 december is hij uit in Nederland. En eind deze maand begint seizoen 2, met een hele mooie titel voor de eerste aflevering.
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
En de titels is!!
Man of Science, Man of Faith
TheRisingSun
-
- 1140 messages
- 2261 votes
Maar vanaf volgende week (16 september) gaat Net5 weer verder met de nieuwe afleveringen! 
Teskuh17
-
- 456 messages
- 194 votes
Maar vanaf volgende week (16 september) gaat Net5 weer verder met de nieuwe afleveringen! 
mooi, ze kwamen me al bekend voor eigenlijk. Veronica heeft toch ook een tijdje wat van Lost uitgezonden..?
TheRisingSun
-
- 1140 messages
- 2261 votes
Ja,die zonden op zaterdagavond de herhalingen uit,maar of ze dat vanaf volgende week wéér doen weet ik niet.
chrissie
-
- 749 messages
- 5035 votes
eindelijk dus ook in België te zien, elke maandagavond op VT4, jammer genoeg geprogrammeerd recht tegenover 24.
Het eerste seizoen wordt uitgezonden in 13 afleveringen van om en bij de 2 en een half uur, dus telkens dubbele afleveringen.
En ik vond het gisteravond reuzespannend. De 2 en een half uur vlogen voorbij.
TheRisingSun
-
- 1140 messages
- 2261 votes
2,5 uur?! Dat zijn dan 3 afleveringen volgens mij,want 1 aflevering duurt ongeveer 40-45 minuten.
chrissie
-
- 749 messages
- 5035 votes
2,5 uur?! Dat zijn dan 3 afleveringen volgens mij,want 1 aflevering duurt ongeveer 40-45 minuten.
Blijkbaar heeft dat glas amaretto erbij zijn werk goed gedaan: de afleveringen beginnen rond 21.00u en eindigen tussen 22.45u en 22.30u, reclame inbegrepen, dus het zijn er wel degelijk 2 maar ik kan niet rekenen. 
chrissie
-
- 749 messages
- 5035 votes
Blijkbaar heeft dat glas amaretto erbij zijn werk goed gedaan: de afleveringen beginnen rond 21.00u en eindigen tussen 22.45u en 22.30u, reclame inbegrepen, dus het zijn er wel degelijk 2 maar ik kan niet rekenen. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Gister weer een verrassende aflevering. Aflevering 15 Homecoming
We kregen weer wat te zien over Charlie's verleden en Claire heeft problemen met haar geheugen. Ondertussen dreigt de freak op het eiland mensen te gaan vermoorden als hij Claire niet terug krijgt.
Teskuh17
-
- 456 messages
- 194 votes
heb die cd van de veronica gids zojuist gekeken.. verklapt best veel over de nog komende afleveringen.. maar goed. het wordt wel weer spannend 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, ik heb die cd ook (die bevat ook Desperate Housewives), geen idee wanneer ik die moet kijken.
Teskuh17
-
- 456 messages
- 194 votes
Ja, ik heb die cd ook (die bevat ook Desperate Housewives), geen idee wanneer ik die moet kijken.
is wel leuk die aflevering,.. beetje geheugenverfrissing voor de nieuwe afleveringen, maar dan zou ik m wel paar minute voor t eind afzetten..
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, de originele air date was 27 April, dit betekent dat hij vóór de aflevering van vorige week was gereleased, dus waarom zouden er dan spoilers in zitten 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
seizoen 2 is begonnen in Amerika
magistrale opening
dacht naar een flashback te kijken tot de camera ineens naar die schacht vliegt. Perfecte opener, je zit er in één keer weer in.
Ja, hier komt de oude X-Files fan weer bij me naar boven
Al begint het me een klein beetje tegen te staan dat elke aflevering nog steeds 10 minuten eiland, 30 minuten flashback is. Goed voor de achtergrond van de personages, jammer dat het "main plot" hierdoor zo langzaam gaat.
Teskuh17
-
- 456 messages
- 194 votes
Ja, de originele air date was 27 April, dit betekent dat hij vóór de aflevering van vorige week was gereleased, dus waarom zouden er dan spoilers in zitten

weet ik niet.. maar in die aflevering op die cd gebeurde iets wat afgelopen vrijdag pas uitgezonden is hier - dat gedoe met die ethan .. en aangezien ik die cd al langer heb.. al voor die aflevering vond ik het vreemd.
Marcusnld
-
- 59 messages
- 189 votes
Aflevering 1 seizoen 2 net achter de kiezen. Wat een topserie!!!
Safri
-
- 867 messages
- 1592 votes
Ja, wat een openingsscene zeg. Geweldige nieuwe ontwikkeling.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Vanavond Aflevering 16: The Outlaws
Deze keer draait het om Sawyers verleden.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Net de laatste aflevering van Seizoen 1 gezien. Wat een geweldige ontknoping! Nouja, cliffhanger.
ps. I Love Claire. Ze is echt geweldig! 
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 messages
- 76919 votes
Nou dan moet je eens wachten op het 2de seizoen 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ben al hevig aan het zoeken op het net.
Het is toch allang begonnen? Tenminste dat las ik op het Lost Forum.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
seizoen 2 is begonnen in Amerika
magistrale opening
dacht naar een flashback te kijken tot de camera ineens naar die schacht vliegt. Perfecte opener, je zit er in één keer weer in
Inderdaad, echt geweldig. En dan het einde!!! Ik denk dat Jack nu wel wat meer gaat zien in Lock's theorie. En wat is er gebeurt met Kate? Zit overigens nog wel bij aflevering 1. Aflevering 2 staat voor morgen op de planing; ik ben benieuwd.
In Amerika op 6 September uit.