Lost
De Knip
-
- 1885 messages
- 3681 votes
Ik ben de serie pas een week of 2 begonnen te kijken en zit nu al bij de afgelopen week uitgezonden 5e aflevering van seizoen 2. Leuke serie.
Miss////
-
- 120 messages
- 73 votes
Echt super vet deze serie, heb er al aardig wat over gelezen... en zo ook wel mn bedenkingen over, wat er op het eiland is en hoe t een beetje kan zitten!
En over de mainplot zal je denk ik voorlopig nog weinig te weten komen, anders is toch een groot deel van de spanning weg... Binnenkort maar de dvd box kopen! 
Lost rulezzz!
JonathanTucker
-
- 764 messages
- 0 votes
zitten er nog wat bekenden in: één van de hobbits.
.
Klopt, Dominic Monaghan alias hobbit Merry 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik zie hem allang neit meer als hobbit. Hij is nu een rocker slash drugsverslaafde, niet echt in overeenkomst met lieftallige kleine held.
Ik ben nu bij aflevering 05 Seizoen 02. Érg spannend!!
Disk
-
- 394 messages
- 914 votes
Kut! Boone is dood! 
Een van de personages waar ik mij goed mee kon identificeren.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Vind het wel leuk dat hij weg is.
Jennifer
-
- 69 messages
- 28 votes
Geweldige serie. Ik ben helemaal verslaafd. Ik wacht nu met spanning op aflevering 6 van seizoen 2.
La dormeuse
-
- 111 messages
- 218 votes
Ik vermaak me nog steeds met deze serie.
Even een klein onderzoekje: wie is jullie favoriete personage?
Ik ga voor Sayid. Ten eerste vind ik hem echt een schatje, verder vind ik het ook een intrigerend personage (waar het niet té dik bovenop ligt, zoals bij Locke).
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Claire, zeker weten, ze is gewoon fantastisch. En dat accent!! (of heb ik dat al gezegd?).
Locke is echt een k*t personage, hij mag er van mij het eerste uit.
La dormeuse
-
- 111 messages
- 218 votes
Ja, bij de volgende eilandraad stemmen we Locke eruit 
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ik vind Locke juist een van de leuke karakters en de manier waarop Sawyer praat is ook leuk.
grodenburg
-
- 1 messages
- 0 votes
hallo iedereen!
Ik heb tot mijn spijt afgelopen vrijdag Lost gemist!!
waarneer wordt hij herhaald?
Kan ik hem nog zien?
is er iets belangrijks gebeurd?
help vertel me!!!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
In elke aflevering van Lost gebeurt er iets spannend en belangrijks. Je hebt verschillende mogelijkheden, want hij wordt niet herhaald.
- Download de afgelopen aflevering op welke download pagina dan ook
- Koop de DVD van Seizoen 1
jeronimo2
-
- 4 messages
- 0 votes
ik ben belg en hier zitten ze morgen (maandag 21/nov2005) aan aflevering 19 en 20 , ik kon echter niet wachten en heb gisteren alle afleveringen gedownload + alle reeds te vinden afleveringen van het tweede seizoen, dat vond ik tot aan nummer 7; zitten ze nog maar zover in amerika? iemand die dit weet? op welke dag zenden ze in amerika uit? ik vind lost persoonlijk beste wat in jàren gezien heb, steekt straf in elkaar, al die kleine dingen die met elkaar verband houden, straffe schrijvers, groeten aan alle lost-fans verder....
jeronimo2
-
- 4 messages
- 0 votes
kheb het blijkbaar gevonden, iedere woensdag wordt het in amerika uitgezonden, 23 nov is het dus afl. 2.8, collision, op 30 nov. afl. 2.9: what kate did, ze gaan dus uitleggen wat kate gedaan heeft (amai, dat was nu eens moeilijk), ik kan al niet wachten tot ik het woensdag vind op het internet.
groeten.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Woensdag vind je dat echt niet op het internet. Dat is pas een dag later. Denk je werkelijk dat het op de tijd dat het uitgezonden word in Amerika (zo'n 7 uur eerder dan hier) het al verkrijgbaar is?
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Nog anderhalve week en dan kan ik eindelijk seizoen 1 helemaal bekijken (of is de NL versie ergens anders al eerder te koop?), ben eerder afgehaakt doordat ik te veel afleveringen op tv had gemist.
jeronimo2
-
- 4 messages
- 0 votes
neeneen, dat had ik ook al door, en amerika is 7 uur later dan hier, dus als het s'avonds uitgezonden word, zou (zou!) het ten vroegste donderdagmorgen ergens op internet kunnen staan, denk tegen zaterdag dat het moet te vinden zijn, ik heb zaterdagavond al aflevering 7 gevonden op internet, zodus, als lost-fan zoek ik al graag eens wat harder hé, maar het gaat hem hier over de serie natuurlijk, dus aan alle lost-fans: geniet ervan!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Bij The OC die op donderdag avond wordt uitgezonden, krijg ik hem al vrijdag middag... Lost zou dan donderdag middag moeten zijn, aangezien het de populairste serie is in de US.
Roodkapje
-
- 494 messages
- 674 votes
Wat is dit eigenlijk? Nieuwsgierig geworden door al die reacties heb ik es een aflevering bekeken op televisie. Man, ik dacht dat ik gewoon naar een soap als "Thuis" ofzo zat te kijken. Er gebeurt gewoon niets. Alles wordt enorm gerekt, Slecht gespeeld, etc... Het enige wat ze doen is het verleden van de karakters uitpluizen. Dat oude wijven enzo kijken naar dit als tijdverdrijf: ok; maar doorgewinterde filmfans? :-s
Jennifer
-
- 69 messages
- 28 votes
Ik vermaak me nog steeds met deze serie.
Even een klein onderzoekje: wie is jullie favoriete personage?
Ik ga voor Sayid. Ten eerste vind ik hem echt een schatje, verder vind ik het ook een intrigerend personage (waar het niet té dik bovenop ligt, zoals bij Locke).
Me too. Sayid, absoluut. Inderdaad, een schatje.
Disk
-
- 394 messages
- 914 votes
Wel gaar dat Rodriguez er nu in zit, ze moet verdomme ook altijd een gewapend kutwijf spelen.
Guiny
-
- 97 messages
- 38 votes
ik ga morgen de laatste afleveringen hier op vt4 zien(Belgje) en ik ben ook mega grote fan heb zelf toegevoegd deze reeks op min site ZO GOED is de reeks dus hé en favoriet is zonder twijfel SAWYER
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wel gaar dat Rodriguez er nu in zit
Erg, erg jammer inderdaad. Het is verder zo'n leuke groep acteurs 
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Heeft iemand al de 'seizoen 1 box' aangeschaft? Zo ja, hoe is hij?
Guiny
-
- 97 messages
- 38 votes
ik zal die kopen binnenkort de box;)en joepie dat Roqriguez meedoet kvind leuke actrice
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ze deed in de laatste aflevering van Seizoen 1 al mee, wel raar dat juist zij weer terug komt.
salvatore
-
- 1937 messages
- 3236 votes
Waarom raar??
Lijkt me juist dat de producers dat vooraf hadden bedacht
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Oké, "jammer", verkeerde woordkeuze.
Het gaat juist dat het weer een personage moet zijn die alleen Jack kent.
Guiny
-
- 97 messages
- 38 votes
ja en dan?is dat zo erg Jack is de leider en er draait dan ook veel rond hem goed zo alhoewel SAYWERKE mijn favoriet is joepie eindelijk vanavond op VT4 de laatste afleveringen van LOST grrrr