Lost
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
OK, het eerste seizoen is gedaan en we weten eigenlijk niets.
Iemand een idee wanneer VT4 begint met het uitzenden van het 2de seizoen ?
Guiny
-
- 97 messages
- 38 votes
dat zal nog lang duren Kris maar Prime zend het uit in januari maarja niet iedereen heeft dat ik ook niet snik snik
jeronimo2
-
- 4 messages
- 0 votes
gewoon downloaden van internet, beetje doorgedreven zoeken en ge zult het wel vinden, in amerika zitten ze al aan aflevering 9 vd 2de serie,....en de 2de serie is nog straffer dan de eerste,....
Ruben1990
-
- 1 messages
- 0 votes
Waar kan je da wel downloaden? Of van welk ding?
'K vindt Lost gewoonweg zalig!!!Zeker de laatste aflevering!
Grtz Ruben
TheRisingSun
-
- 1140 messages
- 2261 votes
Ik zie dat bovenstaande personen Belgen zijn en volgens mij zijn zij één aflevering verder dan wij hier in Nederland. Wij hebben aanstaande vrijdag de laatste aflevering van seizoen 1.
Hier in Nederland gaan we gewoon door met seizoen 2,dus volgende week vrijdag is aflevering 1 van seizoen 2.
Guiny
-
- 97 messages
- 38 votes
jullie Nederlanders hebben weer alle pret wij Belgen mogen weer veel geduld hebben of ons Prime aanschaffen,die zend vanaf januari ook seizoen 2 uit maar dat kost zeer veel geld dusja komt er niet van en downloaden?nee dat is niet hetzelfde en dat zou ik nu eens NOOIT doen een serie downloaden van het net ik zoek iemand in BE die prime heeft en het wilt opnemen en zenden naar mij gaat ook ps ik heb vandaag de dvd box gekocht gewoonweg subliem kga zeker nog veel keer ernaar kijken
La dormeuse
-
- 111 messages
- 218 votes
Woei, was weer een spannende aflevering. Ik weet niet of dit in een spoiler moet, maar ik doe het toch maar even Zit Sawyer nou op die boot of niet? want je zag hem wel in het water springen, maar je zag hem niet in het water liggen bij die andere twee flippo's toen die boot wegvoer. Bovendien keek hij wel hééél boos toen ze Walt mee wilden nemen
De Knip
-
- 1885 messages
- 3681 votes
Guiny, ik snap niet wat er tegen is, het van het Net te halen. Ik heb ze achter elkaar aan gekeken. En genoten!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
jullie Nederlanders hebben weer alle pret wij Belgen mogen weer veel geduld hebben of ons Prime aanschaffen,die zend vanaf januari ook seizoen 2 uit maar dat kost zeer veel geld dusja komt er niet van en downloaden?nee dat is niet hetzelfde en dat zou ik nu eens NOOIT doen een serie downloaden van het net ik zoek iemand in BE die prime heeft en het wilt opnemen en zenden naar mij gaat ook ps ik heb vandaag de dvd box gekocht gewoonweg subliem kga zeker nog veel keer ernaar kijken
Ik download toch liever dan dat ik een serie op videoband kijk. Trouwens, je kan ze dan altijd met hetzelfde kwaliteit bekijken en het is gewoon net zo lang genieten! Maargoed, dat moet je zelf weten.
Word_Play
-
- 358 messages
- 1290 votes
Geweldige serie, mijn all-time favourite. Iemand deze hints ook opgemerkt?
- In het verhaal van Jin op TV zie je Hurley hoe hij die loterij heeft gewonnen
- In de laatst uitgezonden aflevering, wanneer Kate bij haar vader langsgaat, zie je ook op TV dat Sayid opgrpakt wordt
- Wanneer Michael en Sawyer samen op het vlot zitten, is er een shot van een voorbijzwemmende haai. Als je goed kijkt zie je op de staartvin het logo van de Dharma co.
Heerlijk. Zorgt er elke keer voor dat ik uitkijk naar de volgende aflevering. 
alexis
-
- 381 messages
- 489 votes
elke aflevering heeft een spannende cliffhanger die je laat afvragen hoe gaat het verder... zeer goede serie... lang wachten tot vrijdag maar dat zorgt ook wel weer voor dat je er naar uitkijkt
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Aankomende vrijdag is de laatste keer Lost... Vanaf 6 januari komt er een nieuwe serie om die tijd.
Gregory
-
- 2 messages
- 0 votes
Is te vinden op site van Ineke : http://www.inekeberghuis.nl/Lost/lost.html maar voorlopig van het net gehaald. Iemand suggesties?
chrissie
-
- 749 messages
- 5035 votes
Je link doet het al niet meer want de site is al tijdelijk verwijderd
Gregory
-
- 2 messages
- 0 votes
Heb je enig idee waar de verdere afleveringen na de 9de kunnen gedownloaded worden? thx
Je link doet het al niet meer want de site is al tijdelijk verwijderd
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Er is alleen aflevering 10. Die vind je op torrentspy.com
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Is de data van de verkoop van seizoen 2 al bekend?.
Ik heb namelijk geen zin om elke week te wachtten op een aflevering in spanning dus koop ik het hele seizoen 2 gewoon zodra het uitkomt.
Wie weet?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Je denkt wel goed na hé. In Amerika is seizoen 2 nog niet eens afgelopen. Denk je dat ze dan al een DVD laten verschijnen? Natuurlijk niet. Denk je dat Lost word uitgebracht als Seizoen 2 pas net begonnen is in Nederland? Dacht het niet. Die DVD laat zich wel wachten tot volgend jaar. We zijn nog niet eens goed en wel bekomen van de release van deel 1.
chrissie
-
- 749 messages
- 5035 votes
Gisteren de eerste 2 afleveringen van seizoen 2 gezien, met dank aan angrod_pallanén
ongelooflijk hoe ze het elke keer weer zo spannend maken, ik zat weer de ganse afleveringen op het puntje van mijn stoel om maar niets te missen
nochthans heb ik de tweede aflevering zo iets van: he hebben ze hier 2 afleveringen verwisseld of zo, maar neen tegen het eind viel alles weer mooi in de plooi
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Je denkt wel goed na hé. In Amerika is seizoen 2 nog niet eens afgelopen. Denk je dat ze dan al een DVD laten verschijnen? Natuurlijk niet. Denk je dat Lost word uitgebracht als Seizoen 2 pas net begonnen is in Nederland? Dacht het niet. Die DVD laat zich wel wachten tot volgend jaar. We zijn nog niet eens goed en wel bekomen van de release van deel 1.
Nee, ik ben me heel goed bewust van het feit dat ze geen dvd laten verschijnen als het seizoen nog volop bezig is.
En nee, ik ben me ook goed van bewust dat het wel op zich laat wachtten tot volgend jaar.
Maar intussen weet ik nog steeds het antwoord op mijn vraag niet.
.
Hoef het niet op de dag precies maar een ruwe schatting zou voldoende zijn.
Alvast bedankt voor degene die dit weet....
Ghost-dog
-
- 18 messages
- 40 votes
Jammer dat lost een winter slaapje heeft op net5, maar ze komen terug (A)
TheRisingSun
-
- 1140 messages
- 2261 votes
Als (tijdelijke) vervanger voor Lost is er nu "Medium" met Patricia Arquette in de hoofdrol. Zij is een soort van helderziende en ze kan met de doden praten (ja,gezellig hè
). Afgelopen vrijdag was de eerste aflevering en het boeide me wel. Een interessante serie om zeker te blijven volgen,wat ik dus ook ga doen!
Misterorange
-
- 59 messages
- 353 votes
serie 2 begint beter dan serie 1 bijelkaar. In serie 1 gebeurd er gewoon bijna niets. enkel wat soapachtige perikelen die heel erg ongeloofwaardig overkomen. Er zitten trouwens een paar uitermate slechte acteurs bij zoals die jack(waarom weer die achterlijke naam)en die irakees met dat nepaccent(jeuk). en waarom hebben ze in godsnaam alleen maar van die veel te gepolijste/over de top mooie acteurs genomen. Maar je bent toch slachtoffer van het feit dat je wilt weten hoe het verhaal in elkaar steekt dus kijk je maar weer verder met alle irritaties van dien
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
serie 2 begint beter dan serie 1 bijelkaar. In serie 1 gebeurd er gewoon bijna niets. enkel wat soapachtige perikelen die heel erg ongeloofwaardig overkomen. Er zitten trouwens een paar uitermate slechte acteurs bij zoals die jack(waarom weer die achterlijke naam)en die irakees met dat nepaccent(jeuk). en waarom hebben ze in godsnaam alleen maar van die veel te gepolijste/over de top mooie acteurs genomen. Maar je bent toch slachtoffer van het feit dat je wilt weten hoe het verhaal in elkaar steekt dus kijk je maar weer verder met alle irritaties van dien
Ik vindt zowel Jack als de Irakees geweldig acteren.
Nog te ontdekken talent noem ik dat.
Dat geldt voor ook voor de rest van de cast.
Misterorange
-
- 59 messages
- 353 votes
talent kun je dit echt niet noemen. Ze zijn eerder geselecteerd op hun uiterlijk dan op de diepgaande acteurprestaties, kortom echt soap niveau.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
talent kun je dit echt niet noemen. Ze zijn eerder geselecteerd op hun uiterlijk dan op de diepgaande acteurprestaties, kortom echt soap niveau.
Vrijwel de hele cast is onbekend.
Dit is voor hun misschien wel het begin van hun echte carriere in de filmbuisness.
Dus ik zou ze echt nog maar niet gaan afschrijven want er zit wel degelijk talent tussen
En met een serie als deze heb je trouwens wel Soap als thema nodig.
Ze zitten op een eiland, hoe wil je anders alle afleveringen vullen?
.
En als ze echt zo verschrikkelijk acteerde, dan was het een dikke flop geweest.
Maarja, de Emmy''s bewees wel het tegendeel.
De Knip
-
- 1885 messages
- 3681 votes
Medium is inderdaad een topserie. Gaat dat kijken, jongens!
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Maar uiterlijk is toch ook belangrijk? En iemand als Sawyer is toch een leuk karakter netzoals vele andere, absoluut niet van soapniveau.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Misterorange doelt op de, als je goed leest, acteerprestaties niet om het personage.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
maar die vallen toch ook mee en de acteerprestaties hangen toch ook een beetje samen met het personage. Heeft misterorange misschien voorbeelden van echt slechte scenes?
s2 spoiler echt de slechtste vond ik shannon en die is nu toch weg