Lost
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Enige min-punt tot nu toe vindt ik die ijsbeer.
Je ziet dat deze rechtstreeks uit de pc is gerold maar buiten dat vondt ik alles overweldigend aan deze serie.
Misterorange
-
- 59 messages
- 353 votes
slechte scenes genoeg. teveel sentimenteel drama en erg oppervlakkig en ongeloofwaardig. Ook worden bepaalde personages een beetje als karikaturen neergezet bijv. de irakees met nogmaals dat foute nepaccent. Voor de betere amerikaanse serie moeten we het toch hebben van hbo bijv. de in nederland ondergewaardeerde Sopranos.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Dronken Lost-actrice Watros pleit schuldig.
Lost-actrice Cynthia Watros heeft schuldig gepleit op de aanklachten rond rijden onder invloed. De 37-jarige actrice verscheen donderdag voor de rechter op Hawaï. Watros liep op 1 december bij een alcoholcontrole tegen de lamp.
Ze moet nu een boete van 370 dollar betalen. Ook haar collega Michelle Rodriguez werd die avond dronken achter het stuur betrapt. In tegenstelling tot Waltros, heeft Rodriguez onschuldig gepleit op de aanklachten.
Bron: hln.be

aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Rodriguez heeft wat meer problemen, want zij is al eerder veroordeeld voor rijden onder invloed.

foto toen ze werd opgepakt.
http://www.cnn.com/2006/SHOWBIZ/TV/01/13/tv.lost.arrests.ap/index.html
BlueSword
-
- 1725 messages
- 0 votes
argh jammer dat lost tijdelijke is afgelopen man.
mis het echt.
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
ben nu bij aflevering 4 van serie 2. Begint steeds boeiender te worden deze serie. Snel even de rest binnen halen 
chrissie
-
- 749 messages
- 5035 votes
Joepie, vanaf maart al terug te zien op VT4 !!!!!
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
seizoen 2 is begonnen in Amerika
magistrale opening
dacht naar een flashback te kijken tot de camera ineens naar die schacht vliegt. Perfecte opener, je zit er in één keer weer in.
Ja, hier komt de oude X-Files fan weer bij me naar boven
Al begint het me een klein beetje tegen te staan dat elke aflevering nog steeds 10 minuten eiland, 30 minuten flashback is. Goed voor de achtergrond van de personages, jammer dat het "main plot" hierdoor zo langzaam gaat.Heel herkenbaar allemaal. Was al een tijdje geleden dat ik seizoen 1 had bekeken, maar ik ben gisteren eens begonnen met seizoen 2. Gisterenavond aflevering 1 en 2 gezien, vandaag 3 en 4. In dat tempo ben ik in een weekje weer helemaal bij.
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Net seizoen 1 afgekeken.
Prachtige serie moet ik zeggen. Tuurlijk zijn er wat minpuntjes maar die storen niet echt (computeranimaties, sommige dialogen/acteerprestaties).
Mijn favoriete karakter is toch wel die van Hurley (lekker menselijk, geen held ofzo).
Kan niet wachten totdat het karakter Shannon een fataal ongeluk zal gaan krijgen, want aan haar stoor ik me wel (dat blonde mutsen-gezever en gezeik).
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Hahahaa, zie Shannon graag. 
En niet om haar karakter 
chrissie
-
- 749 messages
- 5035 votes
Kan niet wachten totdat het karakter Shannon een fataal ongeluk zal gaan krijgen, want aan haar stoor ik me wel (dat blonde mutsen-gezever en gezeik).
je wens wordt vervuld in seizoen 2 en zelfs in één van de vijf eerste afleveringen, als ik me niet vergis
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
je wens wordt vervuld in seizoen 2 en zelfs in één van de vijf eerste afleveringen, als ik me niet vergis
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Grappig om te lezen dat Darren Aronofsky ook een aflevering heeft geregisseerd (2:17). Iemand die al gezien? Of moet die aflevering nog uitgezonden worden?
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Lol Agony... ik was pas aan het einde van Seizoen 1 toen ik dit meldde.
Ondertussen ga ik me even aanmelden bij de school voor helderzienden.

Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
Lol Agony... ik was pas aan het einde van Seizoen 1 toen ik dit meldde.
Ondertussen ga ik me even aanmelden bij de school voor helderzienden.

herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Grappig om te lezen dat Darren Aronofsky ook een aflevering heeft geregisseerd (2:17). Iemand die al gezien? Of moet die aflevering nog uitgezonden worden?
Dat is aflevering 17, dacht ik. En in de VS zijn ze nu bij aflevering 12 of 13... Nog een paar weekjes geduld dus.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Tot en met welke aflevering heeft Net 5 hier eigenlijk uitgezonden?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Everybody Hates Hugo, afl 4, seizoen 2.
Sjoerd
-
- 999 messages
- 1348 votes
Check dit:
http://www.driveshaftband.com/
Volgens deze fansite van Charlie's band zijn ze op 22 sept 2004 neergestort. Dat is meer dan een jaar geleden. Maar toch zitten ze pas 50 dagen op het eiland? Weird.
Achter de IMPORTANT ANNOUNCEMENT dat alle vluchten gestopt zijn en dat de maatschappij niet meer bestaat (in gele kader) zit een verborgen boodschap. Voor de luie mensen:
"I survived a horrific plane crash and am stranded on an island somewhere Northeast of Australia and Southwest of Hawaii. In the event that I am never found, please forward word of my fate to my parents. If anyone should find this message, please get word I'm alive and stranded on an island somewhere in the South Pacific. Please send help soon. Things are bad. And they're getting worse...Sally"
Wie de fuck is Sally?
En dan nog... toen ik deze tekst in Word plakte om hier te posten zag ik dat ie ook een verborgen plaatje meekopieert. Een foto van een ansichtkaart van Michael aan Walt (met wat tekeningen erbij).
I like mysteries 
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Ik kan helaas niet het hele bericht lezen en jammer genoeg zie ik ook niet die ansichtkaart als ik de tekst in words plak. Misschien is die brievenfles wel gevonden, en is Sally wel één van de bijfiguren 
Ik houd me op dit moment alleen bezig met de vragen wie 'the others' en 'de piraten zijn, en hoe die Desmond op dat eiland komt en wie hij is. Maar ik ben dan ook pas bij episode 2 (Adrift) van seizoen 2.
Wel grappig om te zien hoe veel connecties er buiten het eiland tussen de hoofdpersonen bestaan. Naast alle overduidelijke connecties is 'Hurley' ondermeer aandeelhouder van een dozenbedrijf uit Tustin. ... Juist ja, het bedrijf waar Locke werkt(e).
Sjoerd
-
- 999 messages
- 1348 votes
Desmond vermeld binnen 1 of 2 afleveringen wel hoe hij op het eiland kwam... blijkt niet zo heel spannend hoor.
Zorg dat je alle tekst selecteert door te slepen, dan heb je volgens mij ook het laatste stuk (verschijnt door de 'gebruikelijke tekst' heen op een gegeven ogenblik (weet niet echt hoe). Het plaatje zit bij de bovenste tekst (die achter het gele vlak vandaan steekt) als ik me niet vergis.
Niet plakken speciaal doen he... direct 1 op 1 plakken anders werkt het niet...
Sjoerd
-
- 999 messages
- 1348 votes
Ik kan helaas niet het hele bericht lezen en jammer genoeg zie ik ook niet die ansichtkaart als ik de tekst in words plak. Misschien is die brievenfles wel gevonden, en is Sally wel één van de bijfiguren

Ik heb tm aflevering 10 van seizoen 2 gezien... Nog geen Sally in ieder geval. wordt toch erg nieuwsgierig.
Wel grappig om te zien hoe veel connecties er buiten het eiland tussen de hoofdpersonen bestaan. Naast alle overduidelijke connecties is 'Hurley' ondermeer aandeelhouder van een dozenbedrijf uit Tustin. ... Juist ja, het bedrijf waar Locke werkt(e).
Der zijn er zoveel meer... maar inderdaad leuk gedaan. Sawyer ontmoet vader van Jack, Swayer is in hetzelfde politiebureau als Boone.. dit is wat me zo te binnen schiet, maar er zitten inderdaad heel veel connecties in.
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
Check dit:
Achter de IMPORTANT ANNOUNCEMENT dat alle vluchten gestopt zijn en dat de maatschappij niet meer bestaat (in gele kader) zit een verborgen boodschap. Voor de luie mensen:
Wie de fuck is Sally?
En dan nog... toen ik deze tekst in Word plakte om hier te posten zag ik dat ie ook een verborgen plaatje meekopieert. Een foto van een ansichtkaart van Michael aan Walt (met wat tekeningen erbij).
I like mysteries 
Sjoerd
-
- 999 messages
- 1348 votes
Heb nog verder geneusd... Zoek eens op Wikipedia naar Lost
. Erg veel leuke info (Ook spoilers voor mensen die nog niet alle afleveringen hebben gezien, dus pas op!).
Zeker voor mensen die bij zijn wat betreft de afleveringen (zeg maar s02 e05 en verder) zoek eens op Dharma Initiative Erg verhelderend
.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Wat trouwens ook wel grappig is (en eigenlijk overduidelijk), is dat het plaatje met het strand en zee (met de tekst: "Taking you places you've never imagined" natuurlijk een afbeelding is van 'het eiland'. Met als hint: de zwarte rook pluim rechts. En naar alle waarschijnlijkheid is de boot aan de horizon, de 'boot' van Michael.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Nu ik toch bezig ben ....
Ga naar http://www.oceanic-air.com/seatingchart.htm , als het goed is moet deze site een tijdje laden en vervolgens zie je de stoeltjes in het vliegtuig. Klik de groene blokjes (stoeltjes) aan en je ziet onze helden. Mochten die niet meteen verschijnen, dan moet je willekeurig wat gaan lopen klikken tot dat er groene blokjes verschijnen.
Edit: zet ook je geluid aan want hoort ook nog wat dingen
( klik bijv. het stoeltje van Lucia aan)
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Het stoeltje van jack bracht mij tevens naar de volgende interessante site (officiële lost) site:
Sjoerd
-
- 999 messages
- 1348 votes
Nu ik toch bezig ben ....
Ga naar http://www.oceanic-air.com/seatingchart.htm , als het goed is moet deze site een tijdje laden en vervolgens zie je de stoeltjes in het vliegtuig. Klik de groene blokjes (stoeltjes) aan en je ziet onze helden. Mochten die niet meteen verschijnen, dan moet je willekeurig wat gaan lopen klikken tot dat er groene blokjes verschijnen.
Edit: zet ook je geluid aan want hoort ook nog wat dingen
( klik bijv. het stoeltje van Lucia aan)Moet je dan eens naar pre-boarding gaan dan staat daar de naam Ethan Rom en vakjes eronder... Ethan Rom is een anagram voor Other Man . Vul dat in en je krijgt een filmpje
.