• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.006 votes
Profile

Lost

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Aaarg, ik wacht echt met ongeduld voor seizoen 2.

Wat een marteling.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Materny wrote:

Aaarg, ik wacht echt met ongeduld voor seizoen 2.

Wat een marteling.

Gewoon de afleveringen van het net halen.

Het blijft trouwens nog steeds een marteling, een week wachten op de volgende aflevering (of zelfs 2 weken!). (Vooral als je [als nieuwsgierige internetter] weet wat er de komende afleveringen nog allemaal gaat komen)

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Voor diegene die het niet wisten: 3 maart Lost Seizoen 2 op net 5.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Angrod_Pallanén wrote:

.

Wist ik idd niet....

Maar vindt t rot om iedere week te wachtten op een nieuwe aflevering.

Heb liever het seizoen thuisliggen om alles binnen 2 dagen te kijken...............

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

pascal83 wrote:

[Gewoon de afleveringen van het net halen.

)

Doe ik niet aan.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Mocht iemand zich nog vervelen, kijk eens hier rond:

http://www.bigspaceship.com/archive/hanso/

http://emri.perception.net/

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Materny wrote:

Maar vindt t rot om iedere week te wachtten op een nieuwe aflevering.

Heb liever het seizoen thuisliggen om alles binnen 2 dagen te kijken...............

Ik vond dat in het begin dat ik het 'van het net afhalen' net ontdekt had ook heel storend. Maar nu vind ik het ook wel fijn, op een gegeven moment had ik zoveel Lost afleveringen gekeken dat het me de neus uitkwam, als je een week wacht is het plezier van één aflevering kijken des te groter. Dan weet je meer van 'oja, dat gebeurde in die aflevering' als je ze achterelkaar kijkt heb je geen idee wat in welke aflevering gebeurt.

La dormeuse

• 111 messages
  • 218 votes

hmm, heb 2 afleveringen gemist, iemand die me nog snel ff bij kan praten?

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Ineke kan je vast wel helpen:

http://www.inekeberghuis.nl/Lost/lost.html

La dormeuse

• 111 messages
  • 218 votes

Gracias

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Aaaargh, ik kwam er pas zaterdagavond achter dat "Lost" weer was begonnen op net5 .

WAAROM zijn ze trouwens niet begonnen met de laatste aflevering van vóór de winterstop? Dat hebben ze vorige keer wél gedaan na de stop. Toen hebben ze de laatste aflevering herhaald zodat je er weer een beetje in kon komen. Dat hadden ze nu ook moeten doen!

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Downloadberichten/tips verwijderd.

(Komaan narva, je bent geen newbie ).

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Oké, sorry, had ik niet moeten doen. Maar ik lees in dit hele forum bijna niets anders dan "van het net afhalen", vandaar dat ik het vroeg. Ik vind het gewoon frustrerend dat ik een aflevering heb gemist. Maar het zal niet meer gebeuren

chrissie

• 749 messages
  • 5035 votes

vanaf 20 maart ook terug op VT4

Hiephiephoera

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Zojuist weer een nieuwe aflevering van Lost gezien; ik begin er weer helemaal in te komen. Maar ik bljif het klote vinden dat ik afl. 4 "Everybody Hates Hugo" heb gemist

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

Zit nu aan afl. 16 seizoen 2..nog ff weekje wachten voordat die uitkomt.

Het blijft in ieder geval nog steeds zeer boeiend allemaal.

Van mij mogen ze het mysterieuze er nog wel een tijdje inhouden, dat houdt de spanning er lekker in..

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Ik heb gelezen dat de aflevering 2.17: Unlocked weer waar smullen gaat worden.

Hopelijk heb ik vanavond nog even tijd om deze aflevering te kijken.

Is de Lost-adoratie hier op MM een beetje gaan liggen?

LOTR-lover

• 937 messages
  • 908 votes

Hmmm... zit in tweestrijd. Heb de site bekeken, weet nu meer dingen maar of ik daar nou zo blij mee ben? Het is aan de ene kant een stuk duidelijker maar aan de andere kant een stuk moeilijk geworden. Kortom, laat maar komen die volgende afleveringen!

Vanavond weer... ben er klaar voor!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Een beetje, ik vind het nu allemaal een beetje te idioot worden en ongeloofwaardig. Alleen als er weer iemand dood gaat zit ik op het puntje van mijn stoel.

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

jay73 wrote:

Ik heb gelezen dat de aflevering 2.17: Unlocked weer waar smullen gaat worden.

Hopelijk heb ik vanavond nog even tijd om deze aflevering te kijken.

Is de Lost-adoratie hier op MM een beetje gaan liggen?

Is ie al uitgezonden dan? Ik kan m nergens vinden, help

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

De aflevering van gister was echt geweldig. I love Ana-Lucia! Daarbij was het echt spannend, alleen de dood van Shannon vond ik héél slecht afgewerkt.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Die Locke afleveringen zijn standaard goed en die Henry Gale verhaallijn ... Het begint erop te lijken dat J.J. Abrams weer meer aandacht gaat besteden aan de serie nu MI3 is afgerond en dat komt alleen maar ten goede aan de kwaliteit van de serie.

Is het jullie trouwens opgevallen dat de vrouw voor wie Locke (in zijn flashback) een pas gekocht huis moet nakijken de Nadia van Sayid is?

LOTR-lover

• 937 messages
  • 908 votes

De aflevering van gisteren was goed maar wel redelijk voorspelbaar. En dan die hereniging op het strand aan het einde... waaaah, please kill me! Nu weer even gewoon verder op de Lost-manier, he jongens? Met van die vage dingen die gebeuren die helemaal niks met het verhaal te maken hebben maar die je wel aan het denken zetten. Kom op

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Die hereniging tussen Rose en Bernard vond ik een van de beste Lost-momenten ooit. Rose was er altijd standvastig in geweest dat haar man nog leefde en Bernard wou haar alleen nog maar terug. Onvoorwaardelijke liefde noemen ze dat. En je misgunt het die mensen ook niet.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

pascal83 wrote:
Die Locke afleveringen zijn standaard goed en die Henry Gale verhaallijn ... Het begint erop te lijken dat J.J. Abrams weer meer aandacht gaat besteden aan de serie nu MI3 is afgerond en dat komt alleen maar ten goede aan de kwaliteit van de serie.

Is het jullie trouwens opgevallen dat de vrouw voor wie Locke (in zijn flashback) een pas gekocht huis moet nakijken de Nadia van Sayid is?

ja zo zijn er meer dingen zoals de vader van Locke is de echte Sawyer, de persoon waarna de Lost-Sawyer op zoek is

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

Goeie spannende aflevering. Het echte ''Lost-sfeertje'' leek weer terug te zijn, zoals dat in seizoen 1 was.

Zagen jullie ook wie de vriendin van Locke was?

Peggy Bundy van Married with Children..

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

aryan wrote:
ja zo zijn er meer dingen zoals de vader van Locke is de echte Sawyer, de persoon waarna de Lost-Sawyer op zoek is

Dat vermoeden heeft iedere lostkijker maar heb jij al een een directe aanwijzing gevonden? Geen indirecte, zoals dat beide mannen beroepsoplichters zijn.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

pascal83 wrote:

(quote)

Dat vermoeden heeft iedere lostkijker maar heb jij al een een directe aanwijzing gevonden? Geen indirecte, zoals dat beide mannen beroepsoplichters zijn.

Het is gewoon meer het feit dat elke personage indirect met een andere personage is verbonden. En de vader van Locke is een meesteroplichter en Sawyer die is opzoek naar een meesteroplichter, dus lijkt het me logisch. Ik denk dat we het pas volgend seizoen echt zeker weten (er zijn nog iets van 4 afleveringen te gaan + 1 grote seizoensafsluiter en Sawyer+Locke zijn pas geweest bij de flashbacks)

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

aryan wrote:

Het is gewoon meer het feit dat elke personage indirect met een andere personage is verbonden. En de vader van Locke is een meesteroplichter en Sawyer die is opzoek naar een meesteroplichter, dus lijkt het me logisch.

Ik weet dat elke personage indirect met een andere personage is verbonden maar deze relatie lijkt me te veel voor de hand liggen. Lost is juist niet zo voorspelbaar, maar het zou desondanks goed kunnen. Aflevering 21 zou volgens mij weer een Locke (samen met Eko) aflevering worden.

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Ik wil geen spelbreker zijn hoor, maar volgens mij wordt hierboven nu op grote schaal gespoilerd!!

Mag ik jullie erop wijzen dat NIET iedereen de afleveringen van "Lost" van het internet afhaalt?

En mag ik er ook even op wijzen dat sommigen van ons gewoon de afleveringen op NET 5 volgen? Of via de Belgische televisie?

Sorry hoor, maar ik vind dit echt jammer....

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.