• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.274 votes
Profile

Lost

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

aryan wrote:

staat dat Lost zeker nog 6 jaar op tv zal zijn

Vraag me af hoe ze dat met die flashbacks blijven doen (ivm het veranderende uiterlijk van mensen). Het is nu af en toe al een beetje verwonderlijk waarom al die mensen in die flashbacks allemaal zo'n lekker kleurtje hebben.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Wanneer gaan ze trouwens uitleggen waarom Charlie een tekst in Elvish op z'n arm heeft getatooëerd? Zo'n nerd-hobby zou je niet van een rockster verwachten

Disk

• 394 messages
  • 914 votes

Jordy wrote:

Het is nu af en toe al een beetje verwonderlijk waarom al die mensen in die flashbacks allemaal zo'n lekker kleurtje hebben.

Komt omdat ze van Australie komen

Fangs (crew films)

• 1474 messages
  • 4777 votes

aryan schreef:

Hier:

http://www.omelete.com.br/tv/n...

en hier:

http://www.tvtome.com/Lost/

staat dat Lost zeker nog 6 jaar op tv zal zijn

Daar ben ik blij om.

Lost is een geweldige serie en een genot om naar te kijken, je moet er alleen van houden...

Captain Pervert

• 4643 messages
  • 2099 votes

Ja nou als het de komende 4 jaar spannend wordt en ze weer eens een ontdekking doen, weet je dat het niet zodanig schokkend zal zijn dat ze naar huis kunnen

Vind het trouwens een vreemd bericht, doorgaans bestellen zenders die series per seizoen, afhankelijk van de kijkcijfers natuurlijk. Mocht het waar zijn, ben ik er blij om, bij een verhaal zoals dit (met een kop en een staart) is het wel heel erg kut als het halverwege gecanceled wordt.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Lost Season Finale Expands!

The season finale of ABC's hit SF series Lost has been expanded to two hours, from the originally planned 90 minutes, for creative reasons, Variety reported. The May 25 finale is also being scheduled directly opposite Fox's American Idol climax, the trade paper said.

Series creators J.J. Abrams and Damon Lindelof had planned for a 90-minute Lost wrap-up, but once the final script came in longer than expected, the decision was made to expand the finale to two hours, the trade paper reported. Alias will air its season finale at 10 p.m. ET/PT.- SciFiWire

-Mk-

• 1 messages
  • 0 votes

Super serie! Iemand het gister nog gezien?

Aflevering 7:

Charlie is begonnen met een lange en moeilijke weg om af te kicken van de drugs. Locke helpt hem hierbij. Waarom Locke dat doet is de vraag. Ondertussen proberen de overlevenden Jack te bevrijden, wanneer hij levend begraven is toen de grot instortte. Sayid, Kate en Boone lijken last te hebben van een saboteur, die probeert te voorkomen dat zij het signaal van de Franse transmissie kunnen traceren.

http://www.lostonline.nl

Captain Pervert

• 4643 messages
  • 2099 votes

Paar maanden terug al. Coole aflevering inderdaad. Die met de trektocht van Sayid is ook gaaf. En alle afleveringen over Locke.

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Vond ik juist met afstand de minste die ik tot nu toe zag. Die metafoor voor het beestje dat zelf uit z'n cocon moet kruipen, kom op.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Werkte echt perfect bij mij, ik zat met een brok in m'n keel te kijken...

La dormeuse

• 111 messages
  • 218 votes

Ik erger me er een beetje aan dat ze bepaalde vragen oproepen (wat voor monster is er? Waarom zijn ze op het eiland terecht gekomen?), en er dan niet echt mee bezig zijn antwoord op te geven. Zelfs niet een klein beetje.

Wat er nu overblijft is gewoon een avonturenserie. Ik had verwacht dat er wat meer thriller/mysterie-elementen in zouden zitten. Beetje jammer.

Toch vind ik het nog altijd een leuke serie hoor.

Captain Pervert

• 4643 messages
  • 2099 votes

Dat klopt, maar volgens de geruchten blijft het 6 seizoenen lang op de buis. Dan moet je niet teveel antwoorden weg gaan geven.

Maar ik wacht met smart op de season finale, de laatste aflevering van seizoen 1 is een driedubbele, daarin zullen ongetwijfeld wat vragen worden beantwoord, maar ook een hoop nieuwe worden opgeroepen

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Ik heb jammer genoeg al teveel afleveringen gemist, heeft iemand enig idee wanneer het eerste seizoen in Nederland op dvd uitkomt?

alexis

• 381 messages
  • 489 votes

erg spannende serie met goed uitgewerkte karakters. nog 5 jaar lost op tv...lijkt me vreemd omdat nu al te zeggen? wat nou als je verhaallijnen op zijn???

anyway for now its spannend

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Op net5 is het nu afgelopen en gaan ze volgend tv seizoen weer verder

petey

• 1901 messages
  • 3828 votes

is toch zo idioot in nederland. In het midden van een serie stoppen, alleen omdat het juni wordt en we overgaan om het zomerseizoen met herhalingen, herhalingen en natuurlijk herhalingen.

Blah.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Goed moment om opnieuw met de vraag te komen:

pascal83 wrote:

iemand enig idee wanneer het eerste seizoen in Nederland op dvd uitkomt?

Captain Pervert

• 4643 messages
  • 2099 votes

In de US of A is net de DVD uit.

Afgelopen woensdag was trouwende de 'season finale' van Lost, en die heb ik gezien (goed he, mijn penis is ook groter dan die van jullie omdat ik sneller kan downloaden). Echt supergoed.

Ik kan dan ook iedereen alleen maar aanraden om die schijt TV met wasmiddelreclames uit te drukken en op internet te gaan zoeken naar de afleveringen van Lost.

salvatore

• 1937 messages
  • 3236 votes

ja ik had season final afgelopen donderdag gekeken. Was echt goed

Safri

• 867 messages
  • 1592 votes

Beste aflevering van het hele seizoen.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Ik heb de eerste 6 afleveringen gezien en vind het erg leuk allemaal. Het is gewoon lekkere spannende wegkijkTV, niets mis mee. Verstand op nul, gordijnen dicht, licht uit en lekker weghuiveren met een zakje chips.

Ik ben wel blij dat ik de serie heb gepindakaasd, anders was ik er nooit aan begonnen, want ik ben niet zo'n TV-kijker.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Vraag me af hoeveel afleveringen ze in Nederland hebben uitgezonden? Een stuk of 12?

En is de genoemde serie Alias ook zo goed?

Disk

• 394 messages
  • 914 votes

Gaan ze het nog uitzenden of niet? Ik kan er in ieder geval niks meer over vinden, niet op veronica of net 5.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Als ik het bericht van Petey goed heb begrepen, gaan ze na de zomer weer verder...

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

herman78 wrote:

Als ik het bericht van Petey goed heb begrepen, gaan ze na de zomer weer verder...

Klopt, ze kunnen niet meegaan met het normaal TV seizoen (september tot mei). Dus hebben ze nu een aantal afleveringen en na de zomer weer. Heeft met kijkcijfers te maken.

Captain Pervert

• 4643 messages
  • 2099 votes

herman78 wrote:

Vraag me af hoeveel afleveringen ze in Nederland hebben uitgezonden? Een stuk of 12?

Alias is qua plot brilant naar het schijnt. Je moet alleen een beetje van het spionage en contraspionage genre houden. Ik heb zelf ooit eens de helft van seizoen 1 gezien, best wel goed. Ooit ga ik de rest nog wel eens kijken Zeker de moeite waard om eens te proberen.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Ok. Heb binnenkort de eerste 3 afleveringen. Kijk ik die wel en als ik het wat vind, ga ik op zoek naar de rest...

Basz

• 26 messages
  • 919 votes

herman78 wrote:

De eerste twee seizoenen van Alias zijn erg goed, daarna gaat de kwaliteit hard achteruit. Zal wel aan het concept liggen dat het moeilijk was met vernieuwende verhaal lijnen te blijven komen.

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

De enige serie sinds lange tijd die ik echt vanaf aflevering 1 heb gevolgd. Zwaar klote dat ie tijdelijk is stopgezet i.v.m. het zomerseizoen...

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Gelukkig hoef ik niet te wachten tot na de zomer. Ik heb de afleveringen bekeken en de bedenkers zijn echt geniaal. Goede cast en met het verhaal kan je echt zoveel kanten op.

Er komt al een Lost kloon aan:

http://www.sflare.com/archives/fox-samples-darkside/

http://www.variety.com/index.asp?layout=upsell_article&articleID=VR1117914353&categoryID=14&cs=1

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.