• 178.145 movies
  • 12.219 shows
  • 33.990 seasons
  • 647.196 actors
  • 9.373.692 votes
Profile

Lost

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Ik raad je Veronica Mars aan, qua kwaliteit veegt die de vloer aan met Lost.

Je bent je knipoog-smiley vergeten!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Nee, ik meen het. Veronica Mars is het beste wat de hedendaagse televisie te bieden heeft, en wordt zwaar ondergewaardeerd. Dacht je dat Lost gecompliceerd in elkaar zat? Veronica Mars is zo goed in elkaar geweven dat "voorspelbaar" niet eens in je op komt. Natuurlijk, ik ben een middelbare school student en ja, High School series vind ik leuk, maar Veronica Mars is slechts voor een gedeelte alle high school drama en overmatige liefdes. Alle schokkende gebeurtenissen worden op een realistische manier verwerkt en ja, de meeste nieuwe personages uit het tweede seizoen zijn ook weer weg, maar wauw wat brengen ze veel veranderingen mee. De verhaallijnen zijn gewoon verbazingwekkend en nog beter dan Lost (zinloze afleveringen bestaan niet in de wereld van Neptune). Seizoen 1 draait gedeeltelijk om het moordmysterie rond Veronica's beste vriendin Lilly Kane, ik zweer het, het is het beste moordmysterie ooit in elkaar gezet voor televisie. Seizoen 2 draait om een busongeluk met negen doden en het nu draaiende Seizoen 3 heeft drie mysteries. Elke aflevering bevat ook nog eens zijn eigen (kleine, maar niet minder schokkende) mysterie. Denk nu niet, wauw een CSI voor kleuters, want hoe slim je ook bent, de oplossing weet je 100% zeker niet te bedenken voordat V dat doet. In één woord geniaal, beter dan dit kan televisie niet worden.

Tot zo ver mijn Veronica Mars reclame speech, we gaan nu terug naar de Lost studio.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

kos wrote:
Ik begin deze week aan seizoen 2 .

Bereid je voor op een geniale opening, daar kan geen andere serie (zeker geen 'Saved By the Bell meets CSI' ) aan tippen.

Jordy

• 22567 messages