• 178.145 movies
  • 12.219 shows
  • 33.990 seasons
  • 647.196 actors
  • 9.373.692 votes
Profile

Lost

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Ik raad je Veronica Mars aan, qua kwaliteit veegt die de vloer aan met Lost.

Je bent je knipoog-smiley vergeten!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Nee, ik meen het. Veronica Mars is het beste wat de hedendaagse televisie te bieden heeft, en wordt zwaar ondergewaardeerd. Dacht je dat Lost gecompliceerd in elkaar zat? Veronica Mars is zo goed in elkaar geweven dat "voorspelbaar" niet eens in je op komt. Natuurlijk, ik ben een middelbare school student en ja, High School series vind ik leuk, maar Veronica Mars is slechts voor een gedeelte alle high school drama en overmatige liefdes. Alle schokkende gebeurtenissen worden op een realistische manier verwerkt en ja, de meeste nieuwe personages uit het tweede seizoen zijn ook weer weg, maar wauw wat brengen ze veel veranderingen mee. De verhaallijnen zijn gewoon verbazingwekkend en nog beter dan Lost (zinloze afleveringen bestaan niet in de wereld van Neptune). Seizoen 1 draait gedeeltelijk om het moordmysterie rond Veronica's beste vriendin Lilly Kane, ik zweer het, het is het beste moordmysterie ooit in elkaar gezet voor televisie. Seizoen 2 draait om een busongeluk met negen doden en het nu draaiende Seizoen 3 heeft drie mysteries. Elke aflevering bevat ook nog eens zijn eigen (kleine, maar niet minder schokkende) mysterie. Denk nu niet, wauw een CSI voor kleuters, want hoe slim je ook bent, de oplossing weet je 100% zeker niet te bedenken voordat V dat doet. In één woord geniaal, beter dan dit kan televisie niet worden.

Tot zo ver mijn Veronica Mars reclame speech, we gaan nu terug naar de Lost studio.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

kos wrote:
Ik begin deze week aan seizoen 2 .

Bereid je voor op een geniale opening, daar kan geen andere serie (zeker geen 'Saved By the Bell meets CSI' ) aan tippen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

pascal83 wrote:
Wat vond je dan van de Desmond aflevering?

Die vond ik inderdaad weer wat beter.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

pascal83 wrote:
(quote)

Bereid je voor op een geniale opening, daar kan geen andere serie (zeker geen 'Saved By the Bell meets CSI' ) aan tippen.

Uhm, ben de opener al weer vergeten weet wel dat het met dat licht in Lock's gezicht te maken heeft... zo geniaal is het dus....

kos

• 46693 messages
  • 8850 votes

Uhm.. aflevering 1 van seizoen 2 .

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Beetje tamme Lost deze keer, hoewel die meteoor wel indrukwekkend was.

Noud

• 545 messages
  • 1157 votes

hier is de Lost map

bestandje is trouwens 5 mb

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Waar?

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Phoenix wrote:
Beetje tamme Lost deze keer, hoewel die meteoor wel indrukwekkend was.

Inderdaad, de volgende aflevering (met 'patchy'!) lijkt me dan (afgaande op de trailer(s)) wel weer geweldig worden.

Noud

• 545 messages
  • 1157 votes

He hoeveel Lost aflevering zijn er bij seizoen 3?

Klopt het dat er 18 komen?Ik had gehoopt dat er een einde kwam. Volgens een site was de laatste Lost afevering rond april. Het wachten duurt zo lang.

Komt er ook nog een seizoen 4?

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Noud wrote:

He hoeveel Lost aflevering zijn er bij seizoen 3?

Klopt het dat er 18 komen?Ik had gehoopt dat er een einde kwam. Volgens een site was de laatste Lost afevering rond april. Het wachten duurt zo lang.

Komt er ook nog een seizoen 4?

seizoen 3 is in 2 delen gesplitst, 6 afleveringen in de eerste helft van het tv seizoen en de rest in de tweede helft. We krijgen nu elke week een aflevering en dat zouden er best wel eens 18 kunnen zijn.

En er komt een seizoen 4

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Seizoen 1 en 2 hadden toch geloof ik ieder 22 afleveringen?

De makers wilden toch zon 100 afleveringen maken? Dus dan zijn het er gemiddeld zon 20 per seizoen, aangezien ze over seizoen 5 spraken.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

The Oceanic Six wrote:

Seizoen 1 en 2 hadden toch geloof ik ieder 22 afleveringen?

De makers wilden toch zon 100 afleveringen maken? Dus dan zijn het er gemiddeld zon 20 per seizoen, aangezien ze over seizoen 5 spraken.

seizoen 1 had er 24 en seizoen 2 had 23 afleveringen. Als ze dit seizoen 25 afleveringen doen dan kunnen ze seizoen 4 eindigen met 24 normale afleveringen en 2 extra lange afleveringen.

LuCos

• 172 messages
  • 141 votes

aryan wrote:

(quote)

seizoen 1 had er 24 en seizoen 2 had 23 afleveringen. Als ze dit seizoen 25 afleveringen doen dan kunnen ze seizoen 4 eindigen met 24 normale afleveringen en 2 extra lange afleveringen.

Seizoen 1 had er 25 (de er zat er 1 bij bij de bonus dvd die wel noodzakelijk was om naar te kijken.) en seizoen 2 had had er 24.

Ik heb gehoord dat ze wel genoeg afleveringen hadden voor de volgende 5 jaren, maar aangezien ze bang zijn dat de kijkcijfers dalen gaat het niet verder dan 3 of 4.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

LuCos wrote:

Ik heb gehoord dat ze wel genoeg afleveringen hadden voor de volgende 5 jaren, maar aangezien ze bang zijn dat de kijkcijfers dalen gaat het niet verder dan 3 of 4.

Lijkt me sterk aangezien ze nu nog niet of pas net bezig zijn met de opnames voor seizoen 4.

Slater (crew films & series)

• 1346 messages
  • 8972 votes

Ik heb heel lang geleden gelezen dat ze Lost zouden gaan eindigen met een film. Echt?

(en het zou kunnen dat er nieuws vrij is over dat 'dat' niet door gaat meer)

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

LuCos wrote:

(quote)

Seizoen 1 had er 25 (de er zat er 1 bij bij de bonus dvd die wel noodzakelijk was om naar te kijken.) en seizoen 2 had had er 24.

die extra afleveringen die jij bedoeld zijn dan specials (en het lijkt mij raar om afleveringen alleen op dvd uit te brengen als ze relevant zijn tov het verhaal)

JagieXK

• 44 messages
  • 2 votes

Noud wrote:

hier is de Lost map

bestandje is trouwens 5 mb

waar eigenlijk?

cadrach

• 8 messages
  • 0 votes

Er werd gezegd dat er ongeveer 100 afleveringen zouden komen verdeeld over 5 seizoenen.

Dat lijkt raar, want 24 afleveringen per seizoen biedt weinig ruimte voor een vijfde seizoen. Er zouden er eigenlijk 108 moeten zijn (vanuit een serie-inhoudelijk perspectief), maar ook dat laat weinig ruimte voor een substantieel vijfde seizoen. Wel voor een half vijfde seizoen.

Plus zie hier voor de maps: http://www.lostpedia.com/wiki/Blast_Door

http://www.lostpedia.com/wiki/Jigsaw_Puzzles

Volgens mij biedt de komende aflevering (nummer 3.11) weer voldoende nieuwe spanning

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

cadrach wrote:

Er werd gezegd dat er ongeveer 100 afleveringen zouden komen verdeeld over 5 seizoenen.

Dat lijkt raar, want 24 afleveringen per seizoen biedt weinig ruimte voor een vijfde seizoen. Er zouden er eigenlijk 108 moeten zijn (vanuit een serie-inhoudelijk perspectief), maar ook dat laat weinig ruimte voor een substantieel vijfde seizoen. Wel voor een half vijfde seizoen.

Plus zie hier voor de maps: http://www.lostpedia.com/wiki/Blast_Door

http://www.lostpedia.com/wiki/Jigsaw_Puzzles

Volgens mij biedt de komende aflevering (nummer 3.11) weer voldoende nieuwe spanning

Het laatste seizoen van the sopranos is ook maar 12 afleveringen, dus 4 en een halve seizoen zou mogelijk kunnen zijn.

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Het laatste seizoen van the sopranos is ook maar 12 afleveringen

Nee hoor. Wordt in twee delen op DVD uitgebracht, eerste deel van seizoen 6 is al 12 afleveringen.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

In episode 10zie je op het einde Kate met een fakkel en een paar andere mensen met een fakkel maar toen werd men aflevering ineens afgekapt dus ik weet niet wie er nog bij komtof zie je dit niet?

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Locke en Sayid kwamen erbij. Even later lopen ze Rousseau tegen het lijf.

Noud

• 545 messages
  • 1157 votes

ik denk dat er 108 komen

Telmachine telt terug vanaf 108

Ik dacht 108 mensen in t vliegtuig zaten
en vluchtnummer 108?
Dus waarschijnlijk ook 108 dagen op het strand

Vraag seizoen 2 afl 3

Is die pa van John die zijn nier heeft zijn echte vader?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Nee, het vluchtnummer is 815 en begin seizoen 3 zaten ze bij dag 56, dus willen ze daar 108 van maken dan kunnen er nog wel twee seizoenen bij.

Nee, die man is niet zijn echte vader

Noud

• 545 messages
  • 1157 votes

okj ik lees het nl zonder ondertiteling en soms begrijp ik kleine dingentjes niet.. en grote.. Engels is niet zo gewelig

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Noud wrote:

Engels is niet zo gewelig

...

JagieXK

• 44 messages
  • 2 votes

ondertiteling onder zetten, zo gedaan is dat

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.