• 178.145 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.642 votes
Profile

Lost

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

jay73 wrote:
(quote)

Die bliksemafleider was van na de implosie van de Hatch, dus die conclusie kun je niet trekken.

Natuurlijk, stom van me.

kos

• 46693 messages
  • 8850 votes

Zojuist Seizoen 1 afgekeken .

Jammer dat ik nog maar tot pagina 3 van dit topic kom, want dan wordt al over seizoen 2 gesproken .

Nadat ik het rond aflevering 9 of 10 zo'n beetje had opgegeven (vond het allemaal weinig interessant), ben ik toch maar blijven kijken en werd het naar het einde toe nog aardig verslavend.

Binnenkort maar aan seizoen 2 beginen .

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

En we hebben er weer een Lost-fan bij! Nu die andere 47.000 gebruikers nog

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

kos wrote:

en werd het naar het einde toe nog aardig verslavend.

Weer eentje erbij

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

Haha jij was eerder, Angrod

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kos wrote:

Zojuist Seizoen 1 afgekeken .

Jammer dat ik nog maar tot pagina 3 van dit topic kom, want dan wordt al over seizoen 2 gesproken .

Nadat ik het rond aflevering 9 of 10 zo'n beetje had opgegeven (vond het allemaal weinig interessant), ben ik toch maar blijven kijken en werd het naar het einde toe nog aardig verslavend.

Binnenkort maar aan seizoen 2 beginen .

Verslavend he! Seizoen 2 vind ik overigens de beste tot nu toe. Dus je hebt nog heel wat moois te gaan.

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Nu die andere 47.000 gebruikers nog

Politieke partij oprichten? Partij voor de t.v.-series

robin00787

• 322 messages
  • 750 votes

Ik vond aflevering 8 van seizoen 3 echt een van de minste, moet ik zeggen. Ik vind het sowieso het stuk met Kate, Sawyer en Jack steeds veel leuker dan wat er met de rest gebeurd.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Van Nunen wrote:

Politieke partij oprichten? Partij voor de t.v.-series

We strijden voor de verplichting van elke inwoner om tenminste 1 goede tv-serie te kijken

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Interessante visie (evt. spoilers voor diegenen die nog niets weten over Seizoen 3)

JagieXK

• 44 messages
  • 2 votes

vrijdag komt seizoen op tv!

Slater (crew films & series)

• 1346 messages
  • 8972 votes

Seizoen 3?

JagieXK

• 44 messages
  • 2 votes

jah Seizoen 3!!! werd tijd

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Heb gister aflevering 6, 7 en 8 gekeken van seizoen 3. Moet zeggen, ik zit er weer helemaal in. Heel erg spannend, en het mysterieuze is ook wel helemaal terug met Desmonds verhaal.

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

S03e09 = de saaiste aflevering van allemaal

Er gebeurde echt helemaal niks wat de moeite van het kijken waard was...

JagieXK

• 44 messages
  • 2 votes

ben benieuwd vrijdag:D

• 1346 messages
  • 8972 votes

Deel 9 was Stranger in a Strange Land? Want dat vind ik eigenlijk wel onzin.

Ok; hij was vaag, maar zelf vond ik het wel apart hoe Jack's tatoe's uit gelegd werden.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Hoe het ook zij, hij is nu al de zoveelste waarbij iemand zijn toekomst (lijkt) te hebben gezien.

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Ik vind de kritiek op deze aflevering niet terecht. Misschien was het wat minder spektakel en pief-paf-poef dan in Not in Portland, maar ik vond dat er aardig wat interessante zaken aan het licht kwamen:
Cindy en de kids + "the watchers"; Juliet's trial en marking; Jack, Juliet en Ben die wegvaren van Alcatraz Island; de bevestiging dat Jack een groot leider is, en Karl's quote dat de ontvoerde Losties nu beter af zijn. En dan ben ik waarschijnlijk nog wel wat vergeten.

Silvio Dante

• 2943 messages
  • 2153 votes

Ach komaan, dikke zever die laatste aflevering. Jack's flashback sloeg gewoonweg op niks, geen pointe niks.
Verder zien we hoe saai een ontsnapping kan zijn en dat er een blonde sherrif ook chinees kan spreken. Zeer boeiend hoor.
Na E08 had ik hoop dat Lost terug was van weg geweest, maar hellaas zakt het verder de afgrond in. Alles wordt btw gerokken dat het niet normaal is.
Ik zou er niet van verschieten moesten we volgende aflevering eerst Hurley 10 minuten lang chocolade zien eten en daarna eens goed gaat kakken voor de rest van de episode, zet er nog een flashback over tatoeages bij en voila, op naar aflevering 11!

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Je klinkt nogal zuur Silvio. Als ik jou was, zou ik overstappen naar een andere serie.

• 1346 messages
  • 8972 votes

zover ik heb begrepen zal de aflevering met Hurley een goede worden, ben wel benieuwd ernaar.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Volkomen eens met Silvio, wat is deze series afgegleden zeg. Ik heb werkelijk niets interessants ontdekt aan deze aflevering.

Lost was voor mij die spannende serie met die leuke mensen vs. een mysterie. Nu zitten we al 9 afleveringen te kijken naar een standaard ontvoerings/gevangenhoud-verhaaltje. Daarnaast nog die zichzelf steeds herhalende flashbacks waar werkelijk niets meer uit komt wat de rest van het verhaal interessanter maakt... ik haak af, of hooguit skip ik nog een beetje door de afleveringen heen om te kijken waar "het hoofdverhaal" heen gaat

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

jay73 wrote:
Ik vind de kritiek op deze aflevering niet terecht. Misschien was het wat minder spektakel en pief-paf-poef dan in Not in Portland, maar ik vond dat er aardig wat interessante zaken aan het licht kwamen:
Cindy en de kids + "the watchers"; Juliet's trial en marking; Jack, Juliet en Ben die wegvaren van Alcatraz Island; de bevestiging dat Jack een groot leider is, en Karl's quote dat de ontvoerde Losties nu beter af zijn. En dan ben ik waarschijnlijk nog wel wat vergeten.

Op deze site:
http://www.tvsquad.com/2007/02/23/lost-easter-egg-hunt-stranger-in-a-strange-land/

staan elke week lost 'easter eggs'

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Jordy wrote:
Nu zitten we al 9 afleveringen te kijken naar een standaard ontvoerings/gevangenhoud-verhaaltje. Daarnaast nog die zichzelf steeds herhalende flashbacks waar werkelijk niets meer uit komt wat de rest van het verhaal interessanter maakt...

Wat vond je dan van de Desmond aflevering? Die aflevering voegde daadwerkelijk wat nieuws toe aan het 'hoofdverhaal'?

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Het probleem van Lost is dat de makers de lat vreselijk hoog gelegd hebben voor zichzelf met dat weergaloze tweede seizoen. Ook ik vrees dat ze dat niveau niet meer gaan halen.

Ondertussen blijft Lost natuurlijk een serie van behoorlijk hoog niveau, die de vloer aanveegt met al zijn concurrenten.

kos

• 46693 messages
  • 8850 votes

Ik begin deze week aan seizoen 2 .

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

jay73 wrote:

Ondertussen blijft Lost natuurlijk een serie van behoorlijk hoog niveau, die de vloer aanveegt met al zijn concurrenten.

Ik raad je Veronica Mars aan, qua kwaliteit veegt die de vloer aan met Lost.

kos

• 46693 messages
  • 8850 votes

Veronica Mars lijkt me een beetje highschool-tienerachtig.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.