• 178.141 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.582 votes
Profile

Lost

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik ben benieuwd, ik sta op het punt deze serie op te geven, wat is serie 3 saai tot nu toe

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Ai. Overigens: je kijkt ze uit een pindakaaspotje, neem ik aan? Of kan ik S3 al op DVD bestellen?

kos

• 46692 messages
  • 8850 votes

Nee, is nu nog bezig in de VS geloof ik.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Klopt, na een lange winterstop is er zojuist weer een nieuwe aflevering geweest (vandaar de vernieuwde activiteit in dit topic )

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ik moet eerlijk bekennen dat ik S3 tot nu toe ook een beetje vind tegenvallen. Na de overweldigende climax van het vorige seizoen moet nu weer van een geheel nieuwe groep hun geschiedenis worden uitgelegd, waardoor maar mondjesmaat de spanning van het ontrafelen van het Lost-mysterie wordt geschampt. Toch blijft het interessant.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Idem voor mij. Waar seizoen 1 en vooral 2 zeer mysterieus en bijzonder waren, is seizoen 3 wat anders vind ik. Plots zijn The Others niet meer anoniem, weten we wat ze zijn en ik vind het mysterieuze er een beetje van af. Maar ik ga wel blijven kijken hoor, want de serie haalt nog steeds een hoog niveau.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Oh, mysterieus vind ik het nog steeds, want ook zij zitten volgens mij niet voor hun plezier op het eiland. Alleen de vaart (raar om dat bij Lost te zeggen) van de eerste 2 seizoenen zit er nu iets (nóg) minder in.

LEIDENAAR

• 152 messages
  • 0 votes

Goede aflevering alhoewel ik de flashbacks erg saai vond.

De trailer van 3x08 ziet er veelbelovend uit!kijk ff op youtube zou ik zegge!16 weken lang lost!Egt te vet!haha

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

3x07 was een goede aflevering.. trailer van 3x08 ziet er inderdaad goed uit, ben benieuwd

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

LEIDENAAR wrote:
Goede aflevering alhoewel ik de flashbacks erg saai vond.

Ik vond de flashback(s) juist erg goed. De aanwezigheid van Ethan, de toekomstige baan in 'Portland', en de dood van de ex-man Juliet maakte het erg boeiend.

LEIDENAAR

• 152 messages
  • 0 votes

Vond die scene met haar man niet zo boeiend..duidelijk gejat uit final destination..

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

LEIDENAAR wrote:

Vond die scene met haar man niet zo boeiend..duidelijk gejat uit final destination..

Tja ... op die manier kan je wel meerdere aspecten van de serie verbinden aan een andere serie of een film.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Alsof Final Destination de eerste film was die het zo in beeld bracht. Natuurlijk gewoon een zeer effectieve manier, een schijnbaar gemoedelijke sfeer creëren en dan DREUN. Komt gewoon harder aan (no pun intended).

LEIDENAAR

• 152 messages
  • 0 votes

Nee oke,maar toen ik de scene zag dacht ik wel die is gejat gelijk..Lost is mijn favoriete serie en heb seizoen 1 en 2 al 4x gezien dus vind dat ik ook weleens kritiek mag hebben toch.
Helaas werd ik precies bij die scene afgeleid door een kat dus schrok daarom maybe niet ofzo.
Ik vond het trouwens jammer dat tom zijn verhaal niet afmaakte tegen jack.
Want jack vroeg waarom ze ben niet gewoon naar een ziekenhuis ofzo brachten als ze van het eiland af konden.
Jack: If you really can get off the island, why didn't you just take him to a facilty? Why all this? Tom/Zeke/mr.Friendly: Because, ever since the sky turned purple, we..., dan snijd jack iets verkeerds open en slaat de ecg op tilt. Tom maakt z'n zin niet af en roept, What the hell happened
Was wel benieuwd geweest naar zijn verhaal..

robin00787

• 322 messages
  • 750 votes

Heeft iemand hier nog leuke theorien over wat er nou uiteindelijk allemaal aan de hand is?

Roseicollis

• 308 messages
  • 0 votes

waneer komt het weer op tv

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

Roseicollis wrote:

waneer komt het weer op tv

2 maart op net 5

Noud

• 545 messages
  • 1157 votes

Ik heb de laatste jaren veel naar Lost gekeken. Moet de laatste vier aflevingen nog bekijken. Alleen vind ik het minder leuk geworden. Het stuk wordt steeds langer en uitgebreider. De Others zijn gewoon mensen die zich verkleden, veel spannende dingen die gebeuren zijn achteraf niet echt spannend Ik begreep dat de tekstschrijvers zelf geen idee hadden hoe zij het stuk wilden laten aflopen. Omdat Lost een groot succes is geworden.

Iedereen heeft mooie theorieen over de dingen die op het eiland zich afspelen. Volgens mij, is alles gewoon een grote droom die iedereen beleefd. Ik denk dat de meeste theroieen niet zullen worden opgelost. Omdat het zo uitgebreid is. Ik heb tot nu toe wel met plezier naar Lost gekeken. Alleen is de laatste aflevering die ik heb gezien, een kleine 4 maanden terug. Ik ben al vergeten wat er gebeurde. Dus nu moet ik weer alle aflerveringen zien. Heeft iemand niet een link, waarbij alles in een vogelvlucht wordt verteld? Laten we zeggen bv Seizoen 1 in 1 uur vertelt.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ik dacht dat de slotaflevering de eerste aflevering was die door de scriptschrijvers is geschreven, dus de makers hebben weten wel goed wat ze doen.

Noud

• 545 messages
  • 1157 votes

dat weet ik niet precies. Ik heb het ergens gehoord/gelezen.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Lost was eerst bedoelt als tv-film, dus het lijkt me sterk dat ze al dit gedoe met The Others ook al hadden verzonnen en weten hoe het gaat eindigen.

Ik zelf vind Lost nog steeds sterk en erg vermakelijk.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zal deze week eens de aflevering van deze en vorige week kijken. Ben best wel weer geinteresseerd geraakt.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

The Oceanic Six wrote:
Zal deze week eens de aflevering van deze en vorige week kijken. Ben best wel weer geinteresseerd geraakt.

Lost is meer terug dan ooit, de Desmondaflevering van gisteren is naar mijn mening zelfs een van de beste (zo niet, de beste) Lost aflevering(en). Lost is met deze aflevering definitief een nieuwe (en vooral goede) weg ingeslagen.

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Mmm, je enthousiasme over 3.08 deel ik vooralsnog niet. Maar ik moet hem nog even laten zakken.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

3.08

Het is nu de vraag of het écht een flashback was, dus dat Desmond altijd al foresight heeft gehad en hij daarom aan de race meedeed, omdat hij zijn pad wist en er niet vanaf kon wijken.

Hoe dan ook, het Lost-gevoel is er weer inderdaad .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

pascal83 wrote:
(quote)

Lost is meer terug dan ooit, de Desmondaflevering van gisteren is naar mijn mening zelfs een van de beste (zo niet, de beste) Lost aflevering(en). Lost is met deze aflevering definitief een nieuwe (en vooral goede) weg ingeslagen.

Ik hoop het, want ik miste wat in seizoen 3 wat me in seizoen 1 en 2 zo vast greep. Die echte spanning, het mysterieuze. Ik zie dan graag eits wat niet zou kunnen, terwijl alles in seizoen 3 meer uitgelegd wordt en wat ''realistischer'' wordt.

Ik wacht tot de DVD te krijgen valt deze week En dan lekker de laatste 2 afl. kijken, die ik nog mis tot nu toe.

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Phoenix wrote:

Het is nu de vraag of het écht een flashback was, dus dat Desmond altijd al foresight heeft gehad en hij daarom aan de race meedeed, omdat hij zijn

Ik had meer het idee dat verleden, heden en toekomst in Desmonds hoofd nu door elkaar lopen, sinds de implosie van de Hatch, dus dat zijn herinneringen nu vervormd zijn.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

jay73 wrote:
Ik had meer het idee dat verleden, heden en toekomst in Desmonds hoofd nu door elkaar lopen, sinds de implosie van de Hatch, dus dat zijn herinneringen nu vervormd zijn.

Het geeft in ieder geval een hele nieuwe dimensie aan de flasbacks (en in het bijzonder van Desmond). De gave om in de toekomst te kijken had Desmond in ieder geval ook al zeker voor de implosie (zie: bliksemafleider).

De Knip

• 1885 messages
  • 3681 votes

pascal83 wrote:
(quote)

Het geeft in ieder geval een hele nieuwe dimensie aan de flasbacks (en in het bijzonder van Desmond). De gave om in de toekomst te kijken had Desmond in ieder geval ook al zeker voor de implosie (zie: bliksemafleider).

Ja, want Desmond herleeft zijn leven keer op keer. Nu is hij bezig Charlie te redden, maar hij zal er aan toe moeten geven, dat dit niet zal gaan lukken. Desmond leeft in een vicieuze cirkel, waar hij toch niet uit gaat komen. Ben benieuwd hoe ze dit script zullen verwerken in de komende afleveringen. Lijkt me pittig genoeg.

Dit was de beste aflevering sinds tijden van Lost. Altijd aardig, maar deze steekt er ver boven uit.

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

pascal83 wrote:
De gave om in de toekomst te kijken had Desmond in ieder geval ook al zeker voor de implosie (zie: bliksemafleider).

Die bliksemafleider was van na de implosie van de Hatch, dus die conclusie kun je niet trekken.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.