Lost
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Waarom zou ze liegen over de man in de hut? En we weten dat ze nooit in het dorp van The Others is geweest omdat zij niet wist dat die palen met elkaar verbonden waren en iedereen die ertussendoor liep dood zou gaan.
@gondwana, ik had hetzelfde, ik vond het echt een sterke scène, natuurlijk is zoiets onverfilmbaar, maar wat wie hier te zien zagen was al realistischer dan ik ooit heb gezien.
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Precies!
Rousseau heeft nog wel een verborgen agenda waar wij nog helemaal niets van afweten. Op dat punt gaan er nog wel wat konijnen uit de hoed komen. Maar waarschijnlijk wordt dat pas Seizoen 4.
kos
-
- 46695 messages
- 8850 votes
Het begint in Season 2 wel weer spannend te worden nu die kerel uit Saw er in zit.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Wat had ik toch een hekel aan dat ventje!
Hoewel, nog steeds eigenlijk, maar het heeft ook wel plaats gemaakt voor bewondering.
AmazingPP
-
- 2524 messages
- 1859 votes
Seizoen 1 en 2 gezien, seizoen 3 ga ik binnenkort aan beginnen. Seizoen 1 en 2 vindt ik echt helemaal geweldig; het zakt nergens in, blijft spannend en mysterieus, goed geacteerd, prachtig geschoten, schitterende flashbacks, kortom: topserie. Ik heb echter vernomen dat seizoen 3 heel raar begint, dus ik ben benieuwd...
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Laten we zeggen dat Seizoen 3 wat opstartproblemen heeft.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Serieus? Ik bedoel, tijdens de eerste scène van seizoen 3 was ik al omvergeblazen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Seizoen 3 haalde het bij lange na met seizoen 2...tot aan enkele afleveringen terug. Toen werd seizoen 3 weer enorm mysterieus en ijzersterk.
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
Serieus? Ik bedoel, tijdens de eerste scène van seizoen 3 was ik al omvergeblazen.
heel andere stijl bij seizoen 3, kan ik me veel beter in vinden, eindelijk begint het freaky gedeelte...
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Exposé, de laatste aflevering, was weer een behoorlijk grote tegenvaller ... misschien wel de slechtste aflevering die ik me zo kan herinneren. Het verhaal van Paulo en Nikki voegt zo goed als NIETS toe Lost, daar kan zelfs die goede en lugubere sterfscène niets aan veranderen.
Het heeft allemaal vrij weinig overgeleverd:
- We weten nu dat ook de operatie door Ben zo gepland is.
- De losties hebben nu een walkie-talkie van 'the others'.
- Sun weet nu dat ze niet ontvoerd is door 'the others' maar door Charlie. (al zal dat voor het verdere verloop van de serie, niet belangrijk zijn)
- We hebben een leuke sterfscène gezien.
Conclusie: Paulo en Niki hebben vrijwel niets toegevoegd aan de serie evenals de flashback episode. Ik had toch op zijn minst verwacht dat er één geheim van de Losties ontrafeld zou worden.
Er zat trouwens wel een leuke knipoog naar de rol van Nikki in Lost tijdens de opnames van die serie. Nikki tegen Howard (regisseur): "I'm just a guest star and we all know what happens to guest stars", waarop Howward antwoord: "we can bring you back next season." In deze aflevering zitten trouwens wel meer knipogen (in de vorm opmerkingen) naar latere gebeurtenissen.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Hoewel het weinig toevoegde vond ik het toch een sterke aflevering. Fijn om de beginscène weer eens te zien. Deed me er toch weer even aan herinneren hoe indrukwekkend die was. De lugubere scène op het einde was ook erg goed.
Toch wel een paar interessante dingen gezien:
- Dat Paolo en Nikki zowel het vliegtuig als de hatch er vlakbij als eerste hebben gevonden vond ik vrij verrassend.
- Inderdaad dat Ben al lang wist dat hij ziek was en dus bewust die X-Ray heeft achtergelaten. Het personage wordt er met de aflevering creepier en gevaarlijker op.
- De invloed van het monster/eiland (je hoorde zijn geluid) op de verlamming van Nikki. Waar kwamen AL die spinnen opeens vandaan?
- Het lijkt er steeds meer op dat het monster een soort vergelding is voor eenieder die iets ergs op zijn geweten heeft (Mr. Eko en nu ook Nikki en Paolo).
Dat viel me ook op
. Misschien dat ze zich nog uit hun benarde positie weten te bevrijden. Normaal praktisch onmogelijk, maar het komt voor in Hollywoodland
.Verder een aflevering die eigenlijk wat losse eindjes afmaakt Sun vs. Charlie/Sawyer). Niet bijster mysterieus maar toch wel de moeite waard vond ik.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
- Waar kwamen AL die spinnen opeens vandaan?
Zij komen op de andere spin af, zoals Artz vertelde.
Dat viel me ook op
. Misschien dat ze zich nog uit hun benarde positie weten te bevrijden. Normaal praktisch onmogelijk, maar het komt voor in Hollywoodland
.
Locke zegt niet voor niets (wanneer hij Paulo op het strand treft): "things don't stay buried on this island, make sure what ever you're hiding won't wash away." Al kan dat ook betrekking hebben op het feit dat Sawyer de diamanten vond.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ben ik dan de enige die totaal geschokt was door het lugubere einde?
De aflevering brengt ons helemaal terug naar de basis van Lost, en dan bedoel ik de eerste aflevering. Idd leuke verwijzing aan het begin van de aflevering en leuk om Shannon en Boone weer eens te zien (om maar weer eens te bewijzen dat Shannon wél geloofwaardig kan schreeuwen).
De aflevering zat goed in elkaar en had een einde dat gewoon té erg is om waar te zijn. Wauw! En tenzij iemand nu komt aanlopen en de diamanten opgraaft zijn we weer eens twee nieuwe hoofdrollen kwijt. Personages dood maken is niet leuk als je er niet verliefd op kan worden (zoals Libby en Ana-Lucia).
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Laat ze maar lekker begraven blijven. Beetje nutteloze personages (tot nu toe). Ik vrees echter het ergste, het zal niet zo heel moeilijk zijn om aan de avonturen van Nikki en Paolo in de jungle nog wat episodes te wijten
.
Sowieso weten we nog niet eens hoe ze mekaar in de eerste plaats ontmoet hebben.
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
vond de laatste aflevering ook wel wat hebben, weer die terugblik naar de basis van lost.. en het einde was erg schokkend..weer un weekje wachten
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Zij komen op de andere spin af, zoals Artz vertelde.
Mja, maar ze stormden allemaal op Nikki af, terwijl Paolo daar strak lag met een geplette spin (vol feromonen) in zijn hand. Maar wellicht is dat mierenneuken.
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Vreemde aflvering.... waarom zou je ingaan op die personages? Beetje te laat denk ik. Het feit dat die Paulo al eerder daar in dat controlestation is geweest is wel vet om te zien. Verder vrij saaie aflevering.
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
En er komt geen vierde seizoen voor zover ik weet...
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
Erg coole aflevering die laatste! Vooral de openingscène en de eindscène zijn heerlijk.
Vond het vreemd dat Sawyer noch Nikki noch Paulo al had gezien, kan dit nu nog iets te maken hebben met Desmond zijn tijdreizen?
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Erg coole aflevering die laatste! Vooral de openingscène en de eindscène zijn heerlijk.
Vond het vreemd dat Sawyer noch Nikki noch Paulo al had gezien, kan dit nu nog iets te maken hebben met Desmond zijn tijdreizen?
Hoe bedoel je? Sawyer heeft toch met Nikki gesproken voordat ze de jungle uit kwam gestrompeld?
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
Hoe bedoel je? Sawyer heeft toch met Nikki gesproken voordat ze de jungle uit kwam gestrompeld?
Je begrijpt me verkeerd, eerder in dit topic sprak er iemand over de gevolgen van Desmond zijn tijdreizen, het kwam ter sprake dat Nikki en Paulo er misschien juist daardoor zaten en de zogenaamde "vervangers" waren van Boone en Shanon. Maar we weten nu dat dit niet waar is.
Voordat hij ze die morgen had gesproken, had hij geen één van de twee al eens eerder gezien, dit vond ik gewoon een vreemd idee aangezien ze al 80 dagen samen op een eiland zitten. Ik dacht misschien heeft het ergens, via een of andere mysterieuze manier, te maken met het omdraaien van die sleutel.
Maar hoe langer hoe meer ik er over nadenk, hoe minder logisch het klinkt en hoe meer ik me schaam dat ik de vraag zelfs gesteld heb
.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Je begrijpt me verkeerd, eerder in dit topic sprak er iemand over de gevolgen van Desmond zijn tijdreizen, het kwam ter sprake dat Nikki en Paulo er misschien juist daardoor zaten en de zogenaamde "vervangers" waren van Boone en Shanon. Maar we weten nu dat dit niet waar is.
Voordat hij ze die morgen had gesproken, had hij geen één van de twee al eens eerder gezien, dit vond ik gewoon een vreemd idee aangezien ze al 80 dagen samen op een eiland zitten. Ik dacht misschien heeft het ergens, via een of andere mysterieuze manier, te maken met het omdraaien van die sleutel.
Maar hoe langer hoe meer ik er over nadenk, hoe minder logisch het klinkt en hoe meer ik me schaam dat ik de vraag zelfs gesteld heb
.Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
ENKEL voor mensen die meezijn met seizoen 3 wegens SPOILERS:
voor mij geen twijfel...
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
ENKEL voor mensen die meezijn met seizoen 3 wegens SPOILERS:
Locke flashback S03
Hurley flashback S01
voor mij geen twijfel...
Dit is al officieel ontkend door de makers.
Vergelijk de uitzichten ook maar met elkaar.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Kan me zo voorstellen dat het oorspronkelijk de bedoeling was maar dat ze het gewoon niet goed uitgewerkt hebben en nu zeggen dat het toeval is. Wel leuke vondst
.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Idd, maar zoals Pascal al zegt de uitzichten zijn anders en Locke valt met zijn rug naar beneden wat zijn verlamming verklaart terwijl die andere man met zijn hoofd naar beneden valt en dus zonder twijfel een beschadigd gezicht moet hebben (wellicht zelfs zelfmoord?). Bovendien is dat met Hurley vooral bedoeld als humour en dat kan je van Locke nu niet noemen. Nog niet gesproken over het feit dat Hurley in een kantoor zat en Locke's vader een appartement/hotel kamer had in het gebouw. Maar het zou idd wel leuk zijn geweest aangezien beide in dezelfde business zitten.
Noud
-
- 545 messages
- 1157 votes
Lost Seizoen 3 Afl 14
He weet iemand of deze personage nog veel voorkomt? Ik heb even de trailer bekeken. En de vorige scenes met hen. Alleen vind ze tot nu toe niets toevoegen. Hoop dat ze worden opgegeten door een witte gestreepte sabeltandtijger. Weet even hun namenn niet.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Volgens mij ga je deze aflevering wel leuk vinden