Lost
Noud
-
- 545 messages
- 1157 votes
@ van Nunen en is dat sarcastisch bedoeld of ......
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Nee, als jou bericht gemeend was, ga je aflevering 14 ontzettend amusant vinden.
Noud
-
- 545 messages
- 1157 votes
hehe ja mooi was het...
Volgens mij hebben die 2 met James te maken, omdat James een oplichter is. Zullen deze 2 elkaar vast eens hebben ontmoet. Mocht zij in de verdere af;veringen niet aan bod zijn gekomen. Dan vind ik ze inderdaad zinsloos
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Erg interessant:
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Als ze met James te maken hebben, dan had hij ze wel herkent.
JagieXK
-
- 44 messages
- 2 votes
ik vin erg jammer dat Eko dood is, vond het altijd wel toffe gast in de serie, zon grote relneger haha hij had altijd van die mooie wijze teksten en zag er stoer uit ...jammer maar dat is lost kan vanalles gebeuren...We Are Next...Whos Next...
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Is er normaal nu al geen aflevering 15 ergens te pindakazen?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ja nu wel maar toen ik het bericht zette was z nog niet te vinden op tv-links 
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Nu ben ik toch wel erg benieuwd wat Locke van plan is of wat er tegen hem gezegd is. Is hij nu definitief door aan het draaien of heeft hij een plan?
De aflevering van volgende week lijkt er ondertussen één te worden met veel antwoorden, Juliet lijkt uit de school te klappen: http://www.youtube.com/watch?v=d8WK1qIdfRE&eurl=
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Nu ben ik toch wel erg benieuwd wat Locke van plan is of wat er tegen hem gezegd is. Is hij nu definitief door aan het draaien of heeft hij een plan?
De aflevering van volgende week lijkt er ondertussen één te worden met veel antwoorden, Juliet lijkt uit de school te klappen: http://www.youtube.com/watch?v=d8WK1qIdfRE&eurl=
Meh, ik vertrouw die Juliet voor geen cent. Allemaal cross, con, dubbelcross en triplecross. Wordt er eerlijk gezegd een beetje moe van. Het is net punnikken, honderden wendingen voor een klein beetje stof. En Ben lijkt de enige te zijn die het allemaal kan ontwarren.
Het is vast allemaal weer een mind game van die kerel. Juliet heeft in ieder geval het vertrouwen gewonnen van Jack, en volgende aflevering begint ze op de rest in te praten. Het is gewoon een undercover missie als je het mij vraagt. Wel apart dat ze er zoveel voor over hebben (schouder uit de kom etc). Welke angst drijft hen toch zo?
Ik verwacht trouwens dat Locke net zozeer een dubbele agenda heeft dan ieder andere Other (beetje dubbelop
).
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Allemaal cross, con, dubbelcross en triplecross, etc.
Juliet heeft inderdaad een dubbele agenda, ze had niet voor niets die sleutel van die handboeien in haar zak. Wat betreft Locke denk ik daar toch wel anders over. Ben en co. hebben Locke in ieder geval zeker in hun macht en daarnaast is Locke ook geobsedeerd door het eiland en al zijn geheimen. En Ben kan toch wel een gedeelte van die geheimen vrij geven ...
JagieXK
-
- 44 messages
- 2 votes
ABC heeft bevestigd dat er een nieuw seizoen komt!
Bron: Televizier
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Juliet heeft inderdaad een dubbele agenda, ze had niet voor niets die sleutel van die handboeien in haar zak. Wat betreft Locke denk ik daar toch wel anders over. Ben en co. hebben Locke in ieder geval zeker in hun macht en daarnaast is Locke ook geobsedeerd door het eiland en al zijn geheimen. En Ben kan toch wel een gedeelte van die geheimen vrij geven ...
Sja ik ben nogal een Locke-fan dus ik hoop dat ie met een geniale ingeving komt
.
Noud
-
- 545 messages
- 1157 votes
Damn nog een seizoen!!! Dat betekent weer wachten..
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Sja ik ben nogal een Locke-fan dus ik hoop dat ie met een geniale ingeving komt
.Ik ook. Maar een dergelijke karakterontwikkeling maakt Locke dan ook zo geweldig.
Damn nog een seizoen!!! Dat betekent weer wachten..
Er valt nog genoeg te vertellen. SPOILER. De grootste verrassing lijkt te komen tijdens aflevering 17 (Catch-22) als er een parachutist land op het eiland ...
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik weet niet wat ik moet verwachten van die Dharma-centric die er aan zit te komen, maar hopelijk worden er meer dingen beantwoord dan gevraagd, want het begint tijd te worden dat die rookeen fatsoenlijke uitleg krijgt.
'Left Behind' vond ik redelijk goed, vooral het hele Kate-Juliet gebeuren vond ik écht vet!
En nog een seizoen lijkt me nogal logisch, er zijn té veel vragen open om te worden beantwoord in zo'n korte tijd, trouwens, ik betwijfel of ABC een van haar hitseries laat gaan zonder daat uitgebreid over te vertellen.
JagieXK
-
- 44 messages
- 2 votes
ABC twijfelde erover want de kijkcijfers daalden...mja ben blij dat er nieuw seizoen komt wel logisch idd
vond de aflevering van vandaag beetje saai eigenlijk...ik zag in een voorstukje dat ze vluchten? ben erg benieuwd denk dat volgende week een wat spannender aflevering word als vandaag!
Noud
-
- 545 messages
- 1157 votes
Seizoen 3 aflv 15
Kan voortaan iedereen de arflvering bovenaan zetten. Mensen die nog niet zover zijn hoeven het niet te lezen. Ideee?
Vond het wel een redelijke aflevering. Altijd leuk dat mensen elkaar weer viavia schijnen te kennen. Van mij mag het nog even geheimzinnig worden. We moeten nog +- 30 a 40 aflveringen krijgen. Over Lock en zijn hand. Hij heeft zijn 'vader'niet geslagen. Hij zal wel tegen de muur hebben geslagen van kwaadheid. En zijn pa late zitten of ergens naar toe brengen naar een verlaten stuk. Iemand voor altijd negeren is pakkender dan iemand verrot slaan. Aldus mijn theorie.
kos
-
- 46695 messages
- 8850 votes
Nou, seizoen 2 zit er op.
Wat een einde
. Ben er toch niet zo kapot van, het wordt allemaal wel erg vaag zo.
Ik vind de tweede serie sowieso niet erg veel toevoegen, dat gedoe met die computer, mwa, beetje Twilight Zone trucje en het allerergste zijn nog wel die Others. Ik vind het vreselijk dat het van die volstrekt ongevaarlijke figuren zijn. Absoluut niet dreigend. Voor hetzelfde geld had een wat toffer groepje neergestorten die hele groep al met de grond gelijk gemaakt.
Mja, nu maar aan seizoen 3 beginnen
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik ben ook niet zo kapot van The Others. 2 Seizoenen heb je er ''angst'' voor, en uiteindelijk vallen ze dan bitter tegen.
Overigens, nieuw seizoen Lost aangekondigd? We wisten toch al dat er op zeker 5 seizoenen uitkomen?
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Nu "The Others" opeens weggevlucht zijn vind ik het wel weer spannend worden eigenlijk. Er zijn nog genoeg dingen die beantwoord moeten worden. Dat vind ik overigens wel gek, dat die Lost-figuren eigenlijk bar weinig vragen stelden aan "The others" over het hele gedoe.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
(...) en het allerergste zijn nog wel die Others. Ik vind het vreselijk dat het van die volstrekt ongevaarlijke figuren zijn. Absoluut niet dreigend. Voor hetzelfde geld had een wat toffer groepje neergestorten die hele groep al met de grond gelijk gemaakt.
Je mening gaat nog wel veranderen denk ik. Er zitten zeker 5 creepy figuren bij. Maar het blijven natuurlijk ook gewoon mensen van vlees en bloed.
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Ik vind de vraag veel interessanter waarom The Others er uberhaupt dreigend uit moeten zien. Juich je dan niet te veel stereotyperingen toe?
Bovendien, zou het de bedoeling zijn geweest van de makers om The Others in de seizoensfinale als een stel beesten af te schilderen? Ik betwijfel het. Het omgekeerde zou weleens meer waar kunnen zijn.
Maar de opmerking waar ik echt een beetje om moest grinniken was deze:
Sorry kos 
kos
-
- 46695 messages
- 8850 votes
Ik vind de vraag veel interessanter waarom The Others er uberhaupt dreigend uit moeten zien. Juich je dan niet te veel stereotyperingen toe?
Sorry kos 
.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Zeer interessante aflevering. Dat Juliet door Ben gestuurd is om het vertrouwen van het kamp te winnen had ik al wel verwacht. Maar ik denk dat ze, door het opblazen van de sub, weinig meer te verliezen heeft en, als ware ze een dubbelspion uiteindelijk Ben zal "verraden". Wel spannend om te zien dat Ben's mindgames ook door Juliet worden gehanteerd om Sawyer en Sayid te overtuigen haar erdoor te laten. Maakt Ben des te machtiger.
Ben benieuwd of de hele strekking achter het verhaal inderdaad een zoektocht naar een remedie voor kanker is. Verklaart natuurlijk niet het mystieke karakter van het eiland maar wel de aanwezigheid van The Others en misschien Dharma.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Een erg goede aflevering inderdaad, met een geweldige Juliet en Ben. De 'mindgames' van Ben zijn erg goed verwerkt. Binnen een week (in de serie) zien we Ben weer terug ...
http://www.dailymotion.com/video/x1oybc_lost-3x17-catch22-promo
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Met wie ligt Kate nou weer te vozen?Anyway, benieuwd wat die helicopter betekent. Goed ook om te zien dat Locke iig nog screentime krijgt dit seizoen.
salvatore
-
- 1937 messages
- 3238 votes
Trailer voorspelt wel wat leuke dingen. Wat is trouwens dat nummer dat wordt afgespeeld in de trailer?