Lost
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Lux Aeterna van de Requiem for a Dream soundtrack, maar het kan ook de bombastische versie van de LotR:tTT-trailer geweest zijn.
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Maar waarom kennen veel mensen indirect kennisen van anderen op 't eiland (zie flashbacks)? Daar is nog steeds geen verklaring voor.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Maar waarom kennen veel mensen indirect kennisen van anderen op 't eiland (zie flashbacks)? Daar is nog steeds geen verklaring voor.
Dat één van de grootste Lost mysteries, dat wordt niet zomaar vrijgegeven.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Iedere komende aflevering gaat iets bijzonders worden. Lost komt zelfs met een primeur: een aflevering zonder flashback ( 3:19). Ook komt er een Ben flashback.
Ik denk trouwens dat Jack dood gaat.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Dat één van de grootste Lost mysteries, dat wordt niet zomaar vrijgegeven.
Wie weet is het geen mysterie, maar gewoon het leven op deze aardbol (Six Degrees of Seperation)...
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Iedere komende aflevering gaat iets bijzonders worden. Lost komt zelfs met een primeur: een aflevering zonder flashback ( 3:19). Ook komt er een Ben flashback.
Die primeur is overigens onzin. 3:19 gaat over recente flashbacks van Locke.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Wie weet is het geen mysterie, maar gewoon het leven op deze aardbol (Six Degrees of Seperation)...
Dat kan ik me niet voorstellen. Er zit zeker een duidelijke bedoeling / verband achter.
Bij de weg sneak peek van de volgende aflevering:
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Dat zou goed kunnen, de schrijvers wilden hem eigenlijk in het begin van seizoen 1 al laten sterven. Kate was, volgens hun idee, de grote heldin van de serie. Maar door Jacks populariteit mocht hij nog blijven.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, dat klopt! Hij zou in de pilot doodgaan toen Kate en Charlie hem kwijtraakte toen "het" hen aanviel nadat "het" de piloot had verslonden.
Maar ik weet niet of het wel zin heeft, zeker nu we er achter zijn gekomen dat Claire zijn halfzus is.
Edit: de promo van volgende week is veelbelovend, de Mozart muziek is goedgeplaatst maar wel erg cliché voor een einde-van-het-seizoen promo.
Noud
-
- 545 messages
- 1157 votes
KUNNEN JULLIE AUB VOORDAT JULLIE EEN POST/TOPPIC MAKEN ZEGGEN OM WELKE AFLEVERING HET GAAT! NU ZIJN ER AL DINGEN VERKLAPT!!!!
BEDANKT
NOUD EN NAMENS NOUD
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Misschien moet je gewoon de spoilers niet lezen?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
@Noud, ik kan geen bericht vinden waarbij er geen spoilertags staan en dat dingen verklapt.
Als je spoilers wilt lezen over de afleveringen waar jij bent moet je niet hier zijn waar de meerderheid overduidelijk bestaat uit mensen die pindakazen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heerlijk, vanavond en morgen afleveringen 13 tot 16 kijken! Heb er weer zin in!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Complimenten voor de makers van Lost; vooral het einde van ep 16 was weer van grote klasse!
Noud
-
- 545 messages
- 1157 votes
dus toch een seizoen 5 ???
weet iemand wanneer seizoen 4 zal beginnen?
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Ik las laatst dat seizoen 4 misschien pas in januari 2008 van start zou gaan. Maar ik weet niet hoe betrouwbaar dat bericht was.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Season 4
Main article: Lost (season 4)
ABC announced on March 21, 2007 that Lost has been renewed for a fourth season. It has been said that the show will take on a different season format, similar to that of 24, in which it will play uninterrupted from January to May.
wikipedia.org
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Oja, ABC zou dit jaar dat hele hiatus gedoe toepassen en volgend jaar alles achterelkaar. Het wordt wel langer wachten, maargoed dan heb je ook elke week Lost 
janssen16
-
- 139 messages
- 676 votes
ah dat is fijn om te horen, wel jammer dat het pas in januari begint.
Klopt het trouwens dat lost na seizoen 4 stopt?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Is nog niet bekend, we weten dat seizoen 4 er komt en er gaan geruchten dat het daarna stopt, maar zeker weten doen we het niet. De makers hebben wel aangegeven dat ze er een einde aan willen breien.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Was dat nou die vrouw met wie Desmond zou trouwen, in die helicopter?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Matige aflevering.
Voor het eerst sinds 'The Man From Tallahassee' is Lost weer op de matige tour. De flashbacks zijn waardeloos, de wendingen zijn matig dacht iemand dat Desmond Charlie zou laten sterven nadat we zijn dood al hadden gezien in de eerste scène van de aflevering? Wel leuk dat Nessa van Las Vegas mee doet, hopelijk houd ze het langer vol dan de meeste newbies.
5.0
Nee, het was iemand anders echt totaal voorspelbaar overigens 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, maar het waren twee compleet verschillende actrices. De piloot is namelijk een actrice die ook in Las Vegas heeft gespeeld. Maar blijkbaar is de piloot een bekende van Desmond, iets wat dus de cliffhanger van de aflevering was. Maar het is niet zijn vriendin.
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
^Heeft gespeeld? Is Las Vegas gestopt dan?
Wel OK aflevering, die Desmond is wel een goed figuur.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Nee, maar Nessa speelt al sinds seizoen 2 niet meer mee.
janssen16
-
- 139 messages
- 676 votes
ik vond het op zich wel een redelijke aflevering, wel beetje voorspelbaar.. wel weer zin in volgende aflevering 
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
Nog geen commentaren op episode 18???
Ik vond het een aangename aflevering, die me aan de ene kant wat verveelde (Sun en haar onnodig geflashback) en aan de andere kant weer eens serieus bij de keel greep (het gedoe om die parachutiste). Vooral de cliffhanger was weer grandioos: Iedereen op Flight 815 is dood aangetroffen...Dat geeft weer heel wat ruimte voor nieuwe theorieën veronderstel ik...
De mogelijkheid dat Hurley weer op de shizofrene toer is, is dus weer open; net als de theorie dat het eiland het vagevuur symboliseerd.
Een andere, en wellicht de juiste, is dat er niet meer naar 815 wordt gezocht, omdat de crash in scène is gezet....
Noud
-
- 545 messages
- 1157 votes
vond het een matige aflevering. Ik ben nu wel een beetje zat met die flashbacks. Vond het niet echt zo spannend. Behalve de clifhanger. Had iets meer jus verwacht.
@ Dante wat bedoel je met de Hurley theorie?
Denk jullie dat het idee hetzelfde eens zou kunnen zijn als de film Man on the Moon. Er is 1 groot decor, maar dan levensecht. Mensen die gestraft moeten worden worden naar dat eiland gedropt.