• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.264 actors
  • 9.374.478 votes
Profile

Lost

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Geweldige aflevering. Mooie, aangrijpende flashback en zeer interessante ontwikkelingen. En dan bedoel ik niet alleen de cliffhanger maar ook bijvoorbeeld het feit dat The Others reppen over een zwangerschap van Kate en de bevestiging dat het eiland helende krachten heeft. Ook de zin die de parachutiste uitspreekt tegen de doodgewaande Mikhail, dat ze niet alleen is, doet mij reikhalzend uitkijken naar de komende episodes.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ja, een conclusie met het eiland als een voorgeborchte komt nu wel steeds dichterbij.

Kate is dus zwanger van Sawyer geraakt tijdens hun avontuurtje in de kooi?

Noud

• 545 messages
  • 1157 votes

Seizoen 3 afl 18

Dus als de mensen op het eiland weer tot leven komen? Waarom zijn die vrouwen dan dood? En waarom zijn al die andere Lost personages dood. Ik denk dat die Rus, in een shock was dan dat hij werkelijk dood was.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

3.18 D.O.C.

Vond de Sun aflevering erg informatief, eigenlijk is alles nu wel een geheel van Sun en Jin. Juliet vond ik in het einde erg goed en Mikhail was nogal een rare wending.

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

De vooruitgang was aardig, we hebben wat dingen geleerd. Leuke cliff-hanger

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

In episode 19 zal het officieel worden de vader van locke is de orginele sawyer

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

Héhé, ben er even bij stilgestaan: eig bestaat voor de acteurs de helft vd scenes op het eiland uit close-up en verward voor zich uitkijken wachtend op een flashback. Ik hoor de regisseurs al. "And now I'll need another flashback-face.... no try moving your eyes faster.... yeah, that's great! Thanks."

En claire, ocharme, het enige wat zij ongeveer moet doen is baby in wiegje leggen, en weer uithalen. Werkelijk, telkens iemand naar haar kijkts stopt ze dat kind in het wiegje...

Een aantal best wel sterke acteurs in deze serie besef ik ook na bijna 3seizoenen. Locke, ben, sawyer,...

Noud

• 545 messages
  • 1157 votes

[spioiler]Claire schijnt ook een gemuteerde robot te zijn...

gotti

• 14075 messages
  • 5886 votes

Net begonnen aan het eerste seizoen. Ziet er goed uit (alhoewel ik de eerste aflevering ooit al eens gezien had...)

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

23 mei is alweer de laatste aflevering van seizoen 3 en het zal dan weer een 2 episode durende finale zijn. En de centrale persoon zal Jack zijn

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Yep, het wordt een twee uur durende finale genaamd "Through The Looking Glass"

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

aryan wrote:
23 mei is alweer de laatste aflevering van seizoen 3 en het zal dan weer een 2 episode durende finale zijn. En de centrale persoon zal Jack zijn

Jammer dan gaat ie dus toch dood.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Phoenix wrote:

(quote)

Jammer dan gaat ie dus toch dood.

waarom eigelijk?

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Nou ja, ik baseer dat ook alleen maar op de geruchten dat een belangrijk personage gaat sterven en dat iemand hier dacht dat het Jack zou zijn.

Noud

• 545 messages
  • 1157 votes

dus het is een hij.

Dus wie wordt het dan?

Sawyer

Jack

Lock

Dikkie

Verslaafde

Jin

Ben

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

de enige waarvan zeker is dat hij dood gaat is charlie. Kijk op deze site: http://www.tvguide.com/News-Views/Columnists/Ask-Ausiello/default.aspx

en dan vraag 4, daar staat dat er 5 zullen dood gaan en Jack zal dat niet zijn

en nog een leuke spoiler

de gast van de orientation video's, dr. marvin candle is op het eiland!

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Weer een geweldige aflevering. Het kwam voor mij niet als een verrassing dat Cooper de 'echte Sawyer' is/was, maar het leverde wel geweldige scenes op. De eerste van de vijf doden is in ieder geval bekend ...
Ik vraag me wel af waarvoor Rousseau het dynamiet nodig had.

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

pascal83 wrote:

Ik vraag me wel af waarvoor Rousseau het dynamiet nodig had.

Mooie scene was dat met die onderkoelde reactie van Locke. Het was bijna absurdistisch.
Ik ben ook erg benieuwd van wat Jack op de hoogte is maar nog niet aaan Kate wil vertellen.

Seizoen 3 wordt alleen maar beter en beter!

gotti

• 14075 messages
  • 5886 votes

Ben inmiddels bij aflevering 7. Begint nu toch wel redelijk traag te worden. Zit steeds te wachten op wat echte plotontwikkelingen, die verder gaan dan "man staat in bijennest". Die flashbacks vertragen de boel ook nogal behoorlijk...
Wel interessant dat nu de groep in tweën gesplitst is.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

gotti wrote:

Zit steeds te wachten op wat echte plotontwikkelingen

Bereid je dan maar voor op het ergste.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Ik ben in seizoen 3 al helemaal fan van de Others omdat ze Kate verplicht dat jurkje hebben laten aantrekken .

gotti

• 14075 messages
  • 5886 votes

Phoenix wrote:

(quote)

Bereid je dan maar voor op het ergste.

Binnen een paar afleveringen dan wel, mag ik hopen...

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

jay73 wrote:
(quote)

Mooie scene was dat met die onderkoelde reactie van Locke. Het was bijna absurdistisch.
Ik ben ook erg benieuwd van wat Jack op de hoogte is maar nog niet aaan Kate wil vertellen.

Dat iedereen inderdaad dood is, en The Others dat weten? De limbo-theorie wordt steeds logischer.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Dat was toch al ontkracht door de makers? Dacht ik ergens te lezen. Iemand zei ook tegen mij dat alles wetenschappelijk te bewijzen zal zijn Maar ja ik hoor wel meer

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Oh, dat zou best kunnen hoor. Ik had het alleen niet meegekregen.

Dan ben ik benieuwd naar de uiteindelijke toedracht .

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Ja misschien dat 1 van de die hard fans hier een linkje daarover heeft ? Maar blijf benieuwd, hoewel ze iets te veel rekken, blijft het toch qua niveau redelijk hetzelfde.

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

Geweldige aflevering, die laatste. Locke stond eindelijk weer eens central en er waren geen flashbacks (die de laatste tijd meestal vrij uitgekookt waren).

Vind het toch vreemd dat niemand echt vragen stelt in die serie. "Oh, je bent vader van Locke en moordenaar van mijn vader, wat een toeval".

Van die Juliet en Ben word ik wel akelig. Die Ben met zijn vervelende vissekop.

Maar goed. Wát is het eiland nou, een soort vagevuur? Er komen meer vragen bij dan er beantwoord worden. Het blijft spannend.

Noud

• 545 messages
  • 1157 votes

S03e19

Inderdaad een mooie aflevering. Spannend en geen Flash Backs. Ik had dat niet eens in de gaten. Behalve dat men even een week terug gaat in de tijd.

Vond de filmbeelden dit keer heel mooi tussen Lock en Sawyer.
En wat staat in die rode reader die Lock heeft gekregen? Behalve gegevens van iedereen. Misschien is het een soort van script. Een script waarin staat wie men is en wat hij doet. Kortom een geschreven levenslijn van een persoon.

Alleen vat ik steeds niet he verhaal van John en Sawyer.
Wat ik van begrijp is: Echte moeder van John heeft een vriend leren kennen genaamd Cooper. Moeder zoekt comtact op met John. Omdat Cooper een niet nodig heeft en John dezelfde soort nieren hebben. Ect.
Nu is die Cooper een soort van zwendelaar, Hij heeft de moeder van Sawyer opgelicht en geld ontnomen. Cooper en Sawyer's moeder kregen ruzie moeder dood. Vader kon niet handle dus vader schoot zich zelf dood. ??

alvast bedankt

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Noud wrote:
Alleen vat ik steeds niet he verhaal van John en Sawyer.
Wat ik van begrijp is: Echte moeder van John heeft een vriend leren kennen genaamd Cooper. Moeder zoekt comtact op met John. Omdat Cooper een niet nodig heeft en John dezelfde soort nieren hebben. Ect.
Nu is die Cooper een soort van zwendelaar, Hij heeft de moeder van Sawyer opgelicht en geld ontnomen. Cooper en Sawyer's moeder kregen ruzie moeder dood. Vader kon niet handle dus vader schoot zich zelf dood. ??

De vader van Sawyer (James) schoot zijn vrouw dood. Cooper was alleen een oplichter (op dat moment).

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

jay73 wrote:

Ik vermoed dat Jack weet dat je vanaf het eiland geen contact kan leggen met de 'buitenwereld'. Dat kon waarschijnlijk alleen via het huisje van Mikhail.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.