Lost
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Ik denk dat Jack weet wat het eiland is. Dat iedereen misschien wel dood is die daar komt.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Breaking News: Major Changes Ahead for Lost
Lost, Josh Holloway, Evangeline Lilly
2:00 p.m. update:
Since this story launched earlier today, I have been hearing from multiple sources inside ABC that the story is "more complex" than what was originally reported by my colleague Marc Malkin in E! Online's Planet Gossip.
According to these sources, ABC will be making an announcement declaring an end date for Lost very soon. However, the exact number of remaining episodes and seasons is still muddy—and might not be exactly two seasons.
The good news? You don't have to wait long. I'm told the announcement will be made within the next few days.
Original story, 9:52 a.m.:
My E! Online partner in crime Marc Malkin just announced in his column, Planet Gossip, that ABC is set to announce that Lost will end production after two more seasons.
I know. Breathe, Lost fans. Breathe.
Here's what I can tell you. I just spoke to insiders at ABC and they tell me the network and producers have reached a decision on an end date and they are expected to announce it very soon. This is meant to be a good thing, because now the producers finally can start mapping out the remaining episodes and rolling out some of the major reveals and answers we fans have been waiting for.
I'm also told there are more big changes in store for the show!
According to sources, ABC is planning to push back Lost's return date to January of next year in order to air new episodes back-to-back, and it is also "extremely likely" that Lost will change time slots next season.
Still, the biggest change may be that massive, mind-blowing, cast-related "game-changer" I keep hinting about—to which I am sworn to secrecy, for it is that big—which is revealed in the season finale. (I cannot wait for you to see it.)
Word is, Lost is moving to an earlier hour, which will make at least one fan happy: Josh Holloway's brother. "I do feel like we're in the wrong time slot," Josh told me during my recent trek to the set in Hawaii. "Most definitely too late, because I lost my own brother. He’s like, 'Dude, I got to get to work in the morning!' I’m just going to say it. Let’s move it back to 9 o’clock or 8 o’clock."
Let it be said that Josh Holloway and his brother have mad pull.
So, what do you all think of saying goodbye to Lost in only two more seasons? And, more important, who needs a hug? 'Cause I could sure use one...
http://www.eonline.com/gossip/kristin/detail/index.jsp?uuid=75ed77ee-1972-467a-8f4e-b11e4b6a1259
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Ik denk dat Jack weet wat het eiland is. Dat iedereen misschien wel dood is die daar komt.
Die theorie is al ontkracht door de makers. Het eiland is geen 'vagevuur'.
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
Die theorie is al ontkracht door de makers. Het eiland is geen 'vagevuur'.
zou idd te voor de hand liggend zijn
wel schitterende aflv, de recentste, Locke is een held...
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
als het locke is, stop ik met kijken,
maar 'dood' betekent uiteraard niet noodzakelijk dood, hé...
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Het gerucht gaat dat Sayid, Kate, en Charlie de voornaamste kandidaten zijn om de serie te gaan 'verlaten'. Ik vermoed dat twee van de drie dood gaan, plus Ben.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Het gerucht gaat dat Sayid, Kate, en Charlie de voornaamste kandidaten zijn om de serie te gaan 'verlaten'. Ik vermoed dat twee van de drie dood gaan, plus Ben.
Charlie is zeker dat hij dood gaat (het is volgens mij al officieel zo dat hij de serie zal verlaten.
Een ander bericht is dat pas aan het einde van de serie bekend zal worden wat het zwarte rook monster precies is
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Lost zal nog 3 seizoenen door gaan en elke seizoen zal 16 afleveringen hebben
http://www.cnn.com/2007/SHOWBIZ/TV/05/07/television.lost.reut/index.html
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
Verdomme zeg! Waarom moeten ze dat nu tot op het bot staan uitmelken? Nog één seizoentje zou dragelijk geweest zijn. Maar nog drie???
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Verdomme zeg! Waarom moeten ze dat nu tot op het bot staan uitmelken? Nog één seizoentje zou dragelijk geweest zijn. Maar nog drie???
uitmelken zou nog 10 seizoenen van 24 afleveringen zijn. 3 seizoenen van 16 afleveringen is perfect om alle verhaallijnen te sluiten. Ik vind het altijd een beetje jammer als mensen roepen dat Lost snel moet eindigen en met meer antwoorden moet komen.
Noud
-
- 545 messages
- 1157 votes
@ Dante
helemaal gelijk, kom op dat houdt in 3 seizoenen is nog 1,5 a 2 jaar ofzo. Hoop dat het een gerucht is.
Als het nou elke dag ee aflvering was was het nog okej.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Nope, het is officieel. Hier een uitleg:
Enkele dagen gelden meldde Top Series over geruchten dat de hitserie Lost tot seizoen vijf door zou gaan, nu komt de zender ABC met een officieel bericht.
Zoals verteld wil de Amerikaanse zender ABC alle afleveringen van het volgende seizoen in één ruk achter elkaar uitzenden (wat negatieve gevolgen kan hebben voor de uitzenddata in Nederland). ABC gaat definitief met dit plan door en van elk seizoen worden de afleveringen non-stop van januari tot april uitgezonden.
Nu is er een wijziging wat betreft het aantal afleveringen per seizoen. Lost zal na de seizoensfinale van seizoen 3 nog maar 48 afleveringen tegemoet gaan voor het einde van de serie. Volgens Amerikaanse begrippen is dit stof voor twee seizoenen. ABC heeft echter besloten het uit te smeren over drie seizoenen waardoor het aantal afleveringen per seizoen drastisch verminderd. Seizoen 4 t/m 6 zullen 16 afleveringen per seizoen bevatten. Doordat het aantal seizoenen van twee naar drie is verhoogd zal Lost eindigen in 2010.
Producers Damon Lindelof en Carlton Cuse hebben al getekened om mee te doen tot aan het einde en zien deze vaststelling van de serie als een opluchting.
"We hebben Lost altijd gezien als een serie met een begin, een middenstuk en een einde. Door officieel aan te kondigen wanneer dit einde zal zijn heeft het publiek een zekerheid dat het verhaal zal lopen zoals we dat bedoeld hadden", aldus Cuse en Lindelof.
Lost seizoen 3 is in Nederland op een zomerstop.
bron: topseries.nl
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Hier van nu.nl
Serie Lost nog te zien tot 2010
Uitgegeven: 8 mei 2007 12:04
AMSTERDAM - De avonturenserie Lost is nog tot 2010 te zien. Dat maakte de Amerikaanse televisieproducent ABC maandag bekend. Door het aantal seizoenen beperkt te houden, wil ABC de kelderende kijkcijfers van de show een halt toeroepen.
Ook wordt het aantal afleveringen per seizoen teruggebracht van 22 tot zestien.
De veelgeprezen serie, over een groep mensen die na een vliegtuigcrash op een onbewoond eiland terecht komen, kreeg in het derde seizoen heel wat kritiek te verduren. Het plot zou te veel uitwaaieren. Nieuwe personages wisten de harten van verstokte fans niet te veroveren.
Het derde seizoen van Lost, dat in 2005 een Emmy kreeg in de categorie beste dramaserie, wordt momenteel in Nederland uitgezonden door Net 5.
(c) Novum
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Wat de hell!! Is Locke nu dood of niet? Wat heeft Ben nu gedaan met de Dharma mensen? Wat is nu de geschiedenis van alles?
Sannz
-
- 30 messages
- 0 votes
Hoppa, een enkele aflevering zet de boel eventjes op z'n kop
.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Wat een aflevering ...
Dit zag niemand aankomen. Wellicht dat Locke nog op wonderbaarlijke wijze geneest, dat zou best kunnen gebeuren maar dat lijkt me niet waarschijnlijk. Deze aflevering roept alleen maar meer vragen op. Met name de verschijning van Richard bij 10 jaar oude Ben roept veel vragen op. Jacob (je kan hem op de stoel zien zitten vlak nadat hij Ben tegen de muur gooit), de oorspronkelijke bewoners, Dharma ... we zijn niet veel wijzer geworden.
Trailer:
http://www.dailymotion.com/video/x1xv0b_lost-3x21-greatest-hits-promo
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
Als ik het een beetje goed begrijp dan is Benjamin eigenlijk een soort van Norman Bates die de Dharma Initiative vergast, inlcuis. z'n eigen vader. Het feit dat Bens moeder stierf tijdens de bevalling maakt alles alleen maar boeiender, aangezien elke levenbarende vrouw sterft op het eiland. Zou hij er voor iets tussen zitten?...
Verder krijgen we in deze aflevering nogal een paar surreële dingen naar ons hoofd geslingerd, denk maar aan de mysterieuze Jacob of aan de niet-ouder-wordende Richard.
Het enige wat me niet aanstond aan deze aflevering was het einde: Locke MAG gewoon NIET sterven!
Ik denk dat ik dit terecht één van beste episodes van het seizoen mag noemen.
Ik kijk ook kwijlend uit naar de volgende aflevering: De langverwachte clash tussen The Others en Flight 815
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Het feit dat Bens moeder stierf tijdens de bevalling maakt alles alleen maar boeiender, aangezien elke levenbarende vrouw sterft op het eiland. Zou hij er voor iets tussen zitten?...
De moeder van Ben Stierf niet op het eiland.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Goed, dus we hebben nu: Locke die geneest van een verlamming (misschien dat de kogelwond nu ook niet dodelijk zal zijn?), Richard die niet ouder wordt, een zekere Jacob die onzichtbaar en telekinetisch is... Het lijkt Heroes achterna te gaan.
En het eiland was dus bewoond voordat Dharma eraan kwam. Dharma is toen uitgeroeid door de toenmalige bewoners, die dan blijkbaar het onderzoek hebben voortgezet en nu op hun beurt weer worden opgeschrikt door een neergestort vliegtuig.
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
Dat heb ik ook nooit gezegd. Lees m'n berricht eens goed.
Ik zei dat Bens flashback de suggestie ophaalt dat Ben zodanig psychotisch is dat hij misschien wel eens de verantwoordelijke kan zijn van de sterfte van alle zwangere vrouwen op het eiland (door bvb. te knoeien met de medicijnen die worden toegediend aan die vrouwen) omdat hij met de afwezigheid van zijn moeder niet kan leven.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3281 votes
Na die stortvloed aan berichten hier de laatste tijd heb ik toch maar even de moeite genomen om seizoen 1 en 2 te downloaden. Had de eerste zoveel afleveringen ook op tv gevolgd maar door die debiele uitzendtijden en het geschuif ermee miste ik een paar afleveringen en ben toen maar gestopt. Ik ben nu in ieder geval weer helemaal hooked. Als ik in dit tempo doorga ben ik over een week weer helemaal up to date.
Bij welke aflevering zijn ze nu eigenlijk?
gotti
-
- 14075 messages
- 5886 votes
Ben nu bij aflevering 15 in het eerste seizoen en einelijk begint er weer een klein beetje schot in te komen...
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Wat een vette aflevering!
Maar hoe kwam Locke's vader nou op het eiland. Dit is voor mij nog niet duidelijk
Je ziet die Jacob inderdaad even zitten op die stoel nadat ie Ben geduwd heeft. Maar wat een gluiperd, die Ben. Locke mag inderdaaad NIET doodgaan!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ben ik de enige die deze ontwikkelingen lachwekkend en belabberd vind? Sorry hoor maar een man die onzichtbaar is moet eng zijn? Een man kan niet ouder worden en Ben heeft in zijn eentje iedereen uitgemoord, waar gaat dit over?
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Ben ik de enige die deze ontwikkelingen lachwekkend en belabberd vind?
Ja.
Blijkbaar ben je te ongeduldig om verklaringen voor deze gebeurtenissen af te wachten. Lijkt me een slechte eigenschap voor een Lost-liefhebber. Misschien moet je nog 3 jaar wachten.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Ben ik de enige die deze ontwikkelingen lachwekkend en belabberd vind? Sorry hoor maar een man die onzichtbaar is moet eng zijn? Een man kan niet ouder worden en Ben heeft in zijn eentje iedereen uitgemoord, waar gaat dit over?
De mystieke krachten van het eiland krijgen nu meer vorm met de verschijning van Jacob en het niet ouder worden van Richard. De verschijning van de vader van Jack (en enkele andere 'doden') en de komst van Cooper op het eiland zijn ook niet rationeel te verklaren. Daarnaast vraag ik me ook af of de 'flashbacks' die we te zien krijgen, wel echte flashbacks zijn (zie surrealistische aflevering van Desmond).
Het feit dat Ben samen met de 'hostiles' de medewerkers van Dharma heeft vermoord past juist binnen het egocentrische, kille en berekende karakter van Ben.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Michael Emerson (Ben) geeft in een interview misschien toch iets te veel hints over het lot van Locke:
http://www.youtube.com/watch?v=n0cNk_xT25k&eurl=http%3A%2F%2Fspoilerslost%2Eblogspot%2Ecom%2F
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Die Ben is haast net zo'n sul in het echt als in de serie lijkt het. Maar wat ie zegt over Locke...."He gave up something long time ago that's gonna help him now" het zal wel...