• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.351 actors
  • 9.374.495 votes
Profile

Lost

Dennisj

• 210 messages
  • 1008 votes

Net de aflevering gezien, het was wel een van de betere in seizoen 3. Ik zit nu ook te wachten op episode 21eindelijk wat actie met de flight 815 mensen en ''the others'', maar dat Lost nu nog 2-3 seizoenen doorgaat? het lijkt mij dan te langdradig worden. Dan nog even over episode 20, Jacob is volgens mij de man die Ben tegenkwam toen hij nog een jongen was. iedergeval dat denk ik, volgens mij zal er ook vast nog wel wat info komen over die man of geest:),

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Opmerkelijk (alleen voor de mensen die aflevering 2x20 'The Man Behind the Curtain' hebben gezien):

http://www.youtube.com/watch?v=oeh9kldFjGI&eurl

Oordeel zelf ...

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

"This is crap. If you changed the pitch enough he'd sound like Alvin the chipmunk."

Haha . Maar het is wel interessant inderdaad. Staaft de theorie dat Jacob slechts een persoonlijkheid is van Ben oid. Misschien lijdt ie aan hetzelfde syndroom als Hurley.

Dennisj

• 210 messages
  • 1008 votes

Hm ik heb net even dat filmpje op youtube vergeleken met de normale aflevering die ik heb. Ik heb hem een paar keer afgespeeld bij het stukje ''help me'', en zoals ik het hoor hebben ze op het filmpje bij youtube zijn stem wat hoger gemaakt zodat het op die van Ben lijkt. Want als ik dat help me hoor op de normale aflevering is de stem wel een stuk lager.Maja dat kan ik natuurlijk ook verkeerd hebben.:) Toen Ben werd weggeduwd zag je ook een man zitten op die stoel, en Ben zal Locke niet zo maar de kuil in schieten als Ben het zelf had gezegd. Mischien dat Jacob iemand is die Ben vroeger kende maar mischien dood is gegaan? Ecko zag namelijk ook zijn dode broer op het eiland. Mischien dat daarom Ben hem wel zag en Locke niet?

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Dennisj wrote:
Hm ik heb net even dat filmpje op youtube vergeleken met de normale aflevering die ik heb. Ik heb hem een paar keer afgespeeld bij het stukje ''help me'', en zoals ik het hoor hebben ze op het filmpje bij youtube zijn stem wat hoger gemaakt zodat het op die van Ben lijkt. Want als ik dat help me hoor op de normale aflevering is de stem wel een stuk lager.Maja dat kan ik natuurlijk ook verkeerd hebben.:) Toen Ben werd weggeduwd zag je ook een man zitten op die stoel, en Ben zal Locke niet zo maar de kuil in schieten als Ben het zelf had gezegd. Mischien dat Jacob iemand is die Ben vroeger kende maar mischien dood is gegaan? Ecko zag namelijk ook zijn dode broer op het eiland. Mischien dat daarom Ben hem wel zag en Locke niet?

Ja ze hebben het 25% sneller afgespeeld. Da's juist de hele truc.

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

gondwana wrote:
(quote)

als het locke is, stop ik met kijken,

maar 'dood' betekent uiteraard niet noodzakelijk dood, hé...

FUCK FUCKEDY FUCK FUCK !

maar...

maar 'dood' betekent uiteraard niet noodzakelijk dood, hé...

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

PaulieWalnuts wrote:
Die Ben is haast net zo'n sul in het echt als in de serie lijkt het. Maar wat ie zegt over Locke...."He gave up something long time ago that's gonna help him now" het zal wel...

omdat hij op die plaats geen nier meer heeftzal hij niet doodbloeden omdat geen enkel orgaan geraakt is...

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

gondwana wrote:
(quote)

omdat hij op die plaats geen nier meer heeftzal hij niet doodbloeden omdat geen enkel orgaan geraakt is...

Klopt. Het is ook al naar buiten gebracht wie de drie (overige) doden zijn en daar zat Locke niet bij.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik loop weer helemaal bij tot aan episode 20.

Echt bijzonder spannend wederom.

Vooral de scenes met Ben en Locke vind ik zeer boeiend. Stukje bij beetje komen we steeds meer over The Others en The Dharma In. te weten. Alleen de scene met Jacob was weer onverklaarbaar voor mij.

Verder, dan nog het rare gedeelte van de helicopter en de parachutiste. Ze zegt dat de mensen van de vliegtuigramp dood terug zijn gevonden???? Eh.....

Zeer spannend en mysterieus dus....

PS: Wie kan me zeggen hoelang seizoen 3 nog doorloopt? Tot episode 22 of 24?

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Wanneer gaat Charlie nou eens dood, ik vind hem zo'n irritante kneus

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3281 votes

Zojuist seizoen 2 helemaal bekeken. Maar goed dat ik dit allemaal niet op tv heb gevolgd want daar ben ik veel te nieuwsgierig voor. Ik vrees de dag dat ik weer bij ben. Nu ga ik weer lekker verder kijken .

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Ik vind seizoen 3 toch een stuk leuker dan 2.

Silvio Dante

• 2943 messages
  • 2153 votes

Bij mij net andersom, dat hele gedoe met The Hatch wist me meer te boeien. (Maar wie weet, er moeten nog drie afleveringen komen)

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

kos wrote:
Ik vind seizoen 3 toch een stuk leuker dan 2.

Ik vind seizoen 3 pas echt leuk. Ervoor veel te veel rond de pot gedraai. Nu veel intenser, iedereen legde zich erbij neer dat het eiland freaky is en dat er vanalles kan gebeuren en er wordt eindelijk echt gefocust op psychologie en mysterie. Met Sawyer, Locke en Ben als protagonisten...

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Idd, helemaal mee eens.

Net episode 14 gezien. .

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

kos wrote:
Idd, helemaal mee eens.

Net episode 14 gezien. .

De Niki en Paulo aflevering? Dat vond ik juist een erg slechte aflevering

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

kos wrote:
Wanneer gaat Charlie nou eens dood, ik vind hem zo'n irritante kneus

Het einde van Charlie lijkt nu echt dichtbij te komen. Maar misschien omdat het zo duidelijk lijkt dat hij dood gaat dat de makers hem toch laten leven.

Word_Play

• 358 messages
  • 1290 votes

Ik vind Charlie juist een van de best geschreven characters van de serie. Echt eentje met struggles en demonen. De ene keer is ij goed, de andere keer een echte lul. Wat mij betreft een van de menselijkste personages.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Nou, wie zitten er in de Looking Glass. Mensen van Ben, of misschien de eerdere Losties (dus ex-collega's van Richard)?

Er wordt trouwens wel goed spanning opgebouwd naar de confrontatie tussen Ben en de Losties. Benieuwd of Juliet niet alsnog Jack en consorten in de val heeft gelokt.

Charlie is inderdaad geen karakter om fan van te zijn, maar juist daarom geloofwaardig en indrukwekkend. Vond deze aflevering scripttechnisch vooral erg sterk. De "greatest hits" vond ik een goede vondst die niet geforceerd over kwam bij me.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik ben geen Charlie fan, daarvoor is hij vaak te irriterend geweest.

Aflevering 21 was geen topper, meer een voorbereiding op de showdown van volgende week. Daar kijk ik wel heel erg naar uit.

Wat ik nog steeds niet kan vatten is dat ze op het eiland steeds horen dat ze in het echt dood zijn. Zo hoorde Charlie dat hij dood terug is gevonden, dat er een herdenkingsdienst is gehouden en dat hij op het vasteland een hit heeft gescoord. Is het eiland dan een droomwereld ofzo?

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Of Dharma/Ben/wie dan ook hebben een valse statement aan de pers gegeven om het eiland geheim te houden.

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

Ik vond deze weer erg sterk, ondanks het vervelende personage Charlie. Ik ergerde me helemaal niet aan hem dit keer. Vette cliff-hanger. Ik ben benieuwd. Jammer trouwens dat ze niet verder gingen met Locke in die kuil.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik verwacht dat Locke in het seizoensslot nog wel een belangrijke rol zal spelen, vandaar dat hij vandaag niet in beeld kwam.

PS: Is er komende week nou 1 aflevering, of een dubbele? De promo die ik zag leek te zeggen dat het een dubbele aflevering is.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Phoenix wrote:
Of Dharma/Ben/wie dan ook hebben een valse statement aan de pers gegeven om het eiland geheim te houden.

Dat lijkt me ook. Iets of iemand heeft dat in scene gezet voor de buitenwereld.

Word_Play

• 358 messages
  • 1290 votes

The Oceanic Six wrote:

PS: Is er komende week nou 1 aflevering, of een dubbele? De promo die ik zag leek te zeggen dat het een dubbele aflevering is.

Volgende week is de double ep season finale. Anderhalf uur genieten.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

En daarna talloze weken geërgerd wachten tot de cliffhanger verklaard wordt .

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Weken? Maanden man, tot januari.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Februari meen ik te hebben gelezen....

Maar eerst komende week de dubbele aflevering voor het seizoensslot zien, waar ik zo naar uitkijk...

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Misschien een stomme vraag, maar als ik het zo lees dan draait LOST nog momenteel op de televisie (vrijdagavond NET 5)? In onze tv-gids stond vorige week al dat hij niet meer draaide...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.