• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.351 actors
  • 9.374.505 votes
Profile

Lost

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

^Nee, iedereen downloadt de nieuwste afleveringen uit de VS. Ikzelf heb nog nooit Lost op tv gekeken.

Xerena

• 20 messages
  • 0 votes

PaulieWalnuts wrote:

^Nee, iedereen downloadt de nieuwste afleveringen uit de VS. Ikzelf heb nog nooit Lost op tv gekeken.

Nou, iedereen... Ik volg Lost gewoon via Net 5.

lordsnoopy wrote:

Misschien een stomme vraag, maar als ik het zo lees dan draait LOST nog momenteel op de televisie (vrijdagavond NET 5)? In onze tv-gids stond vorige week al dat hij niet meer draaide...

Er is idd weeeeer een stop. Maar, de 'vervanger' (The Nin9) is ook best leuk om te zien hoor!

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Xerena wrote:

(quote)

Nou, iedereen... Ik volg Lost gewoon via Net 5.

(quote)

Er is idd weeeeer een stop. Maar, de 'vervanger' (The Nin9) is ook best leuk om te zien hoor!

Oke bedankt, ik was al bang dat ik een aflevering had gemist

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3281 votes

De commerciëlen zijn steeds irritanter met series. Elke keer uitzendtijden veranderen en stomme pauze's inlassen. Ook de reden dat ik gestopt ben met het kijken van Lost op tv. Fuck Net 5, leve het internet!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3281 votes

kos wrote:

Idd, helemaal mee eens.

Net episode 14 gezien. .

Geweldig inderdaad. Ik vond het eerst maar lame dat ze ineens twee niet erg boeiende personages in de serie schreven, maar dit maakt het toch wel goed.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

BoordAppel wrote:
(quote)

Geweldig inderdaad. Ik vond het eerst maar lame dat ze ineens twee niet erg boeiende personages in de serie schreven, maar dit maakt het toch wel goed.

Vonden jullie de personages en de aflevering iets toevoegen aan het daadwerkelijk 'Lost verhaal'?

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Nee, helemaal niet.

Maar niettemin vermakelijk ii.t.t. afleveringen zoals in seizoen 2 die ook geen reet bijdroegen aan de rode draad maar de serie meer op soap-niveau brachten.

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Noem eens wat, kos. Welke afleveringen vond jij van een soap-niveau?

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3281 votes

Ik ben weer helemaal bij . Ik vind het een erg goede serie, goed geschreven, geloofwaardige personages en geweldige mysteries. Erg spannend ook, ik heb de laatste 10 dagen vrijwel niets anders gedaan dan Lost gekeken. Ik krijg er geen genoeg van, maar nu zal ik toch ook moeten wachten tot volgende week.

Ik vraag me alleen af hoe ze het nog 2 (of 3) seizoenen willen rekken aangezien hulp nu wel heel erg dichtbij lijkt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb me met moeite ook toch nog richting het einde van seizoen 3 weten te wurmen, het wordt nu (zoals elke keer rond de seizoenswisseling) wel weer een stuk beter, benieuwd naar de seizoensfinale.

Blijf het jammer vinden hoe ongelofelijk slap dit seizoen was, maar aan de reacties te lezen zal het wel aan mij liggen.

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

BoordAppel wrote:

Ik vraag me alleen af hoe ze het nog 2 (of 3) seizoenen willen rekken aangezien hulp nu wel heel erg dichtbij lijkt.

"Rekken" inderdaad. Ik vind één seizoen erbij nog geloofwaardig denk ik. 2 of 3 wordt echt te veel. Zou toch jammer zijn als het Prison Break effect bij deze top-serie ook zou toeslaan.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jordy wrote:
Ik heb me met moeite ook toch nog richting het einde van seizoen 3 weten te wurmen, het wordt nu (zoals elke keer rond de seizoenswisseling) wel weer een stuk beter, benieuwd naar de seizoensfinale.

Blijf het jammer vinden hoe ongelofelijk slap dit seizoen was, maar aan de reacties te lezen zal het wel aan mij liggen.

Deels met je eens, deels zeker niet.
Ik vond de 1e 6 afleveringen in het kamp van The Others ronduit vervelend, want ze voegden niks toe. Maar daarna werd de spanning weer verhoogd en kwam er weer een sterk verhaal. Daarna heb ik me eerlijk gezegd weer prima vermaakt. En zeker de laatste pakweg 6-8 afleveringen zijn weer van zeer hoog niveau en ook erg boeiend omdat het verhaal duidelijker wordt.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Ik heb aflevering 21 gezien en ik denk dat Bernard en Sayid wel eens dood kunnen gaan. Het einde was ook weer briljant, ik dacht echt de hele tijd nu gaat Charlie dood, ff een knopje indrukken en dat was het

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik vond dit seizoen van hetzelfde niveau als seizoen 2. Lekker vermaak en tegen het einde wat verwarrend, maar nu toch weer op een lekker niveau. Niets mis mee, maar dat zal dan wel aan mij liggen.

Filmfreaker

• 536 messages
  • 328 votes

Lost is de beste serie die ik van mijn leven heb gezien. Veel vermaak en veel spanning. Helaas is er weer een stop ingelast. Shit gewoon... waarom steeds die pauzes. Ze hadden van mijn part door kunnen gaan tot de zomervakantie.

Waarom toch steeds die stops. Ik haat het, het is best irritant, ik kan bijna niet wachten tot de herfst, want dan zou de serie weer verder gaan.

Nou ja, laten we maar wachten tot de herfst.

Voor de mensen die het nog niet weten, er komen (na seizoen 3) nog 3 seizoenen van Lost. Dus de serie krijgt in totaal 6 seizoenen. De serie zou gaan stoppen in 2010. Dus we kunnen nog 3 jaar van de serie Lost genieten.

Er komen nog 48 afleveringen, na seizoen 3, krijgt ieder seizoen 16 afleveringen, in plaats van 22.

Word_Play

• 358 messages
  • 1290 votes

BoordAppel wrote:
Ik ben weer helemaal bij . Ik vind het een erg goede serie, goed geschreven, geloofwaardige personages en geweldige mysteries. Erg spannend ook, ik heb de laatste 10 dagen vrijwel niets anders gedaan dan Lost gekeken. Ik krijg er geen genoeg van, maar nu zal ik toch ook moeten wachten tot volgende week.

Ik heb er wel vertrouwen in. Toen ik aan Lost begon wist ik niet eens hoe ze drie seizoenen moesten maken, maar ze zijn een richting ingeslagen die ik zelf totaal niet had verwacht. De makers kennende zullen ze dit wel vaker doen.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Ik moet nog een 5tal aflevering zien van seizoen 3, het begin van dit seizoen vond ik alles ook nogal saai worden maar de serie heeft zich voor mij echt wel herpakt. Ik had alle afleveringen al lang op pc staan maar het kwam er weinig van om te kijken, sinds we de iets spannendere afleveringen zijn gaan bekijken heb ik eindelijk weer zin om door te kijken. Dit weekend ook 4 afleveringen erdoor gejaagd en het verhaal wordt veel groter en, hoewel er nog heel veel vragen zijn, toch ook al veel duidelijker vooral alles rond The Others dan.

Ik ben echt heel benieuwd naar de rest van seizoen 3 en de seizoensfinale. Ik ben in alle geval nog steeds fan

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

PaulieWalnuts wrote:

Zou toch jammer zijn als het Prison Break effect bij deze top-serie ook zou toeslaan.

Daar hoef je niet bang voor te zijn. Het probleem bij Prison Break was dat de schrijvers van die serie schreven voor twee seizoenen. Ze schreven naar een eind toe.

Doordat de serie halverwege het seizoen nog steeds succesvol was, hebben ze maar besloten om er een derde seizoen aan vast te plakken. Dat hadden ze natuurlijk nooit moeten doen. Er moest in de gauwigheid een bruggetje gebouwd worden naar een nieuw derde seizoen. En dat ging ten koste van de kwaliteit. Zeer.

Bij Lost staat het einde al van het begin af aan vast. De slotaflevering is in grote lijnen al geschreven. Het enige waar je voor kunt vrezen, is dat er te veel tussenafleveringen/subplotjes gecreerd worden.

Maar op een of andere manier vrees ik daar niet voor.

Er moet nog aardig wat mysterie ontrafeld worden. En 48 afleveringen is dan wel ok.

Bovendien hebben de schrijvers wel geleerd van die bakken met kritiek die ze voor hun kiezen hebben gekregen met het begin van het derde seizoen.

Denk ik. Ga ik van uit.

Ik ben wel benieuwd naar wat voor contracten sommige acteurs hebben. Je nog drie jaar binden aan Lost is niet niks, op en neer naar Hawaii, filmmaatschappijen die aan je trekken en je gouden bergen beloven ... En je weet niet of en wanneer je uit de serie geschreven wordt.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

jay73 wrote:

Ik ben wel benieuwd naar wat voor contracten sommige acteurs hebben. Je nog drie jaar binden aan Lost is niet niks, op en neer naar Hawaii, filmmaatschappijen die aan je trekken en je gouden bergen beloven ... En je weet niet of en wanneer je uit de serie geschreven wordt.

Sommige wonen in Hawaii zoals Daniel Dae Kim. Ik denk dat er weinig acteurs/actrices zullen zijn die niet op Hawaii willen zijn. En de contracten kunnen ook zo zijn geregeld dat ze bijvoorbeeld nog 20 gewone afleveringen hebben en dan in een paar flashbacks nog terug komen (zoals bij Boone)

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Lindelof and Cuse ponder Lost's future

In anticipation of the show's finale, Lost executive producers Damon Lindelof and Carlton Cuse did an interview with ABC News. Besides promoting the season finale, the producers discussed their favorite characters, the Internet's role in the show's success, and what fans can expect from the final three seasons. Here's a brief recap of the interview:

* The writers and producers view each season as a book.

* By the end of the series, fans will learn if there are supernatural forces on the island, or if there is a "reasonable explanation" for the island's strange properties.

* Lindelof admitted that, despite their own plans for characters and storylines, the show "has a life of its own."

* The writers's choices are often inspired by fan comments on blogs and discussion boards. For example, comments about Hurley's lack of weight loss brought about the DHARMA ranch dressing plot.

* Cuse remarked that "Lost would never succeed in the pre-Internet era."

* Lindelof and Cuse prefer to let fans to form their own theories about the show's mysteries, as opposed to solving them right away. For them, the show is less about what's in the hatch, and more about imagining the possibilities.

* If he was stranded on a deserted island, Damon Lindelof would choose Locke, Kate, and Hurley as his companions. Carlton Cuse would choose Jack, Kate, and Sawyer. Hmm, I wonder why they both chose Kate?

"Through the Looking Glass," the Lost season finale, airs Wednesday, May 23, on ABC.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3281 votes

Ik neem aan dat die afleveringen een dag later al te pindakazen zijn?

janssen16

• 139 messages
  • 676 votes

Ja, die is nu als het goed is al te pindakazen.

Ik moet helaas wachten tot vanavond tot ik kan pindakazen. Ben erg benieuwd naar de season finale.

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Man, ik kan niet wachten.

Maar ja, 'de plicht roept'. Ik ben benieuwd met welke cliffhanger of gamechanger we de zomer worden in gestuurd.

Tot vanavond blijf ik weg van alle Lost-forums.

Behalve hier dan

janssen16

• 139 messages
  • 676 votes

Tot vanavond blijf ik weg van alle Lost-forums.

Behalve hier dan

Ik was zo eigenwijs om net toch even op een forum te kijken en daar had ik iets gelezen wat ik echt veel liever had willen zien in de finale. Maar daardoor kan ik ECHT NIET wachten tot vanavond want dan kan ik het pas zien.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ik was een beetje in de war omdat ik het eerste deel van de finale gezien had en hij toen stopte. Ik dacht, waar is de rest, dus ik wiki-en en zodoende kwam ik ook bij enkele spoilers terecht.

Ben er een beetje stil van. Zometeen snel het tweede deel kijken.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Nou, dat was hem dan. Ben blij dat de kwaliteit van de afleveringen blijkbaar nog kan stijgen.

De twist dat wij als kijkers nu niet meer zeker weten of we de Losties wel van het eiland willen zien is echt geniaal.

Voor de rest wacht ik maar af wat de rest ervan te zeggen heeft.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Dit was weer een bizarre ontknoping. Niet een met met reuze 'eyeopeners' en de 'gamechange' was er een die ik in ieder geval niet zag aankomen.
De finale in een notendop:
- Veel doden. Voornamelijk 'others' en (natuurlijk) Charlie. Zijn dood stond voor vrijwel iedereen al vast.
- Walt is 'terug' als hallucinatie.
- Moeder en dochter zijn eindelijk herenigt.
- Naomi is geen onderdeel van een reddingsoperatie onder leiding van Penny.
- Mikhail is onverwoestbaar.
- FLASHFORWARD. Dit roept natuurlijk de meeste vragen op. Hoe zijn Jack en Kate van het eiland af gegaan? Waarom? Zijn zij alleen gegaan? Wat hebben ze er voor gedaan? Wie is de mysterieuze dode? Waarom voelt Jack dat ze terug moeten gaan? etc.
- Locke is uit de dood herrezen. Daarnaast lijkt hij te weten dat Naomi niet is wie ze zegt dat ze is.

Conclusie: Het flashforward gegeven kan is erg interessant en kan erg goed uitgewerkt worden.
Dik zeven maanden wachten ...

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Inderdaad. Zullen we in de laatste 3 seizoenen alleen maar flashforwards zien?

Benieuwd of Mikhail bijvoorbeeld aan één of ander experiment van Dharma onderhevig is geweest. En is Naomi misschien onderdeel van een nieuwe lading Dharma/Hanzo Foundation die het eiland terug willen nadat de Others het hadden overgenomen? En ach, ik ben naar zo veel dingen benieuwd.

Ik ben nu overigens de hele Lost-Wiki aan het plunderen , toch wel wat dingetjes gevonden die ik heb gemist in de afleveringen.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3281 votes

Ook opvallend aan de flash forward (zag m niet aankomen), is dat Jack over zijn vader spreekt alsof hij nog leeft.

Vragen, vragen, vragen...

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Had helaas de grootste twist al gelezen op een forum. Maar was wel super blij dat ze die gasten lekker snel dood schoten. De flashforwards zullen hopelijk te flashbacks vervangen in de volgende seizoenen Maar dat duurt nog wel even.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.