• 178.174 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.351 actors
  • 9.374.599 votes
Profile

Lost

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

't Was geweldig.

Maar hoe nu verder??

Geen idee wat ik van 4.01 moet gaan verwachten.

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

Echt een vet einde..... geweldig gewoon.

Weet iemand wiens begrafenis dat was, in de "flashforward"?

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

PaulieWalnuts wrote:
Weet iemand wiens begrafenis dat was, in de "flashforward"?

Totaal geen idee. Maar veel vrienden/familie heeft hij/zij in ieder geval niet (meer). Ik ga voor Locke, Ben, Sawyer, of Juliet. De persoon in kwestie heeft in ieder geval iets gedaan waardoor het drietal (of toch meer?) het eiland af kon komen.

Acht maanden ... *zucht* ...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jeeetje wat bizar...
Ik snapte er weinig van, gelukkig heldert dit forum altijd het nodige op...

Jack en Kate zijn dus van het eiland af, maar hoe, waarom en wanneer? ....

Echt weer een bizarre Lost stop....nu is het gewoon zooo lang wachten weer....

janssen16

• 139 messages
  • 676 votes

Het kranten artikel wat Jack in zijn hand had waarop stond dat die persoon begraven zou worden heeft iemand op internet uivergroot en daar uit is te lezen dat de voornaam begint met een J.

Mogelijke mensen hiervoor dus:

James (Sawyer)
Julliet
John Locke
Jin

Maar die laatste betwijfel ik want die zal niet zo gauw een begrafenis hebben in New York.

Wat denken jullie er van?

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Locke. Hij was de enige die geloofde in het eiland, de rest wilde allemaal zo snel mogelijk naar huis, en Jack zal zich wel schuldig voelen dat hij niet naar Locke heeft geluisterd. Juliet heeft teveel vrienden en familie thuis om zo'n lege begrafenis te hebben, en wie wil er nou naar de begrafenis van Locke? Sawyer heeft ook weinig vrienden, maar ik denk niet dat hij zich zo zou laten begraven.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

janssen16 wrote:
Het kranten artikel wat Jack in zijn hand had waarop stond dat die persoon begraven zou worden heeft iemand op internet uivergroot en daar uit is te lezen dat de voornaam begint met een J.

Lees ik hier een J en een O ...
http://bp0.blogger.com/_RrObyQ3XzcY/RlUe-1YihSI/AAAAAAAAFkw/ucINFuG1jfo/s1600-h/newspaperclipping2.jpg
De krant die Jack leest is, met een wijziging, ook uitgegeven en wel op 7 april 2007. http://www.latimes.com/entertainment/news/tv/la-spinoff-lost24may24,0,3493291.story

Edit.
http://www.lostpedia.com/wiki/Through_the_Looking_Glass#Newspaper_article

Gaat het hier om Locke met een andere achternaam of iemand met een totaal nieuwe naam? Het gaat in ieder geval om een man.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

pascal83 wrote:
(quote)

Totaal geen idee. Maar veel vrienden/familie heeft hij/zij in ieder geval niet (meer). Ik ga voor Locke, Ben, Sawyer, of Juliet. De persoon in kwestie heeft in ieder geval iets gedaan waardoor het drietal (of toch meer?) het eiland af kon komen.

Acht maanden ... *zucht* ...

Juliet, als ik zo het krantenbericht lees, het betreft ook de enige persoon met een "j" zonder achternaam en de vermeende "o" in het bericht kan heel gemakkelijk een "u" zijn.

Het verklaart goed waarom "kate" niet naar haar begrafenis is gegaan en waarom Jack al die tijd "up-set" was. Hij bleef door een beslissing of omstandigheid die men nog niet kent alleen achter.....

Voorts betrof het einde een scène in de toekomst. Jack en Kate hebben een hele "moeilijke" beslissing "moeten" nemen op het eiland of eenmaal thuis. Het betrof in ieder geval een hele gevoelige.

Resultaat zien we.... hoe voorspelbaar, inderdaad in het vierde seizoen.

En dan nog een cliffhanger...en een vijfde seizoen... en dan... hopelijk het einde

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Wow m'n kin hing echt op de grond van verbazing, wat een einde

Blij dat ik doorgezet heb, dit was een half seizoen matigheid meer dan waard.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Met Jordy eens.

Nog 2 seizoenen echter. Ik hoop dat ze dit keer die bloed irritante flashbacks nou eens drastisch gaan verminderen.

Het betreft een lekkere wegkijk serie, niet briljant zoals The Singing Detective of I Claudius maar eenvoudigweg vermakelijk. Je wilt toch telkens weten hoe en wat....

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3281 votes

Dan noem je ook wel twee series die hier echt he-le-maal niet mee te vergelijken zijn.

Hoe kan het dat Jack's vader weer leeft, heeft iemand daar een theorie over?

Word_Play

• 358 messages
  • 1290 votes

BoordAppel wrote:
Dan noem je ook wel twee series die hier echt he-le-maal niet mee te vergelijken zijn.

Misschien is Christian Shepard niet z'n biologische vader, en komt Jack daar later wel achter?

Niet dat ik ook maar iets zeker weet. Ik zat echt zo van Dude!! LOST!! DUDE!! WATDAFAK!! WATDAFAK!! WATDAFAK!! te staren naar m'n scherm.

Had ik toch nog gelijk over :

Word_Play wrote:
Ik heb er wel vertrouwen in. Toen ik aan Lost begon wist ik niet eens hoe ze drie seizoenen moesten maken, maar ze zijn een richting ingeslagen die ik zelf totaal niet had verwacht. De makers kennende zullen ze dit wel vaker doen.

Abrams, Lindelof & Cuse

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3281 votes

Word_Play wrote:

Misschien is Christian Shepard niet z'n biologische vader, en komt Jack daar later wel achter?

Dat lijkt me niet. Hij heeft immers een verwijsbriefje van hem voor de medicijnen.

Niet dat ik ook maar iets zeker weet. Ik zat echt zo van Dude!! LOST!! DUDE!! WATDAFAK!! WATDAFAK!! WATDAFAK!! te staren naar m'n scherm.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

BoordAppel wrote:

Zijn vader hoeft natuurlijk niet te leven, Jack verwijst er alleen maar naar in het gesprek met die chirurg. Je ziet de chirurg namelijk ook nogal bedenkelijk zodra Jack over zijn vader begint. En dat briefje kan hij natuurlijk zelf geschreven hebben.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3281 votes

Dat zou inderdaad kunnen, maar ik denk het niet . Die chirurg kan ook gewoon bedenkelijk kijken omdat Jack zo zat als een aap is.

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

Die zwarte chirurg kwam ook al uit Las Vegas (serie) net als Naomi..... waren zeker in de aanbieding.

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

Zo, vet einde zeg! Dat was even 2 keer met m'n ogen knipperen..

Nog maar 8 maanden tot de volgende

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Een zomer wachten vond ik altijd al erg lang, nu komt er nog een winter bij . Ik zal mijn ruime beschikking over vrije tijd anders moeten gaan invullen.

Kijkt er hier iemand Heroes? Zo ja, aanrader?

salvatore

• 1937 messages
  • 3238 votes

Hmm, heroes is niet super, al zijn er natuurlijk mensen die daar anders over denken hier.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

mooie seizoenseinde, die flash forwards waren zeer mooi gedaan. De hele tijd denk je wat een saaie flashbacks en dan op het einde....briljant.

Ik denk dat het begin van seizoen 4 direct zal beginnen waar seizoen 3 is gestopt (op het eiland). En misschien krijgen we volgend seizoen een flashback van rousseau

Heroes is niet zo super als Lost. Het is wel een leuke serie met een paar leuke karakters. Special effects zijn ook mooi (Jeph Loeb die verantwoordelijk is voor de special effects in Lost is co-executive producer van Heroes.

hier is nog een klein interview met Michael Emerson over seizoen 4. Het is niet veel, maar wel leuk om te lezen:
http://nymag.com/daily/entertainment/2007/05/lost_1.html

en hier nog een analyse van wat er op het afgescheurde stukje krant stond:
http://www.lostpedia.com/wiki/Newspaper_clipping

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

wat een einde idd!! Baalde er nu wel van, dat ik nu al alles gezien
heb !! Nu moet ik zoooooooooolang wachten!!

]ik dacht eerst dat Ben(jamin) werd begraven, maar toen ik las
dat het begon met een J denk ik dat het Julliet is.

Mijn uitkomst: over een kleine 8 weken begint Prison Break weer,
dus daar maar weer naar kijken

Word_Play

• 358 messages
  • 1290 votes

pascal83 wrote:

Een zomer wachten vond ik altijd al erg lang, nu komt er nog een winter bij . Ik zal mijn ruime beschikking over vrije tijd anders moeten gaan invullen.

Erg leuke serie, mooi gefilmd en een erg stoer comicachtig sfeertje. Ik vond de finale wel minder though, maar de rest is erg goed.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

nog een leuke theorie over Jacob

Jacob is Jack....with the beard and all...he wanted to go back to the island...he said HELP ME..... to John which meant help jack not make that phone call... but he couldnt kill jack because he is jacob..."Jack you are not supposed to do this" why? because Jacob told lock that Jack couldnt make the phone call....

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

^Wel erg ver gezocht hè....... Ik vond dat jacob stukje een beetje jammer eerlijk gezegd. Maar wie weet krijgen we er een mooie verklaring voor.

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

wat aryan hierboven zegt zou idd best een zo kunnen zijn jah!

reactie PaulieWalnuts: Ongetwijfeld krijgen we meer te weten over

Jacob!!

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Ik denk eerder dat Jacob personificatie is van het eiland of gewoon onderdeel is van de trukendoos en dus gewoon een levend persoon is.

Los daarvan vindt ik Jacob ergens wel lijken op Christian Sheppard. Maar daar een theorie van brouwen ...

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

pascal83 wrote:

Misschien kunt u de serie Euroka overwegen, er komt van deze serie een tweede seizoen. Het betreft, mijns inziens, geen briljante serie maar het kijkt wel lekker weg en de serie is redelijk origineel te noemen.

Ik volg series meestal om gewoon lekker bij onderuit te zakken. Zo volg ik ook nog Battlestar Gallactica en zeker een aanrader betreft de serie Deadwood. Een peperduur kostende productie maar dat betaald zich dan ook terug in uitmuntend goede acteer prestaties, verhaal en in beeld. Een Western serie van formaat!

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

Deadwood is schitterend ja, net 2de seizoen uitgekeken.

Volgens mij werd sawyer begraven in de flashforward, ik baseer me op de editing, hij kwam net in beeld en er werd net gehandeld overv zijn morele keuzes net voor de flashforward.

hilarisch dat ze een golden pass hebben gekregen van Oceanic als vergoeding... vraag me af wat de officiele uitleg is van het gebeuren. ..."I'm tired to lie all the time".

Mijn top 5 van LOST scenes tot nu toe:

#5 de Ben-flashbacks
#4 allereerste scene met ontploffend vliegtuig
#3 Sawyer vs Sawyer
#2 Locke die in z'n rolstoel wordt gedragen in flashback
#1 de sterfscene van charlie

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ok mensen, Lost is over, tijd voor Veronica Mars, woensdag 21.00 Nederland 3 (ik weet, dit valt onder spam, maar Lost-ies zijn kwaliteit gewend).

Edit: Net de seizoensfinale gezien. Prachtige sterfscène van Charlie en ben ik de enige die dacht dat het een kind was in het kist? Het leek me zo klein voor een volwassene. Maargoed, heb geen zin om te twisten over wie het kan zijn, vind het al perfecto dat er flashforwards zijn, dat Ben niet gelijk had over Nessa (ik bedoel de parachutiste, maar weet haar naam of de actrices naam niet dus noem ik haar maar naar het personage dat ze speelde in Las Vegas, wat toevallig ook is waar de nieuwe dokter vandaan kwam die in die serie Mike speelt). Geweldige ontwikkelingen en verdomd lang wachten op een compleet nieuwe Lost.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Ik gooi er een nieuwe theorie tegen aan om de verveling tegen te gaan.
Danielle Rousseau speelt een veel grotere rol in het hele 'Lost mysterie' dan wij tot nu toe denken. Als wij van één van de vaste karakters in de serie weinig weten, is het wel Rousseau. De 'Others' lijken haar met rust te laten en hadden in Alex een goed dwangmiddel om haar op afstand te houden. Maar waarom? Niet voor niets lijkt Rousseau vrijwel niets los te laten over haar 16 jaar op het eiland. Ook is zij (samen met Claire) de enige vrouw op het eiland die een bevalling heeft overleefd. En waarom gaat zij iedere confrontatie met 'others' (behalve met Ben en Alex) uit de weg (zoals Mikhail en het dorp)?

Hoe zien jullie Rousseau in het hele 'Lost' verhaal?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.