• 178.196 movies
  • 12.222 shows
  • 33.996 seasons
  • 647.352 actors
  • 9.374.764 votes
Profile

Lost

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Even wat voorspellingen van mijn kant:

Richard wordt een 'regular' in het vierde seizoen. Zeker nu Ben's rol over lijkt (let wel: lijkt), zal de focus meer gaan liggen op hem. Hij lijkt te zijn verbonden met de geheimen van het eiland.
Verder heb ik het vermoeden dat het rescue-team van Naomi niet het echte rescue-team zal blijken te zijn. Het zou toch gek zijn dat met drie seizoenen voor de boeg iedereen ineens van het eiland wordt gehaald?

En zal Naomi echt dood zijn? Na de wederopstandingen van Mikhail twijfel ik daar sterk aan. Bovendien: Locke is toch geen killer?

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Voor die mensen die deze website link nog niet kennen, bij deze:

klik hier

het betreft een overzicht van alle karakters in de serie "lost" en op welke wijze zij in het verhaal aan elkaar verbonden zijn. Levert een behoorlijke inzicht op

p.s. de intro duurt een tijdje, even geduld, de rest volgt vanzelf.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3281 votes

Geinige site. Die intro kan je trouwens gewoon skippen.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

dragje wrote:
het betreft een overzicht van alle karakters in de serie "lost" en op welke wijze zij in het verhaal aan elkaar verbonden zijn. Levert een behoorlijke inzicht op

Op www.lostpedia.com[/url] kun je dat ook nakijken, daar is het nog iets uitgebreider.

Veel spoilers voor het nieuwe seizoen zijn er nog niet, maar diverse media melden dat Harold Perrineau (Michael) weer een rol als 'regular' aangeboden heeft gekregen.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

jay73 wrote:
Verder heb ik het vermoeden dat het rescue-team van Naomi niet het echte rescue-team zal blijken te zijn. Het zou toch gek zijn dat met drie seizoenen voor de boeg iedereen ineens van het eiland wordt gehaald?

Michael Emerson zegt daarover het volgende in een interview:
Is Naomi, the British woman who parachuted from above, really bad news?
She’s a messenger from the dark side. I think we can take Ben at his word. Whoever is on the boat that they just called mean them no good. As soon as we’re in season four, I think we’re gonna discover that everyone is in deep trouble.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

pascal83 wrote:
(quote)

Op www.lostpedia.com[/url] kun je dat ook nakijken, daar is het nog iets uitgebreider.

Veel spoilers voor het nieuwe seizoen zijn er nog niet, maar diverse media melden dat Harold Perrineau (Michael) weer een rol als 'regular' aangeboden heeft gekregen.

Ah thanks! Ook namens mijn vriendin!

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

jay73 wrote:
Even wat voorspellingen van mijn kant:

Richard wordt een 'regular' in het vierde seizoen. Zeker nu Ben's rol over lijkt (let wel: lijkt), zal de focus meer gaan liggen op hem. Hij lijkt te zijn verbonden met de geheimen van het eiland.

En zal Naomi echt dood zijn? Na de wederopstandingen van Mikhail twijfel ik daar sterk aan. Bovendien: Locke is toch geen killer?

Het is nog steeds niet duidelijk hoe het mogelijk is dat Richard niet ouder is geworden (hij is qua uiterlijk niks veranderd sinds zijn aller eerste ontmoeting met Ben.

Ik denk ook niet dat het een rescue team is, Ben zei dat er ook andere mensen op zoek zijn naar het Eiland.

en net bekend geworden over seizoen 4:

Next season of Lost will feature BOTH flashbacks and flash-forwards.

bron: http://www.spoilerfix.com/lost.php

ik ben benieuwd hoe dat zal uitpakken. Het is wel beter in de zin van je weet wat er met de karakters gebeurd als ze uiteindelijk van het Eiland afkomen (en dat zal wel gebeuren). Maar bij de season finale was het nog wel een verassing dat het een flash forward was, want die flashbacks zelf stelde niks voor (op de laatste na).

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Kijk naar die rating:

http://www.imdb.com/title/tt1004798/

Filmfreaker

• 536 messages
  • 328 votes

Ik vind het helemaal niet leuk. Stoppen begin mei en gaan pas weer in september verder. Ik ga gewoon afl 1 t/m 10 downloaden. Als er zomervakantie is dan bekijk ik me gewoon heel seizoen 1 en 2 + de 10 afleveringen van s3. Zo kom ik nog enigzins de zomer door.

En dan kan ik wel alle afleveringen al downloaden, maar ik ben niet kinderachtig en hebberig (ik ben wel hebberig, maar niet hebberig van ik wil het nu hebben) ik wacht gewoon netjes af tot september, maar ja dat wordt wel uitzitten hoor.

Mei is vandaag de laatste dag, ik kwam de maand met moeite door zonder lost.

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Filmfreaker wrote:

Ik vind het helemaal niet leuk. Stoppen begin mei en gaan pas weer in september verder.

...eeehhm...ik wil je niet te pijnlijk confronteren met de werkelijkheid...maar volgens mij wordt het een ietsjepietsje later dan september...

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Wellicht heeft hij het over net 5, daar zijn van seizoen 3 alleen de eerste 10 afleveringen uitgezonden en die komen in september weer terug.

Edit: Was het overigens al bekend dat Lost pas terug komt in Februari ipv Januari of ben ik nu de laatste die daar achter komt?

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Mooi einde van seizoen 3 .

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Moesten jullie trouwens ook niet heel erg aan Last Life of the Universe denken bij Jack in de laatste ep.?

Wat was dat trouwens voor brute track die hij in zn auto draaide. Nirvana?

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

kos wrote:

Jack is in die periode (toekomst) behoorlijk depressief, passende muziek keuze zou ik stellen

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Dat lijkt me een spoiler .

Word_Play

• 358 messages
  • 1290 votes

kos wrote:

Yup, "Scentless Apprentice"

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Thanks .

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

BoordAppel wrote:

Hoe kan het dat Jack's vader weer leeft, heeft iemand daar een theorie over?

For the (insert insanely large number here) time, Christian Shepherd is DEAD!
-lost-spoilers-

jack is gewoon in de war volgens mij...

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3281 votes

Dat zou ik maar goedkoop vinden. Je moet wel héél erg in de war zijn wil je geloven dat je vader nog leeft. Maar goed, we zullen zien.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Inderdaad, wat zou het anders voor nut hebben om die scene er uberhaupt in te stoppen.

Silvio Dante

• 2943 messages
  • 2153 votes

kos wrote:

Inderdaad, wat zou het anders voor nut hebben om die scene er uberhaupt in te stoppen.

Hetgeen waar ze heel goed in zijn: verwarring zaaien.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Op zo'n onnozele manier verwarring zaaien zou idd wel erg goedkoop zijn zoals boordappel al zegt. En dat verwacht ik niet van deze makers.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3281 votes

Ik ook niet. Dat hebben ze tot nu toe nog niet gedaan in ieder geval dus ik heb goede hoop dat er een fatsoenlijke verklaring voor gevonden wordt.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Is het door de makers niet gebruikt om de kijker te laten denken dat de flash-forward op dat moment gewoon nog een flash-back was / kon zijn?

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Hoe weten jullie zo zeker dat Jack's vader nog leeft? Hebben wij Christian Shephard nog in levenden lijve gezien dan?
En Jack heeft nooit gezegd dat zijn vader nog leeft. Hij zegt tegen de dokter : "You get my father down here..."
Down here from...heaven natuurlijk.

Tja ...of Christian Shepherd leeft echt nog. dat kan ook nog

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Nee, hij is dood en het is gewoon (door velen hoor) verkeerd geinterpeteerd. Jack heeft nooit gezegd dat zijn vader op dat moment nog leeft. Ze hebben het zo laten lijken om geen tip weg te geven dat het wellicht een flashforward zou kunnen zijn, maar ze hebben het echt niet gezegd. Christian is dood en Jack had het alleen over zijn vader om de medicijnen te krijgen.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3281 votes

En dat zou dus vrij goedkoop zijn.

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

Hoe vaak hebben spoilers ooit geklopt. Zo vaak lees ik spoilers van series die er helemaal naast zitten. Je moet gewoon geduld hebben.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

BoordAppel wrote:

En dat zou dus vrij goedkoop zijn.

Hoezo, alleen omdat niet alle fans het begrepen hadden?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.