• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.532 votes
Profile

Lost

LEIDENAAR

• 152 messages
  • 0 votes

Pff wat een gezeik allemaal.Ik ben een echte lost-fan en als ik er een stop is(zoals nu) zit ik uit te kijken naar de volgende aflevering.Een week tussen elke aflevering is al te lang.

Als ik bedenk dat het dan helemaal niet meer komt..WORD IK GEK!!!!Gezeik dat je antwoorden moet hebben is zo dom.

De serie gaat om de vragen en mysteries,dan moet je het niet volgen.

En als de makers het niveau een 4e en 5e seizoen kunnen volhouden en dan afsluiten.Is toch prima.Ik vind dat seizoen meer schokkende wendingen,sterke verhaallijnen en spannende scenes(enz enz) had dan seizoen 1..Dus nu seizoen 3!Laat maar komen..Ik ga niet nu al zeiken over een eventueel seizoen 5,wacht nou maar af...

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

LEIDENAAR wrote:

Pff wat een gezeik allemaal.

Dank voor je vriendelijke bijdrage.

Gezeik dat je antwoorden moet hebben is zo dom.

Vragen/mysteries alleen blijven niet eeuwig interessant. Vind ik dan. Dan gaat het allemaal nergens meer heen, wordt het doelloos.

Geen probleem als jij daar anders over denkt.

LEIDENAAR

• 152 messages
  • 0 votes

Nee als het nergens meer heen gaat,maar daar ga je al vanuit.

Zeg toch ook 'als de makers het niveau een 4e en 5e seizoen kunnen volhouden'!

Ik heb het vertrouwen dat de makers het niveau volhoude tot de serie eindigt.

En ja ik denk er dan anders over,maakt niet uit.En zie het niet als een aanval,maarre zie nergens smilyes enzo.

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Nee als het nergens meer heen gaat,maar daar ga je al vanuit.

Ik ga nergens van uit. Ik uitte een vrees. En sprak een hoop uit.

En zie het niet als een aanval,maarre zie nergens smilyes enzo.

Ik zou niet weten waar ik een smiley bij zou hebben moeten zetten, bovenstaande tekst is feitelijk en helder. Ik vond het niet OK dat je andermans postings afdeed als 'gezeik' en 'dom'.

LEIDENAAR

• 152 messages
  • 0 votes

Hoezo niet,is dat te grof voor je?

En je uitte een vrees?Tja zo ken je het nu brengen..ook goed

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

LEIDENAAR wrote:

Hoezo niet,is dat te grof voor je?

Nee, wel nodeloos onvriendelijk.

LEIDENAAR wrote:

En je uitte een vrees?Tja zo kun je het nu brengen..ook goed

Zo kan ik het nu brengen? Zo breng ik het voortdurend:

cornelis wrote:

Wat ik vrees

(p17)

cornelis wrote:

Ik blijf vrezen

(p23)

en:

cornelis wrote:

Te hopen is

(p23)

Bij de feiten blijven, s.v.p.

LEIDENAAR

• 152 messages
  • 0 votes

Nou dat zijn er aardig was en lees niet alles nee,maarre zegt genoeg over hoe vaak je het al erover hebt..Wanneer besluit je gewoon het zelf te gaan zien?

En ik bedoelde net dat ikzelf de smileys niet zag,waardoor me bericht wat aanvallend overkomt.

Bedoel het niet zo,maar goed...

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

LEIDENAAR wrote:

zegt genoeg over hoe vaak je het al erover hebt.

Tweemaal in iets meer dan 4 maanden om precies te zijn.

Wanneer besluit je gewoon het zelf te gaan zien?

Wie zegt dat ik het niet ga zien? En waarom zou ik er niets over mogen schrijven? Ben je zo'n blinde fan dat je enige vorm van kritische twijfel niet trekt?

En ik bedoelde net dat ikzelf de smileys niet zag,waardoor me bericht wat aanvallend overkomt.

Bedoel het niet zo,maar goed...

Dat heeft natuurlijk niets met smileys te maken, maar met het gebruik van de woorden 'gezeik' (tweemaal) en 'dom'.

Zie je die 'edit'-knop rechtsboven?

LEIDENAAR

• 152 messages
  • 0 votes

Niet nodig die knop.

En ken mij kritiek schelen,laat staan als het nergens op gebaseerd is.

Kritiek op iets wat nog zou moeten gebeuren slaat gewoon nergens op,zo simpel is het.

Jij ken blijkbaar niet tegen kritiek op jezelf en vat woorden erg persoonlijk op,in een forum over een serie..

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

LEIDENAAR wrote:

Jij kan blijkbaar niet tegen kritiek op jezelf

Ik heb het niet op onvriendelijkheid. Daarover, en ook over de rest, ben ik duidelijk geweest.

En ken mij kritiek schelen,

Blijkbaar voldoende om je er druk over te blijven maken.

laat staan als het nergens op gebaseerd is.

Ik heb heel duidelijk aangegeven waar die kritische twijfel op gebaseerd is. Namelijk op mijn mening dat er uiteindelijk een inlossing zal moeten komen, en anderzijds op de mogelijkheid dat men deze serie nog een flinke tijd rekt.

Kritiek op iets wat nog zou moeten gebeuren slaat gewoon nergens op
Begint er op te lijken dat je me niet WIL begrijpen.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Mensen, laat het toch lekker rusten ...

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Kunnen we niet terug naar Lost gaan!

LEIDENAAR

• 152 messages
  • 0 votes

Ja ach laat ik maar de oudste zijn,en heb t liever over lost dan over jou ideeën hoe slecht een seizoen 5 eventueel zou kunnen zijn.En maak me nergens druk om,heb gezegt wat ik kwijt wilde...

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Wat mij betreft mag LOST nog wel een tijdje doorgaan, maar het zou toch fijn zijn als we wat meer antwoorden kregen. Als ze alleen maar nieuwe mysteries toevoegen weten we dadelijk niet meer welke er allemaal waren

Misschien is het maar beter dat ze niet veel verder gaan dan seizoen 3/4 We zullen wel zien.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Welke antwoorden wil je dan weten?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

aryan wrote:

(quote)

Als je het nieuwsbericht leest dan staat er dat ze de serie juist niet willen uitmelken en bijvoorbeeld 8 seizoenen lang laat worden.

(quote)

Een mooie serie, maar een 4de en 5de seizoen toch teveel? Hoe zou het dan voor jou moeten eindigen?

Ik vind dit een serie waar eigelijk nooit een einde aan hoeft te komen, maar aan de andere kant is het ook mooi dat er wordt gestopt voordat de serie ongeloofwaardig wordt (de kant waar prison break op lijkt te gaan)

Gewoon, zoals de maker voor ogen hadden. Introductie, spannend gedeelte, slot. Aan elk verhaal moet je een slot kunnen breien. Wees eerlijk, seizoen 3 is al niet meer zo enorm spannend als seizoen 1 en zeker 2 waren. Niet dat s3 me verveelt, zeker niet, maar het is nu wat langdradig aan het worden. Teveel geheimen en vragen, nooit eens antwoorden. Ik wil deze serie blijven herinneren als een ontzettend goede en spannende, en of ik dat ook nog zo herinner met seizoen 5, dat vraag ik me af...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

LEIDENAAR wrote:

Niet nodig die knop.

En ken mij kritiek schelen,laat staan als het nergens op gebaseerd is.

Kritiek op iets wat nog zou moeten gebeuren slaat gewoon nergens op,zo simpel is het.

Jij ken blijkbaar niet tegen kritiek op jezelf en vat woorden erg persoonlijk op,in een forum over een serie..

Pff doe eens niet zo overdreven zeg. Mensen die kritiek geven op Lost moet je ook leren accepteren he..

LEIDENAAR

• 152 messages
  • 0 votes

Ja maakt mij toch ook niks uit.Even goede vrienden.
Maar als iemand kritiek geeft mag daar niet op gereageerd worden?
En ik vind seizoen 3(dat wel erg kort bezig is om al te beoordelen) tot nu toe erg sterk.
Alleen aflevering 3 viel mij erg tegen.
Maar je krijgt toch af en toe antwoorden.
Op het begin zag je jack's vader lopen op het eiland en walt drijfnat,in aflevering 5 kom je erachter waarom..
Oke er zijn veel meer vragen dan antwoorden maar ik vind het niet erg,maar smaken verschillen,dat mag..

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

aryan wrote:
Welke antwoorden wil je dan weten?

Het is al een tijdje geleden dat ik LOST heb gezien, ikzelf heb nog niets van het derde seizoen gezien.
Ik toch graag dingen willen weten omtrent de zwarte mist, de ijsbeer, de visioenen die sommige personages hebben enz.
Zoals ik al zei: het is voor mij al even geleden dat ik ze zag, dus de meeste mysteries zijn al weer wat weggezakt bij mij. (eventuele antwoorden daarop ook)

LEIDENAAR

• 152 messages
  • 0 votes

Nou we weten nu waar de ijsberen vandaan komen sinds seizoen 3...en de haai ook haha..

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

lordsnoopy wrote:

Het is al een tijdje geleden dat ik LOST heb gezien, ikzelf heb nog niets van het derde seizoen gezien.
Ik toch graag dingen willen weten omtrent de zwarte mist, de ijsbeer, de visioenen die sommige personages hebben enz.
Zoals ik al zei: het is voor mij al even geleden dat ik ze zag, dus de meeste mysteries zijn al weer wat weggezakt bij mij. (eventuele antwoorden daarop ook)

welke visioenen bedoel je precies? De ijsberen kan je zelf achter komen als je de laatste aflevering van s2 hebt gezien en de zwarte mist daar kun je zelf een antwoord op bedenken in seizoen 3.

Ajax&Litmanen1 wrote:

Gewoon, zoals de maker voor ogen hadden. Introductie, spannend gedeelte, slot. Aan elk verhaal moet je een slot kunnen breien. Wees eerlijk, seizoen 3 is al niet meer zo enorm spannend als seizoen 1 en zeker 2 waren. Niet dat s3 me verveelt, zeker niet, maar het is nu wat langdradig aan het worden. Teveel geheimen en vragen, nooit eens antwoorden. Ik wil deze serie blijven herinneren als een ontzettend goede en spannende, en of ik dat ook nog zo herinner met seizoen 5, dat vraag ik me af...

Wat je nu zegt komt overeen met het amerikaanse tv publiek, die willen liever geen tv series met lange verhalen maar per aflevering 1 verhaal (waardoor er veel (goede) series gecanceled zijn). Ik denk dat we het niet eens zullen worden: Ik vind Lost een fantastische serie, goed plot en mijn absolute favoriete serie op dit moment en jij vind het te langdradig en mysterie en hoopt op een snel eind zodat je alle antwoorden weet

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Met die visioenen bedoel ik Shannon die Walt ziet, Hurley die Libby ziet en Jack die zijn vader ziet lopen.
Maar het is voor mij al een tijdje geleden dat ik de afleveringen gezien heb, vandaar dat ik mogelijke aanwijzingen voor de oplossing vergeten ben.

LEIDENAAR

• 152 messages
  • 0 votes

Ben het met aryan eens,maar aryan,wat bedoel je met: 'De ijsberen kan je zelf achter komen als je de laatste aflevering van s2 hebt gezien ' ?Wat was daarin te zien over ijsberen?

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

lordsnoopy wrote:
Met die visioenen bedoel ik Shannon die Walt ziet, Hurley die Libby ziet en Jack die zijn vader ziet lopen.
Maar het is voor mij al een tijdje geleden dat ik de afleveringen gezien heb, vandaar dat ik mogelijke aanwijzingen voor de oplossing vergeten ben.

maar daar zit volgens mij niet zoveel achter, die visioenen vertellen iets dat in de episode naar voren komt, dat is gewoon iets wat alleen op het eiland kan gebeuren

LEIDENAAR wrote:
Ben het met aryan eens,maar aryan,wat bedoel je met: 'De ijsberen kan je zelf achter komen als je de laatste aflevering van s2 hebt gezien ' ?Wat was daarin te zien over ijsberen?

op het einde zie je die 2 mannen ergens op de zuidpool (of iig in de sneeuw), het heeft dus iets te maken met de positie van het eiland dat er ijsberen voorkomen

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Aryan, ik vind de mysterie en spanning van Lost wel erg goed hoor, maar ik vind het jammer dat ik per aflevering, per seizoen veel meer vraag dan antwoordt krijg, waardoor het allemaal lastiger wordt. Je wilt op een gegeven moment toch weten hoe iets afloopt, of ze ontsnappen kunnen, of het eiland echt of nep is, etc...

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Geen idee wat er wel en niet serieus is, maar kunnen we de spoilers achterwege laten, s.v.p.?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Wat cornelis zegt.... her en der spoilertags geplaatst. Graag rekening meehouden beste mensen...

LuCos

• 172 messages
  • 141 votes

Ik heb net seizoen 2 helemaal afgekeken, goeie serie, alleen vond ik seizoen 1 toch iets beter. Het was toen meer mysterieuzer. Ik denk dat ze met seizoen 3 al een einde kunnen maken. Misschien nog wel een seizoen 4, maar daar moet een goede reden voor zijn. En misschien zelfs nog wel een halve seizoen 5, maar dan met de info wat er met de mensen allemaal is gebeurt.

Nog een spoiler:

Ik heb gehoord dat seizoen 3 over de mensen gaat die in het midden gedeelte zaten van het vliegtuig

Einde spoiler

LEIDENAAR

• 152 messages
  • 0 votes

Lucos,seizoen 3 gaat over the others,en is toch geen spoiler..
Maar ik ben ook wel benieuwd of lost eindigt met het vertrek van het eiland of je de karakters ook een paar afleveringen in de normale wereld te zien krijgt om sommige verhaallijnen af te maken..(sayid op zoek naar z'n vrouwtje,kate op de vlucht voor de politie enz)
En ik 'denk' dat locke of sterft of blijft op het eiland.Hij is zo één met het eiland en zou ook weer verlamd raken dan.

Maar we zullen zien..

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Jullie spoileren maar wat. Ik zal dan wel met de grootste SPOILER (jullie zijn gewaarschuwd) tot nu toe (in het hele topic) komen. Deze spoiler kan dan ook erg veel verpesten.

REUZE SPOILER:
.....
Matthew Fox (Jack) vertelde tijdens een van zijn laatste interviews het volgende: "I’m not on Lost anymore. I’m done with that. I’m not going back. And it has nothing to do with my movie career. They killed me off."
Bron: http://preview.eonline.com/gossip/kristin/blog/index.jsp?uuid=b1545e43-94b7-4a20-9d36-50599849cc99&page=3

... slik ...

Het is dus nu vraag of Matthew Fox hier de waarheid spreekt ... dat is aan ons/jullie, om te beoordelen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.