Lost
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Weer wat previews:
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Ik geloof dat seizoen 3 hier in maart uitgezonden gaat worden. Weet iemand hoeveel Maart ongeveer?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Is nog niet precies bekend gemaakt.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
'Lost' Landings
Fans and the show's exec producer disagree over the recent casting
When word recently leaked that Lost had cast actress Bai Ling for a three-episode stint starting in February, even loyalists began to wonder whether Lost had finally lost it. It seems that Ling — known for her work in Red Corner — doesn't exactly command much respect. Wrote one poster at thetailsection.com: ''I kind of view [her] casting as a jump the shark situation. I hope I'm wrong.'' Well...you are! At least partially. Contrary to reports, the actress will appear in just one episode of the ABC drama — flashbacks in which the secret of Jack's (Matthew Fox) made-in-Thailand tattoos will be revealed. Moreover, Lost thinks Bai Ling is awesome! ''She's off-the-charts sexy and a damn good actress,'' says exec producer Carlton Cuse. On the other hand, Losties seemed rather high (and then very, very hungry) about another bit of quirky casting: Cheech Marin, who is somewhat short, has been tapped to play father to Hurley, who is somewhat...not short. ''He's quite a good actor,'' says Cuse, who used to be Marin's boss on Nash Bridges. ''People only think of him as the doobie-smoking '70s dude. But he played Tyne Daly's love interest in Judging Amy. C'mon!'' While we're being wacky: How about asking Don Johnson to match stubbled cheeks and drawls with Sawyer? ''No,'' says Cuse. See? Those Lost guys do know what they're doing.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ben helaas een beetje mijn Lost feeling verloren. Vond seizoen 1 en 2 geweldig, die kon ik lekker achter elkaar kijken, maar alles wordt zo uitgerekt. Zal me niks verbazen als ze na 5 seizoenen nog niet klaar zijn met de serie. Ik blijf het wel kijken, omdat het goed in elkaar zit, maar series als Prison Break en 24 hebben toch heel wat meer aandacht van me gekregen momenteel...
Ik heb helaas het idee dat Lost veel te veel uitgebuit wordt. Mensen willen op den duur ook wel eens een serie zien eindigen in schoonheid.
X. Hernandez
-
- 180 messages
- 429 votes
Kan je beloven dat seizoen 3 veelbelovend begint, en het niet uitgebuit wordt 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb tot nu toe ook alles van seizoen 3 gekeken hoor 
X. Hernandez
-
- 180 messages
- 429 votes
Inderdaad, via de ondoorgrondelijke wegen van het internet 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Wanneer komen de nieuwe afleveringen in Amerika?
X. Hernandez
-
- 180 messages
- 429 votes
Men hervat seizoen 3 op 7 februari, met de 7de aflevering van het derde seizoen.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ben helaas een beetje mijn Lost feeling verloren. Vond seizoen 1 en 2 geweldig, die kon ik lekker achter elkaar kijken, maar alles wordt zo uitgerekt. Zal me niks verbazen als ze na 5 seizoenen nog niet klaar zijn met de serie. Ik blijf het wel kijken, omdat het goed in elkaar zit, maar series als Prison Break en 24 hebben toch heel wat meer aandacht van me gekregen momenteel...
Ik heb helaas het idee dat Lost veel te veel uitgebuit wordt. Mensen willen op den duur ook wel eens een serie zien eindigen in schoonheid.
24 en Prison Break zijn voorspelbaarder dan Lost. Bij Lost weet je niet wat er kan gebeuren en ook is het zo dat je meer moet nadenken (doordat er niet veel actie in voorkomt, maar meer mysterie)
En daarnaast vind ik dat Prison Break veel meer wordt uitgerekt dan Lost.
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen, aryan.
Prison Break is een leuke serie hoor maar als ik de afleveringen van het tweede seizoen bekijk, hoor ik de schrijvers bijna denken: waar zullen we nu eens met onze verhaallijn naartoe gaan?
Bij Lost heb je toch het gevoel dat de richting waarnaartoe het verhaal zich beweegt al vastligt. En gelukkig is dat ook zo. De allerlaatste aflevering van de hele serie Lost was de eerste aflevering waarvan de grote lijnen vastlagen. Althans, dat hebben de schrijvers Cuse en Lindelof gezegd.
Ik ben het wel eens dat Seizoen 3 tot op dit moment nog niet het niveau van het tweede seizoen heeft. Maar dat seizoen kan dan ook wat mij betreft wedijveren met Twin Peaks Seizoen 1.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
24 en Prison Break zijn voorspelbaarder dan Lost. Bij Lost weet je niet wat er kan gebeuren en ook is het zo dat je meer moet nadenken (doordat er niet veel actie in voorkomt, maar meer mysterie)
En daarnaast vind ik dat Prison Break veel meer wordt uitgerekt dan Lost.
Ik vind het gave aan 24 juist dat het onvoorspelbaar is.. Ongelooflijk hoeveel sterke plotwendingen daar in zitten. Prison Break is inderdaad beter te voorspellen, maar de serie wordt wel enorm spannend gemaakt met steeds een bijna arrestatie op 't nippertje.
Lost is wel spannend, maar ik lees geruchten dat Lost tot een seizoen 5 door wilt gaan. Er komen steeds zoveel vragen bij...terwijl je met bv 24 in 24 afleveringen een antwoordt en oplossing krijgt. Neemt niet weg dat ik Lost niet meer ga kijken hoor, want ik kijk ook uit naar het komende vervolg binnenkort.
LEIDENAAR
-
- 152 messages
- 0 votes
http://www.youtube.com/watch?v=WA9WNXfkNaA
een teaser...kate en saywer ontsnappen dus met een kano.
Daar zijn ze natuurlijk bij gekome dankzij alex,die ook de gene is die de man neerslaat die op kate wil schieten.
Je ziet ook een chineze vrouw in een van de trailers.Dat is natuurlijk het verhaal van hoe jack aan ze tattoo's is gekomen.Ik vind jack een van de sterkste karakters maar het doek lijkt te vallen voor hem.Ze hebben hem ook de meeste flashbacks gegeven.
Ik DENK zelf trouwens dat de black smoke vormen kan aannemen van mensen en zelfs dieren.In 3x05 nam die de vorm van yemi aan.
Zijn lichaam was verdwenen uit het vliegtuig.
Ook jack's vader's lichaam was verdwenen uit z'n kist aan het begin van seizoen 1. En wie zagen wie zag jack lopen op het eiland?Z'n vader ja.
Ook het paard uit kate's verleden en zelfs walt(toen shannon hem zag)waren denk ik the black smoke.
En maybe zelfs dave.
The black smoke weet immers van de beelden/personen uit het verleden van de eiland bewoners,want we zagen dat toen eko in de smoke keek en de camera erdoorheen ging.
Een confrontatie met deze black smoke-personen werd zelfs (bijna) fataal voor de meeste,
-jack volgde ze vader en viel bijna van een klif
-hurley sprong bijna
-shannon en eko weten we
Maar hoezo was walt helemaal nat?Nu we weten dat desmond in de toekomst kan kijken kon shannon dat ook?Krijgen walt en michael te maken met een storm ofzo en keren ze terug?
Mij viel het trouwens ook op dat de gelovige eko werd doodgeslage door de zwarte rook in de vorm van een kruis..
Nog een paar theorieen:
- jack is de half-broer van claire. Toen Jack's pa in australie aan die deur ze dochter wou spreken weten we ook niks van,maar geruchten zijn dat dat claire was.
- Locke komt in een rolstoel door toedoen van de mannen die locke's pa zochten in een van die flashbacks..hoe en wat is nog onduidelijk.
-We gaan er nog achter komen wat er is gebeurt toen de hatch explodeerde(of implodeerde)Het is dus nog niet afgerond.Sommige mensen denken zelfs dat The black smoke ze heeft gered. Locke en eko hadde de black smoke al eens ontmoet en Desmond kan sindsdien in de toekomst kijken.Het lijkt mij erg vaag maar goed.
feitje:
- the others hebben een onderzeeër
Tja ik heb ff paar dinge gezegt die ik denk(ik denk zo veel haha),en mensen kennen het onzin vinden,wat sommige dinge misschien ook zijn,maarre wou t ff dele haha..Ben benieuwd wat jullie ervan denke.
LEIDENAAR
-
- 152 messages
- 0 votes
Het valt mij ook op dat we miss klugh( the other die walt aan michael liet zien en de leiding leek te geven) niet meer hebben gezien in seizoen 3..Is zij de baas op het eiland van de losties,dat het 2 groepen zijn.Vond haar ook een erg creepy en vaag karakter die erg boeiend kan worden.Was iedereen haar al vergeten ofzo?haha
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ik vind het gave aan 24 juist dat het onvoorspelbaar is.. Ongelooflijk hoeveel sterke plotwendingen daar in zitten. Prison Break is inderdaad beter te voorspellen, maar de serie wordt wel enorm spannend gemaakt met steeds een bijna arrestatie op 't nippertje.
Lost is wel spannend, maar ik lees geruchten dat Lost tot een seizoen 5 door wilt gaan. Er komen steeds zoveel vragen bij...terwijl je met bv 24 in 24 afleveringen een antwoordt en oplossing krijgt. Neemt niet weg dat ik Lost niet meer ga kijken hoor, want ik kijk ook uit naar het komende vervolg binnenkort.
Maar bij 24 is altijd wel te voorspellen dat Jack Bauer aan het eind leeft, er gaan een paar hoofdpersonen dood en het priveleven van de president heeft vaak ook een verhaal.
Bij Lost heb je dat niet, je weet niet wie er dood gaat, wie er overleeft, maar tegelijk weet je ook dat er geen gekke dingen gebeuren dat er opeens 5 personages dood gaan oid. Je krijgt elke aflevering een paar puzzelstukjes, je leert de karakters beter kennen door de flashbacks. Maar goed, er zijn voor mij op dit moment vier topseries waar geen boven uit steekt: 24, Lost, Prison Break en Heroes.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Bijna goed, voor mij 24, Lost, Prison Break en The 4400 
By the way, in 24 sterven ook continu bekende personages uit de serie. En ja, alleen Jack overleeft het altijd. Maarja bij Prison Break is dat idem met Scofield en bij Lost met Jack, Kate, Locke en Sawyer.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Bijna goed, voor mij 24, Lost, Prison Break en The 4400

By the way, in 24 sterven ook continu bekende personages uit de serie. En ja, alleen Jack overleeft het altijd. Maarja bij Prison Break is dat idem met Scofield en bij Lost met Jack, Kate, Locke en Sawyer.
er waren enkele weken geleden geruchten dat Jack het eiland zou verlaten, dus alles is mogelijk bij Lost, ik had ook niet verwacht dat Mr Eko dood zou gaan
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Lost is wat dat betreft een serie die zich ontwikkeld tijdens het opnemen. Het was eigenlijk de bedoeling dat Jack na de 2e aflevering van deizoen 1 dood ging, zodat Kate de heldin van het verhaal kon worden. "Helaas" voor Kate werd Jack vrij populair en mocht hij dus blijven.
Het zou dus mogelijk kunnen zijn dat de schrijvers terugkomen op hun beslissing.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Scriptschrijvers willen einde serie Lost
Uitgegeven: 15 januari 2007 11:14
Laatst gewijzigd: 15 januari 2007 11:45
AMSTERDAM - De makers van de Amerikaanse serie Lost willen een einddatum voor de show vaststellen. Ze denken dat een deadline hen zal helpen bij het schrijven van het script.
De serie, over de overlevenden van een vliegtuigramp die zijn gestrand op een onbewoond eiland, beleeft in de VS momenteel haar derde seizoen.
Aanvankelijk zou de show maar één seizoen duren, maar door de hoge kijkcijfers werd besloten het einde te rekken. De schrijvers van Lost gingen daarom op zoek naar nieuwe verhaallijnen en plotwendingen, maar zeggen nu moeite te hebben die verder te ontwikkelen als ze niet weten wanneer de show eindigt.
"Als we een einddatum hebben, zullen er veel vragen verdwijnen", verwacht uitvoerend producent Carlton Cuse.
Populariteit
Daarnaast willen de makers voorkomen dat de serie te lang doorkabbelt en daardoor aan populariteit inboet. Volgens Cuse gebeurt dat wel vaker bij goedlopende series. "The X-Files was bijvoorbeeld een heel goede serie, maar heeft twee seizoenen te lang gedraaid. Daar willen wij voor waken."
Het derde seizoen van Lost is vanaf 3 maart in Nederland te zien op Net 5.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Vind het redelijk van de schrijvers, zolang ze door moeten gaan kunnen ze geen einde maken en na drie seizoenen is het wachten op antwoorden ook niet echt stimulerend voor nieuwe verhaallijnen.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Iets uitgebreider:
'Lost' Will End ... Sometime
Producers say they'd like to go out before they go down
By Rick Porter
January 14, 2007
Damon Lindelof
Damon Lindelof
LOS ANGELES -- The producers of "Lost" say they've started talking to ABC about when the show could, and should, end.
The idea, showrunners Carlton Cuse and Damon Lindelof said Sunday at the Television Critics Association press tour, is to go out while the show is still strong creatively; Lindelof says they want to do the show for "as long as it's good."
Lindelof has long said he envisions the story as taking about 100 episodes to tell.
"Somewhere in the neighborhood of 90 to 100 episodes was going to be a version of 'Lost' where we never had to do the bad season, the stall season, where we had to back off the story we wanted to tell," Lindelof says. "Season one is the introduction, season two is the hatch, season three is the Others, I don't want to tell you what season four is going to be, and then there's a wrapup season."
By the end of next season, "Lost" will have aired 93 episodes, Lindelof says, "and I imagine that would be very close to where it would end ideally."
It doesn't sound, however, that any announcement about the series finale is imminent. Stephen McPherson, the president of ABC Entertainment, says that while he and the show's producers have informally discussed the "beginning, middle and end" of the series, there haven't been any formal talks about an end date.
Cuse, too, says that looking ahead to a finale now is "kind of a trick question. We're in the process of figuring that out now. It would be disrespectful to the process of those discussions for us to say, 'This is exactly when it should end, right here.'"
McPherson does allow, though, that he'd prefer to have a workable plan for the show's endgame, rather than letting it "peter out."
There's also the possibility that "Lost" could continue without its original team, but Lindelof says he doesn't have the sense that would happen.
"The good news about a guy like Steve or [Touchstone TV chief] Mark Pedowitz is that we all kind of looked at each other at the very beginning and said, By the grace of God will this show even survive 13 episodes," Lindelof says. "So we're able now, Carlton and I, to sit down with them and say, 'Remember at the very beginning when you were having us convince you that this thing could go for years and years, and we all agreed it couldn't? Now just because it's successful it doesn't mean that's changed.' ...
"We were surprised when we went to ABC and started having that conversation. As opposed to them saying, 'Fine, we'll bring on new people,' they said, 'When do you think it should end?' Then the conversations began. Obviously they want the show to go on as long as possible, and all we can say is there's a show with us running it and a show without us running it, and if you want the show with us running it, this is when we think it should end."
Ik vind het mooi van ze dat ze de show niet helemaal willen uitmelken. Het zal wel jammer zijn als het eenmaal is gestopt, maar dat zal beter zijn dan de show blijven uitrekken.
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Leuk voor de echte fans:
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dus als ik het goed lees willen ze na seizoen 3 ook nog een seizoen 4 en 5?
Dat vind ik echt te veel. Ik vind het een mooie serie, maar mijn echte interesse verdwijnt wel steeds meer. Ik zou graag zien dat ze in seizoen 3 nog wat mysterieus zijn en met seizoen 4 de hele serie beeindigen.
LEIDENAAR
-
- 152 messages
- 0 votes
Zolang ze het niveau volhouden mag seizoen 5 er best komen van me!
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Wat ik begrepen heb, zullen de makers niet snel aankondigen wanneer het einde van de totale serie is. Dit vanwege het verrassingseffect.
Als je ervan uitgaat dat er nog een seizoen gaat komen en dan is daar - BOEM! - plotseling het einde van de complete serie, dan eindigt Lost met een knal en niet met rustig aftellen.
Dat betekent dus ook dat Seizoen 3 het laatste seizoen kan zijn.
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Hele rare gedachte. Juist een finaleseizoen trekt natuurlijk extra aandacht (met daardoor nieuwswaarde, en dus free publicity en buzz), en de slotafleveringen al helemaal.
Ik blijf vrezen dat ze de serie uitmelken totdat het niet goed meer is, en er dan een (al dan niet acceptabel/bevredigend) einde aan breien.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Hele rare gedachte. Juist een finaleseizoen trekt natuurlijk extra aandacht (met daardoor nieuwswaarde, en dus free publicity en buzz), en de slotafleveringen al helemaal.
Ik blijf vrezen dat ze de serie uitmelken totdat het niet goed meer is, en er dan een (al dan niet acceptabel/bevredigend) einde aan breien.
Als je het nieuwsbericht leest dan staat er dat ze de serie juist niet willen uitmelken en bijvoorbeeld 8 seizoenen lang laat worden.
Dus als ik het goed lees willen ze na seizoen 3 ook nog een seizoen 4 en 5?
Dat vind ik echt te veel. Ik vind het een mooie serie, maar mijn echte interesse verdwijnt wel steeds meer. Ik zou graag zien dat ze in seizoen 3 nog wat mysterieus zijn en met seizoen 4 de hele serie beeindigen.
Een mooie serie, maar een 4de en 5de seizoen toch teveel? Hoe zou het dan voor jou moeten eindigen?
Ik vind dit een serie waar eigelijk nooit een einde aan hoeft te komen, maar aan de andere kant is het ook mooi dat er wordt gestopt voordat de serie ongeloofwaardig wordt (de kant waar prison break op lijkt te gaan)
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Als je het nieuwsbericht leest dan staat er dat ze de serie juist niet willen uitmelken en bijvoorbeeld 8 seizoenen lang laat worden.
Gelezen. Mijn vrees is door dat artikel dus niet weggenomen. Te hopen is dat ze die einddatum niet te ver weg leggen en dat de serie eindigt als het nog te pruimen is. Maar dat is hoop.
Met antwoorden op de vele opgeworpen vragen. De ontdekking hoe het nou zit met dat eiland, en natuurlijk met de redding, die liefst niet uit de lucht komt vallen, maar vanuit de karakters ontstaat.
Dat zijn we dan fundamenteel oneens. Op een gegeven moment wil ik antwoorden, en op een gegeven moment zijn de personages natuurlijk ook uitgemolken, kennen we hun verleden en moet er closure komen.