Lost
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Er is altijd nog de downloaduitweg. Maar dat zal weinig nut hebben want ook Amerika gaat in een winterbreak. Dus tenzij dat je drie maanden kan opvullen met zeven afleveringen, zou ik gewoon wachten tot maart, dan krijgen we ze waarschijnlijk (ligt eraan hoe gek ABC gaat doen) allemaal achter elkaar.
ewalk
-
- 767 messages
- 1059 votes
Ja, dat Pindakazen schiet niet op! Dan moet je dus weer veel te lang wachten. Klopt het trouwens dat seizoen 2 in één box verkrijgbaar is? Ik heb hem in twee boxen gekocht. Is er nog een verschil tussen?
Hoeveel seizoenen komen er nog?
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Er is altijd nog de downloaduitweg. Maar dat zal weinig nut hebben want ook Amerika gaat in een winterbreak. Dus tenzij dat je drie maanden kan opvullen met zeven afleveringen, zou ik gewoon wachten tot maart, dan krijgen we ze waarschijnlijk (ligt eraan hoe gek ABC gaat doen) allemaal achter elkaar.
niet waarschijnlijk, er komen gewoon 18 afleveringen achter elkaar.
En er zijn series zoals:
The Nine
Vanished
Six degrees
die ook wel leuk zijn om te kijken
ewalk
-
- 767 messages
- 1059 votes
Ik had op Google earth het getal 4815162342 ingetikt en kwam vreemd genoeg bij het residence Inn hotel in Dallas LBJ park terecht. Een speciale reden dat ik hier terecht kom? 
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Wederom een goede aflevering met een g-e-w-e-l-d-i-g-e Jack. Het viel echter wel tegen dat een (echte en goede) clifhanger uitbleef.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Klopt het trouwens dat seizoen 2 in één box verkrijgbaar is? Ik heb hem in twee boxen gekocht. Is er nog een verschil tussen?
Hoeveel seizoenen komen er nog?
Yep, seizoen 2 is in een box te koop en er zit geen verschil in qua extra's ofzo (althans, zover ik vernomen heb).
En het aantal seizoenen...tja, Lost S3 heeft minder kijkcijfers dan S1 en S2, maar dat sluit niet uit dat er een S4 komt.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Top aflevering. Even spannend als de seizoensfinales.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mn internet doet vervelend, kan de aflevering nog niet binnen krijgen :S
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
De beste aflevering tot nu toe. Misschien wel de beste van alle seizoenen. Muahaha
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Goede aflevering inderdaad. Alleen wel mooi stom dat Kate niet even doorgeeft dat ze op een ander eiland zitten.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Dat is het enige wat ik niet vatte.
Weet Jack het van de eilanden? Zo nee, waarom zegt hij dat het van het eiland af wil? Waarom beveelt hij Kate van het eiland af te gaan? En in dat geval roept Kate 'I can't' omdat ze weet dat er twee eilanden zijn.
Beetje verwarrend.
rikdik
-
- 26 messages
- 62 votes
Aflevering 2 was weer op het oude Lost niveau, heb weer genoten na het ietswat teleurstellende 1e deel van seizoen 3.
Zit nog wel vol vragen, ben benieuwd wat we allemaal te weten krijgen de komende weken.
rikdik
-
- 26 messages
- 62 votes
Het derde seizoen van Lost.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Dat is het enige wat ik niet vatte.
Weet Jack het van de eilanden? Zo nee, waarom zegt hij dat het van het eiland af wil? Waarom beveelt hij Kate van het eiland af te gaan? En in dat geval roept Kate 'I can't' omdat ze weet dat er twee eilanden zijn.
Beetje verwarrend.
Er is er toch al een vertrokken met zijn zoon...
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, ik weet, en Jack weet dat ook. Maar ik bedoel waarom zegt hij dan dat hij van het eiland af wilt? Is dat niet egoïstisch voor alle andere overlevenden? Jack heeft toch altijd de groep proberen te redden?
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Er is er toch al een vertrokken met zijn zoon...
Maar Jack zegt tegen Kate alleen maar dat ze weg moet rennen, omdat ze dan een uur voorsprong heeft. Terwijl Kate weet dat vluchten zinloos is, en Jack niet.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Doet ABC nu een winterbreak?
en moet ik echt wachten tot maart voor ik de volgende kan zien 
Als het zo is zou ik het wel smerig vinden 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Wees gerust, je hoeft maar tot februari te wachten.
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Goede aflevering inderdaad. Alleen wel mooi stom dat Kate niet even doorgeeft dat ze op een ander eiland zitten.
Dat wist ze toch nog niet op dat moment?
Ik vond deze aflevering trouwens ok maar niet geweldig.
Het moment dat Sawyer zgn. vermoord gaat worden, vond ik zelfs een beetje corny. Hoe lang zou die Pickett wachten met schieten?
Matthew Fox aka Jack vond ik daarentegen wel echt geweldig en zeer geloofwaardig ook. Fantastische acteur!
De afleveringen van seizoen 3 in volgorde van 'goed':
5-2-4-6-1-3
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Dat wist ze toch nog niet op dat moment?
Volgens mij hoorde ze dat al voor haar vrijpartij met Sawyer.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Klopt, dat is ook de reden waarom ze begonnen te zoenen als ik me goed herinner.
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Dat klopt maar dat was weer nadat ze Jack zag.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Waar ze woordenwisseling mee kreeg...!
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Dat klopt maar dat was weer nadat ze Jack zag.
Klopt, maar dan had ze op het moment dat ze Jack sprak via de walkie-talkie nog wel even kunnen vermelden dat vluchten betrekkelijk zinloos is omdat ze op een ander eiland zitten. Want dat was wél na de vrijpartij.
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Zeker, maar die scene is nog niet klaar, dus dat kan nog gebeuren. Toch?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ze riep toch I can't! En of dat nu vanwege Sawyer komt of omdat het gewoon niet kán zien we wel.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Da's waar.
ewalk
-
- 767 messages
- 1059 votes
Dat wordt nu dus wachten tot februari(zucht). In maart beginnen ze dan in Nederland toch? Als ze hier 2 afleveringen tegelijk draaien kunnen we in theorie eventueel na 5 weken gelijk lopen met de serie in Amerika, lijkt me dan.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, maar dat is wat zenders juist níet doen, dus het zal wel een aflevering per week worden.