• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.175 votes
Profile

Lost

ewalk

• 767 messages
  • 1059 votes

Ja, maar van Invasion zonden ze ook steeds twee afleveringen achter elkaar uit. (Deze duurde jammer genoeg maar 1 seizoen)

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Hier in Belgie heeft VT4 Lost altijd met 2 afl achtereen gezonden ook prison break ... dus in theorie kan het wel lukken wat ewalk zegt

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

ewalk wrote:

Ja, maar van Invasion zonden ze ook steeds twee afleveringen achter elkaar uit. (Deze duurde jammer genoeg maar 1 seizoen)

Right...dus? Invasion duurde, zoals je al zegt, 1 seizoen, en was in Amerika al afgelopen toen Veronica eraan begon. Er was dus geen kans dat Veronica Amerika in zou halen, want, dat is juist níet de bedoeling.

Als een zender met zijn tv-serie Amerika gaat bijbenen is er te weinig tijd tussen het verkrijgen van de aflevering vanuit Amerika en het klaar maken voor de Nederlandse televisie.

Áls Net 5 Lost al in maart gaat uitzenden, ondanks dat ze dan slechts 10 weken van Amerika's uitzendschema verwijderd zullen zijn, dan gaan ze echt niet hun best doen om dicht bij Amerika uit te zenden. Bovendien levert het meer op om 1 keer per week goede kijkcijfers te hebben voor een lange periode, dan 1 keer per week twee afleveringen achter elkaar goede kijkcijfers te hebben over een korte periode if you know what i mean

ewalk

• 767 messages
  • 1059 votes

Got it!

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

Ik heb net seizoen 1 uit en 1 aflevering van deizoen 2 gekeken. Lost is niet iets dat waar kan gebeuren, daar ben ik nu zeker van. Dus dat van het beest ben ik nu ook al gewend. Het is geen ijsbeer!

Lost bars van de ijzerterke verhalen de ook goed en mooi zijn. Pulp Fiction daar in tegen, nee die heeft maar 1 goed verhaal. Eigenlijk hoe meer ik van Lost zie hoe slechter ik Pulp Fiction vind, en die 2 lijken niet eens op elkaar. Toch moet ik steeds daar aan denken.

Saywer, Stanley, John zijn echt mijn favorieten personage´s van Lost. Ik vind dat Jack & Kate te veel eer krijgen. `Die twee gaan vast neuken` zeg mijn heldere blik. Zou gewoon dom zijn als het niet gebeurden.

In ieder geval. Stanley erg is grappig met zijn uitspraak: dude. Ook die mysterieuse nummers.

John is een goeie wijze jager die veel risico´s neemt. Saywer is vaak dom, maar daardoor ook vaak grappig.

Als serie geef ik Lost 5 sterren. Maar niet mijn nummer 1 positie in mijn top 5 series. Want Lost heeft toch iets waardoor ik niet mijn pc uitzet om het te gaan kijken. Ik vind ook bijvoorbeeld Seinfeld zo geweldig dat ik er gewoon ziek van word, gewoon te goed. Bij Lost is dat niet zo.

Even kort mijn mening was dat. Nu een vraag.

Als het op tv komt ga ik het proberen te volgen. Weet iemand wanneer die komt? Ik dacht ergens in de herfst.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Stanley?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

De herfst is bijna voorbij

Zes afleveringen van seizoen 3 zijn in Amerika al uitgezonden, en 't seizoen gaat verder in februari. In Nederland begint seizoen 3 ergens in maart.

En met Stanley bedoel je vast Hugo "Hurley".

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

Angrod_Pallanén wrote:

De herfst is bijna voorbij

Zes afleveringen van seizoen 3 zijn in Amerika al uitgezonden, en 't seizoen gaat verder in februari. In Nederland begint seizoen 3 ergens in maart.

En met Stanley bedoel je vast Hugo "Hurley".

Hurley, sorry ik vergiste me even in de namen. Dat van die herfst had ik toevallig ergens gehoord.

ewalk

• 767 messages
  • 1059 votes

@film_kaza

Hm, volgens mij is de enige overeenkomst met Pulp Fiction de flashbacks? Maar dan nog, Pulp Fiction verloopt niet chronologisch en dat doet Lost wel. Men wisselt alleen het realtime verhaal af met flashbacks die niet chronologisch verlopen. Ik denk dan ook niet dat je beiden met elkaar kunt vergelijken. Als ik een musical met een actiefilm ga vergelijken snijdt het ook geen hout.

Je doet het ook met Seinfeld en Lost. Die twee zijn gewoon appels met peren vergelijken. Om Seinfeld bescheur ik het ook van het lachen en Lost vind ik onwijs spannend, maar daarom hoef ik beiden niet met elkaar te vergelijken. Dat slaat als een tang op een varken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hey ik kan nergens Lost epi 7 vinden.....is er nu dan de winterbreak al? Dus 6 afleveringen seizoen 3 en thats it voorlopig?

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Inderdaad.

--------------------------------------------

En om ons te pesten:

http://www.youtube.com/watch?v=G7jpLLTKZis&eurl=

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

ewalk wrote:

@film_kaza

Hm, volgens mij is de enige overeenkomst met Pulp Fiction de flashbacks? Maar dan nog, Pulp Fiction verloopt niet chronologisch en dat doet Lost wel. Men wisselt alleen het realtime verhaal af met flashbacks die niet chronologisch verlopen. Ik denk dan ook niet dat je beiden met elkaar kunt vergelijken. Als ik een musical met een actiefilm ga vergelijken snijdt het ook geen hout.

Je doet het ook met Seinfeld en Lost. Die twee zijn gewoon appels met peren vergelijken. Om Seinfeld bescheur ik het ook van het lachen en Lost vind ik onwijs spannend, maar daarom hoef ik beiden niet met elkaar te vergelijken. Dat slaat als een tang op een varken.

Pulp Fiction schoot mij vaak te binnen, snap het ook niet echt,

Maar Seinfeld staat 1 in mijn top, ik zeg ook waarom. Hetzelfde zeg ik van Lost dat Lost niet de misselijk makende goedheid heeft die Seinfeld wel heeft. Ik vergelijk ze verder niet met elkaar.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Het gerucht gaat dat Jack binnen drie afleveringen de serie dood gaat verlaten ...
Dat gaan 13 lange weken worden

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Z'n achtergrond is zo ongeveer wel rond. Met 1 flashback moet alles wel rond te maken zijn.

Overigens hoop ik niet dat hij het begeeft. Sawyer zal helemaal los gaan en Locke zal zonder nuchtere Jack in zijn zweettentje totaal gaan lopen trippen.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Nu Kate voor Sawyer heeft gekozen, we bijna alles weten van Jack's verleden is het idd verrassend logisch als hij uit de serie verdwijnt. Maar ik krijg een beetje genoeg van het uit-de-serie-betekend-dood gedoe.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Mja, je kunt hem natuurlijk ook wegschrijven door die operatie te laten slagen. Dan krijgt Jack als beloning vrije doortocht out of there.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

pascal83 wrote:
Het gerucht gaat dat Jack binnen drie afleveringen de serie dood gaat verlaten ...
Dat gaan 13 lange weken worden

waar heb je dat gerucht gehoord of gelezen?

aflevering 9 is trouwens een jack centric, dus het zou mogelijk kunnen zijn, maar hij is toch wel een van de leidende karakters, dus om hem het eiland te laten verlaten zou ik liever niet zien (doe dan maar charlie

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Des te groter de schok, lijkt me. Maar geef toe jack is min of meer done op het eiland.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Angrod_Pallanén wrote:
Des te groter de schok, lijkt me. Maar geef toe jack is min of meer done op het eiland.

Iedereen wilt wel van het eiland af en terug naar het vaste land

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik bedoel, dat zijn verhaal done is. Dat hij geen verdere betekenis heeft zoals het er nu voor staat.

ewalk

• 767 messages
  • 1059 votes

Het kan toch zijn dat we via zijn verhaal misschien meer te weten komen over het eiland toch? Ik bedoel als hij Ben helpt opereren kan het best zijn dat ze hem hun geheimen willen verklappen

ewalk

• 767 messages
  • 1059 votes

[quote="film_kaza

Pulp Fiction schoot mij vaak te binnen, snap het ook niet echt,

Maar Seinfeld staat 1 in mijn top, ik zeg ook waarom. Hetzelfde zeg ik van Lost dat Lost niet de misselijk makende goedheid heeft die Seinfeld wel heeft. Ik vergelijk ze verder niet met elkaar.[/quote]

OFFTOPIC: Hm, had je die Michael Richards ( Kramer) gezien? Die sloeg toch echt wel een modderfiguur.

http://www.youtube.com/watc...

Zijn verontschuldigingen:

http://www.youtube.com/watc...

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

aryan wrote:

Waar heb je dat gerucht gehoord of geleze

http://spoilerslost.blogspot.com/

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Angrod_Pallanén wrote:
Ik bedoel, dat zijn verhaal done is. Dat hij geen verdere betekenis heeft zoals het er nu voor staat.

Merkwaardige opmerking. Daarmee impliceer je dat je weet welke kant het opgaat met Lost. En dat weet je helemaal niet.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

En jij impliceerd hiermee dat je niet kan lezen, want ik geef toch echt duidelijk aan dat het is ZOALS HET ER NU VOOR STAAT.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik zie Jack niet verdwijnen, te grote naam in de serie, ze maken er vast wel weer een nieuwe verhaallijn voor.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

'Michael Ausiello' (een betrouwbare bron) meld ondertussen dat Jack NIET dood de serie gaat verlaten. Gelukkig.

ewalk

• 767 messages
  • 1059 votes

pascal83 wrote:
'Michael Ausiello' (een betrouwbare bron) meld ondertussen dat Jack NIET dood de serie gaat verlaten. Gelukkig.

Dus hij mag blijkbaar wel gewoon vertrekken zoals Michael en Walt?

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Angrod_Pallanén wrote:

En jij impliceerd hiermee dat je niet kan lezen,

En jij kan niet schrijven

want ik geef toch echt duidelijk aan dat het is ZOALS HET ER NU VOOR STAAT.

Mijn punt is natuurlijk dat jij helemaal niet kunt weten hoe 'het er nu voor staat'. Gewoon, omdat je geen idee hebt welke wendingen Lost nog gaat nemen of welke plannen de schrijvers nog met Jack hebben.

Je mag je iets bescheidener opstellen, vind ik.

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

Even wat anders.

Ana-Lucia is een enorme (***)!!
Het minpunt van Lost.

Ze denk alleen aan zichzelf, doet alsof ze alles is, alsof ze de baas is. Ze schiet Shannen gewoon neer en houd Sayid gevangen, dat doet ze alleen voor zichzelf. Ze lied hem gaan maar dat maakt niks uit. DOOD MOET DAT KRENG!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.