Lost
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Van mij apart, zolang ze het niveau houden. De helft van de cast wóónt op Hawaï en zolang er nog schrijvers en regisseurs en andere crewmembers zijn die met liefde aan een Lost-aflevering willen werken, dan mag het van mij doorgaan.
Op een gegeven moment zal het toch wel stoppen, en als dat zo is dan eindigen we óf met een enorme cliffhanger of met een bevredigend einde.
Ik ben niet bang voor de dood van Lost.
Fran
-
- 1953 messages
- 1732 votes
Neeeeee
, ik wil geen clifhanger aan het einde. Voor deze serie heb ik te vaak in spanning gezeten wat betreft het verhaal. Ik wil als ze stoppen met de serie ein- de- lijk wel een bevredigend einde hebben. Een antwoord op mijn "honderden" vragen. Anders gaat deze serie mij helemaal nooit meer loslaten, en ik word er nu al
van. Het is en het blijft een TOP serie.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Wat was James , en in mindere mate Benjamin ,weer geweldig in de laatste aflevering.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Aflevering 2 was weer op het oude Lost niveau, heb weer genoten na het ietswat teleurstellende 1e deel van seizoen 3.
Zit nog wel vol vragen, ben benieuwd wat we allemaal te weten krijgen de komende weken.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Heb net de eerste 2 afleveringen gezien.
Lekker strak begin van aflevering 1. De ogen stonden weer wijd open gesperd
ehh 
Maar toch was er wat minder hersengekraak gedurende de 75 minuten die erna kwamen (heb t over 2 afleveringen dus).
Relatief minder mysterieus imo. Zijn er nu dan toch eens een keer meer antwoorden dan vragen??
Ik moest denken aan 2 films: ''The Game'' en "The Village".
Combineer deze films, en koppel die aan deze 2 afleveringen. Zien jullie ook enige gelijkenissen?
Dit is hoe ik er nu over denk.
Over een half jaar zal ik me wel weer afvragen hoe ik ooit tot deze gedachte ben gekomen.
K#t Lost..'t houdt je bezig.. 
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Aflevering 2 was weer op het oude Lost niveau, heb weer genoten na het ietswat teleurstellende 1e deel van seizoen 3.
Yep, agreed!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dit kan je als spoiler opvatten maar ik denk dat ik het wel zo mag zeggen. Dammit, wat ziet Kate er geweldig lekker uit in die jurk 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Heb net de 2de aflevering gezien van seizoen 3 en die was inderdaad zoals hier al meermaals gezegd weer piekfijn in orde maar ik vin het verhaal jin en sun minder dan de rest eigenlijk ... ik denk dat het is met dat je zo nooit echt goed weet wat ze zeggen ( buiten als ze het ondertitelen) 
en Kate zag er inderdaad zo goed uit met die jurk 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Dat vind ik juist zo knap aan die Sun/Jin en Sayid episodes, het is in een taal die je niet kent, maar het komt toch allemaal perfect over (en dan bedoel ik niet via de ondertiteling). Het verhaal wordt er niet minder op, en ik verkies de manier waarop het nu gedaan wordt boven de manier dat Sun/Jin en Sayid in hun thuisland gewoon engels praten.
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Ik vond Jin geweldig in deze episode. Sayid vroeg zich nog even af of Jin wel wist hoe hij met wapens moest omgaan. Jins blik zei genoeg. Mooi moment.
Jin werd trouwens door veel Lost-forum-bezoekers als de eerstvolgende main character die het loodje zou gaan leggen, gezien.
Maar goed, dat kan altijd nog natuurlijk.
Ikzelf hoop nog steeds op Charlie.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
God, heb nu de eerste 12 episodes gezien en ik kan er bijna niet meer tegen...
ZOVEEL VRAGEN! MWOAARGH!
Dat een serie me zo kan tergen, afschuwelijk
. Natuurlijk wel steengoed. En dan te bedenken dat het nog het eerste seizoen is en er waarschijnlijk alleen maar meer vragen dan antwoorden komen.
Ik heb al zo mijn theorieën, maar ik ga géén spoilers lezen. Het enige voordeel is dat ik meerdere afleveringen achter elkaar kan kijken in plaats van telkens een week wachten.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Na de eerste paar afleveringen gezien te hebben, ben ik nog niet erg positief. Het verhaal begint nog maar net, dus dat is het probleem niet. Maar het is wel erg irritant dat je echt veel te mooie acteurs/actrices ziet in plaats van echte mensen.
Het is te gemaakt.
Maar misschien dat dit na een tijdje niet meer opvalt of zo.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Ikzelf hoop nog steeds op Charlie.
Inderdaad het meest irritante en nutteloze karakter.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Doe ik ook wel hoor, ga in ieder geval het eerste seizoen afkijken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Aanrader. Wedden dat je meteen seizoen 2 wilt zien.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hele, hele vette 3e aflevering. We komen er achter wie de bunker explosie overleefd heeft. Ik zeg niks, kijk zelf maar:)
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
We komen er achter wie de bunker explosie overleefd heeft. Ik zeg niks, kijk zelf maar:)
Dat kon je eigenlijk al weten/voorspellen. Al met al dan ook een onbevredigende aflevering. Nog steeds weten we niet hoe Locke in een rolstoel terecht is gekomen.
Wel was het erg interessant dat steeds meer mensen de toekomst kunnen voorspellen (naast Locke nu ook Desmond). Wellicht zijn er meer hoofdrolspelers die over speciale gaven beschikken.
Nu is het wachten op de volgende aflevering:
http://www.youtube.com/watch?v=ETpLwIbprlQ&eurl=
http://www.youtube.com/watch?v=FhqqHWflwKw&eurl=
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
De volgende aflevering lijkt me weer top.
Over deze:
Ik vond het niet echt fijn dat er een nieuw verhaal is in John's leven. Misschien dat het meer inhoud krijgt bij de volgende Locke-ep maar voor nu vind ik het nogal nutteloos en vooral als opvulling van een aflevering bedoeld.
Ik vond het nogal vaag dat John binnen enkele minuten een hut kan bouwen, een grot binnen kan lopen waar een ijsbeer zit, en er dan vervolgens weer vrolijk uit kan lopen omdat de ijsbeer te laat heeft aangevallen. Overigens vond ik de ijsbeer er waardeloos uit zien. Maar het idee dat er een was, was toch vet.
De scène waarin Boone Locke door een vliegveld vol overlevende reed vond ik echt geweldig. Leuk om iedereen te zien alsof er geen problemen zijn, in hun netste kleding en niet bewust van al het kwade. Maargoed, dat was even.
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
Ben ik nu de enige of vonden jullie de eerste 3 aflevering van seizoen drie ook een beetje quatsh?
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Ben nu halverwege seizoen 2, en ik heb één brandende vraag:
Wordt het vinden van de 2 Backgammon-steentjes ("1 black, 1 white") bij "Adam and Eve" door Jack nog verklaard? Want dat vond ik wel zo'n geweldig subtiele wending, en ik ben echt godsgruwelijk benieuwd wat de neuk daar aan de hand is! Heb ze al 20 afleveringen niet meer gezien, ook.
Ik wil alleen weten óf het verklaard wordt, niet wat de verklaring is of op welke manier
.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Ben nu halverwege seizoen 2, en ik heb één brandende vraag:
Ik heb zelf geen idee eigenlijk. Kan ook niet alles onthouden potdorie
. Maar als ik jou was, zou ik geen vragen gaan stellen. Volg het gewoon en laat je leiden door het grote raadsel..
Aflevering 3 was wel aardig. Ben benieuwd naar de volgende in ieder geval (wanneer niet eigenlijk...
)
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Ben nu halverwege seizoen 2, en ik heb één brandende vraag
Die steentjes staan gewoon symbool voor goed en kwaad (of het goede en kwade) en daar gaat in feite de hele serie over.
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
Seizoen 3 is iets heel anders, een heel andere kijk op wat je dacht te weten over hoofdpersonages via flashbacks, ze weten m'n interesse weer aan te wakkeren.
edejong
-
- 277 messages
- 531 votes
Ben ik nu de enige of vonden jullie de eerste 3 aflevering van seizoen drie ook een beetje quatsh?
ik heb in zekere mate hetzelfde, ik ben op een of andere manier minder gefascineerd door de serie.. hopelijk komt dat nog terug!
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Mega SPOILER:
In aflevering 5 gaat er weer iemand van de regulars (het is zeker niet Sawyer) dood. Ik zet mijn geld op Charlie, Sayid, of .... Jack.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Jin werd trouwens door veel Lost-forum-bezoekers als de eerstvolgende main character die het loodje zou gaan leggen, gezien.
Nu Colleen dood is, zou Danny best wel eens wraak kunnen nemen op Sun dood Jin te vermoorden. Maar ook ik zie liever Charlie gaan.
Goede laatste aflevering trouwens. Hoewel de flashback niet veel toevoegde, maakten Sawyer en Benjamin veel goed tijdens deze aflevering. Ook was het erg verrassend dat er twee eilanden zijn.
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Het is een gerucht dat op de grote forums de ronde doet inderdaad maar ik vraag me af of het waar is. Afgelopen maanden zijn er al genoeg foilers ontkracht.
Mocht het waar zijn, dan lijkt Eko degene te zijn die het loodje gaat leggen. Mede omdat het zijn flashback-aflevering is. Jack lijkt mij onwaarschijnlijk, omdat zijn flashback-story nog lang niet af is (nog even buiten het feit of je de hoofdrolspeler zomaar ineens laat omkomen).
Ik vond deze aflevering trouwens wel weer goed na die teleurstellende derde episode. Ik voel ook wel met wat vorige schrijvers mee dat Season 3 me nog niet zo bij de kladden heeft. Maar goed: episode 5 en 6 beloven wel weer spektakel.
De preview doet mij althans reikhalzend uitkijken naar volgende week!