• 178.091 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.468 votes
Profile

Lost

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Angrod_Pallanén wrote:
Ja

Ik ben trouwens de nieuwste special (Lost: A Tale of Survival) aan het pindakazen, ben erg benieuwd. Het schijnt dat er veel nieuwe stukjes uit seizoen 3 geshowed worden, maar waarschijnlijk is hij hetzelfde als alle andere Lost specials...een grote terugblik.

Het is gewoon een grote terugblik. Maar wel met een erg interessante invalshoek. Voornamelijk vanuit Desmond en in mindere mate Locke zien we alles.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Weer een geweldige Lost sneak peek scène (spoiler!):
http://www.youtube.com/watch?v=4bIVSVZq_6Q&eurl=

Ik las trouwens ergens dat er waarschijnlijk meerdere 'others' fracties zijn op het eiland, zoals ik zelf al vermoedde. Ik zet mijn geld op een Dharma fractie en 'the others' fractie ('Henry Gale' en vrienden) die we al ontmoet hebben.

pascal83 wrote:
Weer een geweldige Lost sneak peek scène (spoiler!):
http://www.youtube.com/watch?v=4bIVSVZq_6Q&eurl=

Ik las trouwens ergens dat er waarschijnlijk meerdere 'others' fracties zijn op het eiland, zoals ik zelf al vermoedde. Ik zet mijn geld op een Dharma fractie en 'the others' fractie ('Henry Gale' en vrienden) die we al ontmoet hebben.

Dat denk ik ook ja.

Maar wat ik denk dat er gebeurd is met de gestrande reizigers.Ik denk dat ze op een of andere wijze gehersen spoeld zijn.Het is natuurlijk maar heel weinig wat we nu in die sneak peeks zien maar dat Kate misschien meer gemeen heeft met Henry.Ik denk dat het een beetje die weg zal inslaan.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

De box van seizoen 2, deel 2, is bij Mediamarkt trouwens maar 25 euro, elders 35. (helaas snel uitverkocht in Arnhem )

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jaaaa vanavond gaat het beginnen in de VS, morgenvroeg al weer bij velen in Nederland dus! Het Lost virus kan weer van start, wat een megavette serie, wat keek ik hier naar uit!

Bux

• 2 messages
  • 43 votes

Wanneer beginnen de uitzendingen van Lost seizoen 3 in de V.S.?? Weet iemand dat?

edit: Aha vanavond al, ben benieuwd!!

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Wat een geweldige opening weer, alleen zag ik hem (in tegenstelling tot vorig seizoen) een beetje aankomen. In vergelijking met de vorige opening is dit weer een stap verder in de beschaving. We weten nu waar Jack, Kate, en Sawyer zijn en waar het kamp van 'the others' is, maar meer ook niet jammer genoeg.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Oh my God, wat een intens schokkende openingsscène. Jezus Christus, wat stond ik versteld. Echt fenomenaal gewoon.

Jack's verhaal is alles behalve interessant, maar wat is het verhaal op het eiland toch geweldig. Series worden normaal niet beter na het eerste seizoen. Maar Lost weet deze regel aardig te doorbreken.

Het acteerwerk was weer top, de wendingen waren weer schokkend en de trailer liet slechts de top van de ijsberg zien. Net zoals deze aflevering, slechts het puntje van de grote berg antwoorden is.

Jongens wat een kei van een eerste show zeg :O
Het lijkt of ze in een soort dierentuin zitten?Maar wat willen ze nou van Jack,kate,Sawer.Wie is dat mannetje dat probeerde weg te lopen?OMG en ik wil die ''Henry" echt lekker hard slaan lol.En di muts bij Jack ik dacht misschien is ze wel aardig maar ze belazerd de hele boel.Maar goed. Maar goed zer zullen het allemaal te weten komen in dit seizoen hoop ik.

btw lekker koekie had Sower lol

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ze zitten ook in een dierentuin, zoals Juliet aan Jack verteld. Jack zit in het aquarium en Sawyer en Kate zitten in berenkooien.

edejong

• 277 messages
  • 531 votes

leuke eerste aflevering inderdaad, vooral het begin.. LOST is en blijft mijn favoriete serie! (all time mischien wel)

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

De eerste aflevering van seizoen3 juist gezien en ze was echt goed want de eerste aflevering van seizoen 2 sloeg een beetje tegen vond ik maar de deze was echt weer top in orde zoals altijd het is een blijft een fantastische serie

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik vond de seizoenspremiere van seizoen 2 even schokkend als deze. in beide gevallen begint het met een beschaafd iemand, die op het eiland blijkt te leven.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vond de seizoensopener was tegenvallen.....geen echte spanning zoals de seizoensopener van seizoen 2 wel had...

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

De eerste minuten waren echt top, daarna wat minder je vraagt je allemaal dingen af, zoals: waarom zit sawyer in een kooi, jack onder water en kate niet gevangen. Wat is hun doel, hoe weten ze alles over jack, wie is die andere gast tegenover sawyer in de kooi. Maar ze gaan daar niet op in.

En ik vraag me ook af hoe het eiland eruit ziet, want je ziet het vliegtuig over het eiland vliegen, maar de crash van de voorkant is in zee

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Als ze er op in zouden gaan zou er toch niets overblijven voor de rest van het seizoen...zoiets heet een open plek.

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

De promo van ep. 2 ziet er spannend uit!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

SUN!!!! OMG, als er iets met die baby gebeurt dan ruk ik die Henry Gale aan stukken! Een Kate en Sawyer zoenen ALWEER!! Aarrgh Lost is echt niet goed voor je gezondheid

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vanavond weer Lost in de VS, morgen dus bij velen in NL al op de pc:) Ben weer benieuwd. Ik vond de 1e aflevering van seizoen 3 wat tam, op een sterk begin na, dus ik hoop op een stijgende lijn, zodat de serie weer het niveau van seizoen 1 en 2 aan blijft houden. Ben wel erg benieuwd, ik denk dat dit seizoen ook weer grandioos spannend zal worden.

Ik hoop alleen wel dat ze eens officieel bekend gaan maken hoeveel Lost er nog in totaliteit gemaakt wordt. Van mij mag het na dit seizoen best eindigen, ik wil wel eens een complete serie hebben.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik hoop alleen wel dat ze eens officieel bekend gaan maken hoeveel Lost er nog in totaliteit gemaakt wordt. Van mij mag het na dit seizoen best eindigen, ik wil wel eens een complete serie hebben.

wat bedoel je precies met een complete serie? een serie kan na 5 seizoenen ook compleet zijn.

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

4 seizoenen denk ik maar een 5e sluit ik niet uit.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

aryan wrote:

(quote)

wat bedoel je precies met een complete serie? een serie kan na 5 seizoenen ook compleet zijn.

Ikzelf wil de serie snel compleet hebben, wil er niet nog eens 3 jaar op moeten wachten

Je kan zon eiland serie wel eeuwig uitrekken, maar ik zou graag het einde zien aan het eind van dit seizoen.

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Wat ik vrees is dat er nooit een echt einde komt, dat het een tijdje doormoddert, en dat er nooit een antwoord komt op de vele opgeworpen vragen.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Ik begin deze week aan seizoen 1, deel 1 .

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Goed zo! Beter laat dan nooit!

cornelis wrote:

Wat ik vrees is dat er nooit een echt einde komt, dat het een tijdje doormoddert, en dat er nooit een antwoord komt op de vele opgeworpen vragen.

Mwah, ik heb vertrouwen in de Lost-makers. Als ik terugkijk op seizoen 2 dan voelt het weliswaar aan als een "aanhanger", maar wel een aanhanger met kwaliteit. Qua verhaallijnen, karakterontwikkelingen en gebeurtenissen is de serie er niet op achteruit gegaan, en ik denk ook dat hoe lang het ook gaat duren, het toch spannend zal blijven..

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5742 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Ja

Ik ben trouwens de nieuwste special (Lost: A Tale of Survival) aan het pindakazen.

wordt dat woordje nog steeds gebruikt

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

cornelis wrote:

Op de Bonus-dvd van Seizoen 2 verklaart een van de makers in ieder geval dat een van de eerste afleveringen waarvan de verhaallijn op papier kwam, de aller-allerlaatste was. De laatste van de complete serie welteverstaan.

Laten we ons daar maar aan vastklampen.

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Nou maar hopen dat ze die verhaallijn ooit in een scenario schrijven en daadwerkelijk zo gaan draaien, en dat niet bij tegenvallende kijkcijfers meteen de stekker eruit gaat. En dat het De Grote Vragen oplost. Het 'echte' verhaal van het eiland wordt namelijk wel erg met-de-handrem-erop verteld, vinnik (en vinden sommige personages ook, zo blijkt op driekwart van seizoen 2). Heb geen zin om tot seizoen 5 te wachten.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Als het zo door gaat dan wordt de stekker er echt niet uitgehaald.

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Dat bedoel ik. Zolang de kijkcijfers goed blijven, rekken ze de boel steeds verder en verder uit, en lossen ze wellicht nooit meer in.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.