Lost
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja...
En ik herhaal: wees blij, we krijgen dat tenminste het complete seizoen achterelkaar...beter dan al die rot pauzes van een maand.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Op 27 september is er een Lost special met de titel:
A Tale of Survival
Verder heb ik er geen informatie over kunnen vinden
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Dát vind ik dan weer wel leuk. Lost: The Journey vond ik ook leuk, eigenlijk in het kort (zover dat kan met zo'n ingewikkeld verhaal) het verhaal tot dusver. Maar daar gingen de andere specials ook over, maar die heb ik niet gezien 
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
De eerste Lost aflevering van het nieuwe seizoen, A Tale of Two Cities (Jack-centric), bevat gastoptredens van ... Christian Shephard, Ethan en Goodwin. Ik kijk er nu al naar uit hoe Goodwin en Ethan passen in het verleden van Jack.
Bij de weg. Check de volgende sneak peek (met Sawyer) van het nieuwe seizoen:
http://www.youtube.com/watch?v=s1GocGVIkb4&mode=related&search= (beeld en geluid lopen helaas niet synchroon)
Nog meer nieuwe beelden:
http://www.youtube.com/watch?v=8pbQrF6Mqjg&mode=related&search=
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
De eerste Lost aflevering van het nieuwe seizoen, A Tale of Two Cities (Jack-centric), bevat gastoptredens van ... Christian Shephard, Ethan en Goodwin. Ik kijk er nu al naar uit hoe Goodwin en Ethan passen in het verleden van Jack.
Bij de weg. Check de volgende sneak peek (met Sawyer) van het nieuwe seizoen:
http://www.youtube.com/watch?v=s1GocGVIkb4&mode=related&search= (beeld en geluid lopen helaas niet synchroon)
Nog meer nieuwe beelden:
http://www.youtube.com/watch?v=8pbQrF6Mqjg&mode=related&search=
Ik denk dat het iets medisch zal zijn, want want ethan deed een medische ingreep bij claire. Maar hoe goodwin erin past ben ik ook benieuwd naar
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Weet er eigenlijk iemand wat er op het einde van seizoen 2 gebeurt wanneer de cijfers niet worden ingevoerd en dat dat magnetisch veld word aangezet en dan iedereen oorpijn en hoofdpijn krijgt en wie dat die russen zijn en hoe dat die aan zo'n computer geraken en is dat de vriendin van Desmond op het einde ??
ik hoop dat iemand mij kan helpen 
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Een nieuwe promo:
http://www.youtube.com/watch?v=07yX-PDJGmo&eurl=
Er zit opvallend veel wapenvuur in de promo.
Nog twee weken
.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Kijk dát noem ik een goede trailer. Ik geef het op, ik denk niet dat ik het volhoud tot maart. Damn, Sawyer zoent Kate. Locke leeft nog. Jack zit in een glazen kooi. Op wie schiet Sayid?. Om gek van te worden!
Kan echt niet wachten tot de season premiere, en daarna ook nog de premiere van 'The Nine'!
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
de betekenis van de nummers
The Valenzetti Equation
As part of his fictional background, Troup is the author of a out-of-print book titled The Valenzetti Equation about an equation derived by a fictional mathematician of the same name. Amazon's "exclusive note"[1] on their Bad Twin page mentions that The Valenzetti Equation is Troup's first book.
The "Lost Experience" has revealed that the objective of the DHARMA Initiative is to alter any of the six factors of the Valenzetti Equation, revealed to have a huge impact on the date the human race will destroy itself, whether by global warming, chemical warfare, overpopulation or many other possible methods. These factors are represented as numbers in the Valenzetti Equation and are also the numbers frequently mentioned in the show: 4, 8, 15, 16, 23 and 42.
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Hoe verwachten jullie dat ep.1, Se.3 geopend wordt?
Mij lijkt het heel interessant als
ze nogmaals de crash tonen maar nu vanuit het oogpunt van The Others. Dat zou de rollen van Goodwin en Ethan ok verklaren.
Hoe dan ook, ik heb er zin an!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
4 Oktober start het weer in de VS, dus we zitten weer goed binnenkort. Zit nog altijd vol vragen over seizoen 1 en 2, hopelijk dat seizoen 3 eens wat meer antwoorden dan vragen geeft aan ons nieuwsgierige kijkers.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Vraagje aan jou: wanneer zijn de meeste vragen die je in de season finale of season 1 kreeg beantwoord?
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Hopelijk ligt morgen Seizoen 2 - deel 2 in de schappen bij de FRS! Damn, ik word wel arm zo 
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Hopelijk ligt morgen Seizoen 2 - deel 2 in de schappen bij de FRS! Damn, ik word wel arm zo 
Bij Blokker en mediamarkt was het eerste deel van seizoen 2 trouwens 30 euro ipv 35 euro. Wellicht is deel 2 daar ook goedkoper.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Helaas, ze hadden em gisteren nog niet (althans, niet bij de FRS in ieder geval). Aanstaande woensdag pas, als het goed is....
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Postbode kwam hem vrijdag brengen.
Alleen waren we niet thuis, dus dat wordt maandag of dinsdag.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
ik heb gisteren de eerste aflevering van het nieuwe seizoen gezien: Lost: a Tale of Survival
het was een terugblik van de afgelopen 2 seizoenen, niet bijzonder wel leuk om te zien. Er vooral Locke kwam veel voor.
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
ik heb gisteren de eerste aflevering van het nieuwe seizoen gezien: Lost: a Tale of Survival
Niet echt de eerste aflevering natuurlijk maar dat begrijp je zelf ook vast wel 
sherena
-
- 261 messages
- 123 votes
Net box 1 op dvd gekocht. Alleen
dat siesoen 2 niet in een complete box te koop is.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
De volledige box komt ergens in november volgens mij.
TheRisingSun
-
- 1140 messages
- 2261 votes
De volledige box komt ergens in november volgens mij.
Om precies te zijn: 6 December

edejong
-
- 277 messages
- 531 votes
ah, ik moet ze beide nog kopen... als ik weer eens geld heb!
tot dan doe ik het maar met tvrips op m'n pc
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Heeft iemand deel 2 van seizoen 2 al daadwerkelijk in de winkel zien liggen?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja 
Ik ben trouwens de nieuwste special (Lost: A Tale of Survival) aan het pindakazen, ben erg benieuwd. Het schijnt dat er veel nieuwe stukjes uit seizoen 3 geshowed worden, maar waarschijnlijk is hij hetzelfde als alle andere Lost specials...een grote terugblik.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ja 
Ik ben trouwens de nieuwste special (Lost: A Tale of Survival) aan het pindakazen, ben erg benieuwd. Het schijnt dat er veel nieuwe stukjes uit seizoen 3 geshowed worden, maar waarschijnlijk is hij hetzelfde als alle andere Lost specials...een grote terugblik.
ja het is gewoon een terugblik
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Weet er iemand wanneer lost seizoen 3 op vt4 uitkomt ?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
ja het is gewoon een terugblik
Ja, jammer. Net gezien en als seizoen 2 nog in je geheugen gegrift staat is dit eigenlijk alleen maar irritant. Ze laten tenslotte hele verhaallijnen uit en laten je alle shockende dingen nogmaals beleven (denk dat dat geen enkel voordeel heeft op iemands geest
).