Lost
kos
-
- 46700 messages
- 8856 votes
Ben pas bij aflevering 9. Wel grappig als ze dharma recruits zijn
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Aflevering 9? Is dat wanneer Lock zijn vrouw opeens ten tonele verschijnt en met Jack trouwt?
kos
-
- 46700 messages
- 8856 votes
Ik begrijp al dat ik voorlopig maar weg moet blijven uit dit topic.
.
catdog
-
- 1417 messages
- 2026 votes
Waar gaat dit nou over ? Locke zijn vrouw die met Jack trouwt ? .. niks van waar..
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Ik begrijp al dat ik voorlopig maar weg moet blijven uit dit topic.
.
ghehe
just kidding mate ^^
Hoe vindt je het trouwens tot nu toe? Voldoet het aan de verwachtingen?
kos
-
- 46700 messages
- 8856 votes
Zoals telkens bij de laatste seizoenen Lost kon ik er in het begin maar moeilijk inkomen. Het begint nu weer wat leuker te worden.
moviemike
-
- 1309 messages
- 5775 votes
Aflevering 9? Is dat wanneer Lock zijn vrouw opeens ten tonele verschijnt en met Jack trouwt?
Dat is inderdaad in aflevering 11, in aflevering 9 komt zijn vrouw ook even als kind in, samen met Boone, maar dat was in een flash forward.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Zo te zien heb ik iets gemist, aflevering nog maar eens opnieuw kijken, want hier weet ik niks van.
Sowieso binnenkort de laatste weer eens opnieuw kijken, ik lees hier meerdere dingen waarvan ik denk ; och ja, dat zat natuurlijk zo.. even kijken of het wat helderder wordt als ik het voor een 2e keer opzet.
Apollinisch
-
- 21299 messages
- 0 votes
kos
-
- 46700 messages
- 8856 votes
Lol, Hurley die Empire Strikes Back aan het schrijven is.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Lol, Hurley die Empire Strikes Back aan het schrijven is.
Ja, daar moest ik ook wel om lachen
Ik mag die Hurley wel, beetje een antiheld met zo nu en dan down-to-earth opmerkingen.
alcapachino
-
- 293 messages
- 108 votes
net begonnen met deze serie eigenlijk nooit aan toegekomen seizoen 1.2.3 nu binnen ben benieuwd , ik ben een serie man dus wat dat aan gaat moet dat goed komen ,
JakobFugger
-
- 145 messages
- 1311 votes
Zojuist met season 3 klaar. Ik vind dit echt een vette serie. Helemaal nu met die toekomst flash aan het einde van seizoen 3, dit geeft wel weer een exra dimensie aan de show. Wat is er gebeurd, waarom dit of dat, heel leuk allemaal en weer een afwisseling, want die flashbacks want bij de meeste flashbacks was het leuke er af en toe wel van af. Tussen seizoen tot nu toe heeft bij mij altijd een redelijke tijd gezeten voordat ik het volgende seizoen kon zien, maar ik heb season 4 hier al liggen, dus binnenkort maar aan season 4 beginnen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Afgelopen tijd weer heel seizoen 1 bekeken.. heerlijke serie is het toch! Leuk om al die oude karakters nog eens voorbij te zien komen.. Boone, Claire, Charlie.. Oh, en wat vind ik Charlie leuk zeg! 
Vanavond weer beginnen aan seizoen 2 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Charlie vond ik dus echt godsgruwelijk irritant...
Boon en Claire idem. Ik mis er geen 1. Alleen Mr Eko dan 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Aaach, Charlie was best droog af en toe! Met zn ''knolkopje'' 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Zolang ze dr mond dichthoudt, vind haar stem irritant.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik werd gek van dat gestalk van die Charlie. Gelukkig maakte hij zich ''nuttig'' op in dat onderwater gebouw 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Nouja zeg! Janken dat ik toen deed, niet normaal. Ben sowieso al vrij snel emo, maar dat vond ik écht sneu 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha ik zal niet zeggen dat ik moest lachen want dan lieg ik maar een prettige oplossing was het wel. Geruchten gaan trouwens dat hij in seizoen 6 (slotseizoen) nog te zien zal zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik was toen erg blij
! .

Ik rouwde meer bij Ana-Lucia...
God wat mis ik dat prachtige lichaam in beeld! 
kos
-
- 46700 messages
- 8856 votes
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Haha nou ja, jullie Charlie-haters!
Alsof Ana Lucia zo'n grote toevoeging was aan het verhaal.. buiten dr tieten dan.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat laatste wat je zegt is toch voldoende? Ze had 2 uitstekende pluspunten die Lost beter maakten! 
Gelukkig heeft Kate die pluspunten ook.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Haha.. mja.. als we zo beginnen..
Rose heeft die ook
alleen beetje meer uitgezakt. Maargoed, vast genoeg kerels die dr op vallen.