• 178.420 movies
  • 12.235 shows
  • 34.017 seasons
  • 647.758 actors
  • 9.378.966 votes
Profile

Lost

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

He getsie...

Je hebt geluk (of eerder gezegd, ik heb geluk) dat ik al enkele uren terug gegeten heb. Nooit meer zulke vreselijke dingen zeggen ja!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ik wil helemaal niet dat Lost stopt. Vind het echt een geweldige serie.

Hopelijk komen we meer te weten over deze griezel:

(afbeelding)

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

vond ana-lucia ook rete-irritant en heel mooi vind ik dr ook niet.

geef mij dan maar kate en claire en juliet is btw ook een prachtvrouw.

Ik las dat mr. Eko ook bereid was om terug te komen. Reken maar dat damon & carlton hem ook graag zien terugkeren! Is uit de serie geschreven omdat hij dat toendertijd zelf wilde.

magoed, volgens mijn theorie komen er een heleboel terug in seizoen 6

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Including Charlie I hope, HA!

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Weer genoten gister!

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

ik vind die claire erg irritant , dat gejank van MY BABY!!! huil huil , vind desmond wel koowl

Lost is een verslavende serie die naar mijn idee iets teveel flashbacks bevat , verder is het erg spannend en wil je gewoon weten hoe het afloopt

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

@alcapachino: welk seizoen zit je nu?

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

seizoen 4 en moet eerlijk zeggen dat het me nu een beetje begint te vervelen en te irriteren , het verhaal over het eiland had veel meer mysterie moetn bevatten , nu krijg je steeds van die flash forwards , wat me totaal niet boeit het niet precies weten van dahrma vind ik ook irritant, wordt dit nog uitgelegt ?

naja blijf wel kijken

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Lol. Je loopt achter en ver ook.

Maar S4 is gewoon goed. Het uitwerken van Dharma is helemaal niet slecht.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Veel dharma in seizoen 5

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

ik heb seizoen 5 dan ook afgesloten , goed te doen deze serie , ben er niet zo hosanna over als de meeste maar het kijkt lekker weg. En seizoen 4 vond ik wel irri met die flash forwards etc , 5 geeft idd meer uitleg van hoe en wat al moet ik wel eerlijk zeggen dat het steeds onrealistischer wordt, het is allemaal wel heel nep moet ik zeggen .....

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

had dit gevonden:

What lies in the shadow of the statue?" Richard's answer in Latin is:

"Ille qui nos omnes servabit,"

("He who will protect/save us all.")

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

ofterwel Jacob, zoals je in de beginscene van de laatste finale kon zien

die scene was echt supertof! 2 grote onthullingen

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Ik heb destijds de serie niet gevolgd op tv, maar heb nu dvd's geleend van iemand. Wat ik me afvroeg: is er na een x-aantal afleveringen een afgerond geheel, of gaat het eindeloos door?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het is 1 groot verhaal over 6 seizoenen. Er zijn er nu 5 geweest.

catdog

• 1417 messages
  • 2026 votes

Ik zit nu Seizoen 4 geheel te herkijken.. blijf ik toch een ijzersterk seizoen vinden. De mysterie lijkt ingeruild voor een bepaalde dreiging en dat vind ik erg goed uitpakken. Ik tel de dagen al af naar seizoen 6.. ik verwacht dat de serie nog beter zal worden als het verhaal eenmaal afgerond is.. dus dan zou het al snel voor mij één van de beste series ooit zijn ?

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Erg emotioneel die scene met Sawyer die Juliet probeert te redden.Ik hoop dat ze het overleefd want ik vind Sawyer en Juliet veruit het beste koppel in Lost

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

catdog wrote:

Ik tel de dagen al af naar seizoen 6.. ik verwacht dat de serie nog beter zal worden als het verhaal eenmaal afgerond is.. dus dan zou het al snel voor mij één van de beste series ooit zijn ?

Ik denk dat je daar niet alleen in bent. Lost is nu al een van de meest legendarische series van dit decennium. Het heeft al een cultuur-status waar slechts weinige ooit aan toe komen. Maargoed, als je het aanbod bekijkt de afgelopen 9 jaar dan is het qua netwerk-televisie ook niet zo moeilijk.

timbo_

• 13116 messages
  • 3865 votes

Blijf het nog steeds trouw op NET5 volgen maar ben niet zo kapot van de laatste drie afleveringen. 1 t/m 6 zaten allemaal ergens tussen goed en uitstekend in maar de laatste drie zijn beduidend minder. De rode lijn ontbreekt een beetje en de verhoudingen binnen de groep komen flink anders te liggen.

Sawyer als de verstandige en huiselijk leider werkt niet. Hij moet cynisch en vervelend zijn en zich van niemand iets aantrekken. Andersom werkt Jack als schoothondje niet. Zo spelen er op het moment wel meer mensen enigzins elkaars rol. Op zich best leuk bedacht maar het werkt niet altijd even goed.

Merk trouwens wel dat nu ik iedere week iets over de afleveringen schrijf op mijn blog dat ik de ontwikkelingen wel nog net wat beter kan plaatsen en het gevoel heb dat ik wat minder mis.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Ik las dat Dominic Monaghan (Charlie) in seizoen 6 terug komt. Charlie was 1 van mijn favoriete personagesdus het lijkt mij wel leuk maar hoe willen ze dat doen dan?Zal ie alleen als 'flashback' terug komen?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Spartaan1986 wrote:
Ik las dat Dominic Monaghan (Charlie) in seizoen 6 terug komt. Charlie was 1 van mijn favoriete personagesdus het lijkt mij wel leuk maar hoe willen ze dat doen dan?Zal ie alleen als 'flashback' terug komen?

Hele tijd terug dat ik 't gezien heb hoor, maar kan het niet zijn dat Charlie zogenaamd helemaal nooit verdronken is, maar op tijd is gered door het een of ander?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik las 't al. Nee he, niet weer die hippie. Was net blij dat ie weg was.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3282 votes

Elineloves wrote:
Hele tijd terug dat ik 't gezien heb hoor, maar kan het niet zijn dat Charlie zogenaamd helemaal nooit verdronken is, maar op tijd is gered door het een of ander?

Dat zou wel behoorlijk lame zijn.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik geloof ook niet dat het klopt wat Eline typt. We zagen allemaal duidelijk wat er gebeurde. Het zal wel op een Lost manier verklaart worden dat we hem in het verleden of via een flashback gaan zien ofzo.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Misschien idd net zoals bij Hurley, die zag hem ook steeds en had gesprekken met hem terwijl hij al dood was. Lijkt me in ieder geval beter dan hem maar ff levend te toveren.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

wat toch echt echt gaat gebeuren denk ik

1e promotie materiaal seizoen 6:

http://4.bp.blogspot.com/_RrObyQ3XzcY/SnBcdxxWv6I/AAAAAAAAvjE/CIoWr0Gr_L4/s1600-h/lost.jpg

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ziet er ongelovelijk nep uit. Geen officieel promotie materiaal. En zeker niet nu al.
*Neemt zijn woorden terug na een recap te hebben gelezen van het Comic Con panel.

Over Charlie; ABC heeft er flink aan gewerkt om de roddels over een mogelijke terugkeer te verspreiden en het is ze goed gelukt. Uiteindelijk blijkt dus dat Dominic wél terugkeert naar de zender, maar dan naar een andere serie. Hij heeft een hoofdrol te pakken in de nieuwe serie FlashForward.
Op enige waarheid berusten de roddels echter wel, want Dominic is onlangs gespot lunchent met een van de makers van Lost, is onlangs in Hawaii geweest (waar lost opgenomen wordt), heeft het Lost-panel @ Comic Con bezocht en er zijn in een beginnend stadium gesprekken over een mogelijke terugkeer. Maar zeker is er absoluut niets. Overigens, er zit wel een kans in dat andere oude bekenden terug komen..

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

haha vind t ook niet echt mooi, maargoed t is toch echt officieel promotiemateriaal. was voor het eerst te zien op comiccon afgelopen weekend.

dominic monaghan op comic-con, check zn hand :

http://4.bp.blogspot.com/_RrObyQ3XzcY/Sm2Wi_K5L1I/AAAAAAAAvhQ/CCrmOwSBYBQ/s1600-h/dom_alive.jpg

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Dominic wil zelf in ieder geval graag terug komen lees ik op diverse sites en de meeste vermelden ook dat ie in ieder geval voor 4 afleveringen terug komt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.