• 178.423 movies
  • 12.235 shows
  • 34.018 seasons
  • 647.758 actors
  • 9.378.992 votes
Profile

Lost

SanderSander88

• 605 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Ik wil helemaal niet dat Lost stopt. Vind het echt een geweldige serie.

Hopelijk komen we meer te weten over deze griezel: (afbeelding)

Griezel? Jacob is de good guy! Ik hoop dat we meer te weten komen over ze vijand (Nep-Locke).

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

SanderSander88 wrote:

Griezel? Jacob is de good guy! Ik hoop dat we meer te weten komen over ze vijand (Nep-Locke).

Good guy of niet, ik vind hem echt uitzien als een griezel.

shockdog

• 322 messages
  • 1024 votes

Dat hele op het eiland/van het eiland/weer op het eiland.. Wie interreseert dat nou nog?

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

shockdog wrote:

Dat hele op het eiland/van het eiland/weer op het eiland.. Wie interreseert dat nou nog?

Iedereen die verstand heeft van een goede serie...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zonet seizoen 1, 2 en 3 bij MediaMarkt gekocht voor 17 euro per seizoen

Daarvoor laat ik ze niet liggen.

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

Wow das goedkoop!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik toch echt wel, het is me al vanaf seizoen 1 gelukt om de verleiding om ze te kopen te weerstaan, en nu we zo dicht bij het einde zijn, en de reeks net op Blu-Ray verschijnt, ben ik blij dat ik gewacht heb om straks een lekkere box van de complete serie te kopen! (Dit vertel ik mezelf nu al 5 jaar, vind het bijzonder geslaagd voor mijn doen).

Met het tv-seizoen dichter bij, ben ik toch positiever gaan staan tegenover de mogelijkheid dat de oude cast een optreden gaat maken voor het laatste seizoen...

Old characters returning to Lost | Stuff.co.nz

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Jups, veel geruchten over terugkerende personages!
Er zijn er al een aantal bevestigd: juliet, charlie, boone, faraday

mr. Eko over een eventuele terugkeer
Empire: Interviews - Adewale Akinnuoye-Agbaje Talks G.I. Joe - empireonline.com

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Mr Eko terug zou geweldig zijn!

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

jazekers!

ben erg benieuwd hoe ze het allemaal gaan doen volgend seizoen.

Na het zien van de laatste aflevering had ik meteen het vermoeden dat seizoen 6 begint met het opnieuw neerstorten van flight 815.

Een hoop personages keren terug dus ik hou me nog steeds vast aan deze theorie.

Dit zou betekenen dat alle personages meteen de 1e aflevering te zien zijn wat me best tof lijkt, maar bijna onmogelijk is om te organiseren. Plus het verdere verloop van het seizoen, veel acteurs/actrices hebben al andere projecten.

Mocht dit allemaal zo gaan lopen dan zie ik nog een probleem en dat is dat we dan dadelijk +/- 25 hoofdpersonages hebben wat gewoon echt gekkewerk is voor een serie die nog 17 afleveringen gaat duren.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

Mr Eko terug zou geweldig zijn!

Oh die gast! Ja die was wel wicked.

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

Mr eko was mijn favo karakter dus zie hem graag terugkeren,maar denk niet dat Jacks plan gelukt is in de finale.

Ze hebben zelf het incident veoorzaakt,alles is verlopen zoals het moest.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Geen dingen verklappen hoor, ik volg het gewoon via televisie!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ben je al bij dat deel dat ze met dat vliegtuig gecrasht zijn op een onbewoond eiland en daarna zelfs een luik vinden en er achter komen dat het eiland zelfs niet onbewoond is? Jaja, tis wat, heftige shit!

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Dat kan ik me niet meer herinneren, nee. Maar bedankt he, nu weet ik dat dat nog gaat komen!

SanderSander88

• 605 messages
  • 0 votes

Jij let dus niet erg op.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik denk dat hij sarcastisch was. Hopelijk, anders is er iets goed mis.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Joh...dat was inderdaad een sarcastische dialoog tussen ons 2

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Altijd heerlijk, sarcasme via het internet, het is altijd afwachten of het goed overkomt

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Vooral als je er geen smileys achter zet.

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

Zonet seizoen 1, 2 en 3 bij MediaMarkt gekocht voor 17 euro per seizoen

Daarvoor laat ik ze niet liggen.

Ik kan het niet vinden,welke mediamarkt?

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

Lost zal wel redelijk uitkakken in dit laatste seizoen , dat zie je vaak met laatste seizoenen die zoo veelbelovend zijn .

catdog

• 1417 messages
  • 2026 votes

Zojuist zo'n goede theorie gevonden :

LOST Theories: Not Jacob's body, Abbadon's link, Magic Box, and Miles having the Smoke Monster's gift by matt - theoriesonlost.blogspot.com

Het zou me niks verbazen als het nog waar is ook. Dat kan alleen maar mooie dingen betekenen voor Seizoen 6 !

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

alcapachino wrote:

Lost zal wel redelijk uitkakken in dit laatste seizoen , dat zie je vaak met laatste seizoenen die zoo veelbelovend zijn .

Na vijf jaar baanbrekende televisie heb ik wel meer vertrouwen in Cuse & Lindelof... Lost is sowieso niet hetzelfde als andere series, de serie werkt al 2 jaar naar dit einde toe, dus ik heb er volle vertrouwen in dat het geniaal gaat worden (met de nodige vraagtekens boven ons hoofd bij de aftiteling).

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

Angrod_Pallanén wrote:

(quote)

Na vijf jaar baanbrekende televisie heb ik wel meer vertrouwen in Cuse & Lindelof... Lost is sowieso niet hetzelfde als andere series, de serie werkt al 2 jaar naar dit einde toe, dus ik heb er volle vertrouwen in dat het geniaal gaat worden (met de nodige vraagtekens boven ons hoofd bij de aftiteling).

Mooi gesproken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik sluit me ook aan bij zijn woorden.

Lost werkt met een plot die langzaam aan naar het slot heeft toegewerkt en ik ben er van overtuigd dat het slotseizoen 1 grote big bang wordt. Eindelijk antwoorden op een hoop dingen, maar ik verwacht ook dat een hoop mysterieus blijft zodat mensen er nog heel lange tijd over zullen discussieren terwijl er niet 1 echte waarheid zal zijn.

Wanneer begint Lost weer? Januari ofzo zeker pas?

lilB

• 201 messages
  • 39 votes

Wauw! Ik hou van Lost! Wat mij betreft de beste serie ooit. Ik heb hier nu wat rond gekeken/gelezen en ben het met veel dingen wel eens. Ik moet wel zeggen dat Richard mij vanaf het begin (dat hij verscheen) mij erg fascineerde. Wat mij betreft goed gecast! Maar hoe kan het nou dat hij niet ouder wordt? Heb ik iets gemist? :$ Hij zei dat ie dat van Jacob had gekregen toch?

Ik zal dit topic in de gaten houden en mij proberen te mengen in de gesprekken Seizoen 6, here we come!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:
Wanneer begint Lost weer? Januari ofzo zeker pas?

Ja elk jaar martelen ze ons weer met een wachttijd van 7 maanden, maargoed, het is het wachten zeker waard, en de eerste teasers zijn al online plus de jaarlijkse adembenemende film-achtige trailer komt altijd in november. Daar heb ik meestal wel genoeg aan om me de wintermaanden mee te vermaken tot de terugkeer eind januari.

lilB wrote:
Ik moet wel zeggen dat Richard mij vanaf het begin (dat hij verscheen) mij erg fascineerde. Wat mij betreft goed gecast! Maar hoe kan het nou dat hij niet ouder wordt? Heb ik iets gemist? :$ Hij zei dat ie dat van Jacob had gekregen toch?

Je hebt niets gemist. Richard is nog een van de vele vragen die beantwoord zullen worden in het laatste seizoen. En met de promotie van Nestor Carbonell tot series regular belooft genoeg Richard-info over het gehele seizoen.

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

Angrod_Pallanén wrote:

(quote)

Ja elk jaar martelen ze ons weer met een wachttijd van 7 maanden, maargoed, het is het wachten zeker waard, en de eerste teasers zijn al online plus de jaarlijkse adembenemende film-achtige trailer komt altijd in november. Daar heb ik meestal wel genoeg aan om me de wintermaanden mee te vermaken tot de terugkeer eind januari.

.

Welke teasers dan?Jij zult wel doelen op de fanmade teasers...

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Nope, ik doe niet aan fanmade.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.