Lost
MR APOCALYPSE
-
- 610 messages
- 0 votes
Nope, ik doe niet aan fanmade.
Hahahaha,ok,ik had deze gezien.
Is een teaser ja,maar geen beelden van de nieuwe lost-afleveringen,dat is toch waar ik naar uit kijk 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Dan moet je idd nog wachten tot november, zijn ze überhaupt al begonnen met schieten?
MR APOCALYPSE
-
- 610 messages
- 0 votes
Dan moet je idd nog wachten tot november, zijn ze überhaupt al begonnen met schieten?
Ja als het goed is al 2 maanden inmiddels ofzo....
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Vanaf morgen zenden ze het vijfde seizoen uit (in België). Ben benieuwd!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ken je deze trailer al? Adembenemend, en krijgt je gegarandeerd lekker voor het nieuwe seizoen!
MR APOCALYPSE
-
- 610 messages
- 0 votes
Very nice
Sorry for the wrong information.
Ik had het verkeerd begrepen,maar hoor net dat ze pas volgende week beginnen met de opnames...
Kutzooi....
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Inmiddels ook maar eens aan Lost begonnen. Eerste drie afleveringen gezien. Best aardig, maar het enige wat de serie boeiend houdt is het mysterie. Lage herkijkwaarde, dus na 1 keer gezien te hebben, kan deze wel weer de kast in denk ik.
Maar ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
MR APOCALYPSE
-
- 610 messages
- 0 votes
Inmiddels ook maar eens aan Lost begonnen. Eerste drie afleveringen gezien. Best aardig, maar het enige wat de serie boeiend houdt is het mysterie. Lage herkijkwaarde, dus na 1 keer gezien te hebben, kan deze wel weer de kast in denk ik.
Maar ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
Geloof me,na 3 afleveringen weet je nog niks.
Denk je dat lost 6 seizoenen gaat over mensen die overleven op een onbewoond eiland,en er voor de rest niks gebeurt?
Het begin is vooral om de personages te leren kennen...
Pas als je in seizoen 2 kun je al een stuk beter oordelen maar zelfs seizoenen 3,4 en 5 verschillen weer heel erg van de eerste 2 seizoenen...
Laat je mening na een tijdje nog een keer horen,vind ik wel leuk om te kijken wat je ervan gaat vinden... 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je vergist je. Over Lost kan je veel speculeren en bij herziening zal je veel nieuwe dingen ontdekken. Sowieso is Lost zo gecompliceerd dat ik het opnieuw ga bekijken als komend jaar het slotseizoen uitgezonden is.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
ik weet nog dat mijn verslaving pas echt begon na een aflevering of 10, dan word het opeens een stuk grimmiger en krijg je een paar hele spannende afleveringen.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik ben nu bij aflevering 10 en vergeet soms dat ik de antwoorden al weet, het blijft gewoon heerlijk speculeren en gissen over what the fuck er nu precies gaande is. Ook ben je nog bezig met het leren kennen van de personages, ik kijk nu bijvoorbeeld naar een schreeuwende Claire die zegt dat iemand haar kind probeert kwaad te doen...ooh de goede oude tijd toen alles nog simpel was..
Sorry for the wrong information.
Ik had het verkeerd begrepen,maar hoor net dat ze pas volgende week beginnen met de opnames...
Kutzooi....
Geeft niet, ik vond 2 maanden ook al erg lang (de meeste series die in september beginnen zijn nog geen maand bezig), maar goed, het is Lost, dus dat is sowieso al een ander verhaal met productie en alles. Ben blij dat ze binnenkort beginnen!!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Snap best dat je bij herziening er meer in ontdekt, maar een serie moet je wel aanzetten tot een herziening en dat is bij mij tot nu toe nog niet zo. Past mooi in het rijtje 24. Series waarin het draait om de wendingen en waarbij de rest eigenlijk vulling is.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Als je eenmaal een genie gewend bent als David Lynch dan is Lost gauw mystery for dummies (no pun intended). Ook iets teveel plotholes en weten de makers dingen niet aan elkaar vast te knopen zodat de puzzel in elkaar valt. Bij een Lynch klopt alles tot in elk detail.
Beetje ingewikkeld doen om verfijnd over te komen. Fail!
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Dat is nog niet te zeggen aangezien de serie nog niet afgelopen is en alle losse eindjes nog in elkaar kunnen vallen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Bij veel dingen wel maar Naomi's helicopter is een Bell UH-1B, een geavanceerde helicopter gebruikt door special forces van verschillende speciale leger eenheden. Die bevatten een AN/PSN-13 Defence Advanced Global Positioning System, bij het instorten wordt er een signaal naar een satelliet gestuurd waardoor Naomi dus gewoon traceerbaar was door haar superieuren, wat hun dus naar hett eiland zou leiden. Ik heb niemand gezien, jij wel?
Is dit misschien iets te gedetailleerde technische mumbo jumbo maar het is algemeen bekend dat zulke eenheden met missies verplicht zijn met dergelijke uitgeruste voertuigen op missie moeten. Je kan het mierenneuken noemen maar het is een plothole. Al kunnen ze genoeg nog in elkaar breien maar er zijn van die dingen waar het niet helemaal klopt in de details.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Waarom zouden haar superieuren naar het eiland willen, ze hebben haar daar toch naartoe gestuurd dus weten ze al waar het eiland is. Dat is het probleem, niemand anders mag het weten. Ik weet het niet zeker, want dat is allemaal al weer een tijdje geleden, maar was Naomi niet gestuurd om het team van onderzoekers van Widmore te begeleiden. Dat ze haar kwijt waren lag aan het feit dat ze haar technologische mumbojumbo niet bij d'r had toen ze werd neergestoken...
Hoe dan ook, Lost heeft nog één seizoen te gaan waar alles lekker kan worden uitgelegd. Ik heb er volle vertrouwen in dat we straks allemaal "oooh ja" zeggen.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
@watts
Zij hoorde bij die andere groep maar ze kon ze niet bereiken omdat zij niet haar speelgoedje had. Daarnaast weet haar baas Withmore al waar het is.
Het laatste deel komt eraan en dan vallen alle puzzel stukjes in elkaar.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat signaal komt alleen binnen bij Abaddon als ie daadwerkelijk neerstort, lijkt me dan logisch te beredeneren dat ze dus zijn neergestort. Als hij maling zou hebben aan het welzijn van zijn Science Team (lijkt me sterk aangezien hij een oprechte kerel was) had hij wel een nieuw team moeten sturen. Maar je hebt gelijk het blijft speculeren, we voeren dit gesprek opnieuw als de serie klaar is
.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
haha je vind lost niks maar haalt het wel tot seizoen 4?
plus, ik vind het niet zo een interessant punt wat je hebt over die helicopter. ik weet een betere 
naomi's helicopter steeg op van de freighter net zoals die van frank. 2 helicopters dus.
Er is alleen helemaal geen plek voor 2 helicopters op die boot en in de flashbacks zie je er ook nooit 2. Er word inderdaad een helicopter vermist 
catdog
-
- 1417 messages
- 2026 votes
Ik hoop trouwens dat er dit jaar net zo'n promo verschijnt als vorig jaar toen ze dat nieuwe nummer van The Fray gebruikten. Wat ging dat perfect samen en wat was die promo fantastisch !
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik ook, de trailer van vorig jaar was fantastisch, sowieso zijn de trailers voor Lost van 10x hogere kwaliteit dan elke andere trailer van een serie, de meestal in 10 secondes in elkaar worden geflatst.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Net seizoen 1 weer afgerond, het blijft een steengoede serie. Was wel heel veel vergeten van de seizoensfinale, wat het juist zo veel keren beter maakt. Mooi einde ook.
catdog
-
- 1417 messages
- 2026 votes
Het mooie aan seizoen 1 is dat er het hele seizoen spanning heerst terwijl er zich niet al te veel spectaculaire situaties voordoen als in de latere seizoenen. Leuk om vele dingen in seizoen 1 te herkennen die in latere seizoenen van hoofdzaak blijken zoals bijv. het nu al legendarische gesprek tussen Locke en Walt.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, inderdaad, of Jack's "live together, die alone" speech. Ik was helemaal vergeten waar die op sloeg. Maar idd, in seizoen 1 heb je zo veel spanningen (zoals in de finale wanneer Locke bijna meegesleurd werd door het monster in een gat), het heeft niets met het algemene verhaal van doen, maar op het moment is het reuze spannend. Zo zit het gewoon bomvol met spannende scènes die je op het puntje van je stoel houden, maar daarna gewoon lekker vergeten kunnen worden omdat ze nauwelijks invloed hebben op het algemene verhaal. Wat deels te wijden is aan het feit dat ze stuurloos bezig waren toen. Daarom voelt seizoen 1 ook veel meer aan als een standaard tv-drama, en komt dat echte unieke pas later naar voren. Inmiddels is Lost een genre opzichzelf, maar ik merk toch wel dat het erg veranderd is sinds het begin.
De seizoen 2 premiere was overigens even goed, die hele openingsscène was gewoon geweldig, een trucje dat ze elk seizoen zouden herhalen, maar toen was het nog echt schokkend. Introductie van Desmond is ook geniaal gewoon.
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Maar idd, in seizoen 1 heb je zo veel spanningen (zoals in de finale wanneer Locke bijna meegesleurd werd door het monster in een gat), het heeft niets met het algemene verhaal van doen, maar op het moment is het reuze spannend.
Volgens mij heeft dit voorbeeld juist WEL hel erg met de mythologie van de serie te maken.
De seizoen 2 premiere was overigens even goed, die hele openingsscène was gewoon geweldig,
Helemaal mee eens. Idem dito overigens voor het slot van seizoen 1: twee geniale cliffhangers die de serie naar een hoger level tilden.
catdog
-
- 1417 messages
- 2026 votes
De Seizoen 2 en Seizoen 3 premiere vond ik beiden geniaal ! Toen Seizoen 2 opende leek het buiten het eiland om te gebeuren.. toen dat niet zo bleek en ik de koppen van Jack en Locke weer zag zat ik met mijn mond open van verbazing.
Seizoen 3 opende en ik dacht : dit zal ook wel weer op het eiland zijn dan. Maar gezien de open lucht, de boekenclub en het huiselijk sfeertje dacht ik.. hmm dan is dit toch buiten het eiland.. bleek het dus toch niet zo te zijn. Het bleek toch op het eiland te gebeuren. Briljant !
Seizoen 4 en Seizoen 5 openden ook goed.. maar in iets mindere mate.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
haha en seizoen 4 was dan weer precies andersom 
catdog
-
- 1417 messages
- 2026 votes
Jaa daar was ik ook van in de war.. door het geluid en het beeld van de papaja's. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Volgens mij heeft dit voorbeeld juist WEL hel erg met de mythologie van de serie te maken.
Ok, slecht voorbeeld aangezien het nog maar te bezien is wat Locke's relatie met het eiland nu precies is en of het monster hem destijds wou doden of niet en daarmee Locke's vertrouwen in het eiland zou versterken of ontkrachten, maar ik doelde meer op die kleine spanningsbogen die al heel snel vergeten worden en daardoor bij herziening wederom spannend zijn. Dat soort kleine momentjes kan ik niet meer herinneren uit bijvoorbeeld seizoen 5 waar alles zo'n beetje met The Incident te maken lijkt te hebben.
De seizoen 2 premiere was overigens even goed, die hele openingsscène was gewoon geweldig,
Helemaal mee eens. Idem dito overigens voor het slot van seizoen 1: twee geniale cliffhangers die de serie naar een hoger level tilden. [/quote]
Idd, Michael die in het water "Walt" roept is iconisch, en een typisch voorbeeld van het "what the f" gevoel dat Lost bij je oproept, en die aansluiting van Locke en Jack die boven the hatch naar beneden kijken met de openingscène is ook erg goed.
Maar in een van de eerste afleveringen van seizoen 2 kijken Jack en Locke naar de video van The Swan waarin die Chinese man (uit de seizoen 5 opener) verteld hoe het doel van The Swan veranderde na het "incident", is dat hetzelfde incident als de seizoen 5 finale? Weet iemand dit en kan iemand me dan in godsvredesnaam uitleggen wat het betekent?