Lost
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Ja is hetzelffde incident.
Of jack het incident nu juist heeft voorkomen of veroorzaakt is de vraag.
Of ze hebben het verleden veranderd of ze hebben gedaan wat altijd al gebeurt is 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Zojuist seizoen 2 afgerond. Was totaal vergeten hoe het eindigde en was dus weer lekker verrast (ook al voel ik me wel altijd dom als ik weer "What the f*ck??" denk na het logo). Het blijft een geniale serie.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
michael emerson (ben) heeft gister een emmy gewonnen voor zijn rol 
catdog
-
- 1417 messages
- 2026 votes
Eindelijk ! Het werd nou toch wel eens tijd na hem twee keer eerder te zijn misgelopen.
Filmfreaker
-
- 536 messages
- 328 votes
Ik heb zin in seizoen 6. Seizoen 1 vond ik geweldig, 2 en 3 ook. Seizoen 4 was wat anders en korter (ook vanwege de schrijversstaking), maar nog steeds een zeer sterk seizoen. Seizoen 5 had een aantal mindere afleveringen, maar dat werd weer ruimschoots goed gemaakt met de laatste (geweldige) afleveringen. Vooral die cliffhanger van seizoen 5 was ontzettend flauw, maar ook weer sterk. Dit is een cliffhanger waar je nu helemaal voor raadsel komt te staan. Je weet niet wat er in het volgende seizoen gaat gebeuren en dat is positief.
Dus seizoen 6! Ik ben er klaar voor!
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Me too! en hopelijk krijgt lost nog wat emmy's voor hun laatste seizoen volgend jaar. Zoveel hebben ze er niet gewonnen.
Het is bij de emmy's zo dat de series worden beoordeeld op een enkele aflevering, misschien dat dat de oorzaak is. 
lilB
-
- 201 messages
- 39 votes
Ik kan echt niet wachten op seizoen 6! Lost is gewoon geweldig, en ik betwijfel of er ooit weer een goede serie als deze komt :O
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Nou Fringe is aardig geslaagd als 2e serie die Abrams regisseert
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Vergis je niet, Abrams is een uitvoerend producer op beide shows, hij regisseerde van deze twee alleen de pilot van Lost.
Fringe vind ik overigens helemaal niets, daar waar Alias wel weer vermakelijk is. Vind overigens nog steeds jammer dat Six Degrees nooit verder kwam dan 13 afleveringen, daar had hij ook prachtig z'n stempel op gezet.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Net Pilot deel I en II gezien. Ben nu al verslaafd! Was ik al bang voor. Heb eerste 2 seizoenen in huis. Rest kan ik ook lenen van vrienden.
lilB
-
- 201 messages
- 39 votes
Wauw.. wat heb jij nog een geweldige tijd voor je liggen 
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
een mooi moment om met lost te beginnen, nog ongeveer 100 dagen en dan begint het laatste seizoen en er zijn tot nu toe zo een 100 afleveringen 
catdog
-
- 1417 messages
- 2026 votes
Het is inmiddels alweer Oktober. Hopelijk nog maar 3,5e maand te gaan. Hooguit 4 maanden en dan gaan we weer van start ! Binnenkort kunnen we denk ik dus de trailers alvast gaan verwachten. ! Ik laat me verassen ! 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Wauw.. wat heb jij nog een geweldige tijd voor je liggen

Dat zeg ik dus meestal tegen anderen als ze een vette film nog niet hebben gezien.
Heb afl. 3 en 4 ook gezien. Doe rustig aan. Ja er moet gewerkt worden thuis, maar vnv weer verder.
Wat een vragen heb ik. Maar die worden natuurlijk allemaal beantwoord.
Wil ook meteen van alles checken op IMDb enz. maar dan zie ik dat 1 van de karakters maar tot 2008 meedoet, dan weet ik al genoeg. Dus niet meer doen!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik raad je aan absoluut niets te gaan checken online. Dat verpest serieus de ervaring. Ik zou zelfs dit topic niet te veel inkijken tot weer bij loopt. Lost is geweldig omdat het zo mysterieus is. PS: Als je na 4 eps al vragen hebt.....je wil dan niet weten wat je denkt na zon 3 seizoenen ofzo 
Have fun!
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
haha idd, zorg dat je spoilervrij blijft! als je bv trailers van seizoen 4 of 5 gaat kijken verpest je een van de mooiste momenten van de serie (seizoensfinale seizoen 3)
ook enig geduld is vereist, het verhaal vordert langzaam en ook wij zitten nu na seizoen 5 nog met een hele hoop vragen..
lilB
-
- 201 messages
- 39 votes
Ik smeek je gewoon om niet rond te neuzen op het internet naar Lost!! haha 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Volgens bol.com komt seizoen 5 op 11 november in de winkels.
Lekker weekje....de 4e komt al het nieuwe 24 seizoen op dvd 
lilB
-
- 201 messages
- 39 votes
Ah 24. Daar moet ik misschien maar eens aan beginnen 
OT: Ik ga denk ik de hele box kopen als seizoen 6 er ook bij zit ^^
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Ok guys! Thanks! Tot over....een tijd. Ligt er aan hoe snel ik het kijk!
P.s. ik ben nooit ziek, maar nu zou een goede reden zijn 
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
kort interview met henry ian cusick (desmond)
Hij zit in ieder geval in hawaii, the only thing i needed to know 
catdog
-
- 1417 messages
- 2026 votes
Heeft iemand trouwens de nieuwe foto van Emilie de Ravin gespot van de nieuwe Lost set ? Het laat haar zien met een buikje.. en heel toevallig heeft ze de zelfde kleding aan als toen bij de crash... flashback of is Jack's plan dus toch gelukt ?
lilB
-
- 201 messages
- 39 votes
Nou volgens mij laten ze zien wat er gebeurd als het vliegtuig niet crasht
Dan zie je (volgens mij) bijvoorbeeld dat Kate ontsnapt, en jack overstuur is door de tijdsnood ofzo voor de begrafenis.
Ik weet nog wel wat dingen, dus als ik die hier neer moet zetten zeg het maar 
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
owjeej de echte spoilers bereiken nu het forum 
ik ga ze niet lezen!
Tomson_
-
- 257 messages
- 3447 votes
Ik kan echt niet wachten op het nieuwe seizoen. Het is tijd voor antwoorden op de vele vragen!
Ik ga binnenkort seizoen 1 t/m 5 maar weer eens herzien om helemaal up-to-date te kunnen beginnen aan seizoen 6!
nachtbraker
-
- 276 messages
- 0 votes
Lost is toch wel 1 van mijn favo series,met stip op 1 nog voor series als OZ en the Sopranos.
Het eerste seizoen is gewoon erg sterk.
De sfeer,de flashbacks en de gebeurtenissen zijn allemaal erg boeiend en met veel humor erin verwerkt ook.
Vanaf het moment dat Ethan in beeld verschijnt en de hatch gevonden word neemt de spanning en mysterie flink toe en wil je graag antwoorden
De acteurs lijken stuk voor stuk perfect gecast voor hun rol.
De enige die ik eigenlijk de hele serie een beetje matig vind acteren is de actrice die Claire speelt maar die is wel weer een plaatje dus dat valt te vergeven.
En ze heeft wel charisma dus ik irriteer me niet aan haar.
Michael is ook een beetje een irritant karakter met z'n Waaaaaaallllttt elke keer....
Mijn favo karakters zijn toch wel Locke(vanaf de 1ste scene met de sinaasappel in zijn mond is die al mysterieus) Sawyer en Sayid.
Charlie en Hurley zijn wel komisch.
De finale is erg sterk en de cliffhanger is superspannend,want alles leidde naar de opening van the hatch
Het 2e seizoen begint ongelooflijk sterk in de eerste aflevering en de allereerste scene van seizoen 2 is ongelooflijk goed en toen verwachtte je dat ook nog niet waar ik nu wel weer een goede openings-scene verwacht bij seizoen 6 was dat toen erg onverwacht.
De Tailies worden geintroduceerd en daarmee mijn favo karakter van de serie,mr Eko.
Een karakter die zonder te praten als erg aanwezig is met een enorme uitstraling.
Een grote kerel waar je niet mee mot fucken maar die toch wel een beetje zielig en eenzaam overkomt.
Zijn 1ste flashback is ook erg sterk.
En de ontmoeting tussen hem en Locke is prachtig en veelbelovend.
Ze staren elkaar strak aan een tijdje en dan
Locke : Hello
Eko : Elo
Prachtig!
Na het sterke begin zakt seizoen 2 wat in om af en toe weer erg sterk te worden en dan weer te zakken in niveau.
Jack vind ik een veel sterker karakter in dit seizoen en vind dat Fox hem erg goed speelt.
Aflevering 19,S.O.S. vind ik de meeste zwakke aflevering van de hele serie met een Bernard en Rose-flashback en ook een saai verhaal rond hun op het eiland. Zijn best sympathieke karakters maar niet in een hoofdrol,minuutje per aflevering is voldoende.
Aflevering 20 had een ongelooflijk schokkende cliffhanger met Michael die Anna Lucia en Libby doodschiet
Zowiezo zijn de cliffhangers in LOST altijd erg sterk,waardoor je gelijk de volgende aflevering op wilt zetten.
De finale van seizoen 2 is fantastisch en erg sterk.
Charlie irriteert me dit seizoen met z'n drugsproblemen en is niet meer langer iemand die ik graag zie.
De introductie van Henry Gale oftwel Ben is het begin van ook 1 van mijn favo karakters wat ik echt niet had verwacht op het moment dat ze dat iele lelijke mannentje als gevangene hadden in de hatch.
Seizoen 3 is mijn favoriete seizoen.
Het seizoen begint eigenlijk best zwak op de allereerste scene na die weer super sterk is.
Maar de eerste 10 aflevering zijn toch best zwak met beroerde flashbacks. Vooral 3x03 is daar een voorbeeld van.
Toch zitten er nog genoeg sterke scenes in die eerste 10 aflevering en een paar leuke afleveringen. Slecht vind ik het dus nergens worden,maar gewoon ietsje minder dan de eerste 2 seizoenen.
De dood van mr Eko kwam voor mij veel te vroeg en ik vond dat echt heel erg jammer
Vanaf aflevering 11 gaat het niveau flink omhoog en is elke aflevering erg sterk.
De komst van Mikhael,Sayid Locke enz die op weg zijn naar het kamp van the others,en de aankomst daar met een fantastische aflevering tussen Ben en Locke,de komst van Naomi,Locke die zich aansluit bij de others,de eerste momenten rond Jacob,alles rond Locke's pa en een fantastische finale zorgen ervoor dat seizoen 3 gewoon alsnog erg sterk afsluit met veel goede cliffhangers,flashbacks en wendingen.
Antwoorden op vragen maar ook nieuwe vragen.
De dood van Charlie was voorspelbaar maar toch wel memorabel hoewel ik me zwaar aan hem zat te irriteren in seizoen 3. Pas in de finale waarin die sterft en de aflevering daarvoor vond ik hem wel weer de oude Charlie maar was een beetje te laat.
De cliffhanger van de finale van seizoen 3 is natuurlijk geweldig,toetje op een prachtig seizoen.
Seizoen 4 is helaas erg kort maar wel erg sterk.
De flash-forwards zijn een goede afwisseling want we hadden inmiddels alles wel gezien in de flashbacks.
Wel verpestten de flashforwards voor mij veel spanning in de laatste paar afleveringen.
Als bijvoorbeeld Jack geopereerd moet worden door Juliet is het nergens spannend want je weet dat die het overleeft.
Ook omdat je weet dat karakters als Kate,Sayid en Jack van het eiland afkomen zorgt dat ervoor dat veel scenes in de laatste paar afleveringen en de finale niet zo spannend zijn omdat je weet dat ze uiteindelijk van het eiland afkomen.
Keamy is 1 van mijn favo karakters(tja,heb er wel een paar maar lost is nou eenmaal een serie waar je niet maar 1 karakter als favoriet hebt) want ik vind hem erg goed gecast als de badguy.
Een badguy waar continu dreiging vanuit gaat en die totaal geen medeleven heeft voor iets en niet met zich laat fucken.
De scene waarin die Alex vermoord is erg sterk,ook door Ben en laat zien waar Keamy toe in staat is.
Keamy is een karakter waarvan je weet dat die snel de pijp uit gaat en helaas gebeurt dat in de finale.
Ook de terugkeer van Michael is erg leuk,want zonder Walt vond ik hem nu best te pruimen bij zijn terugkeer.
De boaties zijn best leuk,Miles vind ik een leuk karakter en ook Faraday was van mij welkom op het eiland.
Ik irriteerde me alleen zwaar aan de lelijke Charlotte die ook nog een irritante rol en accent heeft. Afschuwelijkste karakter in de geschiedenis van LOST
Lapidus is ook een sympathiek karakter met een acteur die ik ken uit oude B-films van rtl 5 die ik altijd keek,Jeff Fayeh als ik het ff goed herinner.
Ben,Locke,Keamy en Sayid stelen voor mij de show in seizoen 4.
Aflevering 4x09 was mijn favoriete aflevering van dit seizoen.
Seizoen 5 is voor mij het minste seizoen hoewel het nog wel erg sterk is.
Af en toe mis je weleens seizoen 1 waarin een aflevering nog draaide om een koffertje of Sawyer die achter een kikker aanzat,of vis vangen.
De sfeer was voor mij een beetje weg en hoewel er nog genoeg sterke afleveringen zijn vond ik alles rond Dharma een beetje slap.
Alle karakters in de dharma-pakjes die erbij komen vond ik weinig boeiends.
Sawyer die altijd 1 van mijn favo's was vond ik dit seizoen erg slap als mannentje die zijn relatie met Juliet wilt beschermen en meeloopt met de dharma's en hun gewoontes.
Jack is geen leider meer maar een slappe zak en Sayid doet te weinig mee dit seizoen.
Gelukkig ging Charlotte snel de pijp uit.
Dead is dead met Ben die 'gejudged' werd door smokie vond ik de beste aflevering van dit seizoen op de finale na
Seizoen 5 zit wel gewoon weer erg sterk in elkaar met antwoorden en meer vragen en nog genoeg spanning en wendingen en spannende cliffhangers.
Ook dit seizoen steken voor mij Ben en Locke erboven uit,alleen worden de rollen nu omgedraaid waar Locke opeens alles lijkt te weten en Ben met de vragen zit. Prachtig.
De finale is 1 van de beste afleveringen van LOST.
Vanaf de 1ste minuut tot de laatste zit je geklemd voor de buis terwijl er zoveel gebeurt. Eindelijk Jacob,in een prachtige openingscene.
In de verte de black rock op zee,met maybe Richard erop?Zou seizoen 6 zo beginnen?
Locke blijkt dood,een wending die ik zoals zo vaak bij LOST totaal niet zag aankomen.
Mijn favo karakter Sayid die de hele aflevering op sterven ligt,en het langverwachtte gevecht tussen Jack en Saywer die er al sinds aflevering 1 van seizoen 1 zat aan te komen.
Ik ga niet alles beschrijven wat ik denk en wat ik ervan vond want heb al genoeg geschreven en ben al benieuwd of uberhaubt iemand dit allemaal leest maar ik vond het een fantastische finale
Waar gaat seizoen 6 over?
Na de finale van seizoen 5 heb ik geen idee.
En alles afronden in die laatste 17 afleveringen?
Mensen hebben geklaagd dat er teveel vragen waren,en dat de serie tijd leek te rekken en daardoor moest er een einde komen.
Helaas...
Mensen moeten zich dan lekker bij as the world turns houden en mensen laten genieten van een mysterie-serie als LOST.
Ik kijk uit naar januari maar ik zie op tegen de allerlaatste aflevering.
nachtbraker
-
- 276 messages
- 0 votes
Ik verwacht heus niet dat mensen alles lezen.
Zowiezo is het moeilijk alles over LOST kort alles samen te vatten want er zijn zoveel punten waar ik dan op in wil gaan.
De grootte van het stuk dat ik net schreef zou ik ook wel per seizoen kunnen opschrijven maar dat doe ik niemand hier aan. 
lilB
-
- 201 messages
- 39 votes
Ik vond het leuk om te lezen hoor!
Mooi geschreven!