Lost
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Je hebt een prettige manier van schrijven nachtbraker, viel me ook al op bij het Prison Break topic. Heb ze alle 2 gelezen, erg leuk.
nachtbraker
-
- 276 messages
- 0 votes
Dank je wel voor het compliment!
Als zo'n mooie dame dat zegt (had je foto's vorige week in een topic gezien) slaap ik lekker vannacht 
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
6.01 LA X
6.02 What Kate does
De titels van de eerste 2 afleveringen 
LA X hint wel heel erg naar het veilig landen van flight 815 in LA...
De titel van de 2e aflevering lijkt wel heel erg op een aflevering uit seizoen 2: What Kate did
lilB
-
- 201 messages
- 39 votes
Die zijn al heel lang bekend toch?
Ik zal ff zoeken, volgens mij zijn er al meer bekend.
Edit:
LOST EPISODE 6.04 (Locke Centric) Titled: "The Subsitute"
LOST EPISODE 6.05 Titled: "The Light at the end of the Tunnel"
En nog wat spoilers:
~In a LOST Season 6 episode 6.01/6.02 titled LA X scene, as the alternate Oceanic Flight 815 lands at LAX. Arzt asks Hurley if he's the guy from the Mr. Cluck's commercials. Jack gets angry because something happened to Christian's coffin. Boone and Locke have a conversation. Kate escapes from Edward Mars and carjacks a taxi which contains Claire. They drive to Hurley's former house, except now the couple who wanted to adopt Aaron live there. Carrie answers the door and says Im sorry, Im sorry, I really wanted this, but my husband, I just cant have the baby right now. Claire goes into labor as Kate screams for someone to get a doctor. Later, it is Ethan who helps Claire give birth to Aaron. In another scene "Esau" and Ben exited the statue. "Esau" suddenly beats up Richard after the Others raise their weapons. He then says "I'm very disappointed in all of you." Additionally, everyone looked up at the sky, as if something was occuring. Illana is Jacob's daughter~
~ There will be a 23 year old Aaron and Ji Yeon in the year 2030. We will see how Ethan left DHARMA for The Others. Richard's past of arriving on the Black Rock and his encounter with Jacob will be shown. Emily Locke will return in a scene with Richard. Juliet, Claire, Charlie, Shannon, Mr.Ecko and Boone will return for Season 6. The Smoke Monster (that was there before the island was) may get a flashback. Cerberus is DHARMA's name for the Monster which The Smoke Monster will be explained, but not until the end of the show. Thinking Libby was part of DHARMA is not "barking up the wrong tree." Ben and the real Henry Gale "had words" before his death. Ben was caught in Rousseau's trap on accident. JACOB is ALIVE. The very LAST EPISODE OF LOST involves a VOLCANO~
~The producers have confirmed that it was the death of Libby's husband that led her to deep depression therefore landing her in the psych ward with Hurley and selling her sailboat to Desmond when she got out. Also, Nestor Carbonell aka Richard Alpert has confirmed that it was him who killed Juliet's husband with the quickly passing bus in order to get her to go to the island. Finally, Charlie will be in adleast 3 episodes~
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Zie net dat LA X een dubbele aflevering word
What kate does is 6.03
Seizoen 6 krijgt btw 18 afleveringen, is ook al langer bekend maar misschien nog niet bij iedereen.. 1 aflevering extra dus 
moviemike
-
- 1309 messages
- 5775 votes
Fijn. zijn er nog altijd minder dan de eerste drie seizoenen, maar begint er toch al een beetje terug op te trekken. 
Zopas de geweldige laatste aflevering van seizoen5 gezien en zie het al helemaal zitten!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Vind dat "What Kate Does" erg mooi, "What Kate Did" is een van de epische flashback verhalen, die er echt toe doen. Neem aan dat "What Kate Does" een mooie reflectie zal zijn van hoe Kate nu leeft en welke acties ze onderneemt om de mensen waarvan ze houd te beschermen.
Overigens, is het zeker dat het 18 afleveringen worden? Hoe zo? Ik weet dat het voorheen ook is gebeurd, en had ook best verwacht dat er een of twee bij zouden komen, maar nu is al wel erg vroeg, niet?
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
het was al vrij snel duidelijk dat ze met een dubbele premiereaflevering het laatste seizoen wilde beginnen. Daarom 1 aflevering extra.
Ik hoop stiekem nog dat de seriesfinale 3 afleveringen word
lijkt me heerlijk en 80 minuten lijkt me sowieso een beetje weinig voor de laatste aflevering van lost..
catdog
-
- 1417 messages
- 2026 votes
lilB .. hoe kom je aan die informatie eigenlijk ? Want het lijkt me erg stug dat het nu al gelekt is als de makers in de opkomende promo's geen nieuwe beelden willen vrijgeven omdat ze zeggen dat elk shot teveel kan gaan veraden.
lilB
-
- 201 messages
- 39 votes
Dit heb ik van een Youtube page. Ik geloof eigenlijk wel dat een aantal dingen kloppen.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
De 29ste komt de eerste trailer van seizoen 6 
Hier nog een leuk interview met damon lindelof. Het bevat wat spoilers, maar dan vooral dingen die niet gaan gebeuren in seizoen 6.
Snippets from Damon | Lost Season 6 - spoilerslost.blogspot.com
Ben ff nieuwsgierig.. Zijn er hier ook een hoop mensen die nog steeds erg nieuwsgierig zijn naar het libby verhaal?
Bijna in elk interview met damon en/of carlton word er wel naar libby gevraagd.
Wat libby betreft zijn er inderdaad nog wat vragen onbeantwoord maar ik zit er nu echt niet meer op te wachten. Zonde van de tijd in het laatste seizoen als je het mij vraagt..
Het is zo dat de actrice die libby speelt verschillende keren is benadert voor een aflevering om haar verhaal af te maken maar ze dat zelf niet wilde.
nachtbraker
-
- 276 messages
- 0 votes
Kan niet wachtten,de trailers zijn vaak echt goed,kijk die al 100x voor de serie komt.
Tomson_
-
- 257 messages
- 3447 votes
Ik ben zelf ook niet zo geinteresseerd in Libby. Wat er in dat stukje wordt gezegd over Walt, daar zou ik inderdaad wel nog wat over willen zien. Die werd in het begin van de serie toch wel neergezet als een "speciaal iemand". Dat verhaal zie ik dus wel graag afgerond. Maar Libby...nee.
catdog
-
- 1417 messages
- 2026 votes
Ik ben zowel geinteresseerd in Libby als in Walt.
Libby's cliffhanger in de kliniek werd heel groots gepresenteerd maar dat er verder niets mee is gedaan is wat jammer. Komt omdat Cynthia Waltros zelf geen interesse meer heeft. Zou toch zonde zijn als ze haar verhaal niet even komt afronden voor één aflevering. Het was namelijk toch een regular met de redelijk wat inbreng.
Walt was hoofdrolspeler in Season 1 en we zagen hem verscheidene keren terug in Season 2, 3, 4 en 5. Zou toch zonde zijn als hij juist weer in het laatste seizoen niet te zien is. Zijn verhaal heeft toch nog wat teveel mysterie om echt afgerond te zijn. En sowieso.. hij verdiend een beter afscheid dan dat hij nu dan heeft gekregen mocht hij niet meer terugkeren. Ik denk dat het mede komt doordat de uitstraling van Malcolm David Kelley mij wel bevalt. Het brengt iets fris aan de serie.. het jonge en vrolijke gezichtje.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Mee eens, ik vond walt een van de top personages van het 1e seizoen. Voegde inderdaad iets toe, alleen al omdat het een kind was tussen al die volwassenen..
Hij is nu natuurlijk 5 jaar ouder, terwijl seizoen 4 zich pas 3 maanden na de crash afspeelde. Te hard gegroeid voor de deze trage serie 
Maar ik vind het nog steeds erg jammer dat hij afgelopen seizoen niet terug is gekomen. Het had gekund aangezien het verhaal zich ineens 3 jaar verder afspeelde.
Hoe cool zou het zijn geweest als walt aan boord van ajira 316 had gezeten..
nachtbraker
-
- 276 messages
- 0 votes
De 29ste komt de eerste trailer van seizoen 6 
.
Is die er al? 
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
hehe neej..
word vanavond uitgezonden tijdens flash forward op abc. Dat is dus pas vannacht voor ons..
Sorry voor de misleidende informatie.. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nice, zal hem morgen meteen checken! Can't wait!
nachtbraker
-
- 276 messages
- 0 votes
Ik ga hem waarschijnlijk gelijk 20x achter elkaar checken 
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
me too.. ik verwacht wel een hele korte weinig onthullende trailer..
Vooral oude beelden met een paar hele korte nieuwe..
nachtbraker
-
- 276 messages
- 0 votes
Kun je dan zeggen waar ik hem kan vinden als die er is?
Want op youtube kijken word ik altijd schijtziek van,met 300 fake fanmade trailer waar dan vaak nog bij staat 'official trailer' ook.
catdog
-
- 1417 messages
- 2026 votes
Promo is beschikbaar.. maar het is niks nieuws. Nieuw beeldmateriaal hoeven we niet te verwachten want de makers willen niets prijsgeven omdat volgens hun elk shot een eventuele spoiler kan zijn.
catdog
-
- 1417 messages
- 2026 votes
Daarom vind ik het ook zo raar dat sommige mensen al met spoilers komen aanzetten die best waar zouden kunnen zijn. Het lijkt me dat de makers namelijk alles strikt geheim houden tot op de puntjes.
Ik hoop zelf wel op nog een soort videoclip promo wat ze vorig jaar bij "You Found Me" van The Fray hadden gedaan. Dat vond ik echt een geweldige promo !
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Idd geen nieuwe beelden
ach ja...
Lost Season 6 Promo | DarkUFO - LOST Homepage - darkufo.blogspot.com
spoilers zijn er al genoeg, lost word natuurlijk in de buitenlucht gefilmd dus genoeg pottenkijkers met mobieltjes in de aanslag..
gelukkig ben ik nog spoilervrij..
catdog
-
- 1417 messages
- 2026 votes
Ik heb een paar spoilers gelezen.. meeste ben ik gelukkig alweer vergeten op twee spoilers na wat betreft de terugkeer van Claire en iets met Kate.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Weer wat episode titels:
6.05 Lighthouse
6.06 Sundown
6.07 Dr. Linus
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
In December vorig jaar zag ik het eerste seizoen van Lost en viel hij enorm tegen, heb Lost zelf met de grond gelijk gemaakt hier. Nu seizoen 2 maar een kans gegeven en daar heb ik niet bepaald spijt van.
Ik begin steeds meer in de vibe te raken van Lost en dit is een ijzersterk seizoen. De personages worden nu eens goed uitgediept, karakters die ik voorheen onsympathiek winnen mijn sympathie, het hele gebeuren rond het eiland wordt hier echt veel mysterieuzer en omvangrijker en ook qua personages krijgen we een kwaliteitsimpuls. Mr. Eko en vooral Ana Lucia zijn een aanwinst.
Waar ik 9 maanden geleden over bijna elk personage wel een negatieve kanttekening had is dat nu wel even verandert. Alleen met Michael, Claire en Charlie heb ik niet zo veel maar voor derest allemaal geweldige personages en qua development maken die een hele evolutie mee in S2.
Dit zijn tot nu toe mijn bevindingen maar als ik S2 klaar heb zal ik er wat dieper op ingaan. Ik ben hooked en dit is toch wel een serie met een top notch niveau. Bij deze mijn oprechte excuses aan de fans dat ik dit voorheen niet zag
.