• 178.479 movies
  • 12.239 shows
  • 34.025 seasons
  • 647.798 actors
  • 9.379.431 votes
Profile

Lost

nachtbraker

• 276 messages
  • 0 votes

Mooi gesproken Naomi,en goed dat je lost nog een kans hebt gegeven.

Seizoen 1 is vooral een seizoen waar je de karakters leert kennen,en je ziet hoe ze leren overleven,vis vangen enz,en dat houd al snel op later.

Mr eko is mijn favo karakter,maar seizoen 1 had al karakters als sayid,locke,sawyer en jack dus echt slecht was het zeker niet.

Ben wel benieuwd waar je bent met lost nu in seizoen 2?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Klopt, en nu komt er wat meer ontwikkeling. Ik denk dat S1 bij herziening wel beter bevalt denk ik. De laatste aflevering die ik gister zag is die episode waar Sayid die mogelijke 'other' heeft ondervraagd in de kluis.

Mijn favorieten zijn momenteel Ana Lucia, Mr. Eko en Sayid. Lastig kiezen want Locke, Jin, Jack, Sawyer, Kate etc. vind ik ook van een bovengemiddeld niveau.

nachtbraker

• 276 messages
  • 0 votes

Voor heel veel mensen is Anna Lucia juist een klote karakter,alleen al door het vermoorden van Shannon.

Ik vind het ook wel wat hebben,zo'n pittig wijffie.

De 1ste ontmoeting tussen Locke en Mr eko was prachtig.

Locke : Hello

Eko : Elo

Sayid die Henry Gale ondervraagt,hmmm,dat is aflevering 2x14 als ik het goed heb.

Staat je nog heel wat te wachtten,en dan praat ik alleen maar over dit seizoen.

Zelfs vond ik seizoen 2 sterk beginnen de eerste afleveringen,dan in het midden neemt de vaart wat af,maar de laatste afleveringen zijn dan de beste tot dusver.

De mentale strijd over de button is wel mooi,1 knop die de wereld vernietigt,zou jij het geloven,maar je zou het ook niet willen testen.

Je vergeet Hurley,toch wel komisch karakter!

nachtbraker

• 276 messages
  • 0 votes

Ik zie je wel in een ander bericht praten over Naomi en d´r helicopter dus lijkt me dat je meer al hebt gezien?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Hurley zorgt voor genoeg luchtigheid idd. Die ook niet onder laten sneeuwen. Benieuwd wat me nog meer te wachten staat en dat is idd episode 14 .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

nachtbraker wrote:

Ik zie je wel in een ander bericht praten over Naomi en d´r helicopter dus lijkt me dat je meer al hebt gezien?

Niet dat ik het toen gevolgd heb, gewoon een aflevering die ik eens voorbij heb zien komen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Goedzo Naomi, Lost verdient een 2e kans. Anders had ik je een paar corrigerende tikken moeten geven!

Wilde vandaag seizoen 5 bij de MM halen, want daar kost ie 44 euro. Hadden ze hem nog niet eens binnen, terwijl ik hem gister al bij de FRS zag liggen. Maar daar kost de box 55 euro dus ik wacht wel even want 10 euro verschil is mij te veel verschil. Heb de eps toch al gezien, maarja, de verzamelaar in mij eist dat ik hem ga kopen.

catdog

• 1417 messages
  • 2026 votes

De Media Markt waar ik werk had hem maandag al in de schappen liggen !

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

De mockumentary Mysteries of the Universe: The Dharma Initiative op cd5 van de box is geweldig. Zeker kijken!

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

Ik was een fan van lost, die eerste 4 seizoenen kon ik wel lekker smaken. Geen hoogstaande televisie maar wel lekker entertainment. Maar wat slaat seizoen 5 de bal mis. Nooit eerder had ik mij zo geirriteerd aan het acteren, de muziek ( je weet wel dat bombastisch deuntje telkens als er iets gebeurt met een close-up van enkele personages die je proberen het gevoel te geven dat er iets ergs staat te gebeuren, wat meestal helemaal niet gebeurd )

En vooral de verhaallijn was enorm zwak in seizoen 5.
Locke komt terug, daniel word gereduceerd tot een bazelende tijdreiziger die er heel de tijd bijloopt alsof hij wat slaap nodig heeft, de actie-scenes waren zo slecht gecomposeerd, en de cliff-hanger dit jaar is er een die vooral erg makkelijk was om te schrijven.

Het lijkt erop dat de makers het niveau helemaal niet kon waarmaken. Men probeert in dit 5de seizoen een epische finale te creeren maar het gaat allemaal zwaar de mist. Een gelukje dat er maar eentje meer komt maar voor mij hoeft het niet meer. Ik sta er zeker niet meer op te wachten.

nachtbraker

• 276 messages
  • 0 votes

Er gaat helemaal niks de mist in,fantastische finale.
En wat is er zo raar of slecht aan Locke die terugkomt?

nachtbraker

• 276 messages
  • 0 votes

-Vraagt zich af waar Naomi Watts inmiddels is in seizoen 2 -

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

nachtbraker wrote:
-Vraagt zich af waar Naomi Watts inmiddels is in seizoen 2 -

Ik heb gister S.O.S. als laatst gezien. Het begint nu wel erg intens en erg weird te worden. Vooral Episode 18: Dave was geweldig. Sowieso roept heel deze tweede helft van het seizoen een shitload aan vragen naar boven. Heerlijk om daar in me zelf over te filosoferen. Maar even terug naar Dave (leuke twist dat Hurley worsteld met een denkbeeldige persoonlijkheid. mps oof schizofrenisch?). Ik dacht toen, leuk bedacht maar je hebt wel meer nodig om mij te overrompelen. Zag het van tevoren aankomen, maar dat was de twist niet, de twist was Libby die ook in dat Asylum zat. Het grootste WTF moment dit seizoen, werkelijk geniaal. Ik wantrouw nu alles, niets is wat het lijkt en de illusie dat ik het 'doorheb' gooi ik vanaf nu volledig over boord.

Ik schaam me steeds dieper dat ik dit de grond in hebt geboord. Ik ben fan, wat is dit geniaal zeg.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

haha weer een libby fan erbij

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Naomi Watts wrote:
(quote)

Ik heb gister S.O.S. als laatst gezien. Het begint nu wel erg intens en erg weird te worden. Vooral Episode 18: Dave was geweldig. Sowieso roept heel deze tweede helft van het seizoen een shitload aan vragen naar boven. Heerlijk om daar in me zelf over te silosoferen. Maar even terug naar Dave (leuke twist dat Hurley worsteld met een denkbeeldige persoonlijkheid. mps oof schizofrenisch?). Ik dacht toen, leuk bedacht maar je hebt wel meer nodig om mij te overrompelen. Zag het van tevoren aankomen, maar dat was de twist niet, de twist was Libby die ook in dat Asylum zat. Het grootste WTF moment dit seizoen, werkelijk geniaal. Ik wantrouw nu alles, niets is wat het lijkt en de illusie dat ik het 'doorheb' gooi ik vanaf nu volledig over boord.

Ik schaam me steeds dieper dat ik dit de grond in hebt geboord. Ik ben fan, wat is dit geniaal zeg.

Lost kost tijd om in te komen. Maar als je eenmaal erin zit, dan wil je blijven kijken. Je hebt wel geluk. Je kan nog lekker seizoen 2 tot 5 afkijken waarna tegen die tijd in Amerika weer het slotseizoen 6 zal beginnen zo rond februari geloof ik.

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

nachtbraker wrote:
Er gaat helemaal niks de mist in,fantastische finale.
En wat is er zo raar of slecht aan Locke die terugkomt?

die finale komt vooral geforceerd over,plotwendingen die nergens steek houden.De finale is gewoon lachwekkend. Eerst gaan ze ( kate,sawyer,julliet) jack en co tegenhouden met zijn destructief plan. Daarna komt het tot een sentimentele ongeloofwaardige dialoog tussen sawyer en jack om dan vervolgens met elkaar een portie te vechten. Dan komt Juliet terug omdat ze van gedacht verandert is en geeft ze jack gelijk. Waarna ze eindelijk uit de serie wordt geschreven.

Als jullie dit een goedgeschreven finale vinden dan vraag ik mij eigenlijk af wat jullie voorstellen van een slechte finale.

En locke, ik vond het nogal goedkoop om de vorige eindfinale van lost zo te verknallen. Hiermee doel ik dat zowel locke als Jin terug tot leven komen.Zowat iedereen die stierf in seizoen 5 was niet van belang. De grote personages overleven het allemaal en dat zorgt er toch voor dat ik seizoen 5 een enorme domper vond mede doordat het allemaal zo voorspelbaar werd.

lilB

• 201 messages
  • 39 votes

Ja, erg voorspelbaar dat Locke niet Locke bleek te zijn, maar "Esau" .. ?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The Oceanic Six wrote:

Lost kost tijd om in te komen. Maar als je eenmaal erin zit, dan wil je blijven kijken. Je hebt wel geluk. Je kan nog lekker seizoen 2 tot 5 afkijken waarna tegen die tijd in Amerika weer het slotseizoen 6 zal beginnen zo rond februari geloof ik.

Dat is dan weer een voordeel dat ik Lost eigenlijk pas zolaat ontdek. Benieuwd wat er nog meer gaat komen en ik heb zelfs 24 even on hold gezet (dit worden weer corrigerende klappen ), dat zegt veel bij mij.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zeg, 24 blijft wel de koning ja! Eerst Bauer kijken, dan de rest!

Maar Lost is wel een sterk surrogaatproduct.

nachtbraker

• 276 messages
  • 0 votes

Asaharo wrote:
(quote)

En locke, ik vond het nogal goedkoop om de vorige eindfinale van lost zo te verknallen. Hiermee doel ik dat zowel locke als Jin terug tot leven komen.Zowat iedereen die stierf in seizoen 5 was niet van belang. De grote personages overleven het allemaal en dat zorgt er toch voor dat ik seizoen 5 een enorme domper vond mede doordat het allemaal zo voorspelbaar werd.

Ga eerst maar eens opletten in een finale voordat je hem afkraakt.
Dit hele stuk is lachwekkend,lijkt wel of je de finale niet eens afgezien hebt.

nachtbraker

• 276 messages
  • 0 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Dat is dan weer een voordeel dat ik Lost eigenlijk pas zolaat ontdek. Benieuwd wat er nog meer gaat komen en ik heb zelfs 24 even on hold gezet (dit worden weer corrigerende klappen ), dat zegt veel bij mij.

Laat maar weten hier als je weer 2/3 afleveringen verder bent,het niveau gaat nu flink omhoog en is altijd leuk om reacties te zien van mensen die er nog midden in zitten.

nachtbraker

• 276 messages
  • 0 votes

S.O.S vind ik trouwens 1 van de minste afleveringen ooit van Lost.

Zowel de flashback als het verhaal op het eiland rond Rose & Bernard vond ik erg vervelend/saai.

Niet een aflevering die ik graag 2x zie.

lilB

• 201 messages
  • 39 votes

nachtbraker wrote:

(quote)

Ja, volgens mij heeft hij/zij het ook niet helemaal gezien ofzo

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

nachtbraker wrote:

Zowel de flashback als het verhaal op het eiland rond Rose & Bernard vond ik erg vervelend/saai.

Ik vond de flasback wel mooi en ontroerend. Maar niet een aflevering die in de mythologie van LOST nou heel erg belangrijk is. Bovendien werd de vaart een beetje uit het tweede seizoen gehaald, dus enig begrip voor kritiek omtrent deze episode kan ik wel opbrengen. Fire + Water was overigens slechter (2.12).

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

nachtbraker wrote:
(quote)

Vond jij het niet lachwekkend dat Juliet constant van gedachten verandert, de confrontatie tussen Sawyer en Jack, en het ongeloofwaardige einde waar Juliet naar beneden valt, het nog overleeft ook en met de kop nog aan toe de bom laat ontploffen.

Maar het andere seizoenseinde, over Locke, vond ik dan wel weer goed.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

Zeg, 24 blijft wel de koning ja! Eerst Bauer kijken, dan de rest!

Maar Lost is wel een sterk surrogaatproduct.

Vanaf seizoen 3 kijkt mijn vriendin ook mee dus kan ik door de week fijn S7 even kijken.

nachtbraker wrote:

Laat maar weten hier als je weer 2/3 afleveringen verder bent,het niveau gaat nu flink omhoog en is altijd leuk om reacties te zien van mensen die er nog midden in zitten.

Ik hou je op de hoogte, ik zal om de paar afleveringen mijn impressions.

nachtbraker wrote:

Niet een aflevering die ik graag 2x zie.

Ik vond S.O.S. ook één van de minste episodes die ik zag. Ook de backstory van Bernard en Rose was grotendeels niet boeiend (af en toe had het kleine en zeldzame pieken). Ook dat gezeur op het eiland was erg vervelend ja.

nachtbraker

• 276 messages
  • 0 votes

Kevin13 wrote:
(quote)

Vond jij het niet lachwekkend dat Juliet constant van gedachten verandert, de confrontatie tussen Sawyer en Jack, en het ongeloofwaardige einde waar Juliet naar beneden valt, het nog overleeft ook en met de kop nog aan toe de bom laat ontploffen.

Maar het andere seizoenseinde, over Locke, vond ik dan wel weer goed.

Ik quote natuurlijk zijn stukje over Locke die weer tot leven komt terwijl die helemaal niet tot leven komt,Locke is gewoon dood.

Op de andere minimale punten kun je een eigen mening hebben,Juliet geeft aan waarom ze van mening veranderd en de confrontatie tussen Jack en Sawyer vond ik juist sterk,zat er ook al sinds seizoen 1 aan te komen,ze moesten gewoon een keer gaan knokken!
Dat Juliet het overleeft is onrealistisch maar kan ook zijn dat het eiland haar express in leven hield zoals al eerder bij Locke gebeurde en Michael,dat je niet mag sterven voordat je je nut voor het eiland hebt uitgevoerd.
En dit zijn kleine puntjes,maar als iemand gaat klagen over iets wat niet eens gebeurt is.

nachtbraker

• 276 messages
  • 0 votes

Naomi,al die stukken in spoilers moet jij echt niet lezen,zou echt superveel verpesten.

Gaat ook over seizoen 5

Je hebt in ieder geval S.O.S. al gehad,slechter zul je ze niet meer krijgen.

2x20 nog niet gezien?

Ben wel benieuwd wat je van die vind.

@ Jay,is dat die ene met Charlie en zijn drugs?

Die was erg beroerd ja.

De 2 slechtste afleveringen van lost zitten in seizoen 2.

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

nachtbraker wrote:

Kijk, het lijkt mij toch wel duidelijk Ik gaf geen kritiek op het einde van locke die jacob kapotmaakt. Ik heb het over het feit dat john en Jin terug tot leven komen GEDURENDE het 5e seizoen. dat had ik er wel niet bij geschreven.

Ik zeg niet dat ik Lost een zwakke serie vind maar het 5e seizoen was gewoon een veel minder seizoen.

En trouwens in een discussie mag men argumenteren. Iets wat jij helemaal niet doet. In plaats daarvan gebruik je stompzinnige opmerkingen die toch van een laag niveau zijn.

nachtbraker

• 276 messages
  • 0 votes

Asaharo wrote:
(quote)

Kijk, het lijkt mij toch wel duidelijk Ik gaf geen kritiek op het einde van locke die jacob kapotmaakt. Ik heb het over het feit dat john en Jin terug tot leven komen GEDURENDE het 5e seizoen. dat had ik er wel niet bij geschreven.

Ik zeg niet dat ik Lost een zwakke serie vind maar het 5e seizoen was gewoon een veel minder seizoen.

En trouwens in een discussie mag men argumenteren. Iets wat jij helemaal niet doet. In plaats daarvan gebruik je stompzinnige opmerkingen die toch van een laag niveau zijn.

Nog steeds kom je lachwekkend over.
Ga eerst maar de finale nog een keer kijken.
Maar ik zal het even heel duidelijk zeggen,Locke komt niet terug tot leven!
Daar gaan al je verhalen over de cliffhanger van seizoen 4 die verpest is enz enz.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.