- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Family Guy
Family Guy
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Binnenkort het 8ste seizoen van Family Guy als play.com exclusive. En eind dit jaar komt something, something, something .... darksite. De tweede parodie op de Star Wars films.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Heb Family Guy altijd redelijk links laten liggen omdat ik van mening ben dat South Park veel leuker is. Toch wil ik ze allemaal zien, puur voor mijn eigen TV-series Canon. Ben inmiddels op de helft van seizoen 2. Heb via Comedy Central overigens al best veel episoden gezien. Vind vooral het recenter werk veel sterker dan wat ik tot nu toe heb gezien van de eerste seizoenen. Gisteren ook 8.1 even gepindakaasd en moet zeggen dat dat echt een enorm sterke aflevering is. Zeer geestig.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
FG! 
Zo verschrikkelijk veel leuke scenes, zoals Peter en Lois stoned op de bank,
en de Bull Frog
I put some holes in its back so it can breathe..Oh boy.. die domheid.. 
Nicholas123
-
- 292 messages
- 284 votes
Heerlijke eerste aflevering van het nieuwe seizoen. Het disney universum was geweldig. Ook erg mooi getekend trouwens. Ik vraag me af of Seth McFarlane dat gewoon zelf gedaan heeft.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Heerlijke eerste aflevering van het nieuwe seizoen. Het disney universum was geweldig. Ook erg mooi getekend trouwens. Ik vraag me af of Seth McFarlane dat gewoon zelf gedaan heeft.
Volgens mij "tekend" hij anno 2009 zelf weinig meer hoor, daar heeft die wel mensen voor.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
802 was minder dan vorige week, maar toch weer enkele zeer geslaagde grappen.
Nicholas123
-
- 292 messages
- 284 votes
Volgens mij "tekend" hij anno 2009 zelf weinig meer hoor, daar heeft die wel mensen voor.
Ja, dat is natuurlijk ook zo. Je zou het bijna vergeten aangezien al zijn series wel dat typische Seth McFarlane uiterlijk hebben. Strak getekend zonder fratsen, en altijd die ogen zo halfdicht wat direct die melige sfeer met zich mee brengt. Tweede aflevering was ook weer prima trouwens.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
FG is meestal wel redelijk grappig, maar laat ze aub ophouden met van die zangscenes zoals nu op comedy central, vreselijk.
Nicholas123
-
- 292 messages
- 284 votes
Family Guy gooit het er af en toe doorheen. Heeft toch wel enkele hilarische scenes opgeleverd hoor. bijvoorbeeld het oempaloempa lied wanneer Joe in zijn rolstoel al direct weg moet of natuurlijk: shipoopi.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Net heel seizoen 7 op mijn iPod gezet en ik ken er nog geen een episode van dus dat word wel genieten 
horrorfreak7
-
- 98 messages
- 276 votes
Of The Four Peters en Can't Touch Me
Of het geweldige 'Surfin Bird' 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Of het geweldige 'Surfin Bird'
Papa oemamamou, papa oema-mamou 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Geweldig die cutaway-gag waarin Stewie niet weet wat hij moet doen
Beste stuk van de aflevering.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Laatst op een brakke zaterdagavond heel seizoen 6 gekeken. Echt heel erg grappig. Begint al geniaal met die Star Wars episode en zit de ene na de andere hilarische scène in. Jafar die een nieuwe bril krijgt als ze straight to dvd's van Disney willen verbieden 
Quaternion
-
- 103 messages
- 211 votes
Vanaf het zesde seizoen is het bergafwaarts gegaan met FG. Ik begrijp sowieso niet dat ze nog met twee series zijn begonnen.
Steeds dezelfde grappen komen terug, zoals dat niemand Meg mag, Brian is nog steeds niet klaar met zijn boek etc etc.
Verder hebben ze stukken van een paar minuten waarin ze gaan zingen ( omdat ze geen grappen kunnen verzinnen?) etc etc.
Ik kan zo tot morgen doorgaan.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Family Guy mag dan misschien wel iets minder zijn, maar Star Wars-specials kunnen ze nog geen ander. Na de hilarische Blue Harvest is nu ook Something Something Something Dark Side op het internet verschenen, hun versie van Empire Strikes Back, ongecensureerd nog wel. Geweldig leuke versie van de film, zodat je daar nu niet meer serieus naar kunt kijken 
Beste grap? Peter die ontdekt dat ze zich niet schuilhouden in een grot, maar in Meg
Luke, if that's you, raise your right hand!
-It's me, you fuckers!!
I love you
-Fuck off.

riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Steeds dezelfde grappen komen terug, zoals dat niemand Meg mag, Brian is nog steeds niet klaar met zijn boek etc etc.
Verder hebben ze stukken van een paar minuten waarin ze gaan zingen ( omdat ze geen grappen kunnen verzinnen?) etc etc.
Ik kan zo tot morgen doorgaan.

Ik ben het wel met je eens dat het niet veel nieuws meer brengt. Maar aan de andere kant blijft het wel op hetzelfde niveau als de afgelopen seizoenen, het zij minder dan de eerdere (tot en met S05). Dat vind ik knap. En ik vind het nog leuk genoeg om te blijven kijken.
yeyo
-
- 6351 messages
- 4613 votes
Iemand de aflevering Three Kings al gezien? (over drie verhalen van Stephen King)
Normaal vind ik Family Guy een kutprogramma van jewelste, maar die aflevering was wel grappig. 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
House was wel even briljant in de nieuwe aflevering
.
Nicholas123
-
- 292 messages
- 284 votes
De hele nieuwe aflevering was bijzonder sterk moet ik zeggen. 
huVILEub
-
- 3081 messages
- 537 votes
Family Guy is erg komisch, geniaal gebruik van de inmiddels vertrouwde flashbacks.Ook actueel maar blijft toch later nog leuk.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Nog niemand de Star Wars special gezien van Empire Strikes Back?
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Ben op de helft, maar viel op een gegeven moment bijna in slaap. Niet door de aflevering, maar het was gewoon een brakke zaterdagavond. Zaten al een paar fijne momenten in!
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Haha heb em afgekeken, zitten een paar wereldgrappen op het einde.
Tom Selleck?
Well then I have another story for you, it's called Without a Paddle 
Maar de mooiste grap zit nog steeds in die eerste Star Wars episode, als ze het hebben over hoe nuttig die Light Sabers zijn en dat dan die gore grote vlieg erdoor aangetrokken wordt net als de kleine vliegjes naar blauw licht.
Quaternion
-
- 103 messages
- 211 votes
Ik heb hem ook gezien, zitten veel goede grappen in
Alleen jammer dat Meg maar 2 seconden in beeld is
Ik vond vooral grappig dat Consuela hierin voorkwam