- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Family Guy
Family Guy
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Via een vriend in aanraking mee geraakt, heb meteen seizoen 1 gedownload en vind het behoorlijk verslavend, maar minder grappig dan South Park.
janssen16
-
- 139 messages
- 676 votes
geweldige serie.. jammer dat de serie niet vaak meer uitgezonden word.
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
ik vind het helemaal niet zo grappig.
de grappen leiden allemaal nergens naartoe.
er moet toch wel een beetje verhaal in zitten anders is het echt te saai.
en de characters in south park vind ik vele malen beter.
butters,cartman,mr. garrison >>>> stewie, peter & brian
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Family Guy moet het ook meer hebben van alle verwijzingen en de 'flashbacks'. Als je op de engelse wikipedia een episode van family guy aanklikt dan zie je bij sommige episodes een hele lange lijst met allemaal referenties naar series, personen, gebeurtenissen enz.
Ik vind dat je Family Guy niet met South Park kan vergelijken, dan nog eerder met The Simpsons
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
ook de Simpsons vind ik 100x beter, dat is echt grappig, maar met family guy weet ik het gewoon niet, te droog, te saai en te leeg
tom54
-
- 54 messages
- 226 votes
Bestaat deze serie echt!? Ik ken hem alleen van South Park.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Haha, ja het bestaat echt en ik moet zeggen: South Park is even grappig. Family Guy is wel 19 minuten vermaak en 1 minuut lachen waar SP 18 minuten vermaak is en 2 minuten lachen, maargoed, met zo weinig minuten gelach maakt het ook niet uit.
Family Guy is grappig genoeg.
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
Dat vind ik onzin. Van Cartman zijn ook hele afleveringen gemaakt. Natuurlijk zijn er ook meer bijfiguren omdat South Park al wat langer meegaat dan Family Guy.
BRING IT ON!
Ja die is ook erg leuk. Ze hebben wel leuke bijfiguren hoor maar ik vind ze bij South Park toch net wat leuker.
De voice acting is bij Family Guy ook erg goed. Vooral Seth MacFarlane en Seth Green vind ik geweldig. Had helemaal niet door dat het Green was die Chris insprak. En je kan ook niet horen dat MacFarlane de stemmen van Peter, Brian, Stewie en Quagmire doet.
de stem van Brian is MacFarlane's echte stem
FredKrueger
-
- 125 messages
- 72 votes
Ik ben echt helemaal weg van dat programma ik heb er figuren van het spel en de afleveringen op DVD
FredKrueger
-
- 125 messages
- 72 votes
De Serie Komt vanaf 17 September elke dag om 21:10 op Comedy Central
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik vind die korte stukjes op internet erg grappig, maar een hele aflevering? Nee. Niet veel aan. Meestal te lang niet grappig. Flash back's zijn erg grappig af en toe, maar de leukste vind je op youtube, en daar heb je geen hele aflevering voor nodig..
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Weet iemand welk seizoen het is dat ze nu uitzenden op comedy central??
FredKrueger
-
- 125 messages
- 72 votes
Weet iemand welk seizoen het is dat ze nu uitzenden op comedy central??
seizoen 1
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
vannacht was geloof ik de pilot te zien.
verder dan best leuk kom ik echter niet, als het er op is, kijk ik het wel, maar ik zou de tv er niet voor aan zetten
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Juist een geweldige serie, voorspelbare en simpele humor maar oh zo leuk, op een of andere manier kan ik hier meer van genieten dan van het zwaar overschatte south park.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Leuke Serie die niet veel onderdoet voor een serie als Southpark.
Verder heb ik er nog niet heel veel van gezien maar het is in ieder geval weer wat vernieuwends op CC na het bizar slechte Nederlandse Conedy Central Nieuws.
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
Dat is echt een dieptepunt inderdaad, mikoz, jemig, echt allemaal zo quasi-grappig . family guy weet ik echter de laatste tijd steeds beter te vinden . niet evengoed als South Park of the Simpsons, maar zeker geen beroerde comedy. op z'n tijd juist erg leuk. zoals zometeen om kwart over 1 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Family Guy vind ik op dit moment veel beter als South Park en The Simpsons. Er zitten echt hele leuk grappen in. Maar het eerste seizoen is gelijk ook de minste, vanaf het derde seizoen komen er echt veel topafleveringen!
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
die van gisteren was erg leuk; lois met te losse handjes 
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
*kruipt blijkbaar van onder een steen vandaan gezien de 3 pagina's
Dit is echt een ontzettend grappige serie. Even goed als de beste afleveringen van Southpark als je het mij vraagt. Nu kan het komen doordat het nog 'nieuw' is voor mij; ik heb slechts 8 afleveringen gezien de laatste dagen.
Ik vind de flashbacks nog wel het leukste denk ik, al kan daar de lol wel vanaf gaan na een tijdje veracht ik. Het gevecht met de kip kon ik ook wel waarderen moet ik zeggen. Vooral het totale inhoudsloze plot vind ik zo sterk aan deze serie: ze probéren niet eens enige logica of verhaal aan te brengen.
Bij Southpark zie je dat wel vaak (of eigenlijk altijd), en daar vind ik "het verhaal" soms een beetje vermoeiend.
Favoriete personage tot nu toe: de hond (Brian?) en daarna "evil baby" 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Brian is absoluut het leukste personage. Om Peter kan ik ook wel lachen. Maar die baby vind ik maar een creep en die oudste zoon (Chris) is ook aan aanfluiting! Wat een dom figuur zeg...
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
Ik vind Peter absoluut het beste personage, hij is altijd het grappigst, Brian vind ik vaak een beetje saai, en Stewie vind ik juist geweldig 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Giggity ,. Glen Quagmire is de beste
Leuk bijpersonage maar het beste 
Voor mij toch Peter. Geweldige droge humor heeft die gast.
Overgens gebruikt Family Guy toch best een makkenlijk concept ( soort van flashbacks ) maar het slaat oh zo goed aan 
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
Peter = Family Guy, net als Cartman South Park is en Homer The Simpsons vertegenwoordigd. zonder hen zou het niet grappig zijn of tenminste veeeeeeeeel minder grappig.
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Kijk de serie ook regelmatig en moet zeggen dat ik het geweldig vind, vooral peter en stewie zijn erg grappig, als je het mij vraagt veel beter dan het behoorlijk overschatte south park...
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
17 februari weer een nieuwe aflevering!! "Back To The Woods"