- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Family Guy
Family Guy
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Waarschijnlijk een flauwe platformer met veel te makkelijke puzzels.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Eén van de leukste ooit, wat mij betreft. Als ze allemaal zo waren was ik een stuk meer fan van deze serie.
gemaster
-
- 1005 messages
- 2716 votes
Whahaha. Heerlijke aflevering. Leuk dat er weer wat karakters terugkwamen uit vorige afleveringen. beste grap was mi die met Pinokkio. Wat heerlijk politiek incorrect toch weer. Ik kan niet wachten tot de volgende.
Safri
-
- 867 messages
- 1592 votes
Family guy is weer helemaal terug. Heb nu de 3 seizoenen op dvd en ik zie zeker geen reden om het 4de seizoen niet te kopen. Afgemeten aan de eerste aflevering moet het allemaal weer top gaan worden.
He Jordy, ze zijn toch bijna allemaal zo? Slechts een paar afleveringen van Family guy heb ik niet zo kunnen waarderen, maar voor mij geldt toch wel: 92 % goed.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Ze zijn inderdaad bijna allemaal zo. Leuke binnenkomer weer. Geweldig dat die pedofiel er weer in zat
.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wat ik dus in deze aflevering ook weer saai vond was die verhaallijn met de kids, gelukkig was die erg klein. Er zijn zat afleveringen die bijna compleet gaan over die saaie hond en die ongrappige baby.
Eigenlijk vind ik alleen Peter heel erg leuk, en die was dit keer in overvloed aanwezig 
Safri
-
- 867 messages
- 1592 votes
Wat ik dus in deze aflevering ook weer saai vond was die verhaallijn met de kids, gelukkig was die erg klein. Er zijn zat afleveringen die bijna compleet gaan over die saaie hond en die ongrappige baby.
Eigenlijk vind ik alleen Peter heel erg leuk, en die was dit keer in overvloed aanwezig 
Als je inderdaad die hond en die baby niet leuk vindt, tsja, dat zijn toch eigenlijk wel de meest populaire gasten van de serie. Ik vind ze juist geniaal. Brian is heerlijk cynisch en Stewie gooit er altijd fantastische one-liners uit. Als die twee er niet in zouden zitten is het wat mij betreft niet meer dan de Simpsons.
Ben je soms meer een Simpsons fan dan Jordy?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zie eerder in dit topic, ja.
Ik bedoel, ik kijk Family Guy met veel plezier, maar echt erg goed vind ik het niet.
gemaster
-
- 1005 messages
- 2716 votes
Voor mij zijn de momenten waarop Stewie en Brian samen zijn juist goud waard. Er is zelfs een hele aflevering met die 2 karakters en die beschouw ik als 1 van de beste. Ze vullen elkaar perfect aan en het is echt een genot om naar te kijken.
Maarre, ja die pedofiel! Wat een heerlijke stem heeft die gast toch. Ook leuk is dat de 'greased up naked deaf guy' weer heel eventjes terugkwam. Dat was eerder 1 van de leukste Family Guy grappen.
Safri
-
- 867 messages
- 1592 votes
Nu net de derde aflevering gezien van het vierde seizoen en weer is het een groot succes. Heb echt lopen lachen om de venijnige grappen en de sporadisch aanwezige one-liners van Stewie. Ik kan de makers van Family guy bijna nooit betrappen op een waardeloze aflevering. Eigenlijk vond ik er maar 1 wat minder en dat is diegene die lange tijd verboden was (When you wish upon a Weinstein). Kan niet wachten tot ook dit seizoen verschijnt op dvd:)
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
(When you wish upon a Weinstein
Dat is toch die met een Joodse Optimus Prime? Daar heb ik wel zo hard om moeten lachen.
gemaster
-
- 1005 messages
- 2716 votes
Ik vind het niveau van aflevering 2 en 3 wel ietsjes minder. Er komen af en toe iets teveel karakters terug van vorige afleveringen. Nu weer met die vechtpartij met die kip, dat is gewoon een herhalingsoefening.
Safri
-
- 867 messages
- 1592 votes
Ja, maar wel totaal onverwacht en het gevecht duurde ook zoooooooo lang...geweldig:)
gemaster
-
- 1005 messages
- 2716 votes
Ik heb tijdens dat hele gevecht geen 1x moeten lachen. Dat is gewoon 3 minuten die de makers konden opvullen zonder grappen te bedenken.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Beetje lam inderdaad. Vond de Indiane Jones spoof dan wel weer leuk en het moment dat Peter weer komt aanlopen en verder gaat alsof er niets is gebeurd.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Kramer vs. Predator
ik lag helemaal dubbel
.
Had een hoop in te halen maar ben weer goed op weg.
gemaster
-
- 1005 messages
- 2716 votes
Hahaha ja dat was een mooie. Jammergenoeg duurt het weer even voor er nieuwe afleveringen komen.
Voor mij was het beste stukje van de nieuwe afleveringen degene waar Quagmire zijn eigen comedy show lijkt te hebben: It's Quagmire! Giggidygiggidy, let's have sex!
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
ik ben zelf ook wel een grotere simpsons fan als family guy fan maar toch kan ik ook heel erg genieten van family guy. Het gaat wel allemaal veel sneller(de humor dan) maar daardoor zijn er ook wel een aantal heel flauwe moppen bij, maar oke.
Vindt het goed.
Is american dad eigenlijk ook zoiets in die aard?
gemaster
-
- 1005 messages
- 2716 votes
American Dad vind ik maar een slap aftreksel. De leuke grappen zijn per aflevering op 1 hand te tellen.
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
ligt het nu aan mij of lijken die mannekes van american dad ook extreem veel op die van family guy?
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
hihi, die aflevering is goed. Two and a half men 
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
de tweede aflevering van seizoen 4 vind ik denk ik de beste aflevering ooit. Zo absurd, alleen dat begin al, dat die die bal en dat instrument naar die vent gooit 
Voor de rest ook die vissen waren grappig, en die beer die op tafel ligt, hihi. Hoe kunt ge nu niet zien dat er een beer op uw tafel ligt?
Nee, dit was zeker weten de beste aflevering ooit in mijn ogen. Vond de eerste van het nieuwe seizoen al goed, maar de tweede is nog een stukje beter.
Ravenstein
-
- 1524 messages
- 518 votes
Absoluut verslavend, Family Guy.
Ben een grote fan van The Simpsons, maar de Griffins kunnen me nog meer bekoren.
Ondertussen zitten ze al aan seizoen 6, maar zelf zit ik nog maar aan seizoen 4.
Ravenstein
-
- 1524 messages
- 518 votes
De eerste 3 seizoenen op DVD gekocht en op slechts een klein weekje tijd al bijna helemaal gezien.
Je merkt gaandeweg dat de serie alsmaar grover en beter wordt. Allright!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Elke zondagavond op BBC (3 afleveringen Family Guy aan één stuk
)