• 178.055 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.740 votes
Profile

Family Guy

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Grappig...

FOX May Spin Off 'Family Guy' Character

Seth MacFarlane developing 'Cleveland' with Mike Henry and Rich Appel

Cleveland Brown, a favorite supporting character on FOX's "Family Guy," may soon be getting a spinoff on the network.

According to The Hollywood Reporter, "Family Guy" creator Seth MacFarlane is developing and writing the tentatively titled "Cleveland" along with writer-producer Mike Henry, who also voices the Cleveland character, and Rich Appel.

The slow-talking Cleveland is part of Peter Griffin's core group of "Family Guy" friends. Owner of Cleveland's Deli, the character divorced long-time wife Loretta in the show's fourth season.

MacFarlane has had an up-and-down relationship with the network that houses both "Family Guy" and "American Dad." FOX, of course, famously cancelled and then resurrected "Family Guy," which now stands as one of the network's top shows in the key 18-49 demographic. In addition, during the recent writers strike, MacFarlane had harsh words for the network's decision to air several "Family Guy" episodes the creator thought were less-than-completely finished.

"Cleveland" would be just one of several possible additions to FOX's animated comedy block. The network has also looked into the Jack Black-produced "Relative Insanity," "Mothballs" from the creators of "Drawn Together" plus an animated version of the short-lived live action sitcom "The Pitts."

http://www.zap2it.com/tv/news/zap-foxclevelandspinoff,0,4517679.story

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Volg het ook. Erg leuke serie. Vind het apart dat Ollie nog niet genoemd is, dus bij deze even een passage die me elke keer weer laat lachen:

Tom Tucker: "But first we go to Ollie Williams as he tracks hurricane Rupal as it makes his or her way up the coast."

Ollie: "IT’S RAININ’ SIDEWAYS!"

Tom: "Sounds rough Ollie, Do you have an umbrella."

Ollie :"Had one!"

Tom: "Where is it?"

Ollie: "Inside out two miles away!"

Tom: "Is there anything we can do for you?"

Ollie: "Bring me some soup!"

Tom: "What kind?"

Ollie: "CHUNKY!!!!!!!!!"

Tom: "All right we’ll get right on that."

Ollie-compilatie

Sowieso vind ik dat nieuws altijd erg leuk .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Die Star Wars-aflevering vind ik dan weer wel briljant.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ze is op dvd uitgekomen? Ik heb het natuurlijk over die Star Wars aflevering maar vind ze niet op de site.

FredKrueger

• 125 messages
  • 72 votes

Ik heb de Star Wars aflevering op DVD met Nederlandse ondertitels

Gekregen van mijn vader die het in de Makro vond

Wolfenstein

• 96 messages
  • 0 votes

Zeer leuk, maar toch kan de serie niet tippen aan The Simpsons en South Park.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Volg het niet op tv maar zie af en toe wle eens een aflevering en moet zeggen dat ik het ontzettend grappig vind, lekker luchtig, vaak van die ontzettend droge onverwachte humor, leuke en erg humoristische personages (peter) en de tekenstijl is wel grappig.

joostie

• 378 messages
  • 298 votes

De flashbacks en verwijzingen zijn het leukste.

onbekend!

• 284 messages
  • 81 votes

Simpsons (serie).-- kan ik echt niet om lachen

South Park (serie) -- Grappig, maar (na vele afleveringen family guy gekeken) kan niet tippen aan Family guy

Maarja daar wou ik het niet over hebben ..

De 'family guy freaking pary pack'(18 discs) weet iemand of deze ook is verkrijgbaar in nl ondertitels ? .... of in regio 2 ??

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5741 votes

Ik vond het eigenlijk altijd een ripoff van The Simpsons. Het is duidelijk dat het ervan geïnspireerd is. Vooral de man/vader, dom en dik.

onbekend!

• 284 messages
  • 81 votes

Of weet iemand waar je family guy seizoenen kunt kopen met nl ondertitels ?!?!

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

matthijs_013 wrote:

Ik vond het eigenlijk altijd een ripoff van The Simpsons. Het is duidelijk dat het ervan geïnspireerd is. Vooral de man/vader, dom en dik.

ja, dat ligt er eigenlijk zo dik bovenop, vind ik ook een minpunt aan de serie, voor de rest vind ik het een topserie, en de beste van de drie, Southpark begin ik nu een beetje saai te vinden nu ik alles al tig keer heb gezien, en The Simpson vind ik ook erg grappig, maar ben je niet constant aan het lachen, bij family guy wel

onbekend!

• 284 messages
  • 81 votes

onbekend! wrote:

Simpsons (serie).-- kan ik echt niet om lachen

South Park (serie) -- Grappig, maar (na vele afleveringen family guy gekeken) kan niet tippen aan Family guy

Maarja daar wou ik het niet over hebben ..

De 'family guy freaking pary pack'(18 discs) weet iemand of deze ook is verkrijgbaar in nl ondertitels ? .... of in regio 2 ??

??

En zit in de freaking party pack (18 discs) --(5 volumes) alles van Family guy ??

Hopelijk krijgg ik snel antwoord ..

onbekend!

• 284 messages
  • 81 votes

Oke...

Heb je misshien ook antwoord op me andere vragen ??

Ben een fan van de serie dus ik wil het wel kopen..

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Nee hij heeft geen Nederlandse ondertitels het zijn Amerikaanse dvd's, de box wordt regelmatig op marktplaats aangeboden, hij staat er nu ook op (is wel prijzig) 150 euro maar goed ik denk niet dat hij ergens anders echt veel goedkoper is...

onbekend!

• 284 messages
  • 81 votes

Maar die box heeft 5 volumes en de film van Family guy.

Is dat de hele serie van Family guy ?? ..

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Nee, ze zijn nu op de helft van het zesde seizoen dus de serie loopt nog steeds, hier mee informatie,

http://www.imdb.com/title/tt0182576/

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Het zesde seizoen is helemaal afgerond, het zevende begint in september.

onbekend!

• 284 messages
  • 81 votes

o.. dus Nienthe had niet gelijk ..

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Zou best kunnen, ik zeg alleen wat ik op imdb las, en bovendien het zesde seizoen kan wel af zijn maar dat wil nog niet zeggen dat hij al op dvd uit is, die dvd boxen (seizoen 1 t/m6 ) die op marktplaats werden aangeboden waren waarschijnlijk gewoon kopieen ofzo.

Eric§Cartman

• 59 messages
  • 49 votes

Family guy vind ik op dit moment stukken beter dan the simpsons maar niet beter dan southpark.Op youtube is een hele oorlog bezig tussen simpson fans en family guy fans.

Ps.waar downloaden jullie de afleveringen ?

EVIL '84

• 415 messages
  • 294 votes

Geweldige serie! Kan dr altijd erg om lachen. Binnenkort komt seizoen 7 uit, hiervan zijn al afleveringen te bekijken op internet @ www.justfamilyguy.com

Voor liefhebbers van Family Guy komt er binnenkort op Comedy Central de serie American Dad. Met dezelfde tekenstijl en humor, een aanrader!

(American Dad heeft nog geen topic hier, terwijl ze nu al bij seizoen 4 zijn... )

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Best afwisselende serie, soms geweldig grappig, soms weer wat minder. In elk geval veel leuker dan The Simpsons de laatste jaren.

Maar de droge humor ligt me wel, vooral Cleveland en z'n gezin zijn een geniale vondst, die spin-off (The Cleveland Show) mag wat mij betreft ook hier uitgezonden worden.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

EVIL '84 wrote:

American Dad. Met dezelfde tekenstijl en humor, een aanrader!

(American Dad heeft nog geen topic hier, terwijl ze nu al bij seizoen 4 zijn... )

http://www.moviemeter.nl/forum/12/7304/

EVIL '84

• 415 messages
  • 294 votes

Ah Thanx!

Trailer van ''The Cleveland Show'' is te vinden op: http://www.tv.com/video/14382/the-cleveland-show. Lijkt me wel grappig.

Komt ergens eind 2009 uit, ben benieuwd...

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5741 votes

Soms grappig, maar teert op het afkraken van andere film/series en bekende mensen. Soms kan dat wel grappig te zijn, maar in dit geval blijkt dat de enige drijfveer te zijn. Erg zwakjes.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Uitstekende, originele serie.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.