• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.015 votes
Profile

Arrow (The CW)

Conspiracy

• 99 messages
  • 144 votes

Geeft niet. Kan gebeuren. No hard feelings!

YAH87

• 230 messages
  • 0 votes

Ik mag mijn woorden herhalen door ook deze aflevering als aardig te noemen. Wellicht zijn we, of ik, te verwend door de geweldige reeks afleveringen van voor de break. Al was deze aflevering ook niet bepaald uitzien of vervelend. Integendeel, genoeg interessante gebeurtenissen en voorzetjes voor toekomstige afleveringen. Spoilertags included ditmaal

Roy mag zijn rode capuchon opdoen waarbij Oliver als een soort mentor optreed en hem duidelijk probeert te maken om zijn krachten te controleren. Vrij verrassend, net als met Barry, dat Roy relatief snel Olivers geheim mag weten en bij de steeds minder exclusief wordende clubje mag horen. Laurel heeft de fles weer gevonden (waar gaat dit naartoe?) en de zusjes, waarvan eentje sober, elkaar treffen. Leukste momentje was de terugkeer van Amanda Waller die weer iemand aan de haak heeft geslagen voor haar clubje en mogen we Bronze Tiger toevoegen aan Suicide Squad.

Hopelijk volgende week weer effe vol gas.

Conspiracy

• 99 messages
  • 144 votes

Tweede helft van Seizoen twee is inderdaad aardig sterk. Heb nu afl 11 gezien en @naomi watts. Snap waar je op doelde, gave ontwikkelingen allemaal.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Tremors

Solide episode weer. Het trainen van Roy, de onvermijdelijke finale (en de onthulling kon niet uitblijven natuurlijk), sterke flashbacks weer en natuurlijk Amanda Waller en the Suicide Squad. Jai White als Bronze Tiger is toch wel een heerlijke cast move.

Heir to the Demon

Redelijke aflevering met de afwikkelingen op dramatisch vlak die broodnodig waren zonder dat het gaat slepen. Ik vind de timing van de schrijvers ook erg goed hoor. Nyssa Raatko dus, nog geen Talia, jammer maar laat me nog meer in spanning zitten, en dan Ra's ook nog. Belangrijkste is misschien nog wel dat Nyssa geflagged was door ARGUS, zijn dus prima op de hoogte van de whereabouts van de league. Ollie en Sara, can't hate it.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Vond het wel een genietbare aflevering, aantal waarheden rollen eindelijk van de tong af incluis bijhorend drama maar ook nog genoeg bevreding op actievlak.

YAH87

• 230 messages
  • 0 votes

De dochter van Ra’s al Ghul verschijnt dan eindelijk ten tonele en laat vrijwel direct merken dat met haar niet te spotten valt. Enigszins verrassende onthulling dat Nyssa al Ghul, zoals ze in dit Arrow universum heet, en Sara niet vies zijn van de vrouwenliefde en verwikkeld waren in een gepassioneerde relatie. Hubba hubba op The CW. Inderdaad veel drama en intrige in deze aflevering met puike actie en stunts. Ook weer heerlijk hoe er geteased wordt naar Ra’s al Ghul. Zeer benieuwd wanneer we hem mogen zien en lijkt het er nu echt op dat Slade zijn handen gaat vuil maken. Leuk voor de afwisseling dat de flashbacks niet op het eiland plaatsvonden maar in huize Lance.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Die assistente van Arrow is echt zo schattig

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Renewed voor een derde seizoen.

YAH87

• 230 messages
  • 0 votes

Goed nieuws. Dan kan er verder worden gewerkt aan de uitbreiding van het Arrow-wereldje.

Was weer een aflevering vol met de nodige drama in de familie Lance met uiteraard Oliver erbij om het meer sappiger te maken en doodleuk aanschuift aan tafel. Misschien toch geen slim idee. Jaloerse Felicity was op zich wel leuk maar vooral cute as pie en zorgde voor een lief momentje met Oliver. Clock King kon mij in The Animated Series al niet bekoren en dat was hier ook helaas het geval. Als dreiging vrij pover. Einde smaakte uiteraard naar meer, iets wat de makers dit seizoen vrijwel altijd subliem doen.

Conspiracy

• 99 messages
  • 144 votes

Weet iemand ook waarom er een korte pauze was tussen aflevering 13 en 14?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Olympische spelen.

Conspiracy

• 99 messages
  • 144 votes

Ah dank je wel. Had al wel zo'n vermoeden. Slechte weken voor Arrow en Wie is de mol fans haha

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Matige episode. De enorme production values verslappen nooit en daardoor wordt een aflevering nooit vervelend. Met Felicity moeten ze niet te ver doorschieten met al die huilverhaaltjes, en al helemaal niet als je het op zo'n clichematige wijze uitwerkt. Dan komt dat etentje er ook nog bij. Op Oliver en Laurel in de hal na is het één grote farce. Hier kreeg ik dan wel Marvel jeuk van, past niet bij DC. The Clock King vind ik als villain zeer aardig, ook mede door zijn sterke drijfveer en ondanks Knepper gewoon gemaakt is als villain vind ik The Clock King niet zo goed geschreven, ook qua dreiging kwam hij niet uit de verf en werd het nogal vluchtig tot een showdown geschreven. Sloppy episode. Climax als Oliver en Slade tegenover elkaar staan was wel weer sterk. It's on!

jokemeistah

• 121 messages
  • 741 votes

Wat een geweldige aflevering (aflevering 15).

YAH87

• 230 messages
  • 0 votes

Indd, aflevering 15 was vrij sterk. Fijn dat de draad direct wordt opgepakt na de vorige aflevering waarbij de spanning vrijwel de gehele aflevering voelbaar was. Manu Bennet (Slade) was erg goed in het heden als de koele, charmante zakenman die alle touwtjes in handen heeft, maar ook in het verleden waar hij zijn shit verliest. Zijn ontbrekende oog was ook vrij creepy om te zien. Ben zeer benieuwd hoe hij deze heeft verloren; door Oliver, Ivo of iets anders? En ervan uitgaande dat de makers de kijkers wilt laten speculeren (teasing bitches ), wie heeft Diggle, die eindelijk weer eens wat doen kreeg maar niet veel later op de grond ligt, uitgeschakeld? Zou het Nyssa zijn, The Huntress die weer haar opwachting maakt, of maakt ene Harley Quinn haar entree gezien Suicide Squad in het spel is? Dit beloofd iig nog een reeks toffe afleveringen op te leveren.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Sterke episode. Erg sterke pacing, mede omdat de serie de cliffhanger van de vorige aflevering gebruikt om gelijk te gaan knallen. Bennett bewijst net als in Spartacus echt een prima 'villain' te wezen. Vooral erg blij dat de flashbacks wat prominenter aanwezig waren deze afleverig zoals het vorige seizoen ook het geval was. Ook het gebruik van Oliver's 'team' smaakte naar meer ondanks dat de aflevering zeer subtiel eindigt. De uiteindelijke onvermijdelijke confrontatie wordt met deze aflevering subliem opgebouwd en net als vorig seizoen lijkt het seizoen rond aflevering 16 in full swing. Erg sterke ontwikkelingen, zoals wel in het heden qua flashbacks.

YAH87

• 230 messages
  • 0 votes

Do you cuties need some counseling? I'm a trained therapist!

Prima aflevering waarin Slade/Deathstroke Oliver lekker aan het pesten is, maar vooral in het teken stond van de Suicide Squad die eindelijk vol in actie kwamen. Ditmaal de nodige flashbacks met Diggle waarbij duidelijk wordt hoe hij kennis maakte met Lyla en zoekt Oliver hulp bij Amanda Waller. Leukste momentje was ongetwijfeld de overduidelijke Harley Quinn cameo.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Suicide Squad:

Geweldige aflevering. Suicide Squad dus (Deadshot altijd +1), en vind sowieso dat ze wat dit betreft het DC universum goed naar het zilveren doek toveren. Grootste hype komt natuurlijk van de Harley Quinn reference (toegegeven, ik ben een Quinn aanhanger dus niet helemaal objectief in deze), ook al besloten ze dit shot er niet in te doen. Dat was echt Hype geweest. H.I.V.E. lijkt me ook nog wel terug te komen dacht ik zo. Graag meer Quinn!

Birds of Prey

Heerlijke aflevering weer. Spanningsveld tussen Slade en Oliver wordt weer sterk uitgebouwd, Huntress kaart wordt eindelijk uitgespeeld (werd wel erg vervelend en zie een spin-off niet zitten) en ook Laurel krijgt weer een rol van betekenis. Drama tussen Roy en Thea werkt goed en Roy lijkt nu echt de Arsenal kant opgeduwd te worden. En Sara's kostuum blijft om te versmaden. Verder weer een shitload aan references. Kate Spencer ook weer in deze episode, (Manhunter coming?). Deathstroke time volgende week.

YAH87

• 230 messages
  • 0 votes

The sins of the father are the sins of the son.

Slade’s masterplan begint zich langzaam maar zeker te ontvouwden. Hiervoor speelt Slade wel klikspaan door geheimpjes te vertellen aan Oliver’s geliefden en zorgt het voor de nodige afleiding waardoor hij aan zijn leger kan bouwen. De tijdelijke machtsoverdraging aan *uhm* Isabel Rochev was uiteraard oliedom en kon je erop wachten dat zij onthulde dat ze samenwerkt met Slade. Weet niet exact wat ze exact bedoelde met bovenstaande quote, maar kreeg hierdoor wel sterk het gevoel dat zij Slade’s dochter is en dus eigenlijk Rose Wilson is waardoor we zelfs Ravanger mogen verwachten. De samenwerking maakt het door de familieband in ieder geval plausibel en de skills heeft ze in ieder geval om Ravanger te zijn.

Ik ga straks aflevering 19 zien van seizoen 2.

Vraag me echt af wat er gaat gebeuren tussen hen en Slade.

(tussen Oliver en Thia)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Deathstroke's masterplan unfolding was sterk uitgevoerd, aardig wat secret revealing en de serie weet daat qua uitwerking en timing toch wel heel veel mee te doen. Ook erg blij met de Arsenal twist en kijk wel erg uit naar Seeing Red op deze manier. Hele interessante lijntjes worden weer uitgezet.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

YAH87 wrote:
maar kreeg hierdoor wel sterk het gevoel dat zij Slade’s dochter is en dus eigenlijk Rose Wilson is waardoor we zelfs Ravanger mogen verwachten. De samenwerking maakt het door de familieband in ieder geval plausibel en de skills heeft ze in ieder geval om Ravanger te zijn.

Zie ik dus totaal niet zo. Zie ook niet in waarom je Isabel Rochev / The Queen voor zo'n zwak plotelement zou inwisselen. Nou net met The Queen heb je nu veel meer opties, en verwacht dat het dan ook gewoon The Queen kant op gaat. Vooral als het gaat om de overname van Queen Industries, gewoon Isabel Rochev / The Queen dus.

YAH87

• 230 messages
  • 0 votes

De show heeft mij al meerdere malen positief verrast en ik zou het dan ook als een aangename wending zien mocht zij alsnog Ravanger zijn. Het leek mij al sinds de introductie van Isabel Rochev zeer onwaarschijnlijk dat zij slechts zegt wie ze is, en dus indd uiteindelijk The Queen is wat anders wel een heel voorspelbaar zou zijn qua verhaalverloop, en een dubbelagenda heeft. Talia al Ghul was mijn eerste gedachte, vooral omdat The League of Assasins erbij werd gegooid, maar nu zie ik Rose Wilson als een reële mogelijkheid. Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze hier enkel Isabel Rochev (ipv Rose Wilson) als naam gebruiken en Ravanger wordt. Ik vestig mijn hoop dus op Ravanger voor nu en mijn gevoel liet mij destijds ook niet in de steek omtrent Suicide Squad We zullen het wel zien de komende weken.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ben niet bekend met de comic, maar vandaag een kans gegeven. Elf episodes gezien, nuff said, hooked

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Fijne episode weer. Begint al lekker met een Slade showdown, erg fijne gechoreografeerde battle ook. De twist rond Slade's leger zag je dan wel aankomen, vooral omdat de volgende episode seeing red heet. Fijne inbreng ook weer met Quentin en ook met dochterlief Laurel. Wel moeten ze gaan oppassen met Thea, want het staat wel op het punt te gaan slepen. Erg veel zin in Seeing Red.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Geweldige aflevering met een fabuleuze pacing. Slade is callous. Het begint al met de verwachte rampage setup van Roy, erg perfect in harmonie met het familiedrama. Ook qua tension builder ontstaat er een gevoel van ongemak ( en terecht bleek ). Verre van Red Wedding niveau maar toch erg goed gedaan. Slade krijgt zijn ultieme wraak, ook de waanzin bij Wilson en in heel de setup is zo goed voelbaar, ook met een enorme comiceske atmosfeer. Geweldige ontknoping en ook hier bewijzen Guggenheim en co dat ze best gedurfde keuzes willen en kunnen maken. Heerlijke dark & gritty atmosfeer. Ook erg fijn is de exposition hoe Wilson door deze tragedie zich duwt in de rol van super villain naar arch villain.

Grandioos, beste aflevering tot dusver en wat blijft de serie groeien.

YAH87

• 230 messages
  • 0 votes

Wauw, waar te beginnen bij deze waanzinnige aflevering? Er gebeurde een shitload waardoor je je geen minuut hoeft te vervelen. Roy ging goed los dankzij de Mirakuru en Sara verlaat Oliver en gaat een oude vriend bezoeken waardoor we weer heerlijk mogen speculeren. Eerste gedachten gaan dan uit naar Nyssa of Ra’s al Ghul wellicht? Oliver heeft net als zijn vader de nodige zonden op vrouwengebied en blijkt een kind te hebben. Dit zou een opening kunnen bieden voor de introductie van Connor Hawke en sowieso voor de nodige drama. Arme Oliver moest weer een keuze maken tussen twee dierbaren en dit leverde een genadeloze afloop op dankzij Slade. Wat een geschifte badass.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Nieuwste episode is ook weer briljant. Meerdere malen met kippenvel gezeten

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

YAH87 wrote:
De show heeft mij al meerdere malen positief verrast en ik zou het dan ook als een aangename wending zien mocht zij alsnog Ravanger zijn. Het leek mij al sinds de introductie van Isabel Rochev zeer onwaarschijnlijk dat zij slechts zegt wie ze is, en dus indd uiteindelijk The Queen is wat anders wel een heel voorspelbaar zou zijn qua verhaalverloop, en een dubbelagenda heeft. Talia al Ghul was mijn eerste gedachte, vooral omdat The League of Assasins erbij werd gegooid, maar nu zie ik Rose Wilson als een reële mogelijkheid. Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze hier enkel Isabel Rochev (ipv Rose Wilson) als naam gebruiken en Ravanger wordt. Ik vestig mijn hoop dus op Ravanger voor nu en mijn gevoel liet mij destijds ook niet in de steek omtrent Suicide Squad We zullen het wel zien de komende weken.

Goed gezien , had zelf een wat minder voorspelbare rol voor haar weggelegd zien worden maar aan de andere kant is de zet idd heel erg logisch. Erg briljant hoe ze personages combinen (waardoor comiclezers ook gewoon nog van het kastje naar de muur gestuurd wordt) in de show en maar niet meer in de toekomst vanuit gaan dat iemand gelijk is wie zegt dat hij/zij is. Vind de vele namedropping wel fijn eigenlijk.

Ge-wel-dige aflevering weer. Heerlijke aanloop naar de pre-season finale. De Mirakuru army is vet maar de superlatieven der superlatieven mogen gebruikt worden voor Isabelle Rochev die dus Rose Wilson / Ravager is. WOW. Zeer treffend op drama en actie vlak weer. March van de Miraku army was echt een tof eindshot. Havoc and mayhem is coming!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.