• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.366 votes
Profile

Arrow (The CW)

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

NIB wrote:
Ja Barry is wel vaker voorbij gekomen inderdaad, maar ik zie niet niet in hoe ik had moeten voorzien dat ze een hele serie om hem heen hebben gebouwd?

Bedankt voor de tip en je reactie, alhoewel het niet echt een antwoord op mijn vraag was,

Ik kijk zelf ook niet naar the Flash, maar aflevering 8 is inderdaad een cross-over met de Flash-wereld, vandaar dus ook de twee personages met vleugels. Dat zijn 'the Legends of Yesterday', oftewel TLOY, waar ik het over had. Mijn opmerking over een zoon van Oliver wordt wel duidelijk als je die aflevering bekeken hebt.
Ik snapte het zelf eerst ook niet, omdat ik dus the Flash ook niet kijk, maar door de aflevering heen werd e.e.a. duidelijk en in the end vond ik het echt een geweldige episode.

Supernatural

• 986 messages
  • 836 votes

ben gek op x-men en dat soort superhelden films.maar vond seizoen 1 en 2 vet goed van arrow en 3 ging nog.maar wat een domme serie is het geworden.echt jammer want vond het in het begin een super serie.het staat ook op netflix maar ik twijfel als ik seizoen 5 nog wel wil afkijken want wat bergafwaarts is de serie gegaan.ik dacht eindelijk oliver en felicia bij elkaar, en een paar afleveringen verder ineens weer bij elkaar weg.tot wat ik nu heb gezien nog steeds niet weer bij elkaar.en zo zijn er nog wel meer dingen wat heel erg stom is in de serie.

ik denk dat er wel meer mensen zijn die het zelfde vinden dat de serie een stuk minder of eigenlijks een hele stomme serie is geworden.ja echt jammer want vond het dus eerst wel een te gekke serie.

Dragonslayer

• 236 messages
  • 111 votes

"ach, nog één aflevering en dan ga ik slapen". Tijdens seizoen 1 en 2 schoot die gedachte wel een paar keer per avond door m'n hoofd. Bij seizoen 3 schoot m'n enthousiasme enorm naar beneden. Het leek wel een soap. Het ging meer om het constante gezeur van alle personages over elkaar dan de schurk (die bovendien ook erg matig is). De flashbacks dragen niks meer bij aan de serie. Halverwege seizoen 4 ben ik een paar maand terug gestrand.

Kan iemand zeggen of het het waard is om seizoen 4 toch af te kijken? Ik hoor her en der dat seizoen 5 het niveau van seizoen 1 en 2 weer haalt.

linxde1

• 394 messages
  • 346 votes

Dragonslayer wrote:

"ach, nog één aflevering en dan ga ik slapen". Tijdens seizoen 1 en 2 schoot die gedachte wel een paar keer per avond door m'n hoofd. Bij seizoen 3 schoot m'n enthousiasme enorm naar beneden. Het leek wel een soap. Het ging meer om het constante gezeur van alle personages over elkaar dan de schurk (die bovendien ook erg matig is). De flashbacks dragen niks meer bij aan de serie. Halverwege seizoen 4 ben ik een paar maand terug gestrand.

Kan iemand zeggen of het het waard is om seizoen 4 toch af te kijken? Ik hoor her en der dat seizoen 5 het niveau van seizoen 1 en 2 weer haalt.

Seizoen 5 is inderdaad wel weer goed. Met als hoogtepunt aflevering 17(Kapushion). Waarin Amell laat zien dat hij de kunst van acteren toch wel heel goed beheerst.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.